Přejít na obsah

Poruchy a problémy


Doporučené příspěvky

Nevydrzel jsem to a zdrhl drive z hokny, abych vyzvedl tu plecku :)

Takze zadost o individualni kulanci, na muj vuz prispeli 70% na dily, od servisu jeste 10% sleva na praci (takze hodka neni za 650,- bez dph, ale za 585,- :D ) a 5% na dily... Meneno jednotka staveci pro vackovou hridel, napinak retezu, retez, srouby, tesneni, proste vse co v tom bordelu je... Bylo mi kladeno na srdce, ze vsechny tyto veci jsou inovovane, a ze dobre vedi, ze ty problemy u ctrnactek jsou (u dvanastek je to prej mnohem horsi, co se porouchanych ks tyce)tim proste jsou, nyni by jiz by se nemely znovu projevit. Byla mi recena pri prijmu cena 12600,- za rozvody, napinak, prestavovac vcetne te kulance + olej, nechal jsem jeste 3 lety servis, vymena vzduchoveho filtru (myslim ze je na case), vymenu brzdove kapaliny... Byl jsem prekvapen, protoze i s timto vsim to vyslo 12 656,-

Nedavno tam byl pry pan co prijel a uz neodjel (1,4TSI), potkalo se mu to primo pred prodejnou, oprava za 137 000,- kulance uznana na dily 80%... Koneec!

Cislo stareho prestavovace - 03C109088B

Cislo noveho prestavovace - 03C109088E

motor mam CAXC

Vyrukoval jsem s vytisklou strankou z auto.cz ohledne plne kulance na vozy do 3. let a najezdu 100 000, coz splnuji, odveceno mi bylo, ze tento clanek je pravda, ale plati POUZE u VW!!! :huh: Velmi zajimava politika VW, kde jim asi motory pro Skodu a Seat nepatri, ci delaji, ze nepatri.. Business je business..

IMG kopie.jpg

Odkaz ke komentáři

To je bordel,vždyť tu 1.4 TSI vyrábí VW...

Podle ETKY má Octa 1.4 CAXA čísla řetězu a napínáku stejná,jako teď dostal Davon,už od začátku výroby - tzn.od roku 2009. No a Altea již od roku 2007. Tak v čem spočívá inovace? :unsure: Jiné objednací číslo má jen ten přestavovač,přesně jak píše Davon.

Odkaz ke komentáři

Mam motor CAXA a na jeho stitku je nejake datum z unora 2009(auto mam brezen 2009),takze ja bych mel mit ty rozvody stejne, ale jak to cim dal tim vic pozoruji, tak se utvrzuji v tom, ze je to ten prestavovac, protoze kratce potom, co to udela je i malinko nepravidelny chod motoru a pak to hned bezi jak ma...Nevim presnou funkci toho prestavovace, ale laicky si rikam, ze upravuje chod motoru, no a pokud se v pocatku rozbehu zasekava, tak jednak zpusobuje ten hluk a nez se rozebehne tak mprave i ten chod motoru je jinej.Rikam si, ze kdyby byl retez jak cvinda a napinak by nefachcil, tak to bude delat rachot porad-at je to studeny nebo teply!!!Tobe Davone moc diky, aspon vime na cem jsme a i kdyz je to od nich prasarna, tak ta cena i s tou vymenou oleje celkem jde....

Odkaz ke komentáři

To je bordel,vždyť tu 1.4 TSI vyrábí VW...

Podle ETKY má Octa 1.4 CAXA čísla řetězu a napínáku stejná,jako teď dostal Davon,už od začátku výroby - tzn.od roku 2009. No a Altea již od roku 2007. Tak v čem spočívá inovace? :unsure: Jiné objednací číslo má jen ten přestavovač,přesně jak píše Davon.

