Jump to content

Poruchy a problémy


Recommended Posts

Zatim nic chlapci, dnes to odstavuju na Jarov do pondeli, kdy probehne studeny start a diagnostika problemu... O kulanci moc slyset zatim nechteji, tak uvidim, kam to dotahnu. Pote si popovidam s importem, pokud bude nejake mlzeni...

Link to comment

No to je to čo som už písal - 1.2 TSI je väčší prúser, než onoho času 1.2 HTP. Problémy na problémy, nie len s rozvodmi, ale aj s turbami. Zvolávajú sa autá, na ktoré už zvolávacia akcia bola, vymieňajú už vymenené súčiastky za ešte novšie. Najnovšie sa začínajú množiť prípady, kedy v motore pribúda olej, resp olej sa mieša s vodou. A predbežné riešenie? V prípade výskytu problému výmena oleja a filtra bez resetu servisného intervalu :wallbash:

Auto sa zatiaľ správa po oprave v pohode,žiadny rachot pri rannom štartovaní.Pri výmene rozvodov mi,ale nevymenili olej.Objednal som si preto rovnaký olej,aký je momentálne v aute - Shel helix extra ultra 5W-30 a nový filter Bosh.Olej má síce najazdené len cca 10000km,ale kedže väčšinou chodím na krátke vzdialenosti cca 12km,tak ho radšej vymením.Odteraz žiadne predlžené výmeny každých 30000km neuznávam!!! Olej long life nestojí až tak veľa - 4 litre len 30,90 eur (akcia - www.olejcentrum.sk)

Link to comment

Tak auto tam je, start probehne v pondeli, pokud se projevi rachot, co jsem jim poustel z mobuilu, priklaneji se k prestavovaci v. hridele, ale jiste to neni, delali by se asi cele rozvody vcetne vymeny oleje. Kulanci jim to vyplivne online po diagnostice problemu a zadani ho do systemu, 70% kulanci na material je zrejme pry asi jisty vzhledem k stari a najezdu, ale co by to vyslo potom dale, to jiz nevim, nechci to asi ani resit dopredu... :wallbash:

Link to comment

Kluci, jeste jedna vec,zatim to vypada, ze ta 1.4TSI ma fakt problem jen v prestavovaci a ja se ptam, co se na nem muze podelat a jak to muze ohrozit motor???.Sice nejsem automechanik, ale jsem strojař a kdyz jsem na to tak koukal tak to je v podstate rotor v rotoru, ktery se muze maximalne zaseknout a tim padem nebude prestavovat tu vacku, cimz asi nijak nic neponici, jen to nebude mit takovy vykon jaky by melo.Navic to hlida Halluv snimac a ja nevim co jeste, takze diagnostika by to pak ukazala co se deje.Fakt mam chut se na to vykaslat, kdyz mi to zarachta jen nekdy a to navic jen 1-2sekundy.Je fakt, ze nase auto je pouzivano asi setrne, protoze je denne nastartovano v garazi kde i v zime neklesa teplota pod 10st. a pak nasleduje cesta do prace 43km po rychlostni silnici na zarazenou 6-tku a to same se opakuje odpoledne coz je min.90km denne a proto na aute najedeme cca tech 30000km za rok.

Link to comment

Kdyz to ctu, kde jsi zjistil, ze to vypada, ze je to jen prestavovac? Pokud ano, pevne verim, ze tomu trosku v servisu rozumi a urci tu spravnou zavadu a nevymeni mi pul motoru za penize zakaznika. Prijemnejsi by to asi bylo, kdyby to delal prestavovac, asi bude levnejsi, nez cele rozvody.. :(

Link to comment

no já koukal do Etky na to číslo přestavovače co je vyfoceno a v tom TPI, je to číslo dílu pro motor CAVD, já mám teda 90 kW CAXA,

takže by se to této varianty týkat nemělo, ten má mít číslo dílu 03C 109 088 B, což je jiné než se uvádí to problematické

Link to comment

Kdyz to ctu, kde jsi zjistil, ze to vypada, ze je to jen prestavovac? Pokud ano, pevne verim, ze tomu trosku v servisu rozumi a urci tu spravnou zavadu a nevymeni mi pul motoru za penize zakaznika. Prijemnejsi by to asi bylo, kdyby to delal prestavovac, asi bude levnejsi, nez cele rozvody.. :(

Prestavovač stojí cca 445 eur,takže nieje to až také lacné!

Link to comment

Presne tak, u nas stoji prestavovac 8700kc vc.DPH + prace. kdezto sada retez,napinak+listy te vyjde ani ne na 3000kc.+prace, takze ty rozvody vyjdou levenji.Potiz je v tom, ze oni,kdyz to nemusi platit ti pro sichr vymeni vsechno a das za to batoh :angry:

 

to jarda:Ja mam taky motor CAXA, takze fakt uz nevim a jsem z toho jelen.Uvidim, kdyz by se to zaclo zhorsovat,delalo by mi to casteji a nebo by to zarachtani ztichlo za delsi cas(ted je po vterine ticho),tak bych pro klid duse asi nechal udelat napinak+retez,abych mel klid ze to preskocit o zub.

