Přejít na obsah

Poruchy a problémy


Doporučené příspěvky

Tak pokud to tak ma byt, ze chod motoru tech 20 vterin neni pravidelny, beru to jako ok... Pise to vice z vas, ale me prijde divny, ze to nedelalo tolik drive, nez vymenili prestavovac a rozvody...Pres noc to stalo 12h. venku, rano hned 700ot a tichy motor, potom odpoledne to od 12 - 18 stalo taky venku, teplota 22C a hned to vylitlo na 1200 na 12 vterin a bublalo to!

Odkaz ke komentáři

Jak to tak vypadá, tak je to daň za tzv. ekologii, viz. regulace vstřiku paliva

To je obrázek z DUP na 1.2 TSI (tuším,že dokonce ode mě z jiného fora ;) ). 1.4 TSI to bude mít nejspíš podobně. Tady je něco málo ze SM :

post-11543-0-60279300-1338489064_thumb.jpg

 

No mě to sice studený také točí 1200 ot.,ale bez kolísání otáček,jen to má takový specifický zvuk výfuku - nejvíc to samozřejmě slyším v garáži. :rolleyes: Jinak 1.2 TSI se chová obdobně,při těch již výše zmíněných venkovních teplotách se drží zvýšené volnoběžné otáčky možná déle,než když je kolem nuly.

Odkaz ke komentáři

Ja to budu jeste chvili sledovat a pak to tam hodim jako reklamaci... Ozval jsem se hned den po vyzvednuti technikovi - mistrovi a rekl u svuj problem, rekl jsem, ze to budu sledovat, ze toto to ale nedelalo... A resit to teda budu :D

 

Jak to tak vypadá, tak je to daň za tzv. ekologii, viz. regulace vstřiku paliva

Nebo je to dan za to, ze vlastne si uvedomuji, ze i pri minusovych teplotach nejede jakoby sitic, proste otacky jsou treba tech 1200 ale ne nejak dlouho...? Nebo se mylim? :blink:

Odkaz ke komentáři

to co tu popisujete, ty otáčky, měl sem na dílně 1,2TSI MR12 výroba 10 nebo 11 2011 a přesně to samé, docela mě to vyděsilo, co to je, protože auto bylo dost rozebrané, pak to lehlo a šepot květin. Nevybavuju si, že by to dělala 1,2TSI co sem jí měl vloni, toho bych si všimnul.

Není možné, že ti aktualizovali SW jednotky?

Odkaz ke komentáři

určitě, u 1,2 tsi se to dělá v rámci akce při které se u motorů s určitým turbem, doplňuje podložka regulace a zároveň nahrává nový SW,

jak u varianty 63 kW, tak u 77 kW,

u 1,2 to asi taky souvisí se snahou co nejrychleji dopnout problémový řetěz na rozvodech, u naší 1,2 tsi 63 kW to po zmíněné akci taky začalo dávat při určité venkovní teplotě a studeném startu vyšší otáčky,

 

u mého TSI to dělá při venkovní teplotě 16-18 stupňů, v týdnu jsem měl jeden ranní start při 19 stupních a nic, otáčky hned dole biggrin.gif

takže to prostě asi záleží na tom, jak se auto vyspí .... rolleyes.gif

Odkaz ke komentáři

Pánové, chtěl bych se s Vámi poradit ohledně své 1.4 TSI 2009. Mám domluvený servis v autorizovaném servisu. Najeto 47tkm, poslední servis v 30tkm (dvou letý interval vyprší za tři měsíce). Chtěl bych přejít na GQ2 (standardní interval výměny oleje 15 tkm/1 rok). V servisu nemají problém s mojí přítomností a s přivezením vlastního oleje. Jaký si mám koupit olej? Podle technika by měl splňovat specifikaci WV 502 00. Bude dobrý např. Shell Helix ULTRA 5W-40? Nebo jaký olej by jste mi doporučili? Není lepší tam dát i na krátký interval olej long life, cenový rozdíl mi nepřijde tak velký. No a poslední dotaz, kolik ho bude potřeba? Stačí 5l? Díky.

