Přejít na obsah

Volvo S40 2,4i


TomasB

Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...

Žere to čas, prachy, je to otravné.


Kamarád mi včera měnil olej ale protože musel někam odjet, tak dneska ještě všechno důkladně prolejzal, čistil motor(od toho zaolejování jak jsem měl ten problém s podtlakem a následně mi to vykurvilo gufera u rozvodů - v servisu je to totiž nenapadne vyčistit) a nikde nic nenašel. Nikde žádná vůle, ani kapka oleje na podvozku, zánovní brzdy, zánovní tlumiče se všema dorazama a pičovinkama, zánovní gumy, po rozvodech, po oleji a filtrech, novej brzdovej systém(měnilo Volvo na svolávačku), nová ta bandaska na filtr a ten systém podtlaku naokolo včetně všech hadiček. Ani už nevím co všechno se tam ještě měnilo, ale za poslední rok do auta zahučelo přes 80 tis., tak ještě aby to nebylo v cajku.

Odkaz ke komentáři

Tak zkur*ená STK je za náma. Prošlo to jak víno s nejlepšími možnými výsledky, což jsem s jistotou 99% předpokládal, že to jinak dopadnout nemůže.

Trochu jsem byl nervózní, když emise dělal na tři krát, nesmyslně to vyhazovalo "nevyhovel" i když všechno bylo OK. Tak jsem se ho ptal co se děje a technik nadával, že nic, že ho ti kokoti nahoře serou, že jak mají teď necelej měsíc ten novej software on-line, že se to furt kouše a musí furt opakovat celu proceduru znovu, dokud se nepovede udělat měření bez toho, aniž by se ten software zesral.

Na 9 let starý krumpl myslím dobrý. I ty emise jsou jak u novýho auta.

post-226-0-94561700-1483810566_thumb.jpg

post-226-0-30221300-1483810576_thumb.jpg

post-226-0-70723400-1483810582_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Žere to čas, prachy, je to otravné.

Kamarád mi včera měnil olej ale protože musel někam odjet, tak dneska ještě všechno důkladně prolejzal, čistil motor(od toho zaolejování jak jsem měl ten problém s podtlakem a následně mi to vykurvilo gufera u rozvodů - v servisu je to totiž nenapadne vyčistit) a nikde nic nenašel. Nikde žádná vůle, ani kapka oleje na podvozku, zánovní brzdy, zánovní tlumiče se všema dorazama a pičovinkama, zánovní gumy, po rozvodech, po oleji a filtrech, novej brzdovej systém(měnilo Volvo na svolávačku), nová ta bandaska na filtr a ten systém podtlaku naokolo včetně všech hadiček. Ani už nevím co všechno se tam ještě měnilo, ale za poslední rok do auta zahučelo přes 80 tis., tak ještě aby to nebylo v cajku.

 

šílený....

Odkaz ke komentáři

Nebo taky nemusel, stačilo výrazně méně a "vybydlovat" to až na kost a pak to prodat. Tak jak to dělá hodně lidí. Ale to auto si to zaslouží a díky tomu je v tom stavu co je. S čistým svědomím můžu říct, že se s tím jezdí srovnatelně jako s novým autem, co se pocitu a komfortu týče. Teď už by zase mohl být na dlouho klid.


On je spíš zázrak u 9 let starého krámu, že je na tom tak jak je.

Odkaz ke komentáři

ne, že jsi do 9 let starýho auta musel investovat 80 tis. ... to je šílený...

 

No, ale za 80 tis. Kč nové auto nekoupíš, ani slušnou ojetinu.

A u nového o těch cca 100 táců přijdeš v den koupě.

Takže to je těžké, já taky ještě narvu prachy do fabky, auta které znám, než kupovat za 350 nové s velkou pravděpodobností už hodně nákladově optimalizované.

Odkaz ke komentáři

Tak palubka sice není z nej, ale dá se s tím žít. Ten hlavní rozdíl oproti korejcům ale asi bude v tom, že je palubka zřejmě vypěňovaná, tedy krásně měkká a úplně jinej level tím pádem. Motor je skutečně ten důvod, proč hodlám tohle auto držet.

Vorlajzi, pokud nenajedeš víc jak 20tkm/rok, tak je na zváženou, jestli potřebuješ nové auto a není pak lepší sáhnout po něčem lepším, byť jetém. V některých Volvech byl ten můj motor tuším až do roku 2012. To samý, jen v dieslu 2,4 pětivál, se ještě i dnes dá tuším v XC60 koupit.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Tak hoši, asi mi nezbývá, než pořídit nástupce. Nerad, ale okolnostmi dotlačen. A teď co?

 

Tady tohle má dobrej motor, ale na pikaču barva https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s80/17151281?goFrom=list

 

Pěkná barva, výbava, ale první uvedení do provozu Švédsko https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v40/17196327?goFrom=list

 

Tohle uvnitř nádhera, barva na pikaču, motor... no jo no... vyšší cena https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s80/17062358?goFrom=list

 

 

Odkaz ke komentáři

Mas celkem sirokej rozptyl - v40 az s80...co teda shanis? Nebo si zavolej do Cardionu nebo na Pruhonice a oni ti muzou nabidnout i neco co nenajdes ve volvo select..

Jeste koukam na fotky-doporucuju jit opravdu za dealerama jak jsem ti psal. Pridej jim tam par fotek z toho, jak 40ka zachranila tvoje holky. Oni si to muzou dat jako propagaci naoplatku za lepsi podminky nebo slevu.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
    • Zdravím, začala mi skákat závada airbagů, na diagnostice to píše tyto chyby viz. foto. Mate s tím někdo zkušenost? Diky za rady… 
×
×
  • Vytvořit...