Link to comment

Tak nyni telefon, hluk se jim pry projevil pri dnesnim startu na dilne od patku, jelikoz se vsak neda urcit, zda jsou to rozvody ci nastavovac, mistr se priklani k vymene nastavovace, u 1,4 to bylo pry skoro vzdy toto. Doporucil mi vsak vymenu rozvodu, kdyz uz budou u toho, kdyby nahodou (jak jsem predpokladal), na oboje daji 70% kulanci na nahr. dil (doposud jsem si myslel, ze kulance je na celou opravu a ne jen na dil), ale diky tomu, ze nastavovac je za cca 10000kc dil a rozvody 3500kc pri vysi kulance od importu je to castka zanedbatelna na to, zda premyslet rozvody neudelat a kdyz to bude otevteny... Dale olej, filtr, 7 jednotek ci co je to prace a finalni cena je 12600kc pro me. Takze za auto, o ktere je maximalne pecovano, byli slusne zajeto, jezdi s jim jeden clovek, stoji v garazi i pri studenych zimnich startech a ma minimalni najezd km k vysi 3 letemu stari mam platit takovej nesmysl, to me lehce nadzvihuje!!

Link to comment

Hm, tak to neni zrovna malo, na to, ze je to po sleve :( , jinak samo ze logiku to ma abys udelal i rozvody, kdyz uz je to otevrene, ale ten celkovy pristup VW me dost mrzi, kdyz uznali ze to byla skryta vada tak takovejhle koncern, by to mel vymenit zcela zdarma....pak me jeste stve, ze se v podstate nedozvis cim to bylo!!! a ne jen ty, ale oni take tu informaci takhle neziskaji!!!, takze dalsi zakaznici budou mit stejnou smulu, protoze jim budou menit komplet vsechno i kdyz z toho pulka muze byt zcela zbytecne, no je je fakt na dve veci :angry: Dej pak vedet, jake bylo finale, jestli nahodou po vyndani prestavovace na nem neco nennasli atd.(i kdyz to uz asi obycejnej mechoš s dilny posuzovat nebude)....

Link to comment

Jak rikam, ten retez necham udelat i tak, ta castka me uz nepolozi a kdyby neco nadale, bude vyhoda toho, ze je to menene... Musi pri tom motor ven, kdyz je to na boku??

Jen si jeste napisu s importem, proc se pise do vzduchu, ze vw rozsiruje kulanci i na starsi vozy, to me samotneho stve!

Link to comment

Ne motor ven nemusi, ale prej je to pakarna.Souhlas s Jardou-zkus zjistit to cislo toho prestavovace a at na tebe vubec nezkousi, ze ti ho nemusi ukazat!!! to ani nahodou, protoze pokud to platis, tak mas narok ty dily videt!!!kdyby to menili na zaruku a neplatil by si nic, tak to je jina a nemusi ti nic ukazovat, ale takhle na to mas plne pravo, tak to zkus pro nas udelat...

Link to comment

Jak rikam, ten retez necham udelat i tak, ta castka me uz nepolozi a kdyby neco nadale, bude vyhoda toho, ze je to menene... Musi pri tom motor ven, kdyz je to na boku??

Jen si jeste napisu s importem, proc se pise do vzduchu, ze vw rozsiruje kulanci i na starsi vozy, to me samotneho stve!

 

tak nesporná výhoda je,že na to vše budeš mít záruku, dva roky na materiál a nějaký ten čas i na práci

Link to comment

Jardo, s tou zárukou bych byl opatrný, mám pocit, že v zákoně je uvedena vyjímka na určitou oblast věcí, pokud koupíš díl, je záruka 2roky, pokud ho necháš zároveň montovat je ta záruka jen rok. Nevím, jestli to ještě platí, ale před dvěma lety to tak bylo

Link to comment

Co je to za demenci?? Nova vec, dodana originalnim servisem, jim i namontovana a zaruka pul roku? Dil, ktery si koupim nekde u Fandy v garazi a namontuje mi ho tam Pepa od sousedu, zaruka 2 roky?????

 

Jaky cislo prestavovace mate na mysli, volal jsem tam a vyrobni cisla oni neeviduji, cislo pod kterym je to vedene od dodavatele bude na fakture (to cislo je stejne jak u stareho, tak u noveho dilu logicky...)

Link to comment

Jar_da nejspíš myslí objednávkové číslo dílu,které je v ETCE. Na Alteu 1.4 TSI CAXC má být podle ETKY (verze 7.3,aktualizace 441/111) přestavovač 03C 109 088 B do roku výroby 2010 (včetně). Od roku 2011 03C 109 088 E.;)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Zdravím,  rádio Symphony, najednou začalo zlobit. Po zapnutí hraje jen pár vteřin nahlas, poté se pomalu ztišuje. Vše svítí, stanice jdou přepínat, jen nehraje. Nevíte někdo náhodou čím by to mohlo být?(nějaký napájecí kondenzátor?) Díky za rady.
    • Ahoj Chlapy, řeším rovody na Octavii které tam dát. Bosch, SKF či Dayco a u nej je ještě High Tenacity. Nevíte co to je., Díky za IFo
    • O jaké nové rádio se jedná ? Jestli je potřeba máš zapojen phantom ?
×
×
  • Create New...