Přejít na obsah

Moje RSo TFSI Combi


Doporučené příspěvky

Tím, že Vašek napsal, že nikdo tu neumí dělat TSI, tak tím zpochybnil práci Motorpowera, Profituningu, BSR Czech, MTM.

Je to ale jedno, je to jeho názor. Podle mě Motorpower není konkurence pro APR CZ, každý má úplně jiný zákazníky (např. tady Vašek). Někdo je rád, že si může odladit auto sám a brzdě podle grafů a někdo naopak sází na unifikovaný odzkoušený soft od APR.

 

Přeji hezké svátky a Tobě Vašku držím palce, ať Okta drží! Je nádherná :)

Odkaz ke komentáři

Ono to je pořád dokola. Každý si nechá auto dělat tam kde se mu zalíbí a tady by se mělo řešit jak to funguje a nééé proč jsi to neudělal tam a tam a proč jsi nejel tam... Jak píše Honza, radši se o něčem co tady foru ještě neni něco dozvím... Ale dělejte si co chcete, musel jsem si napsat svou odpověď, protože chudák Vašek tady má 2 stránky s prominutím hoven...

Odkaz ke komentáři

BSR, MTM je take unifikovany soft, ktery jak jsem psal nenabizi vyssi stage. Ceske firmy jako Motorpower a Profituning me nepresvedcily svymi vysledky o tom, ze je to to, co chci. Tecka. Vice to nema smysl resit. Btw uz se tesim na leto a samosvor, protoze ted neni auto schopno ten vykon prenest na silnici jak bych si predstavoval.

Odkaz ke komentáři

BSR, MTM je take unifikovany soft, ktery jak jsem psal nenabizi vyssi stage. Ceske firmy jako Motorpower a Profituning me nepresvedcily svymi vysledky o tom, ze je to to, co chci. Tecka. Vice to nema smysl resit. Btw uz se tesim na leto a samosvor, protoze ted neni auto schopno ten vykon prenest na silnici jak bych si predstavoval.

Přímo tohle na stránkách HHS tedy přesvědčilo i mě... :palec:http://www.hothatchshop.cz/informace/projekty/vw-golf-5-gti-k04-upgrade

Ale hlavně předpokládám 370 změřených. Co je na tom špatně??

Jinak by asi bylo dobré ti to tu promazat, ale to si domluv s adminem. Tím to za sebe končím, vzhledem k tomu, že to tu " žije " tak přeji všem kdo čtou krásné vánoce i za sebe a ježdění bez nehod v příštím roce.

Odkaz ke komentáři

Co by na tom bylo špatně? Ano úprava je změřena. Graf jsem sem nedal, protože se auto potřebovalo lehce hardwarově doladit. To se udělalo a auto funguje jak má, jen majitel ještě nebyl na brzdě. Už se tu neshazuj prosimtě. Vašek měl na výběr, vybral si APR, tak to polkni a zvykni si na to, že lidi si občas vyberou i něco jinýho, než tlučhubu Motorpowera...

Odkaz ke komentáři

Mustafa....no coment.

 

Martyp...nevím o které auto přesně šlo, ale je běžné , že koncernové vozy mívají více než je udávaný výkon.

Je to dané strategií koncernu a určitým alibismem vůči zákazníkům. Takže pokud přijede auto v dobrém stavu, s dobrým palivem, je hodnota okolo 220PS normální. Neznamená to však že 200 je špatně. Pouze se nedocílí takového navýšení, což je logické.

Proto každé auto měřím, protože se liší kus od kusu, a i zánovní auta mohou mít problém. To, že na auto nahážu věci za sto tisíc, ještě neznamená , že je ok, může mít třeba drobný problém a dokud není odstraněn, tak těžko mohu očekávat solidní parametry.

 

Vassek... hezké video, ale ne s tvým autem. A to je celkem zásadní.

 

 

Odkaz ke komentáři

Takže je nahráno a odbrždíno. Snad nebude Vaškovi vadit, když to napíšu sem:)

 

V příloze jsou grafy (nevšímejte si tech nápisů, mazal jsem SPZ). Je tam serie, APR stage 1 95oct a porovnání.

Naměřeno bylo o pár poníků a Nm méně než uvádí APR. Nicméně výkon na kolech vzrostl o 43PS, což mi přijde pěkné.

 

Pocitově to jede nesrovnatelně lépe. Jak psal Vašek i na 3jku to hrabe na zimákách. Na dálnici při vyšších rychlostech to i na 6tku táhne jako blázen.

 

Teď mám ještě nějaký orientační měření pružného zrychlení a zrychlení z 0-96 (0-60Mph).

Všechny měření prováděny na stejném úseku, +- stejné podmínky a každé měření provedeno 3x a zprůměrováno. (Vše na zimních pneu a se zapnutým ASR, soft na 95oct benzín a ten také v nádrži)

 

 

- 50-120km/h na 3. stupeň

Serie: 7.79s

APR: 5.76s

 

- 50-120km/h na 4. stupěň

Serie: 10.29s

APR: 7.72s

 

-0-96km/h

Serie: 7.80s

APR: 6.65s

 

Já jsem naprosto spokojený. Sice naměřen o něco málo menší výkon než udávají a než tady dával motorpower, ale raději si nechám soft ověřený spousty zákazníky a s možností bezplatného upgrade na další stage. Nehledě na přepínání map:)

 

Díky HHS!

OII_2TSI_serie.pdf

OII_2TSI_APR.pdf

OII_2TSI_APR_vs_serie.pdf

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...