 

No já si myslím, že by stačil vyměnit jen právě ten přestavovač, jenže ..... servis si tak trochu pojistil alibi, protože Davon tam dával auto

se závadou chrastícího motoru, tak vyměnili přestavovač a pak povídačka o tom, že když je to už rozdělané, tak pro jistotu .... bla, bla, bla,

přesvědčili zákazníka do výměny všeho, kdyby měnili jen přestavovač, tak by jim hrozilo, že se chrastění ozve znova, Davon by reklamoval

opravu a oni by museli makat zadarmo, protože závadu neodstranili .... takhle to mají za peníze zákazníka vyřešené, vyměnili všechno,

možná něco zbytečně ....

V těch TPI se píše o výměně přestavovače jako jasné věci, dále o kontrole napínáku a pokud nechodí volně a plynule na stlačení rukou,

tak vyměnit, o řetězu a rozvodech nic.

 

Mam motor CAXA a na jeho stitku je nejake datum z unora 2009(auto mam brezen 2009),takze ja bych mel mit ty rozvody stejne, ale jak to cim dal tim vic pozoruji, tak se utvrzuji v tom, ze je to ten prestavovac, protoze kratce potom, co to udela je i malinko nepravidelny chod motoru a pak to hned bezi jak ma...Nevim presnou funkci toho prestavovace, ale laicky si rikam, ze upravuje chod motoru, no a pokud se v pocatku rozbehu zasekava, tak jednak zpusobuje ten hluk a nez se rozebehne tak mprave i ten chod motoru je jinej.Rikam si, ze kdyby byl retez jak cvinda a napinak by nefachcil, tak to bude delat rachot porad-at je to studeny nebo teply!!!Tobe Davone moc diky, aspon vime na cem jsme a i kdyz je to od nich prasarna, tak ta cena i s tou vymenou oleje celkem jde....

 

taky si myslím, že problém bude především v přestavovači, mě když to po nastartování začlo rachotit (no rachotit je silné slovo, lehce chrastit) tak jsem pomalounku přidával plyn a lehce zvyšoval otáčky, během chvilky to utichlo, tohle se mi stalo 1x v zimě za studena

a 1x v zimě při polovičním ohřátí, jinak nic ....

takže soudím, že to má souvislost s tlakem oleje a olejem samotným, olej dávám klasiku (ne LL), a od tý doby zatím nic,

tlak oleje je dán čerpadlem a čistotou nasávacího sítka, co jsem četl poslední SM, tak tam píšou, že 1,4 tsi caxa má slabší olejové

čerpadlo proti verzi 1,4 tsi twin turbo, tak nevím,

každopádně nataženej řetěz postupně chrastí víc a víc a celkem pravidelně, včera jsem otočil 35.000 km a s motorem spokojenost,

tedy v rámci možností obsahu apod biggrin.gif

Odkaz ke komentáři

Nepral bych vam dnes slyset a citit, co delal motor po 12ti (pouze) hodinovem startu!!!! Zacinam byt lehce sinaly!!!! Vylitl do 1400 ot. (coz se delo i predtim nekdy), nerachtal, ale tak strasne vibroval, kolisal mezi 1400 a 700 ot., pri seslapnuti plynu se nedelo nic celych 20 vterin, pak to lehlo na 700 ot. a vse v cajku... Takze to vidim, ze cim vice se v hovne stouras, tim vice smrdi... Bych blil!!!! Nechapu, jak mi mohl rici do telefonu, ze studene starty (coz tohle rano po 12 ti hodinach, ani ne nebyl) jsou v cajku, motor ma chod pravidelny, kdyz muj 1. start po vyzvednuti a takovejhle bordel!! :wallbash: :wallbash: :wallbash:

 

Kazdopadne jsem se ptal na zaruku na toto, co mi menili. Udajne Jarov dava zaruku na dily, na kterych se clovek financne (at plne, ci s klulanci) podili 2 roky. Pokud by to bylo tak, ze je neco meneno v zaruce vozu, ktera napriklad za mesic konci, zaruka na vymeneny dil je pouze jeden mesic, do skonceni zaruky vozu!!! Tzn. ze me slavne turbo, meneno 28.6. jeste na zaruku (jelikoz zakazka byla zapsana zacatkem cervna a vuz v zaruce do 24.6. tusim), tak k nemu skoncila zaruka 24.6. paradoxne... :D