Odkaz ke komentáři

Pánové, chtěl bych se s Vámi poradit ohledně své 1.4 TSI 2009. Mám domluvený servis v autorizovaném servisu. Najeto 47tkm, poslední servis v 30tkm (dvou letý interval vyprší za tři měsíce). Chtěl bych přejít na GQ2 (standardní interval výměny oleje 15 tkm/1 rok). V servisu nemají problém s mojí přítomností a s přivezením vlastního oleje. Jaký si mám koupit olej? Podle technika by měl splňovat specifikaci WV 502 00. Bude dobrý např. Shell Helix ULTRA 5W-40? Nebo jaký olej by jste mi doporučili? Není lepší tam dát i na krátký interval olej long life, cenový rozdíl mi nepřijde tak velký. No a poslední dotaz, kolik ho bude potřeba? Stačí 5l? Díky.

Staci 4l a ta 5W-4O by mela stacit, kdyz to budes menit kazdy rok.Ja budu asi pokracovat v tom Castrolu longlife,ale vymenim ho kazdych 15tis.km.Presne jak pises, ten cenovy rozdil, je maly.....Jinak se zeptam, ty zatim vse ok?Zadne obcasne zarachoceni z motoru ani na par sekund???

Odkaz ke komentáři

Staci 4l a ta 5W-4O by mela stacit, kdyz to budes menit kazdy rok.Ja budu asi pokracovat v tom Castrolu longlife,ale vymenim ho kazdych 15tis.km.Presne jak pises, ten cenovy rozdil, je maly.....Jinak se zeptam, ty zatim vse ok?Zadne obcasne zarachoceni z motoru ani na par sekund???

 

Ani tuk, musim to zaklepat, ale motor je OK. Od nakupu jsem najel cca 3000 km. Tim Castrolem ktery pouzivas myslis Castrol Edge 5W-30?

Odkaz ke komentáři

Kluci, ty oleje jsou vsechny kvalitni a tak vyrovnane, ze je to asi jedno, kdyz se dodrzi dana specifikace.Ano je to Edge 5W-30 a jen pro uplnost dodam, ze jsem si olej delal sam,nechal to vse pekne dlouho vykapat,namontoval novy olej filtr a take se mi tam veslo 3,6l oleje.Vic ani nahodou a na merce to mam na horni rysce...

Odkaz ke komentáři

Kluci, ty oleje jsou vsechny kvalitni a tak vyrovnane, ze je to asi jedno, kdyz se dodrzi dana specifikace.Ano je to Edge 5W-30 a jen pro uplnost dodam, ze jsem si olej delal sam,nechal to vse pekne dlouho vykapat,namontoval novy olej filtr a take se mi tam veslo 3,6l oleje.Vic ani nahodou a na merce to mam na horni rysce...

 

Ještě mě napadá... Pokud ten olej budu měnit každý rok a rozhoduji se, jestli tam dam WV 502 00 (Shell Helix ULTRA 5W-40) nebo WV 504 00 (Shell Helix ULTRA EXTRA 5W-30) bez ohledu na cenu, ktera je skoro identická. Bude to mít nějaký rozdílný vliv na motor 1.4 TSI 90kW? Otázka je, který teda vzít.

