Jump to content

Poruchy a problémy


Recommended Posts

Zdravím vás.

Mám problém nespíš s regulací tlaku turba nebo tak něco.

Když jedu do kopce a prudce přidám plyn,auto se začne v pohodě rozjíždět ale za chvíli ztratí výkon a nejspíš spadne do nouzáku ale žádnou chybu mi to nehodí. Jakmile vypnu klíček, znova nastartuji tak je zase vše v pořádku.

Nejvíce se to děje když jedeme plně naložení. Turbo běží pořád,slyším jeho mírné houkání které je pořád stejné...

Nevíte náhodou co by to mohlo být? Díky za každý typ

Link to comment

Ja by som mal este dotaz. Uz dlhsiu dobu pozorujem, ze na 5. a 6. stupni pri akceleracii od 1700 do 2100 otacok citim vibracie. Ide to akoby od kolies, citit to cez pedale az do sedacky. Volantom netrasie. Robilo to aj na hlinikoch aj na plechacoch. Motor BMM a DSG. Budem vdacny za napady.

Link to comment
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Zdravím všechny majitele 2.0 Tdi BKD, 103 kw 16 V, r.v 2006, najeto okolo 300 tis.km. Spojková sada měněna nedávno a rozvody také. Problém divný zvuk při přidání plynu od 4 do 6.

Detailně: odjel jsem od mechanika po výměně komplet brzd, pružin a klimatizace (včetně kondenzátoru) a cca od 80 km na 4 rych. stupeň při přidání plynu (v záběru a zátěži) na rovině a do kopce už tuplem je slyšet nepříjemnej zvuk vlevo vpředu, je to ve vlnách kovový zvuk.

Myslel jsem, že to bude koutoučema, ale byli po studený po testovací kratší jízdě bez brždění, takže hledáme dál...

 

Co by to mohlo prosím vás být? Samozřejmě mu to hodím na reklamaci ať se s tím třeba posere, ale je to melouchem...

Díky za rady, Martin

Link to comment

Auto se neklepe, jen vydává tyhle kovový škrtací zvuky...

Bylo tam právě teď děláno: komplet brzdy a byla prasklá levá pružina, takže vyměnil právě obě, čili by to mohlo být ono jak říkáte.

Může se to ještě nějak zničit ta nová pružina, když s tím najedu tak 100 km?

 

Dneska se pokusím nahrát ten zvuk, ale radši pojedu do 80 km/h, abych to nezhoršoval :-)

 

Link to comment
  • 2 weeks later...

Zdravím všechny majitele 2.0 Tdi BKD, 103 kw 16 V, r.v 2006, najeto okolo 300 tis.km. Spojková sada měněna nedávno a rozvody také. Problém divný zvuk při přidání plynu od 4 do 6.

Detailně: odjel jsem od mechanika po výměně komplet brzd, pružin a klimatizace (včetně kondenzátoru) a cca od 80 km na 4 rych. stupeň při přidání plynu (v záběru a zátěži) na rovině a do kopce už tuplem je slyšet nepříjemnej zvuk vlevo vpředu, je to ve vlnách kovový zvuk.

Myslel jsem, že to bude koutoučema, ale byli po studený po testovací kratší jízdě bez brždění, takže hledáme dál...

 

Co by to mohlo prosím vás být? Samozřejmě mu to hodím na reklamaci ať se s tím třeba posere, ale je to melouchem...

Díky za rady, Martin

 

Zdravím pánové. Prosím o radu, mám zřejmě stejný problém jak je popsaný výše. Motor BKD, r.v. 12/2007. Kovové zvuky to dělá v úplně stejných situacích. Najeto 270 tis. Ve 250 byli dělaný komplet brzdy, tlumiče a vyměněn olej v převodovce. Všechno v autorizovaném servise. Zvuk mám nahraný - je to slyšet zhruba v 16 sekundě několikrát po sobě a poté 29 sekunda. Je to nahraný mobilem.

 

Zvuk motoru m4a

http://leteckaposta.cz/995408672

 

Nenapadá někoho co by to mohlo být? V servise tvrdí, že to bude nejspíš převodovka.

Díky moc za rady.

Link to comment

Zdravím tě, mám úplně stejný zvuk jako ty, akorát to dělá v kratších frekvencích, když přidám plyn tak od 60 km/h.

 

Pořád nevíme čím to je, mechanici znova zkontrolovali nové brzdy, pružiny, vyměnil se silentblok vpředu a ložiško levého kola a pořád to dělá.

Dneska jsem jim dal další týden, aby to rozluštil, tak jsem zvědavej.

 

Mně to začalo dělat, když jsem vyjel z dílny po výměně komplet brzd a pružin, takže převodovka by to být neměla.

Jak dlouho ti to dělá a kdy to začalo? Po jaké výměně dílů?

 

 

Link to comment

Mě to dělá už zhruba půl roku. Ze začátku to bylo jen sem tam. Teď už to dělá skoro stabilně. Ještě jsem vypozoroval, že když jede v autě víc lidí nebo někdo težší u spolujezdce, tak je to méně často. Právě mě měnili taky brzdy (desky a kotouče) a tlumiče. Všechno se dávali origo díly. Ale nejsem si úplně jistý, jestli to začalo s výměnou. Když to udělalo jen sem tam, tolik jsem tomu nevěnoval pozornost.

 

Už jsem byl u tří mechaniků. Ve škodovce řekli převodovka a oprava 25000. To se mě moc nezdálo, tak jsem jel k dalšímu. Ten si myslel, že to budou ložiska, ale po kontrole také ok. No a co jsem byl naposledy minulý týden u známého, tak si také myslí, že to bude v převodovce.