Odkaz ke komentáři

taky si myslím, že problém bude především v přestavovači, mě když to po nastartování začlo rachotit (no rachotit je silné slovo, lehce chrastit) tak jsem pomalounku přidával plyn a lehce zvyšoval otáčky, během chvilky to utichlo, tohle se mi stalo 1x v zimě za studena

a 1x v zimě při polovičním ohřátí, jinak nic ....

takže soudím, že to má souvislost s tlakem oleje a olejem samotným, olej dávám klasiku (ne LL), a od tý doby zatím nic,

tlak oleje je dán čerpadlem a čistotou nasávacího sítka, co jsem četl poslední SM, tak tam píšou, že 1,4 tsi caxa má slabší olejové

čerpadlo proti verzi 1,4 tsi twin turbo, tak nevím,

každopádně nataženej řetěz postupně chrastí víc a víc a celkem pravidelně, včera jsem otočil 35.000 km a s motorem spokojenost,

tedy v rámci možností obsahu apod biggrin.gif

Tak s nataženým řetězem mám bohaté skušenosti z Fabie 1.2 TSI. U Octavie je v zatím v klidu. Já bych ten přestavovač také viděl jako problematicou součástku. No,o těch olejových čerpadlech jsem něco už psal jinde,tak to tady zopakuji:

Olejové čerpadlo 1.4 TSI :

Inspirován tím článkem jsem se ještě zběžně podíval do ETKY na olejová čerpadla. Takže olejové čerpadlo má VW pro své motory 1.4 TSI různých výkonů [včetně 90 kW (CAXA)]montované do vozů VW objednací číslo 03C 115 105 AG.

Škoda má stejné čerpadlo pro motor 1.4 TSI s výkonem 132 kW (Fabia IIRS),92 kW (Superb) a kupodivu 90 kW (Yeti).

Octavia 90 kW (CAXA) má jako jediná olejové čerpadlo pod číslem 03C 115 105 Q - ovšem podle ETKY je toto čerpadlo vyběhlé z výroby 1.6.2010 a po něm přišlo již výše uvedené 03C 115 105 AG. Jaký je mezi nimi rozdíl z ETKY nevyčtu. Je možné,že toto má vyšší výkon.

 

blazin: něco málo k přestavovači (je to sice z 1.6 FSI,ale u TSI by to mělo být obdobné)

post-11543-0-56819500-1337959744_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Jardo, muzes mi prosim te napsat jaky olej davas???Ja Castrol EDGE 5W-30, ale nemam problem to zmenit a delat vymeny po 15000km!Diky

 

http://www.aral.cz/automobilove-oleje/Osobni-automobily/Aral-Super-Tronic-0W-40.html

 

ale neříkám, že to je lék, jen ho prostě dávám, protože Aral mám vyzkoušený, byl ve všech mých autech, která najela přes 300.000 km bez problémů,

je to skutečná plná syntetika, kterou tyhle motory můžou a má Low Saps

Odkaz ke komentáři

SW byl nahran novy minuly rok, ze by byla zase aktualizace??...Servis me nemine urcite, nemam nic jinyho na praci nez jezdit ze servisu busem domu! Jsem tak nalomenej to prodat a dat sbohem slavnym TSI...

A pak jeste prijde pecka v tom, ze to neni reklamace oddelane prace, ale nova zavada :)

Odkaz ke komentáři

Já olej měním co 10 tkm, dávám 5W-40 VW 502.00. V současné době mám najeto 31 tkm a naprosto bez problému. Co se týče sw ŘJ, tak mám už 2x přehraný, ne že bych měl problém, ale mám ve škodovce kamaráda a když jsem na oleji, tak mi vždy zkontroluje aktualizace. Naposledy mi to přehrával letos v březnu.

