Přejít na obsah

1.9TDI 81kw nouzak


Guest Roman6666

Doporučené příspěvky

Guest Roman6666

zdravim, pri jizde do vetsiho kopce nebo nad cca 3500ot, spadne motor do nouzaku a auto nechce jet. vypnu klicek nastartuju a zase jede, kdyz jedu do 3 tisic tak se jeste zatim neudelalo. prikladam obrazek s vypisem z vagu. diky moc post-16086-0-50150000-1318758313_thumb.png

Odkaz ke komentáři

Pořádně to protáhni na plnej ceres a bude to v pohodě. Jak jednou napsal Houmík občas 15 minut za kamionem rychlostí 80km/h na trojku a bude to dobrý. Taky se mi to stávalo a pak jsme to s Honzou řešili a nejlepší pravence je jednou za čas požádně protáhnout kvalty až před červený pole(pochopitelně s citem).

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Měl jsem stejný problém, stávalo se mi to pořád častěji. Už jsem chtěl shánět nové turbo ale ještě jsem zkusil natankovat Vervu od benziny, když je prej tak kvalitní a nezasírá motor a turbo a fakt to pomohlo. Po natankování jsem měl výpadek ještě jednou, od té doby (před rokem) mám klid a motor šlape jak hodinky (najeto 478 tis.!). Předtím jsem bral na Tank Onu, ale teď už raději Vervu a na těch přísadách co v tom mají je to znát...

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Čau jsem tu nový mám problém s padaním do nouzáku nejsem žádnej odborník takže se předem omlouvám když sem tam napíšu nějakou tu hloupost :lool: Forum jsem prohledával celkem dost dlouho a nenašel jsem žádnou přesnou odpověd na moji chybu.

Nedávno cca před měsícem jsem byl na čištění turba auto po vyčištění jelo o poznaí lépe a přestalo padat do nouzového režimu ale teď se to opět vrátilo ohřeju motor točením motoru do 2500ot. pak nato někde na rovince šlápnu a zhruba při 3000ot to dvakrát škubne(někdy :) ) a padne do nouzového režimu. Když motor už od začátku točim kolem těch 3000ot. a chvilku ho tam podržím tak se mi to ještě nikdy nestalo. Zkoušel jsem to točit až k červenému poly a nic jenom pri překročeni 4000ot. slábne ale to je myslím normální.

Napadá mě jestli by to nemohlo být špatným vyčistěním turba že by se ty lopatky při ohřáti turba lépe nakláněly ?

Předem děkuji za vaše odpovědi a názory.

Octavia 2002 81kw 127tkm

Odkaz ke komentáři

prohlídni všechny podtlakový hadičky skontroluj funkci ventilu N75

chtělo by to píchnout na VAG a napsat co to píše za chybu ale je možný že pokud se čistilo turbo a nevypodložila regulace -podložky 0.1-0.2 tak se to opět zadělalo a zůstává to viset mě to po prvním čištění bez podložení vydrželo pouhé 4 měsíce tak sem si to rozebral vyčisti vypodložil a lítám jak drak :palec:

Odkaz ke komentáři

prohlídni všechny podtlakový hadičky skontroluj funkci ventilu N75

chtělo by to píchnout na VAG a napsat co to píše za chybu ale je možný že pokud se čistilo turbo a nevypodložila regulace -podložky 0.1-0.2 tak se to opět zadělalo a zůstává to viset mě to po prvním čištění bez podložení vydrželo pouhé 4 měsíce tak sem si to rozebral vyčisti vypodložil a lítám jak drak :palec:

podtlakový hadičky by měly být vpořadku v servisu to meli napíchnutý, mechanik řikal že turbo dává moc tlaku a proto to skáče do nouzáku (myslim že řikal něco o regulaci plnícího tlaku). Jinak na to vypodložení se ho zeptam jestly to udělal, díky za radu.

Teď taham Octavku až k těm 4500ot. tak se mi zda že jede líp a od tý doby mi to do nouzáku neskočilo ale nechce se mi každej den tomu takhle nakládat :(

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zdravím. Měl bych dotaz...mám hodně podobný problém, který popisujete výše. Loni na podzim mi začalo turbo padat do nouzáku, tak jsem ho nechal vyndat a poslal k servisu do Strakonic ( http://www.turbo-cz.cz/ ). Zde prý provedli opravu mechanismu naklápění lopatek, vyčištění a výměnu ventilu. Následovalo kompletní vyčištění sání a namontování turba zpět. Auto jezdilo bez jakýchkoliv problémů až do letošního února, najeto cca 4000km, kdy začalo turbo opět padat do nouzáku. Překontrolovány všechny podtlakový hadičky a funkce ventilu N75 (vyměněn za nový). Problém se stále opakuje. Při studeném motoru padne nouzák okamžitě v tahu při 2,5t ot., když je motor zahřátý tak padne až okolo 3,5t ot. V počítači to hází chybu: 17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena, P1557 - 35-10 - Sporadicky.

 

Jinak problém je na octavii 1.9TDi, 81kw, rv 2001, najeto cca 200000km (nejsem pův. majitel). Než se problém poprvé objevil, ujeto 60000km bez jakýchkoliv problémů. Co by jste mi teď poradili?

Odkaz ke komentáři

Mas to zase zasrany. :) Co chces slyset? Asi to poradne nevycistili. Chyba vyskakuje z duvodu zaseknuti lopatek.

