Jump to content

Turbo na kazdy den


Recommended Posts

to je zase debata, odkaz na to je tu na poslednich dvou strankach minimalne jednou, fotka pak snad 2x a ted to pojede cely od znova, ne ? Proc a jestli to dat na princesovo TDI, pritom kdyby si to precetl pozorne prisel by na ze tu resime jinej dil a jestli a jak moc je to dobrej napad to davat na urcite auta.

Link to comment

jo tuhle ale fl! :-D bo mam predelavku :-) Prave ze na ty plastve to nepasuje!Zezadu je takovej zahnutej plech jako do L a to se zachyti o tu vyplne zevnitr motoru podelne!Tou plasty to prave nejde prostrcit a neni to tam zaco chytit

 

Ol@af-sorry klidne to smaz,mluvil jsem o vrchni masce,sorry! ;-)

Link to comment
  • 2 weeks later...

Neviem cim to je, ale ked cuvam a mam volant vytoceny uplne doprava, tak obcas pocujem najake vrzganie alebo podobny pazvuk. Robilo to hned od prveho dna na 19". Ked som dal zimne Pallasy, tak to prestalo. Neviem co to moze sposobovat :o Kontroloval som podbehy aj pneu a vsetko je v uplnom poriadku, nikde nevidim ziadne znamky poskodenia....

 

Vo videu (download) to pocut medzi 2-6 sekundou. Sorry za kvalitu, ale bolo to moje uplne prve video s novym fotakom (Nikon D5100) :rolleyes:

Link to comment

Nie nie, skrutky su nedotknute, rovnako ani vnutorny a vonkajsi obvod pneu... Ved moja kombinacia disku a pneu by mala byt na O2 uplne bezproblemova (obzvlast ked auto ani nie je znizene), nie? Jedine co mi napada, ze ked mam nadoraz vytoceny volant doprava, tak sa to sucha o plastovy podbeh alebo nejaky kryt? Staci ak povolim volant o nejake 2-3 cm a prestane to robit...

Link to comment

trošku z jiného soudku: on tvar pravé a levého podběhu není stejný, tak bych příčinu hledal tam. Když v práci předvádíme auta na veletrzích (např. G7 s 19"koly), tak máme nandaný gumový dorazy na řídících tyčích právě z důvodů, aby to před novináři neškrtalo. U tebe bude něco obdobného

 

EDIT: a ten šroub byl v zadním lemu, jsem se spletl a přeptával jsem se.

Edited by Honza9007
Link to comment

je to divne!Otazka je:skutecne to delaji ty kola?Nemuze tam byt neco jineho?Kdyz das mensi kola nema to treba takovou zatez fakt nevim musel bych to videt!Zkus jestli mas moznost vyzkouset jina 19ti palcova kola nebo treba na srazu! Zkus at nekdo jede ve tvem aute pomalu a toci pomalu tema kolama az to zacne delat!Zastav a koukni se nebo kdybys podeprekt predek aby oba kola byla v lufte a pomalu tocil kola a otacel do teb doby dokud to nezacne delat a koukal nato treba zespod,zas je otazka jestli kdyz kola budou v lufte tak to nemusi drit!Nebo nemas treba podbeh nebo zasterku nebo ten spoiler chytnuty na je strane jinak??

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Jelikož máš 118 kw, tak máš 288 brzdy a skoro bych řekl 100% máš 4 šroubové ložiska. Hoď si VIN do škoda dílů, tam ti to vyfiltruje podle toho, co máš na autě
    • Nic nemusíš demontovat,stači se zespoda podívat a vidíš.
    • Ahoj potřeboval bych poradit.Potřebuji objednat přední ložisko a jsem bezradnej. Podle vin: TMBBK61Z0A2007281 mi to ukazuje ložisko na 3 nebo 4 díry. Což o to to zjistím,až sundám kolo,ale nevím jak bez demontáže zjistit vnitřní průměr ,abych neobjednal špatný. Protože u různých výrobců jsou různé . A ještě jsou odlišný vnější průměry. A ještě podle průměru kotouče 280 nebo 288mm 1.8tsi cdaa 2009.
×
×
  • Create New...