 

Dnes start po dvou dnech klidu, pripraveny fotak (kamera) k zaznamu a ONO NIC, bez jedineho problemu!!! :D Klasika!!

 

A není to tím, že bylo chladněji? Při teplotě u mě nad cca 17 C a to dělá všem, si motor sám zvedne otáčky, motor někdy jakoby běží nepravidelně, má jiný zvuk, trvá to asi minutu, je to kvůli emisím, snad pro rychlejší zahřátí katalyzátoru. Vždy raději počkám, až to skončí, protože když vyjedu hned, auto má tendenci jakoby lehce poškubávat a reakce na plyn také není ta jak má být. Vadí mi to, ale nedá se s tím nic dělat.V každém případě je to normální jev.

Odkaz ke komentáři

S těmi zvýšenými otáčkami to mám stejné jako Davon nebo pava. Dnes mi to při 12 stupních neudělalo, ale jak je cca 16 a více, tak se to chová, jak píše pava. SW mám z loňského března. Myslel jsem si, že by to odstranil nejnovější SW (jak jsem se někde dočetl na VW foru u těchto motorů), ovšem jak vidím u pava, tak ten to asi nevyřeší :(

Odkaz ke komentáři

Já olej měním co 10 tkm, dávám 5W-40 VW 502.00. V současné době mám najeto 31 tkm a naprosto bez problému. Co se týče sw ŘJ, tak mám už 2x přehraný, ne že bych měl problém, ale mám ve škodovce kamaráda a když jsem na oleji, tak mi vždy zkontroluje aktualizace. Naposledy mi to přehrával letos v březnu.

 

 

 

A není to tím, že bylo chladněji? Při teplotě u mě nad cca 17 C a to dělá všem, si motor sám zvedne otáčky, motor někdy jakoby běží nepravidelně, má jiný zvuk, trvá to asi minutu, je to kvůli emisím, snad pro rychlejší zahřátí katalyzátoru. Vždy raději počkám, až to skončí, protože když vyjedu hned, auto má tendenci jakoby lehce poškubávat a reakce na plyn také není ta jak má být. Vadí mi to, ale nedá se s tím nic dělat.V každém případě je to normální jev.

V garazi je + - porad stejna teplota :D

Odkaz ke komentáři

A není to tím, že bylo chladněji? Při teplotě u mě nad cca 17 C a to dělá všem, si motor sám zvedne otáčky, motor někdy jakoby běží nepravidelně, má jiný zvuk, trvá to asi minutu, je to kvůli emisím, snad pro rychlejší zahřátí katalyzátoru. Vždy raději počkám, až to skončí, protože když vyjedu hned, auto má tendenci jakoby lehce poškubávat a reakce na plyn také není ta jak má být. Vadí mi to, ale nedá se s tím nic dělat.V každém případě je to normální jev.

 

S těmi zvýšenými otáčkami to mám stejné jako Davon nebo pava. Dnes mi to při 12 stupních neudělalo, ale jak je cca 16 a více, tak se to chová, jak píše pava. SW mám z loňského března. Myslel jsem si, že by to odstranil nejnovější SW (jak jsem se někde dočetl na VW foru u těchto motorů), ovšem jak vidím u pava, tak ten to asi nevyřeší :(

 

přesně, taky to tak mám, láme se mi to na 15 stupních venkovní teploty biggrin.gif

 

 

 

Odkaz ke komentáři

Nepral bych vam dnes slyset a citit, co delal motor po 12ti (pouze) hodinovem startu!!!! Zacinam byt lehce sinaly!!!! Vylitl do 1400 ot. (coz se delo i predtim nekdy), nerachtal, ale tak strasne vibroval, kolisal mezi 1400 a 700 ot., pri seslapnuti plynu se nedelo nic celych 20 vterin, pak to lehlo na 700 ot. a vse v cajku... Takze to vidim, ze cim vice se v hovne stouras, tim vice smrdi... Bych blil!!!! Nechapu, jak mi mohl rici do telefonu, ze studene starty (coz tohle rano po 12 ti hodinach, ani ne nebyl) jsou v cajku, motor ma chod pravidelny, kdyz muj 1. start po vyzvednuti a takovejhle bordel!! :wallbash: :wallbash: :wallbash:

