Jump to content

Poruchy a problémy


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Ahoj chlapi

 

Tak keď tu píšete tie problémy tak aj ja mám pár problémov a neviem čo to môže spôsobovať a potreboval by som to nejako vyriešiť pretože sa chystám kúpiť firemnú octáviu 2 FL rok vyr. 07/2009, 2.0 TDI motor BKD automat.

Problémy:

Auto zle štartuje - štartuje ako keby na 2, 3 valce a to hlavne za studena (to môže byť asi vstrekovač mi i keď neviem keď diagnostika nehovorí žiadne chyby alebo zlé hodnoty).

Potom auto je ako keby lenivé, nepružné, má pomalšie reakcie - usudzujem preto, že máme v práci ešte úplne rovnakú octáviu (naraz kúpenú, rovnaká výbava) a tá ide ako drak ale tá druhá, o ktorej píšem ako keby nemala života.

Keď sa niekde rozbieham na križovatke a potrebujem rýchlo vyraziť tak dám plyn na podlahu a chvilku cca 1 -2 sekundy nič a potom vyrazí ale aj tak nie s takým kopancom ako tá druhá.

Raz sa mi stalo, že som sa rozbiehal a normálne auto zdochlo. Pri automate???? Čudné.

 

Neviem čo viac by som mal napísať proste nemá života. Myslel som si, že čo už nemôže byť vybehaný motor keď auto má 200 000 km alebo či neni problém s tým automatom (netrhá ani žiadny iný problém s prevodovkou).

Turbo bolo menené pri 87 000 km, Inak pravidelný servis v škoda. Auto ide nad 3000 otáčok A keď idem pod záťažou do kopca tak dymý na čierno. Diagnostika bez závad.

 

Viete mi prosím poradiť kde by mohol byť problém a čo by to obnášalo opraviť?

Ešte pre informáciu tá druhá mala niekoľko krát urobený flash automatu (možno preto rýchlejšie radí) a tá čo má lepší ťah tak tú nemôžem zatiaľ kúpiť.

 

Ďakujem za rady a pomoc.

Link to comment

Podle meho nazoru to muze byt vstrik. Neni elektronicky zniceny proto Ti to nepise diagnostika, kdyby byl spatny tak Ti auto nepojede.muze to byt vadny vstrik ale mechanicky a take Ti muze udelat daleko vice skody - znicit pist atd..pokud pisu kraviny tak se omlouvam ale mam takovy nazor.ze ma spatny rozstrik. Startovani za studena muze delat cerpadlo? Zhavicky ? Kdyz jde velky a cerny dym z vyfuku a auto neni nachipovane tak si myslim ze urcite vstrik ;-) take bych vycistil sani - zda neni zakarbovane diky EGR ventilu - mnoho lidi to nikdy necisti a pak nema kudy jit vzduch ;-)

Link to comment

Ahoj Chlapi

 

Ďakujem za vaše názory. Je mi ale čudné, že by na tú hlavu atď. nikto neprišiel skôr. Lebo toto nie je otázka pol roka ale skôr by som povedal aj omnoho omnoho dlhšie (myslím že aj 3 roky). Ja som sa bál, že ten človek čo ju používal skôr zničil motor (vybehaný) svojím štýlom jazdy ale zase octávia čo som mal predtým mala 320 000 a bez problémov.

 

Link to comment
  • 1 month later...

Zdravím snad mě poradíte s mími problemy, mam octavii 2 2.0TDi PD (BKD) najeto 200 000km.nejvetsi problém je při teplem motoru mě na volnobech nepříjemně škube motor kope nepravidelně( kopanec 2 sekundy klid,pak znova kopanec a furt dokola) setrvak dvouhmota nová. roli hraje hlavně teplota do 70 stupní klid..80 stupnu lehke škubani..90 stupnu nesnesitelne škubani.. přišel jsem nato že když při tom škubani zapnu vyhřívani zadniho okna škubani se rapidně zmenší.. na diagnostice vse ok vstiriky za studena v normě za tepla v normě až na válec 2 tam mě to ukazuje -2,20.. jinak jezdí bez problému plný plyn bez škubani.. jen při rozjezdu lehke vybrace od 1100 otáček do 1500 otáček. na vstřikach měněny gumičky..vstřiky Bosh.napadlo mě že bude špatný kabelový svazek ke vstřikům..ale potřebuji mít jistotu. další problem je ve cvakáni v motoru( cvakani se objevilo po výměně gumiček na vstřikach. když jedu ostře motor bez problemu,když jedu lehce na spotřebu a motor nema tah strašne cvaka jak cvrček.. jízda z kopce se zařazenou rychlostí a bez plynu motor krásně tichý.. můžou cvakat PD vstřiky? budu rád za každou radu..


