Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

TDIfune, muzu jen dotaz? Mam jiz zminovanou RS, je tam chip (udajnde nejakych 220hp +-), najeto mam 180tis. Mel jsem na to bov, ktery nebyl nastavitelny a delal problemy, tak sel pryc. Ted jsem mel auto ve skodovce u znameho. Uz delsi dobu mi auto pri 3tis otackach jakoby cukne - dle mechanika neco elektronicky vypina turbo nebo neco a pri rychlostech nad 180km/h uz je to prubezne, tahne netahne a porad dokolecka, intervaly cca 1sec. Mam ted v planu udelat rozvody, koupit kit sani a stelovatelny BOV. Chtel jsem se zeptat, jestli by jses na to nekoukl, popripade to prechipovat a na kolik by vysla +-cena? Diky

Odkaz ke komentáři

TDIfune, muzu jen dotaz? Mam jiz zminovanou RS, je tam chip (udajnde nejakych 220hp +-), najeto mam 180tis. Mel jsem na to bov, ktery nebyl nastavitelny a delal problemy, tak sel pryc. Ted jsem mel auto ve skodovce u znameho. Uz delsi dobu mi auto pri 3tis otackach jakoby cukne - dle mechanika neco elektronicky vypina turbo nebo neco a pri rychlostech nad 180km/h uz je to prubezne, tahne netahne a porad dokolecka, intervaly cca 1sec. Mam ted v planu udelat rozvody, koupit kit sani a stelovatelny BOV. Chtel jsem se zeptat, jestli by jses na to nekoukl, popripade to prechipovat a na kolik by vysla +-cena? Diky

Jak jsem jiz psal, neladim tyhle motory.

Odkaz ke komentáři

Když to tady čtu a píšete, že pro RS je max. strop bez mechanických úprav po chipu oněch 155kW, tak jak se motor RS liší od motoru z jedničkovýho Leon Cupra R, kterej se dělá ve dvou provedení a to 154kW a 165KW v základu ..??? :huh:

Odkaz ke komentáři

Když to tady čtu a píšete, že pro RS je max. strop bez mechanických úprav po chipu oněch 155kW, tak jak se motor RS liší od motoru z jedničkovýho Leon Cupra R, kterej se dělá ve dvou provedení a to 154kW a 165KW v základu ..??? :huh:

No to je dobre, vono jde z 1.8T dostat i treba 700 koni. Ale tam je ten rozdil, vse je jinak :-) jako treba ten Leon, jen IC ma dva naprklad, vetsi turbo, vstriky, vyfuk, sani a buh vi co jeste. Az konecne nekdo da graf (korektni graf) Oktavie 1.8T se 155kw to budu moc rad..

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

jj, je tam o něco větší krouťák. Když jsem to ale měřil, tak jsem měl KO lambdu + tlačí mi to malinko víc. Měření bylo prováděno na 4 st. a tlak při tom cca 1,2b max. Na tom grafu je jejich www ;) . Při tlaku 1 - 1,1b se to pohybuje +- tak jak to udávají. Záleží na kondici motoru atp.

Odkaz ke komentáři

Já netvrdím, že to co píšeš jsou nesmysly. Nerozumím tomu tak, abych ti dal nějaký pádný argument a taky nechci říct, že tomu nerozumíš. Ale chápu, že je ve vašem kšeftu obrovská konkurence. Přijde mi že jsi konkrétně na sportmotor hodně vysazený.

Co se týče AGU, jak vypadá u tebe?

Odkaz ke komentáři

Zhruba stejně, u tohoto motoru, ale není moc rozdíl dobrá a špatná úprava. Pokud tam máš patice není problém vyzkoušet úpravu ode mě. Co se týká mého vysazení, tak v CZ je 99procent firem typu umíme všechno, není problém. Když se však problém vyskytne, tak vyrukují maximálně s pojištěním na blbost. A cítím to tak proto, že mám pocit, že jsem opravdu sběrna problémů. Navíc nedávno jsem viděl v autorizáku doprzněného nového Touarega 4,2 L TDI, kde nateklo do jednotek, které byly drasticky otevřené metodou šroubovák a kladivo. Vylámané , vyštípané a pána stála oprava toším aspoň 80 tis. Doufám, že ještě zjistím jméno firmy. No a Sportmotor není taková škodná, ale TFSI neumí a prodávat KN filtry je diletantismus. Či spíš metoda jak ze zákazníků vydolovat nějaké peníze navíc.