 

Kazdopadne jsem se ptal na zaruku na toto, co mi menili. Udajne Jarov dava zaruku na dily, na kterych se clovek financne (at plne, ci s klulanci) podili 2 roky. Pokud by to bylo tak, ze je neco meneno v zaruce vozu, ktera napriklad za mesic konci, zaruka na vymeneny dil je pouze jeden mesic, do skonceni zaruky vozu!!! Tzn. ze me slavne turbo, meneno 28.6. jeste na zaruku (jelikoz zakazka byla zapsana zacatkem cervna a vuz v zaruce do 24.6. tusim), tak k nemu skoncila zaruka 24.6. paradoxne... :D

Po výmene rozvodov mi občas pri studenom štarte tiež kolíšu otáčky medzi 1000 až 1200.Niekedy to naštartuje v pohode,otáčky vybehnú len na 900 a po chvili klesnú na cca 700.Zatial to budem sledovať.Keď to neprestane,tak asi znova zajdem do servisu.

Odkaz ke komentáři

No při tom jak VW "zvládá" současné 1.4 TSI mám obavu,že to zas bude hromada problémů. Už jen to vypínání válců mě přijde jako další kurvítko,co se může a jistě se po nějakém čase podělá...

 

Košičan: ty nepravidlené otáčky 1000-1200,to ti kolísá nahoru-dolů v tomto rozmezí,nebo jak se to projevuje?

Odkaz ke komentáři

No při tom jak VW "zvládá" současné 1.4 TSI mám obavu,že to zas bude hromada problémů. Už jen to vypínání válců mě přijde jako další kurvítko,co se může a jistě se po nějakém čase podělá...

 

Košičan: ty nepravidlené otáčky 1000-1200,to ti kolísá nahoru-dolů v tomto rozmezí,nebo jak se to projevuje?

Odpovim za nej - pokud jsem dobre pochopil a znam to od sebe, ano, kolisa to mezi 1200 a cca 900 nejakych 15 - 20 vterin, pak to lehne a nevis, ze je nastartovano...

Odkaz ke komentáři

tak tohle mam taky "kolisa to mezi 1200 a cca 900 nejakych 15 - 20 vterin, pak to lehne a nevis, ze je nastartovano...",ale tak nejak jsem si rikal, ze si to ridi ridici jednotka podle okolni teploty atd.Neco podobneho mam u sve masiny Yamaha TDM900, tam taky vybehnou otacky, pak mirne poklesnou a teprve po chvilce klesnou na predepsany volnobeh.

Odkaz ke komentáři

No při tom jak VW "zvládá" současné 1.4 TSI mám obavu,že to zas bude hromada problémů. Už jen to vypínání válců mě přijde jako další kurvítko,co se může a jistě se po nějakém čase podělá...

 

Košičan: ty nepravidlené otáčky 1000-1200,to ti kolísá nahoru-dolů v tomto rozmezí,nebo jak se to projevuje?

Je to presne tak,ako to napísal Davon.Otáčky po štarte nabehnú na 11OO a kolíšu cca 100 hore-dole a po cca 15 až 20s sa ustália.Dnes ráno bolo cca 13 stupňov a po naštartovaní nabehli ihneď otáčky na cca 700-750 bez kolísania!!!Keď som išiel z roboty bolo 22 stupňov,po naštartovaní nabehli na 1100 a kolísali v rozmedzí cca 100 otáčok hore-dole a po cca 15 s sa ustálili na normálnu hodnotu cca 700 za minútu.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...