Honza9007 Odesláno Březen 24, 2016 Sdílet Odesláno Březen 24, 2016 Opět se svolením Stringa přidávám další jeho návod. ;) 1. demontovat schránku spolujezdce - tento krok lze přeskočit - povolit 6x torx, odpojit hadici klimatizace a konektory airbagu a osvětlení schránky 2. demontovat spodní kryt palubní desky spolujezdce - povolit 2 vruty a sundat polstrování 3. demontovat výdech - tento krok lze přeskočit - povolit 1 vrut a sundat plastový výdech 4. demontovat ventilátor - lehce zatáhnout za zobáček směrem dolů a otočit ventilátorem za zarážku (může být zajištěno vrutem, ale nebývá to) - ventilátor "spadne" dolů - vyčistit případně obal ventilátoru 5. rozebrat ventilátor - odpojit konektor s černým a červeným drátem a vyndat gumovou záslepku - podle obrázku zatlačit 3 gumové aretace (chce to celkem velkou sílů, nejlépe širším plochým šroubovákem zamačknout směrem dolů a vytahovat s nimi celý rotor ventilátoru) 6. vyčistit a promazat ložiska - dle obrázků očistit co nejlépe obě ložiska a pořádně promazat mazivem pro ložiska - já jsem koupil PortaPro silikonové mazivo ve spreji pro vysoce namáhaná ložiska, v autě se mění hodně teplotní podmínky a ventilátor běží prakticky pořád, když to nastříkáte WDčkem, vydrží to jen rok, já to mám takhle už 4 roky a ani o ventilátoru nevím. 7. zpětná montáž - opačný postup ;-) POZOR: při prostrčení kabelu ventilátoru a vlastního vložení ventilátoru do krytu, musíte zase ty gumová zajištění vrátit do zajištěné polohy, to se zase udělá tím šroubovákem a to tak, že se po maximálním nastrčení ventilátoru na kryt podeberou ty zajištění šroubováčkem a nadzvednou se až vyskočí ven z drážky a vylezou, jinak by ventilátor vypadl ven!!! V servisu Vám řeknou, že vymění celý díl (tuším že něco kolem 3500kč vč.práce), pokud tam není mechanická závada a ventilátor jenom píská, tohle Vás vyjde na cca 350kč a max. hodinku práce u auta! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Březen 25, 2016 Sdílet Odesláno Březen 25, 2016 Tak to je hodně dobrej návod, až se oteplí jdu na to :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Březen 25, 2016 Sdílet Odesláno Březen 25, 2016 Velice zdařilý návod. Kvituji. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Koudelka Odesláno Březen 25, 2016 Sdílet Odesláno Březen 25, 2016 Díky za pěkný návod s kvalitními fotkami. Taky se do toho výhledově pustím. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Fireee Odesláno Březen 31, 2016 Sdílet Odesláno Březen 31, 2016 Tak já mám hotovo, jak klimu, tak ventilátor, díky za návod !!! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vittorio Odesláno Duben 6, 2016 Sdílet Odesláno Duben 6, 2016 super návod, dovolím si jej zase dát na web, uvést autora a rozšířit povědomí o něm na FB a mailem ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jindra999 Odesláno Květen 1, 2016 Sdílet Odesláno Květen 1, 2016 Až začne pískat, tak to určitě vyzkouším. Preventivně to kuchat ale nebudu. Na začátku je drobná chybka, opakovaná ve více návodech, šroubků na kastlíku je šest, ne pět. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
_BL00Dy_ Odesláno Listopad 23, 2016 Sdílet Odesláno Listopad 23, 2016 Chlapi riesil som to podobne, ale povedal by som jednoduchsie. Zapol som vnutorny okruh a vytiahol kluc zo zapalovania. Potom som dal dole kastlik (3torxy hore, 2torxy dole a 1torx napravo pod krytkou). Vdaka tomu ze zapnete vnutorny okruh sa vam otvori klapka hned za kastlikom cez ktoru viete vopchat trubicku s WD40 a premazat to tam. Potom staci nahodit kastlik naspat a je po cvrlikani. POZOR: Ked odpojite steker k zamku na spolujazdcov airbag, nezapinajte kluc v zapalovani skôr, ako ho pripojite naspät, pretoze pri odpojenom zamku vam zapise chybu, ktoru bude treba diagnostikou vymazat! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
_PLUSH_ Odesláno Prosinec 13, 2016 Sdílet Odesláno Prosinec 13, 2016 perfektní budu resit nektery den, diky za návod... lze i Silikal , silikonovy sprej? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kamil.Tylka Odesláno Únor 12, 2017 Sdílet Odesláno Únor 12, 2017 Díky moc za návod, podle tvého návodu je to fakt jednoduchý. Po vyčištění funguje jako novej. Ještě jednou děkuji. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Duben 13, 2017 Sdílet Odesláno Duben 13, 2017 Taky jsem před necelým měsícem udělal a super. Díky za návod (y) Odesláno z mého Lenovo P70-A pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
