Přejít na obsah

Moje RSo TFSI Combi


Doporučené příspěvky

Zrovna jsem vcera chtel napsat, ze si spis tim co tu predvadi skodi a to nejsem potencionalni zakaznik ani HHS ani motorpowera.

 

Snaha se v tomhle vlaknu zakazdou cenu zviditelnit at uz kritikou neci prace nebo ukazkou sve prace mi prijde az komicka nicmene se zda byt beznou praxi soucasne doby. Na nekoho by to az mohlo pusobit ze je to proste snadnejsi, snad to nefunguje na kazdeho. Z meho pohledu by tedy bylo prospesnejsi pro obe strany kdyby se to vratilo k tomu ze PC se pouzije primarne na vyjednani lepsich cen komponent nebo kvalitnejsich komponent (pokud to jde) aby ve finale zakaznik (o kteryho se tu svadi boj dle meho spatnym zpusobem) byl spokojenejsi nez na "blaming" konkurence.

Odkaz ke komentáři

Motorpower: Já teď nechápu, na co narážíš. Nabídl jsem ti spolupráci v podobě dodávek věcí, ne spolupráci jako, že bys byl muj nějakej výhradní ladič nebo co. Prostě normální velkoobchodní spolupráce. Ty místo toho, aby sis vybral, co by si potřeboval, tak si mi zavolal někde z chalupy, když si přehraboval seno a začal si do mě hustit co vše je špatně a já nevim co, místo toho, aby sis vybral, co je pro tebe důležitý a mohlo tě to posunout někam dál. Na první schůzku jsem se omluvil, jelikož jsem v termínu schůzky ležel s nějakou virózou a na další jsme se nedomluvili. A jelikož se pak dost změnil kurz díky intervenci ČNB, tak jsem musel předělávat ceníky a to už se po fórech začaly řešit různý věci, díky kterým mi i přešla chuť... APR, REVO atd jsem řešil úplně mimo, protože k tomuhle jsem se chtěl stejně dostat už od chvíle, kdy jsem začal podnikat, to s tebou nemá co dělat... Dál nechápu, co ti vadí na způsobu dealerství APR, BSR, REVO atd... Že nemáme brzdu na něco, co je ověřený a bezpečný. Vždyt ty se kasáš, jak ladíš a brzdu máš sotva dva roky... Já tě prostě nechápu. S navážením se si si začal ty, i mě je tenhle způsob komunikace dost nepříjemný, ale já už prostě nevím jak na tebe...

Odkaz ke komentáři

Ještě k brzdě, tu mám sice 2 roky ale na Jarově jsem jí využíval už 10let předtím. A právě díky svému zařízení mám přehled o " práci jiných".

Někdo jste tu brždění zpochybnil...před pár dny jsem měřil po DP a výsledek byl stejný. Rozdíl 8Nm a 0,3 PS je celkem věrohodný výsledek.

Jen namátkou, šlo také o renomovanou firmu, kde unisoft selhal. APR sice vypadá velmi dobře, to REVO také, ale diskuse začala tím, že jsem Vasseka zval na přebrždění s tím, že parametry nebudou takové jak se slibuje. Což je v podstatě pravda. Dokonce ani nevyužil nabídky zdarma.

Možná si škodím, ale přesně před deseti lety jsem podobným způsobem přesvědčoval, že ABC také není košér.

Schytal jsem to dost podobně. S tím, že pomlouvám perfektní firmu. A dnes je z pomluvy obecně známá pravda,

Situace je horší v tom, že Abcéčko bylo jedno, dnes jsou takových firem tisíce. Svoje úpravy budu letos postupně rozmisťovat k ceníků a každý se bude moci rozhodnout. Zda za méně peněz více muziky, nebo si nechat vymýt mozek a za hodně peněz mít vlastně standard.

Určitě nejsem dobrý v marketingu, jsem úpravce a ne obchodník. Je mi jedno zda mi to zde uškodí, to už jsem zažil za komančů.

Prostě nemám rád přiblblá a zmanipulovaná stádečka. Ať si to každý přebere jak chce. Hezký večer..

Odkaz ke komentáři

jééé, tady je to pořád stejné a pořád dokola,

ono se stejně za chvíli chipovat nebude, už teď jsou nová auta , resp. jejich komponenty, jako převodovka, poloosy, spojka atd., nadoraz k výkonu a krouťáku motoru, takže bude potřeba vyměnit půlku auta a pak teprve chip ....

Odkaz ke komentáři

Hoši, co to je tohle..? Zase akorát hovna hovna... :wallbash:

A v čem má motorpower pravdu je to, že určitě není dobrý v marketingu...

Upřímně tady říkám, že tvou práci nezpochybňuju, děláš to nějakej pátek, takže pravděpodobně co děláš.. Sám, když jsem řešil, kde chipnout TSI, jsem dost uvažoval o tom, že se s tebou domluvím, ale po tom, co jsem četl tvé příspěvky jen tady na OC fóru, jsem tuto možnost rychle vyloučil...

A když někdo říká, že je mu jedno, že přijde o potencionální zákazníky, tak to asi taky mluví za sebe, ne?

Nechť si tohle každý přebere, jak chce...

 

p.s. Vašku, sorry za plevelení..

Odkaz ke komentáři

Na straně jedné souhlasím, že forma je důležitá a špatná forma odrazuje a i u mně to obecně platí (a i u motorpower, on ví, co si o tom myslím, ale starého psa novým kouskům nenaučíš :-) ), pokud nemám jiné vstupní údaje. Ale pokud vím, že je něco dobré, nebo někdo dobrý, protože to/ho mi bylo doporučeno na základě reálných zkušeností, tak bych se pokládal za opravdu velkého ....., pokud bych radši zvolil něco, co hezky vypadá před tím, co je opravdu dobré. Toto je ale obecně české/slovenské specifikum, koupíme radši něco s hezkým obalem, hezkou reklamou, než něco, co je z kvalitních surovin, ač to vypadá hůř a neběží na to všude reklama a prostě se rádi necháváme opíjet rohlíkem :-)

 

Jinak, opravdu bych to tady snad i smazal, jsou to docela osobní útoky z obou stran (a je fuk, nakolik oprávněné) a bez ohledu na formu to je OT.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Jen technická, je to zdvihátko ventilu (http://www.cc-autodily.cz/zdvihatko-ventilu-1 - 06D109309C), aby to pak jiné nemátlo a nehledali tam další díl ;) Mělo by stačit vzít očkový klíč, zkrátit ho a proříznout, aby šel převléknout přes vedení paliva. Co se týče změny, to pocítíš, pokud se nepletu, leda by SW měl požadavek přes 130barů, což by původní ventil již přepustil, RS4 přepouští myslím až při 136barech.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...