Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic
Davon

Poruchy a problémy

Recommended Posts

Tak zalozim i toto tema jako majitel tohoto motoru, sice ne v Octavii ani Supu II, ale postrehy a spotreba je dle me shodna, je to i ve stejne tezkem voze :)

Share this post


Link to post

Takze asi 1. problem a rekl bych ze velmi BRZY!!!

 

Zajimalo by mne, co muze byt za pricinu u 6 mesicu stareho auta, nejeto 5000km. 1. rychl. stupen tahne normalne, 2. rychl. stupen tahne take normalne a zaradim 3. kolem 2000ot., turbo sepne, je citit tak 2 vteriny a pote tah jde dolu az mam nohu na podlaze a jede to rucicka otacek jede pomalinku nahoru, na 4. to dela to same, pri dosazeni cca 80 a zarazeni 5. to zase chvillku tahne a pak to spadne... doufam, ze to neni to, co si myslim... Byl jsem to ted zkusit a studeny to zase normalne tahlo, parkrat zaskubalo na 3.

Uz vidim jak jsem zase koupil nejakej bastl... Jako Octavka

Share this post


Link to post

No chtel jsem ti volat Jardo, zda by jsi vedel co by to mohlo byti, zda treba benzinem, bordelem, ale je divny, ze jen od 3ky vyse... Pokud to bude pretrvavat, hodim to ze skaly?? :) (dovezu to do autorizaku)

Share this post


Link to post

Tak to jeste vice zamotam. Od rana najeto 70km po Praze a nepostrehl jsem ani jednou to, o cem zde pisi... Vsechno funguje, auto tahne normalne ani jeden skubanec, vypadek, nic... Ja osobne jsem velmi rad, ale ted mi to jeste vice lezi v hlave!! Zatim to necham, pokud se to objevi znovu, dam to umelcum :)

Share this post


Link to post

To, že se to projevuje u vyšších rychlostí je podle mě dané převodovkou, na nižší stupně to utáhne, ale na vyšší ne.

Share this post


Link to post
Tak to jeste vice zamotam. Od rana najeto 70km po Praze a nepostrehl jsem ani jednou to, o cem zde pisi... Vsechno funguje, auto tahne normalne ani jeden skubanec, vypadek, nic... Ja osobne jsem velmi rad, ale ted mi to jeste vice lezi v hlave!! Zatim to necham, pokud se to objevi znovu, dam to umelcum ;)

Máš holt náladové auta jako já, tyhle závady jsou nejhorší - jak to chvíli blbne pak zase jede normálně, mechanik ti řekne desítku součástek které to mohou způsobovat, by se jeden zcvokl. :palec: ;)

Share this post


Link to post

Na 1.4 TSI bolo nejaké predbežné info ohľadne riešenia nejakého problému, zajtra sa pozriem, čo presne to bolo. Určite bol už jeden flash, ale okrem toho bolo ešte niečo, len si nespomeniem, čo presne...

Share this post


Link to post

Tak tá druhá vec sa týka len 1.4 TSI v kombinácii s DSG - "Hluky při volnoběhu z oblasti setrvačníku, zhasínání motoru"...

Share this post


Link to post

Tak dnes cestou do prace po 10ti km jizdy pri padani snehu (stejne jako minule) naprosto stejna situace. Na dvojku plny tah, na 3 a vyse jen nekolik sekund sepnuti turba, potom upadek... Stavoval jsem se pro neco u dealera, tak mu to rikam a pry to je to nejhorsi, kdyz to dela jen nekdy, ze se to blbe hleda... Coz me moc neprekvapil! Fakt me to zacina srat!!!! Najeto 5800

Share this post


Link to post

90 kW a myslím, že řeknou, že je třeb přijet až se to projeví, nebo že si auto na týden vezmou a uvidí jestli se to projeví...

Share this post


Link to post

Je to shodny motor se Supem II - 92kW... Nevim, oficialne v servisu jsem s tim jeste nebyl, dnes 150km a ani jednou se to nestalo. Mechanik z rodiny rikal, ze toto stejne se mu projevovalo na Octe, taky jen nekdy, potom casteji a nakonec odesla vaha vzduchu, ale mel najeto 90000 a ne 15x mene...

