Přejít na obsah

Jak vám topí??


Doporučené příspěvky

Už to tady je taky popsáno. Vydělat je není problém, jenom mít potřebný prodloužený ořech. :)

Vyzkoušíš je logicky tak...že do nich pustíš 12V. :)

To mě napadlo, ale s elektrikou nejsem kamarád. Takže třeba přes startovací kabely? Dám jeden na plus, druhý na mínus? Nebo jen svíčku uchytím plusem za tu špičku a druhý konec dám na mínus na baterce? Na tohle jsem lama

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 4 týdny později...

Ahoj docela jsem se u vašich příspěvků pobavil,nejvíc když jsem si představil Mattyho117, jak jede ve vaťáku do práce :-D Chci Vás jen povzbudit, že nejste sami, komu to netopí:-) Já musim ujet cca 10 km, aby se mi pohnula ručička teploty a možná po těch 20 se dostanu na provozní teplotu. Kontrolovali jsme ty ohřívací svíčky i termostat a vše je v pořádku. Holt tohle je jeden z velkých nedostatků

Odkaz ke komentáři
  • o 6 měsíců později...
  • o 2 měsíce později...

Zdar tak u mě to je tak že při -19 co bylo letos v únoru zahřátí na 90 cca 10km Satalice-Štěrboholy cesta z kopce i do kopce jinak na topení si nestěžuji z větráků jde celkem tak 40 stupňů co odhaduji na ruku u výdechu při +30 asi tak 3-4km nemám klimatronic jen manuální.......teď při +6 asi tak 6-7km.Žhavičky na výhřev kapaliny se spouští při +5 a níže.

 

http://www.scribd.com/doc/51049166/11/Funkčni-schema#page=37 odkaz pro zajímavost. Zdárek pánáčci a ať nám slouží já s tou mojí jedu zítra na údržbu:-)

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...
  • o 9 měsíců později...

Výměnil jsem čidlo na teplotu a termostat a auto topí na 90 i když jedu z kopce nedavno bylo - 12 a nádhera na klimatroniku nastaveno 22, 23 stupnu a v autě nádhera i při delší jízdě z kopce mi už teplota drží.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

ahoj lidi. mám octavii 81kW a musím říci že mi to topí až moc hezky. po asi 15km mám teplotu na 90 stupních a to i když je třeba minus deset.

ale teď jsem byl ve škodě servisu na doplnění klimatizace a topí to jako kráva, mému tátovi to topilo hodně málo i když měl na motoru 90 stupňů a tak byl na doplnění klimatizace a teď tam má horko jako v peci.

Odkaz ke komentáři
  • o 10 měsíců později...
  • o rok později...

Ahojte já mám oktu poprvé, ale v zimě jsem s ní ještě nejezdil, koupil jsem ji v dubnu. Ale když je nula stupňů, tak bundu rozepínám až při příjezdu do Frýdku a to je z Havířova cca 15km. JInak termostat i v létě ve vedrech drží pořád 90 - rovných. Jde jen o délku, než se zahřeje motor. Četl jsem tu, že jsou nějaké extra žhavičky co hřejou motor???

 

Poradí někdo na co se podívat?

 

Díky

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Mam ted cerstve Oktavku 1.9tdi 81kw a topi lip nez moje stara Felda 1.3.

 

Ted je sice hovno zima, ale kdyz je kolem nuly, vyjedu z garaze, necham to brblat jen chvilicku, nez zavru vrata. Pak hned vyslikam bundu, zapinam vyhrivani sedacky a vypinam vetrak at mi nejde studenej luft do ksichtu a na nohy. Lechtam to kolem 2000 - 2200 otacek, a za 5 - 6km 90°C, pri tom Climatronics zapnutej na 21°. Samozrejme to ze je ohrata chladici kapalina, neznamena, ze je ohratej olej, takze jeste 4km jedu klidne a pak akorat najizdim na dalnici, sup do levyho a vyhnat pavouky z motoru.

 

Hlavne po presednuti z felicie se v tom jeste porad citim jak v Bentley :-D

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak Rapid neprošel na STK. Uvolněná spona před středním dílem výfuku. Je to ještě originál, takže budu muset vyměnit, jinak obal na zadním dílu výfuku je první vrstva již hodně zničená, tak budu muset odstávající přebytky odřezat abych byl minimálně dva roky pojízdný. průměr objímky na trubku před střední díl výfuku náhodou nevíte ? dělají se dva typy. @Lancelot, četl jsem tvůj příspěvek, že jsi také řešil zadní díl výfuku, někdy 202x. Již jsi měnil ? Nesvítí nám jedna dioda ve třetím brzdovém světle- řešil jste někdo opravu ? je to za zadním sklem a mám takové tušení, že se jedná o led.
    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
×
×
  • Vytvořit...