Ještě doplním studený start na drc teplý tak 2-3 sec. Spotřeba kombi 5.2/100

Link to comment

Ahoj lidi,

mám 2,0Tdi BKD....během jízdy se mi úplně ztratil výkon a auto vůbec netáhlo. Po vypnutí motoru a nastartování auto zase jelo, ale už ne tak jak by mělo a turbo mi přijde, že víc píská..... Asi bude turbo na výměnu že?? Nebo někoho napadá i něco jiného??? Díky za rady...

Link to comment

Prosim vás mohou cvakat vstřiky? mam 2.0 tdi PD (bkd) a při jízdě mam nepříjemne cvakani od motoru cvakani se zvišuje s otačkama motoru.když má motor zátach cvakaní ustane a když jedu v klidu (udržuju rychlost) nepřijemně to cvaka...z kopce když jedu se zařazenou rychlosti tudíš spotřeba na počítači 0.0 tak to cvakani přestane..kdyby to byli hydrošteli nebo vačka nebo neco co se furt v motoru hejbe cvaka to i když jedu z kopce a brzdim motorem ne? díky za odpověd

Link to comment

Ahoj chlapi, před časem jsem tu psal ohledně pocukávání Octávky 2 při jízdě mezi 1500-2000ot/min.Vyčistil jsem EGR a mezi těma otáčkama už to nedělá, ale začalo to dělat při rychlosti 50km/h u DSG na 4 stupeň.Houpe se to jako by mně někdo popostrkoval a když jedu na 6ku z kopce a pustím plyn tak mi také lítá otáčkoměr nahoru a dolu.Ještě chci podotknout že se toto děje nyní mezi 1300-1700 ot/min.

Link to comment

prosím vas setkal se stím někdo? motor urvone vířeni by mela byt škrtici klapka ale ta je dobra i pojistka je dobra, dokonce i při testu se zavřela ale při chcipnuti motoru se nezavře..Jestli znáte nekoho okolo Plzně kdo fakt rozumí octavkam budu rád za typ.. 2.0tdi PD (bkd) post-34993-0-13853600-1424523862_thumb.jpg post-34993-0-45557100-1424523847_thumb.jpg

Link to comment
  • 2 weeks later...

Ahoj chlapi, mám O2 103kW, 2,2 DSG a když v režimu sport nechám postupně bez plynu dobržďovat a podřazovat tak mi na dvojku začne houpat a cukat auto, někdy i při 4st. ale to když po zařazení 5ky pustím plyn a hned se to podřadí, tak se taky začne škubat.Je to v řiti převodovka, nebo setrvák.Mám podezření na dvouhmotku.


Díky, David.


Link to comment
  • 4 weeks later...
Guest Octaviacek

Zdravím Vás

mám dotaz. Jsem hrdým majitelem oct ii ale nastal problém když jsem chtěl řešit vzpěry pátých dveří a u toho jsem povolil ten šroub který je ukotvený v karoserii ( ten na který se nasazuje vzpěra ) a při tom mi spadla do karoserie matka, která aspon jsem si to teda myslel měla být na pevno v karoserii zevnitř.

 

 

Otázka tedy zní ???????? můžu se k té matce po oddělání tapezirungu zevnitř auta dostat nebo jak to řešit. Jeden tlumič je vážne na prd :-))))

 

 

Díky moc všem za rychlé rady a zkušenosti.