 

edit: Nejezdis s tim jak duchodce?

Upraveno uživatelem houmik
Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Jako důchodce rozhodně nejezdím, v tom problém určitě nebude. Jezdím svižně a to po celou dobu co auto mám. Prostě mi nejde do hlavy, proč turbo nalítalo 60tis a pak se zadělalo a po vyčištění ujelo jen 4tis a stejná závada. Připomínám, že styl jízdy je pořád stejný!! Tímhle tempem budu turbo vyndávat a čistit 4x do roka a to se mi opravdu nechce.

 

Že by zpackali vyčištění turba se mi nějak nechce věřit, protože je to poměrně solidní firma, na kterou jsem ještě neslyšel nic špatného. Když jsem jim tam zavolal, tak z toho byli překvapeni a že se s tím ještě nesetkali.

Odkaz ke komentáři

Měl bych otázku ke zvuku turba, pokud je to teda turbo, při vyřazení a poklesu otáček od 3tis dolů jde z motoru slyšet divný zvuk, teď to bude vypadat humorně, ale zvuk jako když by někdo řekl hlubším hlasem "cha-cha". Dělá to hlavně při studeném motoru, dříve to dělalo jen u prvního a druhého rychlostního stupně při vyřazení, teď to dělá snad krom 5tého u všech. Zvuk jsem pozoroval jíž před 5 lety, ale teď po zimě se enormně zvýšil, navíc mi to 2x po sobě padlo do nouzáku, ale není to tak strašné, jako když pře 4 roky padlo do nouzáku, když jsem měl přituhlé lopatky. Tenkrát mi to borec v servisu troška rozhýbal a od té doby nebyl problém.Mimoto za studena při rozjezdu auto sem tam při přidání plynu zaškubalo, jako by došla nafta. Ve výpisu z Vagu zatím nic.

 

 

Odkaz ke komentáři

Měl bych otázku ke zvuku turba, pokud je to teda turbo, při vyřazení a poklesu otáček od 3tis dolů jde z motoru slyšet divný zvuk, teď to bude vypadat humorně, ale zvuk jako když by někdo řekl hlubším hlasem "cha-cha". Dělá to hlavně při studeném motoru, dříve to dělalo jen u prvního a druhého rychlostního stupně při vyřazení, teď to dělá snad krom 5tého u všech. Zvuk jsem pozoroval jíž před 5 lety, ale teď po zimě se enormně zvýšil, navíc mi to 2x po sobě padlo do nouzáku, ale není to tak strašné, jako když pře 4 roky padlo do nouzáku, když jsem měl přituhlé lopatky. Tenkrát mi to borec v servisu troška rozhýbal a od té doby nebyl problém.Mimoto za studena při rozjezdu auto sem tam při přidání plynu zaškubalo, jako by došla nafta. Ve výpisu z Vagu zatím nic.

 

ahoj ja mam ten stejny proble ,turbo me cistily pred rokem protoze me to padalo pri prudkym seslapnuti skoro pravidelne.to auto jsem zrovna kupoval a jezdila stim nejaka zenska, takze bylo jasny ze to turbo bude zatuhli,zkratka to udelali a vse v poho.ale v zime to zaclo zas padat takze to musim nejak resit.vic me trapi to o cem pises o tom chacha dela me to taky uz od zacatku u 1,2,3.ale jen kdyz prochu prislapnu a pustim plyn tak jak klesaj otacky tak se ozyva ten pazvuk jestli na neco prijdes podel se semnou tez i ja

Odkaz ke komentáři

vona se ta příruba teplem kroutí a pokud to jen vyčistili a nevypodložili regulaci tak tomu stačí málo a zas to drhne mě to po čištění vydrželo taky asi 4 měsíce ted co sem si to zmák sám a podložil mam zatím klid podložky sem dal 0.1

 

Mohl by jsi mi trošku popsat kam dát tu podložku, nebo to ukázat na nějaký fotce a případně rozměr podložky? Já nemám dílnu, ale mohl bych to zkusit oporavit u kamaráda. Díky!

Odkaz ke komentáři

Taky mi auto asi dvakrát skočilo do nouzáku a zdá se mi že to tolik netáhne. Otec má 74 kW a táhne mu to jak blázen. Já mám 81kW a do kopce to nechce jet. Na diagnostice mi vyskočila chyba s ventilem N75. Přehodili sme to z otcového auta a je to o něco lepší auto je trošku svižnější. Jen ted přemýšlíme jestli by nebylo od věci zkusit vyměnit oba ventily. Myslíte že by pomohlo vyměnit teda ty ventily a vyčistit turbo? Auto má najezděno 160tisíc a tipla bzch si že jsou to stočené kilometry a na auto podle mě nebylo od výroby šáhnuto.

Odkaz ke komentáři

Tak turbo je zase čisté rozdíl jako blázen žádný cukaní při zapnutí turba prostě zvolna přibývá výkon (to je snad dobře :D ) připadá mi jak kdybych jel v něčem jiným :) . Turbo jsem měl doma pořádně jsem ho vyčistil a místo vypodložení jsem zbrousil cca o 0.05mm naklápěcí lopatky tak snad to bude stačit. Ještě jeden dotaz ty naklápěcí lopatky mají mít nějakou vůli ? Nebo mají být natěsno. Mě přišlo že se docela vaklaj tak snad turbo ještě nějakej ten rok poběží. :lool: A od teď jezdim s 2000ot+.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...