Ale teď, když jsem našel tvůj problém, tak tam máme společné ty brzdy a pružiny - pří výměně tlumičů musely pružiny demontovat. Zkusím se na to zaměřit a kdybych na něco přišel, dám sem vědět.

 

Zatím s těmi zvuky mám najetý minimálně 20000 a pořád jezdí. :-)

Link to comment
  • 2 weeks later...

Marden: Ahoj, máš nějaké nové informace? Podařilo se to tvému mechanikovi zjistit? Díky

 

Ahoj, spravený to ještě není. Zítra se bude dělat znovuusazení převodovky (poradil jeden, co dělá v Rakousku), že při výměně spojky jak vyndal převodovku jí špatně usadil (zkontrolovat oboje).

 

Ještě můžou být poškozené poloosy.

Link to comment

Já mám podezření taky na ty poloosy, protože když do auta sedne těžší spolujezdec, tak se ty zvuky téměř neprojevují. Stačí když jedu sám a hned je to zpět. Je možné, že při výměně tlumičů nebo pružin může dojít k poškození poloosy nebo převodovky? Protože tento zásah máme oba podobný.

Link to comment

Je možné, že při výměně tlumičů nebo pružin může dojít k poškození poloosy nebo převodovky?

ANO POLOOSY MŮŽE a Převodovky špatné usazení, nešikovný mechanici, resp. měniči náhradních dílů...

 

Konzultoval jsem to už se spoustu "mechanikama", dneska dávám poslední šanci tomu, co to dělal.

Jinak je to zaměstnanec autorizovanýho servisu pro škodovky z Č.B.

Link to comment

Na ložiska jsem měl už domluvenou výměnu - jsou původní. Měl to mechanik vše objednané a když jsem si vyzvedával auto, tak řekl, že ložiska neměnil, že jsou v pořádku. Ještě zkusím zkontrolovat ty poloosy. Díval jsem se, že nová poloosa stojí zhruba 5000. Jen je otázka jestli to měnit celý nebo stačí jen homokineťáky.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • 8k km do 3000? Tak to je dobrej trest. No mě říkal jezdit 2000 -2500 otáček, nepodtáčet, nehrotit, přijet po 5k km nechat si vyměnit olej. Ale taky nevidím na škodu, proč si nevyměnit olej hned po 1k km sám a pak při těch 5k km u nich. Ok budu to tedy dodržovat. Poslední otázka, chtěl jsem to pak chipnout (někdy v budoucnu až se to zajede). Takže předpokládám, že dřív jak 15k km asi ne,co? 🙂
    • Tady máš shrunuté nejčastějíší varianty řešení od AI: Podle analýzy zdrojů a popsané závady u Škody Octavia I se nejčastěji řeší vysoký klidový odběr (30 mA namísto doporučených 15 mA) následujícími způsoby: 1. Kontrola a úprava konektorů klimatizace Hlavní příčina: Oxidace nebo znečištění konektorů v systému klimatizace, zejména u tlakového čidla (umístěného na chladicí trubce vpravo dole) nebo konektoru elektromagnetické spojky kompresor. Řešení: Demontovat spodní kryt motorového prostoru pro přístup ke konektorům. Vyčistit kontakty konektorů od koroze a nečistot, ošetřit kontaktním sprejem. Po úpravě konektor obalit silikonem proti vlhkosti. 2. Výměna nebo repase řídicí jednotky Climatronic Pokud čištění konektorů nepomůže, problém způsobuje vadná řídicí jednotka klimatizace (Climatronic). Mechanik správně identifikoval, že odpojení této jednotky sníží odběr na normál. Postup: Ověřit kompatibilitu nové/reparované jednotky s vozem. Repase stávající jednotky je ekonomicky výhodnější než koupě nové. 3. Kontrola kabeláže a zemnění Méně častá závada je vadná kostra. Zaměřte se na: Poškozené izolace kabelů v okolí Climatronicu. Korodované zemnící body (zejména u senzoru teploty výparníku G263). Test: Multimetrem změřte průsak proudu v obvodu pojistky č. 16. 4. Ověření časové prodlevy Některé řídicí jednotky (včetně Climatronicu) mohou po vypnutí vozu odebírat vyšší proud až 30 minut před přechodem do hibernace. Akce: Změřte odběr až po 30–60 minutách od zamčení vozu. Pokud klesne pod 15 mA, jednotka je v pořádku. Shrnutí doporučení Začněte vyčištěním konektorů klimatizace, což řeší >60 % podobných závad. Pokud problém přetrvává: Otestujte odběr s časovou prodlevou 30–60 minut. Při trvalém vysokém odběru vyměňte/repasujte Climatronic. Ještě před výměnou jednotky zkontrolujte kabeláž a zemnění. Nákup nového Climatronicu je až poslední krok, ale u popsaných příznaků často účinný. Pro jistotu nechte diagnostikovat i kompresor klimatizace – jeho závada může jednotku zatěžovat .
    • Ahoj, prosím o radu. Když měřím odběr na vozidle v uklidněném režimu naměřím něco kolem 30mA (15mA by mělo být OK). Auto jsem měl u mechanika a ten přišel na to, že po vypojení pojistky č.16 (elektromagnetická spojka klimatizace) nebo po odpojení KLIMATRONIKU hodnoty spadnou na požadovaných 15 mA. To jestli se to vyřeší koupením nového KLIMATRONIKU mi nedokázal odpovědět. V současné době po vypnutí motoru vždy musím tedy vytáhnou pojistku č.16.  Zajímá mě Váš názor nebo jestli jste se někdo s něčím takovým nesetkal, abych KLIMATRONIK nekupoval zbytečně. Diky moc za rady a zkušenosti 😄 
×
×
  • Create New...