Odkaz ke komentáři

Když je zde řeč o Sportmotoru, tak aby se na ně neházela jen špína..... Přidávám graf z mého měření. Motor AGU. Najeto cca 150k podle tacho. Reálně bych ale řekl, že víc. Veškerý HW v sérii. Jedním slovem spokojenost.

 

post-7282-0-15086700-1327790175_thumb.jpg

No nahore nic moc, max vykon pada od 4800 to je jak u TDI :-) 170koni v 6000.

Tady neco prihodim 6500ot jeste 180koni a i ten nabeh je tady lepsi.. V 2000otackach 20Nm

post-492-0-11490300-1328001160_thumb.jpg

Upraveno uživatelem TDIfun
Odkaz ke komentáři

No nahore nic moc, max vykon pada od 4800 to je jak u TDI :-) 170koni v 6000.

Tady neco prihodim 6500ot jeste 180koni a i ten nabeh je tady lepsi.. V 2000otackach 20Nm

Jenže jestli si někdo něco chválí u týhle firmy, tak právě spodek a oni to opravdu upravují jako TDI. Hold všichni chtějí spořit tak doba přeje těmhle šit firmám. Jaksi se zapomíná, že benzínový motor má nejlepší průběh právě ve vyšších otáčkách a delší rozsah použitelných otáček.

Odkaz ke komentáři

Zhruba stejně, u tohoto motoru, ale není moc rozdíl dobrá a špatná úprava. Pokud tam máš patice není problém vyzkoušet úpravu ode mě. Co se týká mého vysazení, tak v CZ je 99procent firem typu umíme všechno, není problém. Když se však problém vyskytne, tak vyrukují maximálně s pojištěním na blbost. A cítím to tak proto, že mám pocit, že jsem opravdu sběrna problémů. Navíc nedávno jsem viděl v autorizáku doprzněného nového Touarega 4,2 L TDI, kde nateklo do jednotek, které byly drasticky otevřené metodou šroubovák a kladivo. Vylámané , vyštípané a pána stála oprava toším aspoň 80 tis. Doufám, že ještě zjistím jméno firmy. No a Sportmotor není taková škodná, ale TFSI neumí a prodávat KN filtry je diletantismus. Či spíš metoda jak ze zákazníků vydolovat nějaké peníze navíc.

 

Tak k tomu Touaregu ....upravoval T-servis 1čka v oboru v české republice. Na to asi majitel slyšel. Pro šťouraly...ještě stojí u klokočky.

Odkaz ke komentáři

Jenže jestli si někdo něco chválí u týhle firmy, tak právě spodek a oni to opravdu upravují jako TDI. Hold všichni chtějí spořit tak doba přeje těmhle šit firmám. Jaksi se zapomíná, že benzínový motor má nejlepší průběh právě ve vyšších otáčkách a delší rozsah použitelných otáček.

To slysim porad .A UMITE ECOTUNING?? :wallbash: :lool: dobraj marketingovej tah, pritom se jedna o jedna a to same, nebo spis naopak, neumime vyladit tak tomu dame jinej nazev "ECOTUNING", at to trochu kopne, rozkalibrujeme to trochu v SW a palubak bude kecat :lol: :lol:

P.S. nabeh ale tady to neni az tak fajn co dal ten graf ze sportmotoru, navic ja mam jinou predstavu o perfektnim prubehu turbenzinu,,, ani ten muj graf neni idelani ale ja nejsem ladic turbobenzinu, jen jsem aplikoval od kamarada ladenej sw do auta a lehoucce poupravil predzapaly.

Upraveno uživatelem TDIfun
Odkaz ke komentáři

V pořádku jak to myslíš? :D Jediný problém mám s nějakou hadičkou :-/ Vag hazí pokles tlaku mezi škrtící klapkou ... bla bla :D Není na to teplo si prolézt ty hadice. Dole bílá nahoře černá 1.8T IC jako kráva :D Machorval že mu hrabe i 3ka

Odkaz ke komentáři
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...