Standa Hubený Posted January 29, 2012 Share Posted January 29, 2012 Zdravím, předem se omlouvám pokud již zde toto téma je, hledal jsem, ale našel jsem jen něco okolo této chyby, nic konkrétního. Stále se mi opakuje ve VAGu tato chyba: VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Číslo dílu řídícího modulu: 032 906 014 F Komponent a/nebo - verze: MARELLI 1AVM 2231 Kódodvání softwaru: Kód opravny: 1 Nalezeny chyby: 01249 - Vstrikovaci ventil valce 1 (N30) 31-10 - preruseni n.zkrat na kostru - Sporadicky prostříknul jsem kontakty na ventilu, ale po chvilce ježdění se chyba opět ukáže. Nemáte nějakou radu nebo už zbývá jen koupit nová vstřik.ventil? Nebo to není žádná vážná chyba? Děkuji za odpovědi. 0 Quote Link to comment
rizo Posted January 29, 2012 Share Posted January 29, 2012 prehoď vstrekovací ventil na iný valec a skús dať na vag čo ukáže 0 Quote Link to comment
Standa Hubený Posted January 29, 2012 Author Share Posted January 29, 2012 to mě nenapadlo, nevadí to nějak? jak se vyndavá? 0 Quote Link to comment
rizo Posted January 30, 2012 Share Posted January 30, 2012 nevadí len daj pozor aby ti tam niečo nespadlo aby sa nepoškodili vstrekovače , musí sa odmontovať rozdelovač paliva ( asi dva šruby ) tá rúra nad vstrekovačmi ktoré tam držia spony ktoré musia isť späť tak ako si ich vybral na to daj pozor a medzi vsrekovačmi a sacím potrubím je len o okružok ten ked poškodíš tak vymeň ,asi všetko popr foť aby si to potom vedel poskladať (spony) a nezabudni že v potrubí je benzín pod určitým tlakom tak ti trocha vytečie na motor a ked si to vieš zmerať tak vstrekovač má mať odpor 14-17ohm stačí odpojiť svorkovnicu 0 Quote Link to comment
Standa Hubený Posted January 31, 2012 Author Share Posted January 31, 2012 tak jsem proměřil všechy ventily a včetně toho chybového mají všichni odpor 16ohm. takže asi zbývá jen přehodit na jiný válec a cekat jestli se chyba ukáže. Prozatím od posledního vymazání paměti závad (neděle) najeto cca 40km a chyba se neukázala.... 0 Quote Link to comment
johnxx Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 Taky jsem premeroval a nic neukazalo byt spatne. Vis kde jsem pri teto chybe mel problem ja? Byla spatna lambda, tedy nakonec lambda OK ale konektor co jde do ridici jednotky tak byl zoxidovany a pak jsem zjistil ze i ten kabel. Tak jsem to varesil radikalne. Ucvakl jsem konektory, koupil jsem novy kabel, naletoval a je klid. Musis si tedy propipat presne draty ktere jdou na lambdu. Myslel jsem ze vsechny v kabelu, ale je tam jeden vodic ktery jde ze svazku seste jinam, jak jsem ho cvakl tak to hlasilo nejakou chybu, uz nevim, ale vratil jsem ho zpet a OK. 0 Quote Link to comment
Standa Hubený Posted January 31, 2012 Author Share Posted January 31, 2012 Taky jsem premeroval a nic neukazalo byt spatne. Vis kde jsem pri teto chybe mel problem ja? Byla spatna lambda, tedy nakonec lambda OK ale konektor co jde do ridici jednotky tak byl zoxidovany a pak jsem zjistil ze i ten kabel. Tak jsem to varesil radikalne. Ucvakl jsem konektory, koupil jsem novy kabel, naletoval a je klid. Musis si tedy propipat presne draty ktere jdou na lambdu. Myslel jsem ze vsechny v kabelu, ale je tam jeden vodic ktery jde ze svazku seste jinam, jak jsem ho cvakl tak to hlasilo nejakou chybu, uz nevim, ale vratil jsem ho zpet a OK. myslíš konektor co jde od lambdy do ridici jednotky?? ten si mel spatnej?.. zajimave, to by me vubec nenapadlo ze by to melo vliv na vstriky... zkusim teda na nej taky mrknout... 0 Quote Link to comment