Odkaz ke komentáři

Jedine co by dle meho mohlo mit vliv je to, ze auto muze zacit trosku vice ridsi olej spotrebovavat... (5W30)

Logicka uvaha - mas 2lety serv. interval, davas LLife 5W30, ktery ma vydrzet 2 roky, nebo 30 000. Pokud ho po 15000 vymenis, tim lepe a pokud nemas problem s tim, ze je to tak trochu zbytecny, dej ho! :D

 

Ja jsem zapomnel doplnit, ze nevim, zda mam 3,6l oleje ma, ale platil jsem 3,6l oleje, coz je zasadni info :D

Odkaz ke komentáři

Jedine co by dle meho mohlo mit vliv je to, ze auto muze zacit trosku vice ridsi olej spotrebovavat... (5W30)

Logicka uvaha - mas 2lety serv. interval, davas LLife 5W30, ktery ma vydrzet 2 roky, nebo 30 000. Pokud ho po 15000 vymenis, tim lepe a pokud nemas problem s tim, ze je to tak trochu zbytecny, dej ho! :D

 

Ja jsem zapomnel doplnit, ze nevim, zda mam 3,6l oleje ma, ale platil jsem 3,6l oleje, coz je zasadni info :D

 

Souhlasím s tebou. Vybral jsem následující:

 

Shell Helix ULTRA EXTRA 5W-30 197Kč/1l

Shell Helix Ultra AV-L 5W-30 216Kč/1l

Castrol EDGE FST 5W-30 221Kč/1l

Castrol SLX Professional Powerflow LL III 5W-30 253Kč/1l

 

Ceny jsou z jednoho nejmenovaného e-shopu a slouží jen pro vzájemné srovnání. Všechny splňují specifikaci WV 504 00 (Pro můj zážehový 1.4 TSI 90kW v O2F 2009). Lze řící, že je nějaký z nich nejkvalitnější? Nebo jaké jsou mezi nimi rozdíly? Co je třeba AV-L?

Odkaz ke komentáři

Tak asi fakt zalezi na te teplote....v sobotu mi to udelalo(na par sekund vybehnou otacky a pak je klid) a v nedeli rano nic, tak z toho jsem jelen,co vsechno na to ma vliv.Pokazde byl start v garazi kde by melo byt +- stejne i kdyz je fakt v ze v nedeli bylo mozna o neco chladneji, ale na stupne jsem se zapomel mrknout..

Odkaz ke komentáři

já dávám 0W-40, ta by měla mít lepší mazací vlastnosti při vyšších teplotách (to označení 40), protože jezdím dost a dálnice určitě z poloviny najetých kilometrů, zároveň ten olej má nízký obsah sulfátového popela (což je nutná vlastnost LL olejů, resp.olejů pro DPF,

u benzínů by to mělo pomoci v nezasírání ventilů .... ale to jsou moje úvahy biggrin.gif,

kupuju celej život do aut Aral oleje (mimo Fordu, tam dávám origo, protože ho mají v servisu za dobrou cenu - ne sudovou, ale kanystr)

oleje měním poctivě sám - servisu bych to nesvěřil, nevěřím jim a olej je to nej pro motor, následuje dobrej benzín a a pak to ostatní ....

Odkaz ke komentáři

já dávám 0W-40, ta by měla mít lepší mazací vlastnosti při vyšších teplotách (to označení 40), protože jezdím dost a dálnice určitě z poloviny najetých kilometrů, zároveň ten olej má nízký obsah sulfátového popela (což je nutná vlastnost LL olejů, resp.olejů pro DPF,

u benzínů by to mělo pomoci v nezasírání ventilů .... ale to jsou moje úvahy biggrin.gif,

kupuju celej život do aut Aral oleje (mimo Fordu, tam dávám origo, protože ho mají v servisu za dobrou cenu - ne sudovou, ale kanystr)

oleje měním poctivě sám - servisu bych to nesvěřil, nevěřím jim a olej je to nej pro motor, následuje dobrej benzín a a pak to ostatní ....

Hele, Jardo, kdyz menis olej sam, znamena to, ze nemas zaruku na vuz pokud by bylo neco motorove, asi se na tom budou tocit??

 

Mohl by chlapi nekdo udelat videjko pri startu a naslednych vyssich otackach, jak se motor chova, jak to huci atp???

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • sice jsi v sekci OIII,ale pokud jsi na FB-spoj se s Daniel Haborák,ten 100% poradí co a jak  
    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
×
×
  • Vytvořit...