Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Bmw Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Při odemykání podržíš tlačítko na klíčku a okna se ti otevřou,při zamykání se zavřou.
  4. Today
  5. Takže verze RS 240km/h, 5 000 otacek to by souhlasilo http://www.tuningsamolepka.cz/e-shop/budiky-plastove/skoda/02-240-5000-id:4468.eshop Barva cislic bila a podkladu cerna a bude to stejny jako RS? Mate když tak někdo fotku jak to vypadá potom v autě? Jinak díky..
  6. Zdravím, dneska ráno jsem se marně snažil nastartovat auto. Čtyři dny jsem s ním nejel. Změřil jsem baterii - multimetr ukazoval 6V. Baterii jsem dobil na 12,6V a začal jsem pátrat, proč se mi vybila. Měřil jsem odběr proudu. Jakmile zhasnul maxidot, tak multimetr ukazoval 0,48A. Vyjmul jsem všechny pojistky a multimetr se zhaslým maxidotem ukazoval 0,38A. Na internetu jsem dohledal, že v tomto stavu by měl být odběr do 0,1A. Kde hledat problém, když pojistky nenapověděly?
  7. Konny

    Lakyho Octáva

    V octe to videt asi nepujde, ale mel bych mit v PC fotky, tak je zkusim pohledat. Jinak velky duneni od 130mm repraku cekat nemuzes, ale slusne hrat musi, tedy za predpokladu, ze jsou oba repro dobre zapojeny!! Pokud by na jednom byly prohozeny kabliky, tak budou hrat na h.vno...
  8. Babicka je jeste kus poctivyho auta, tak fungovat musi 😀👍. Jinak se te chci zeptat, na OI mas tusim snizeny podvozek -30mm, ze? Muzes mi zmerit vysku od zeme po lem blatniku popr. od stredu kola po lem blatniku?
  9. Jestli o zmene uvazujes, tak do tech 288mm bez. Podle me to na dynamice skoro ani nepoznas, zato brzdny ucinek poznas a vymenu zadnich brzd doporucuji, jen pokud chces nasadit R15, tak nemuzes dat dozadu 256mm z RS, tam jsou pak minimum R16!!
  10. překážet nebude, pár kluků to má ale moc to nelícuje tam maska s nárazníkem
  11. Nejaky pozdrav z Pagu
  12. Dneska jsem byli na Pagu, paradni projizdka, ty cesty tam uplne bomba, nebyt provoz atd tak se clovek luxusne sveze na tech klikaticich se cestach, ale i takhle jsme to tak pekne posvihali a uzili si. Jako vzdy babicka slape jak hodinky a bez vahani hlta kilometry
  13. Tak pri tých 18.9 s z 0 na 100 to už nehrá rolu 😄 , auto nemám na závodenie. Mám totiž tehlice a strmene na 288mm, tak rozmýšľam či kúpiť doštičky a kotúče alebo to nechať tak. Tieto malé brzdy pri nízkych rýchlostiach stačia, z 50km/h to bežne dostanem do šmyku, ale na diaľnici je cítiť, že to nestačí. Zadné brzdy plánujem tiež prerobiť z bubnov na kotúče, to ešte musím naštudovať aký rozmer či nie rovno 256mm. Nejako sa mi tie tenké kotúče nepáčia. Myslel som, že použijem strmene z predných, ale 256 vzadu majú menší piestik, tak asi keď tak kúpim celú nápravu (myslím že RS malo 256mm). Potom sa ešte bojím, že keď nemám ABS aby to nerobilo neplechu...
  14. Laky

    Lakyho Octáva

    Jo dobre, mohlo by to jeste vice dunit xD. Mozna jen staci se pohrabat v nastaveni radia. Po dovolene na to mrknu. Ale ano spokojenost 🙂 Ted jeste nasetrit na predek. Poslal bys tu fotku jak mas uchycene ty zadni repra v tech mdf podlozkach?
  15. Zdravím jak funguje stahování oken na dálkové ovládání?
  16. Zdravím jak funguje stahování oken na dálkové ovládání?
  17. Konny

    Lakyho Octáva

    Takze jsi spokojenej? Myslim ze Gladen je sazka na jistotu 👍
  18. Na rozjezdu to asi s 288mm trosku citit bude, ale podle me je jedno jestli bude zrychleni o 1s horsi nez normalne... To samy plati o vetsich kolech, kdo chce mit pekny velky kola, tak s trosku horsi dynamikou proste musi pocitat, to samy bude platit u velkych brzd... Ja mam treba zadni brzdy predelany z bubnu na kotouce a je to hodne poznat pri brzdeni, hlavne kdyz mam pripojeny ctvrt tunovy prives s tunovym nakladem, tam je proste citit ze ty 256mm brzdy jsou slaby, ale nadtesti dost pomahaji ty zadni kotouce 😉👍👍
  19. Pozor!!! Automotorevue- životnost motoru- TEORIE !!!! Nepodloženo praxí. Nastartuji a cca 15s stejně stojím,v mrazech i déle ( slyším zvuk motoru ),nejsem magor na motor,abych natočil a hned vystřelil. Ani vodu nevypumpuješ ihned 0,75m vysoko. Moje motory drží 650tis km.
  20. Je to znát na celkových jízdních vlastnostech. Zkrátka,je to těžší,větší setvák,těžko do otáček. Je to o ničem. Napíšem,co si myslíme a víme a stejně si to každý musí zhodnotit sám. 288 brzdí,vzadu 280jsou ještě lepší. To vše se vejde do 15",které nejsou těžké.
  21. Myslíte že ten váhový rozdiel bude veľmi cítiť? Chystám sa prerábať 256 na 288mm na 1.9 SDI.
  22. Laky

    Lakyho Octáva

    Ja to tam nenasel xD. Ale je to supr ikdyz hraje jen ten zadek ;).
  23. Konny to jasně vysvětlil. Nejde o těch 8mm, ale jde o to, že je širší kotouč ( odolnost vůči kroucení a lepší chlazení ) a zárověň i větší destička, tzn větší brzdná plocha=větší brzdový účinek. Jak říkám, když už změnu brzd, tak jedině na 288mm ( ideálně ATE nebo Zimmermann ) a k silnějším motorizacím i 312mm.
  24. Polepy na zakázku.vybereš si přesně co potřebuješ. http://www.tuningsamolepka.cz/e-shop/budiky-plastove/skoda/2.stranka
  25. rusty333

    Zvuk tlumičů

    Podle mě normální projev plynokapalinových tlumičů. Taky mě "syčeli" úplně nové Sachsy. Pro klid na srdci vlez pod auto a koukni jestli netečou.
  26. Staci dat do budiku z TDI jen nove RS polepy s naftovym otackomerem 😉👍
  27. Myslim, ze kdyz 1.6 zvladne R17 litaky se sirsimi pneu, tak zvladne urcite i ty 288mm brzdy 😉
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...