ROMIK Posted March 3, 2012 Share Posted March 3, 2012 Dělá to když je slabší baterka ,jak to točí. 0 Quote Link to comment
johnxx Posted March 22, 2012 Share Posted March 22, 2012 No prvne jsem sehnal jiny vstrik, vymenil a nic, promeril, vsechny ok, zamenil a chyba stale, mel jsem tedy jeste lambda sondu v chybach k tomu. Jak jsem vyresil lambdu, bez chyb uz asi rok. Nedava me to taky rozum ale je to tak z osobni zkusenosti. Kabel od konektoru jak se pripojuje k lambde do RJ. Konekrot byl vyoxidovany, koupil jsem sice novy piny, ale problem byl konektor nejak rozdelat a vymenit piny, tak jsem konektory ucvakl ze to naletuju na primo, no dalsi problem, ze puvodni kabel od RJ k lambde byl zoxidovany, kdyz jsem postupne ustrihal asi pul metru tak jsem se nastval a dal novy kabel. 0 Quote Link to comment
duke_luke Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 ahojte chalani, pisem sem, mam presne taku istu hlasku ohladom vstrikovaciho ventilu na valci 1 N30. Sporadicka chyba. Pozeram,ze vy ste to vyriesili nejako s lambdou. U mna to je nasledovne. Tato chyba sa vobec neobjavovala, mal som len chybu lambda sonda - nizky signal, sporadicky a horsie emisie ,tak som vymenil lambdu - dal novu - univerzalnu,cize nemala len presny konektor, ten sme prepinovali z povodnej. Lambda uz nehlasi ziadnu chybu ,kontroloval som to teraz ,ale namiesto toho teraz vybehla tato hlaska s ventilom Otazka 1: moze byt problem,ze sme napr neodhadli presne tie dva biele kable na vyhrev a zapojili ich naopak? teda sme len vymenili medzi sebou tie biele kable na lambde? Moze to byt tym? Ale pokial viem, oba by mali davat 12V a sluzia na vyhrev? Urcite sme ich dali dobre, ale keby nahodou,tak sa pytam. Otazka 2: este nejaka rada,okrem spomenutych,co pozriet? Vyskusam prehodit tie ventily na valcoch,kde bude zas hlasit chybu> predpokladam,ze ak bude hlasit potom na tom inom valci,kde to dam,tak asi je vstrek zly. A ak bude hlasit aj po vymene na tom istom valci 1, tak problem bude s kabelazou? Dik 0 Quote Link to comment
Standa Hubený Posted March 24, 2013 Author Share Posted March 24, 2013 Já jsem to nakonec vyresil tak, ze od ty doby co jsem vymenil svicky a zapalovaci kabely tak se ta chyba neukazala. Nevim jestli to melo na to nejaky vliv, ale zatím se chyba neobjevila. 0 Quote Link to comment
duke_luke Posted March 24, 2013 Share Posted March 24, 2013 no tak pojdem podla dielenskej prirucky, co radia prekontrolovat, pripadne prehodim tie ventily dva medzi sebou, prepipam kable, ked sa nic neporiesi ,tak asi skusim tie kable. Ale je mi smiesne, lebo odkedy som si povedal,ze auto o rok predam, tak stale si najde nieco, co pyta vymenit ,asi aby som vymenil cim viac a rozmyslel si to :lool: 0 Quote Link to comment
TomášT Posted March 24, 2013 Share Posted March 24, 2013 hele jestli se auto chová normálně tak bych to neřešil. VAG občas píše všechno možný a přitom je vše ok. Stačí aby se ŘJ něco znelíbilo a už je to v paměti závad. Jenže mnohokrát se stává, že opravdu něco blbne a od volantu je to evidentně poznat. Píchne se to na VAG a hádej co...NIC...žádná chyba :D Když jsme kupovali se švárou Renolta Megana 1,6 16V, tak jsme to při zkušební jízdě vzali do servisu a nechali to píchnout na diagnostiku. Psalo to taky chybu vstřikovače 1.válce. Švára to tehdy málem nevzal...280+280Km cesty ..nakonec jo s tím že se to pořeší. Auto jelo normálně...a taky normálně jezdí dodnes :palec: 0 Quote Link to comment