stringo Odesláno Duben 19, 2017 Sdílet Odesláno Duben 19, 2017 Neměl jsem tohle téma ve sledování, takže jsem sani netušil, jaký to bude mít ohlas, ale jsem rád, že to mnohým pomohlo / pomůže :palec: jindra999 dobře zaregistroval, že v popisu mám 5x torx, je jich ale opravdu 6 tak, jak je znázorněno na obrázku :jelen: Vložil jsem tentokráte už sám další návod, tak koukněte, třeba se bude někomu hodit :beer: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Milhaus87 Odesláno Červen 12, 2017 Sdílet Odesláno Červen 12, 2017 Ahoj lidi. Mám Octavii 2 rok 2005. A začalo mi pískat z prostřední mřížky větrání dlouhý neprerusovany skoro ultrazvukový tón i při vypnutém ventilátoru to dělá. Stačí jen nastartovat. Nevíte co to může být? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
skala Odesláno Listopad 14, 2017 Sdílet Odesláno Listopad 14, 2017 Tak chlapy, není tam žádné ložisko, ale taková provrtaná kulička, která je držená poloviční ocelovou klecí a to bude vrzat pořád. Já jsem koupil 2 ks kvalitních uzavřených ložisek 8x22x7(180,-kč), udělal 2 ocelová pouzdra 22x26x7 (pokud by existovalo ložisko 8x26x7 tak není potřeba). Abych se dostal na ložisko, malým kotoučkem jsem ubrousil z boku ta dvě roztepovaná místa a při montáži použil ta druhá dvě. Nic těžkého. A o ventilátoru do 3 polohy vůbec nevím ! Pokud bude zájem, tak to nafotím Krasko 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Listopad 15, 2017 Sdílet Odesláno Listopad 15, 2017 Docela by se fotonavod hodil. Taky s tím trošku bojuju... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kajman Odesláno Listopad 21, 2017 Sdílet Odesláno Listopad 21, 2017 Když už to rozděláte, je důležité použít správné mazivo. Já blbec to nastříkal "jenom" konkorem, a po měsíci zase cvrliká. Takže znovu... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomas6 Odesláno Listopad 21, 2017 Sdílet Odesláno Listopad 21, 2017 Já to namazal směsí oleje, wd40,vazeliny do kloubů poloosy a to všechno rozředil tech.benzínem aby se to dalo kápnout na futro,nechal za přihřívání horkovzduškou natéct a víc jak rok pokoj. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Roman93 Odesláno Listopad 28, 2017 Sdílet Odesláno Listopad 28, 2017 A nesetkal se tu prosím někdo s tím,že u spolujezdce to nefouká teple na nohy? U dveří fouká teple ale od středového panelu studeně jak při zaplé klimatizaci.díky za reakce ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kyselinka Odesláno Duben 21, 2018 Sdílet Odesláno Duben 21, 2018 (upraveno) Diky za navod, dnes mi pomohol. Prvy a treti krok staci uplne preskocit a vybrat rovno ventilator, ide to pekne von. Premazal som to olejom na zbrane, tak uvidim kolko to vydrzi. Mam este silikonovy sprej, ale toto mi prislo rozumnejsie :) Inak je zaujimave, ze na FL je ten cerveny a cierny kabel az vnutri toho puzdra, nie tak ako je na obrazku vyssie. Upraveno Duben 21, 2018 uživatelem Kyselinka 0 Citovat Odkaz ke komentáři
stringo Odesláno Duben 21, 2018 Sdílet Odesláno Duben 21, 2018 Já to dělal při čištění klimatizace a měl jsem kaslík sundaný, tak jsi to měl snazší [emoji6]Hele já to stříkal sprejem co se mažou ložiska pro vysokootáčkové stroje a mám to už tuším 2,5 roku a je klid. Ťuk, ťuk [emoji16]V servisu když jsem se na to pískání ptal, ho chtěli hned vyměnit blázni. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Juridzy Odesláno Květen 26, 2018 Sdílet Odesláno Květen 26, 2018 Super navod! Me to delalo na 3. sileny zvuk a ted je pryc.... Palec hore! :) 1 Citovat Odkaz ke komentáři
Radek0018 Odesláno Listopad 11, 2018 Sdílet Odesláno Listopad 11, 2018 Super návod, úplně v klidu do hodiny hotovo. Jen malý poznatek, za pomocí šroubováčku jsem strikl mazivo i mezi rotor a ukončení hridelky v kovové kleci (opačná strana od vrtule) 1 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.