Share this post


Link to post

No Jime, tohle mne napadlo, i jsem nad tim premyslel kdyz to kopalo (vynechavalo) ale kontrolka neblika... Nebylo to vylozene na snehu, jen snezilo, silnice vsak suche... :lol:

Share this post


Link to post

Ahoj, tak mám taky jednu závadičku. :) Při startu asi tak dvě sekundy, ať při teplém či studeném motoru a ne pokaždé, něco zadrčelo v motoru. Nějakou dobu jsem to sledoval a pro klid v duši jsem raději zajel do servisu. Tam mi řekli, že si to nechají do druhého dne, aby se jim to klepání (drnčení) projevilo. Prý se to zrovna neprojevilo. Ale že prý to je nejspíš mazáním a budou měnit nějakou vačku v motoru, které zlobí jak v 1,2TSI, tak v 1,4TSI a že je nějaká nová vačka, co už tento problém nedělá. Jinak říkali, že častá závada na 1,2TSI je, že se písty potkají. :lol: Paráda, snad jsem přijel včas. Mám najeto 16500 km, auto má necelé 2 roky, co je sotva zajetý motor. Naštěstí vše hrazeno garančkou.

Share this post


Link to post

Ahoj, tak mám taky jednu závadičku. :) Při startu asi tak dvě sekundy, ať při teplém či studeném motoru a ne pokaždé, něco zadrčelo v motoru. Nějakou dobu jsem to sledoval a pro klid v duši jsem raději zajel do servisu. Tam mi řekli, že si to nechají do druhého dne, aby se jim to klepání (drnčení) projevilo. Prý se to zrovna neprojevilo. Ale že prý to je nejspíš mazáním a budou měnit nějakou vačku v motoru, které zlobí jak v 1,2TSI, tak v 1,4TSI a že je nějaká nová vačka, co už tento problém nedělá. Jinak říkali, že častá závada na 1,2TSI je, že se písty potkají. :lol: Paráda, snad jsem přijel včas. Mám najeto 16500 km, auto má necelé 2 roky, co je sotva zajetý motor. Naštěstí vše hrazeno garančkou.

Aby to nakonec nebylo tohle http://www.auto.cz/problem-u-motoru-1-4-tsi-vytahany-rozvodovy-retez-65864

Share this post


Link to post
Guest dano98

ja som mal presne taký problém ... auto raz ťahalo raz nie ... a problem bol vo vzduchovom filtri (podotýkam auto som kúpil nové a problém sa vyskytol asi pri cca 6 alebo 8000km) ... tesnenie filtra už od výroby nedosadalo zvnútra na hrdlo airboxu a motor sal bordel ... turbo bolo zadžubané od prachu a pod. ... filter sa vymenil problém zmizol ... ALE ... teraz mám 22 000km a prednedávnom sa zasa ten istý problém objavil znovu ... znova do servisu a odpoveď zo škodovky - vadný blow off ventil (alebo ako ho nazvať) ... tá čierna súčiastka hore na turbe do ktorej ide konektor, prichytená troma skrutkami ... potom som najazdil už asi cca 1000km a zatial sa problem nevyskytol, tak som zvedavý dokedy ... mali sme ešte podozrenie na wastegate ale ktohovie...

Share this post


Link to post

No tak tohle pozuruji ja... Takze to jdu resit, autu budou 3 koncem cervna, tak bych mohl stihnout opravu hrazenou dovozcem, ci kdo to hradi...

 

Ahoj

Dostal jsem z autorizovaného servisu odpověď ohledně problémového řetězu.

 

"V suočasné době není od ŠKODA-AUTO žádné TPI ani D.A. na klepání z rozvodů která by se týkala rozvodového řetězu,je pouze TPI na přestavovač vačkové hřídele."

post-5958-0-95820900-1335526297_thumb.png

Což mi také provedli a klepání přestalo. Tak snad to nebude tak uplně odvěci. Určitě děj vědět, co ti zjistili.

Share this post


Link to post

Na mojej Octavii 1.4 TSi sa tiež objavilo rachotenie rozvodovej retaze pri studenom štarte.Auto mám 3 roky a najazdené 33800 km.Takže sa potvrdzuje fáma o vadných rozvodových retaziach pri motoroch TSi.Som sklamaný z prístupu zástupcov predajcu Skoda-auto na Slovensku,ktoré odmietlo hradiť výdavky na opravu resp.výmenu rozvodov na mojom aute.Ešte,že páni v servise Moris Košice majú dobré vztahy so Škodou Mladá Boleslav a vybavili mi aspoň zľavu na material - 70 percent.Aj po tejto zlave ma bude oprava stáť 450 eur.Inak by ma oprava stal cca 950 eur.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...