duke_luke Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 to mas pravdu. Tiez si myslim,ze len tak vypisuje blbosti. :lool: Asi si pyta pozornost,len aby som sa mu venoval Urcite to zatial neriesim vymenami atd, ked auto ide uplne normalne. Trapi ma len presne ta vec, o ktorej vravis,ze pri predaji si to niekto skontroluje a ked to tam nahodou bude, nemusi ho kupit ! (a ja rozhodne nie som typ, co pri predaji naschval vymaze pamat zavad,ze to bude na oko v poriadku,take prasarny nerobim) A to ma stve, aj ked je auto v tip top stave. Preto by som to najradsej poriesil ,ale kym prejde dalsi rok, je este skoro teraz uvazovat nad tym. Tak to zatial necham plynut, ci sa objavia aj nejake priznaky, zatim vdaka pani 0 Quote Link to comment
duke_luke Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 ja len tak pre doplnenie informacie, chybu som zmazal a veselo som uz odjazdil okolo 1500km a chyba sa uz neukazala Asi to bolo len nejake zblbnute hned ked som dal novu lambdu a teraz si to uz "sadlo" 0 Quote Link to comment
vseumel Posted September 14, 2015 Share Posted September 14, 2015 Zdravim... Myslim ze by mi mohl nekdo poradit. Take mi to pise tuto chybu, ale auto nejde vubec nastartovat. Abych to vzal od zacatku. Cca 5 mesicu zpet pri desti jsem projel kaluzi a auto chxiplo.neslo chvili nastartovat a po chvili kdyz uz se povedlo, tak jsem musel drzet otacky nad 2500 na volnobeh,aby jsem s nim dojel domu.pokud jsem zastavil na krizovatce chciplo a nechtelo chvili naskocit.proto drzet 2500. Druhy den uplne normalne jelo. Podobne se mi stalo cca pred 3 tydny.akorat ze nebyla kaluz jen mokro a ze auto naskocilo poprve az po vymlacene baterce a roztlaceni. Chcipalo prvnich 20 minut a plyn jsem musel pridavat tkanickou jinak chciplo.otacky kolisaly. Druhy den jsme vycistili klapku a vse ok. Ale ted pred par dny jsem poslouchal divny zvuk od cerpadla a auto netahlo, cukalo a nakonec chciplo v hloubetine. Vymenil jsem cerpadlo za nove a nejde nahodit.chyba je 01249 na valci 1 nebo vsechny valce.obcas zadna chyba.. Jak kdy...palivo jde 3,1 bar, svicky ok, jiskra ok, konektory ok, odpor ok.na startsprej naskoci ale udrzi se jen nez ho sezere. Nelze ani roztahnout. Kdo z vas neco podobneho zazil? Tri mechanici nevi a ja jsem bez auta na praci. Budu vdecny za kazdou myslenku Jinak octavia 1 , 1.6 benzim 55 kw.rv 97 0 Quote Link to comment
squirrelcze Posted September 14, 2015 Share Posted September 14, 2015 Zajímavý. Kde to teď stojí? Že bych se přijel mrknout :) 0 Quote Link to comment
vseumel Posted September 15, 2015 Share Posted September 15, 2015 V hloubetine to mam...dnes ma mechanik privezt nejakej spesl program...ale stejne nikdo netusi 0 Quote Link to comment
vseumel Posted September 15, 2015 Share Posted September 15, 2015 Tak dnesni chyba pouze slaby signal od airbagu a slaby signal klicek central. Nic jineho neskace. Vozidlo stale toci a toci a ani naznak nastartovani. 0 Quote Link to comment
vseumel Posted September 15, 2015 Share Posted September 15, 2015 Novinky...klapka funkcni, kabely od jednotky ke vstrikum ok, vstriky 15,5 ohmu, zadna oxidace ani u jednotky ani u vstriku, diagnostika pise stale problem na vstriku valec jedna. Pri odpojeni jakehokoli jineho vstriku stale chyba na vstriku jedna. Ukazuje jen valec 1... 0 Quote Link to comment
rizo Posted September 16, 2015 Share Posted September 16, 2015 vyber vstrekovače spolu s rampou od sania s štartuj či bude striekať benzín zo vstrekov a ked strieka tak či to nie je niečo iné ako benzín :) , chybu vstreku č 1 diagnosika ukazuje ked je slabý tlak na rampe popr. prepúšta ventil na konci rampy , možno niečo v elektrike a rj motora nedáva signál na vstrek imo , kostra , v každom prípade zisti či je to benzínom alebo elektrikou čau . 0 Quote Link to comment