 

Lukáš Ostrava

Link to comment
  • 5 weeks later...

Chlapi, je někdo schopnej a ochotnej mi říct přesný název nebo číslo dílu? Na stk mi řekli, že mám špatný "zadní" uložení předních ramen, prej ty bližší silentbloky ke kabině. Zjišťuju to, abych věděl co koupit a kolik to stojí. Díky.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • 8k km do 3000? Tak to je dobrej trest. No mě říkal jezdit 2000 -2500 otáček, nepodtáčet, nehrotit, přijet po 5k km nechat si vyměnit olej. Ale taky nevidím na škodu, proč si nevyměnit olej hned po 1k km sám a pak při těch 5k km u nich. Ok budu to tedy dodržovat. Poslední otázka, chtěl jsem to pak chipnout (někdy v budoucnu až se to zajede). Takže předpokládám, že dřív jak 15k km asi ne,co? 🙂
    • Tady máš shrunuté nejčastějíší varianty řešení od AI: Podle analýzy zdrojů a popsané závady u Škody Octavia I se nejčastěji řeší vysoký klidový odběr (30 mA namísto doporučených 15 mA) následujícími způsoby: 1. Kontrola a úprava konektorů klimatizace Hlavní příčina: Oxidace nebo znečištění konektorů v systému klimatizace, zejména u tlakového čidla (umístěného na chladicí trubce vpravo dole) nebo konektoru elektromagnetické spojky kompresor. Řešení: Demontovat spodní kryt motorového prostoru pro přístup ke konektorům. Vyčistit kontakty konektorů od koroze a nečistot, ošetřit kontaktním sprejem. Po úpravě konektor obalit silikonem proti vlhkosti. 2. Výměna nebo repase řídicí jednotky Climatronic Pokud čištění konektorů nepomůže, problém způsobuje vadná řídicí jednotka klimatizace (Climatronic). Mechanik správně identifikoval, že odpojení této jednotky sníží odběr na normál. Postup: Ověřit kompatibilitu nové/reparované jednotky s vozem. Repase stávající jednotky je ekonomicky výhodnější než koupě nové. 3. Kontrola kabeláže a zemnění Méně častá závada je vadná kostra. Zaměřte se na: Poškozené izolace kabelů v okolí Climatronicu. Korodované zemnící body (zejména u senzoru teploty výparníku G263). Test: Multimetrem změřte průsak proudu v obvodu pojistky č. 16. 4. Ověření časové prodlevy Některé řídicí jednotky (včetně Climatronicu) mohou po vypnutí vozu odebírat vyšší proud až 30 minut před přechodem do hibernace. Akce: Změřte odběr až po 30–60 minutách od zamčení vozu. Pokud klesne pod 15 mA, jednotka je v pořádku. Shrnutí doporučení Začněte vyčištěním konektorů klimatizace, což řeší >60 % podobných závad. Pokud problém přetrvává: Otestujte odběr s časovou prodlevou 30–60 minut. Při trvalém vysokém odběru vyměňte/repasujte Climatronic. Ještě před výměnou jednotky zkontrolujte kabeláž a zemnění. Nákup nového Climatronicu je až poslední krok, ale u popsaných příznaků často účinný. Pro jistotu nechte diagnostikovat i kompresor klimatizace – jeho závada může jednotku zatěžovat .
    • Ahoj, prosím o radu. Když měřím odběr na vozidle v uklidněném režimu naměřím něco kolem 30mA (15mA by mělo být OK). Auto jsem měl u mechanika a ten přišel na to, že po vypojení pojistky č.16 (elektromagnetická spojka klimatizace) nebo po odpojení KLIMATRONIKU hodnoty spadnou na požadovaných 15 mA. To jestli se to vyřeší koupením nového KLIMATRONIKU mi nedokázal odpovědět. V současné době po vypnutí motoru vždy musím tedy vytáhnou pojistku č.16.  Zajímá mě Váš názor nebo jestli jste se někdo s něčím takovým nesetkal, abych KLIMATRONIK nekupoval zbytečně. Diky moc za rady a zkušenosti 😄 
×
×
  • Create New...