HONZAV1 Posted September 17, 2015 Share Posted September 17, 2015 S tímto bojoval před lety kolega a nakonec to byla prasklá cívka ze strany, kde to nebylo vidět a každá kaluž se rovnala výpadku motoru. Protože to bylo zezadu, nikdo si toho celou dobu nevšimnul, až jsem mu řekl názor, že to nemůže dělat nic jiného, půjčil si ji tehdy na zkoušku z Felicie a vše bylo OK. H 0 Quote Link to comment
Romix95 Posted September 18, 2015 Share Posted September 18, 2015 Souhlas, zkusil bych taky cívku stalo se mi to samé a nejen mě, kaluž a nechtělo to jet, cívka popraskaná... 0 Quote Link to comment
vseumel Posted September 18, 2015 Share Posted September 18, 2015 Regulator vymenen, svicky a kabely...po odmontovani listy jsme zjistili, jsou vstriky uplne suche a pri startovani nestrikaji. Diagnostika pise vse ok Regulator vymenen, svicky a kabely...po odmontovani listy jsme zjistili, jsou vstriky uplne suche a pri startovani nestrikaji. Diagnostika pise vse okBenzin se vraci zpet do nadrze nermalne.Civka je ok a byla zkousena za jinou. Stale nenaskoci. V nadrzi je 25 litru benzinu. Po odpojeni vahy, teplotniho cidla, lambdy stale striky nevystriknou. 0 Quote Link to comment
vseumel Posted September 18, 2015 Share Posted September 18, 2015 Jinak jeste zkousen halluv snimac s celym rozdelovacem a taky nic... 0 Quote Link to comment
vseumel Posted September 18, 2015 Share Posted September 18, 2015 Nevim xo jineho by mohlo blokovat jednotku aby nepustila striky...kostra do vstriku jde z jednotky? Kdyz budu merit konektor od vstriku, mam merit pres kostru nebo je to stejnosmernej? Jestli jde impuls do nich nebo je to v jednotce? Nemel by nekdo z tech chytrejsich zitra chvilinku cas? Nejsem mechanik a treba na to celou dobu koukam :) Kazdej mechanik rekne po dvou hodinach nevim a uz neprijede. Jinak v liste benzin je a pri otoceni klickem se vraci do nartze normalne.pri odpojeni privodu do listy k klidu benzin vystrikne(takze pod tlakem je) 0 Quote Link to comment
Romix95 Posted September 19, 2015 Share Posted September 19, 2015 (edited) A jiskra tam jde nebo ne? Při Pokud ano pak už bych hledal problém v kabeláži nebo ŘJ motoru, ty dáváme na kobtrolu/opravu do Bitpoweru, ale nevím odkud jsi... Jinak jednou se mi stalo že byla spálená pojistka v pojistkové skříňi v autě a nešli vstřiky, tak mrkni ještě na to, pokud jsi to tedy už neudělal. Ještě napiš odkud jsi, podíval bych se na to rád ale předpokládám ze to bude bohužel z ruky... Edited September 19, 2015 by Romix95 0 Quote Link to comment
vseumel Posted September 19, 2015 Share Posted September 19, 2015 Jiskra jde...pojistky jsem kontriloval..ale ocima a baterkou...koupil multimetr a vezmu je multakem jeste. Jsem z prahy a auto stoji v hloubetine u hloubetinskyho namesti. Nevim jakou skodu muze napachat v elektrice a jednotce cerpadlo co odeslo. 0 Quote Link to comment
Romix95 Posted September 19, 2015 Share Posted September 19, 2015 Zkus to ještě tím multimetrem a uvidíš... No jak jsem čekal, úplně z ruky bohužel, já jsem z OL kraje, Šumperk... 0 Quote Link to comment
vseumel Posted September 19, 2015 Share Posted September 19, 2015 Pojistky ok...ale nemuzu se nejak dobrat jak promerit ty kabely od vstriku...jsou reseny + a - z jednotky nebo je to na kostru a plus do jednotky 0 Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.