Jump to content

Poruchy a problémy


Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Zdravim páni,

 

mam Octaviu II 2008 BMM 2.0 TDI DSG - auto je momentalne v servise.
Problem je ze z nicoho nic zacal motor klepat, pri plynulej jazde 80 km/h - cca 1800 ot. a pridani plynu sa nepodarilo dosiahnut ani 2000 ot - motor vybroval, klepal bez naznaku sily. Klepanie sa prejavovalo aj na neutrali pri zvyseni otacok.
Po otvoreni hlavy sme s technikom identifikovali vydratu vackovu hriadel a zdvihatka ventilov (hlavne na 1. a 4. valci).
Vymenila sa vackova hriadel a zdvihatka ventilov, avsak dnes mi technik volal ze auto este nejde a stale v motore nieco klepe.

Nejake napady co by to este mohlo byt. Vdaka, Michal.

Link to comment

Po včerajšku novy update - kluka vymenana + zdvihatka ventilov, po nastartovani motor bezi OK, pri postupnom zohriati motoru zacina motor klepat. Pravdepodobnou pricinou je slaby tlak oleja na zdvihatka ventilov, mazanie lozisk vackovky by malo byt OK. Zdvihatka sa daju kusok stlacit srobobakom - co by sa namalo dat. Cakam na meranie tlaku oleja. Ak bude slaby tlak oleja tak vymena cerpadla. Ak bude tlak dobry, co moze byt pricina - upchaty kanalik v hlave ? Da sa to nejako riesit ?

Link to comment

Chlapi, je lepší dát kabinový filtr s tím aktivním uhlím nebo normální bez uhlí? Ptám se proto, že každý rok dávám s uhlím a vždycky, když běží klima a pak jí vypnu, tak mi chvíli smrdí z větráků, takovej divnej zápach. A to i hned po vyčištění klimy s výměnou toho fitru právě s aktivním uhlím. Tak mě napadlo, jestli to nedělá právě to uhlí.

Link to comment

Zdravim,

auto mi teď začalo při přidávání plynu v rychlostech kolem 80,100,120 km/h vydávat takový "chrčivý" zvuk přijde mi, že je to ze strany řidiče v motorovém prostoru. Auto je po výměnně rozvodů, vodní pumpy oleje zhruba před měsícem, tedy bylo v servisu autorizovaném a na diagnostice nic nebylo. Momentálně najeto zhruba 200 000. Tento zvuk mi přijde, že se projeví pouze někdy není to pravidlem, že vždy. A občas je téměř neslyšitelný. Možná už také blouzním a vždy tam byl, ale teď si ho asi více uvědomuji? :) Nevíte někdo co by to mohlo být?

Díky

Link to comment

Zdravím, tak jak to popisuješ, by to mohlo být ložisko v převodovce, je to ložisko na konci skříně u levého kola. Jakou máš převodovku, jaký kód, třeba HDV na to trpěla hodně, mohl bych vyprávět :-)

 

A jak zjistím kód převodovky?

Link to comment
  • 2 weeks later...

Chlapi, začalo mi presne mezi 105-110 km/h vibrovat auto, jako kdyz je blbe vyvazeny kolo. Nechal jsem vsechny prevazit na nulu a dela to furt. Jakýkoliv kvalt, pod plynem i pri brzdeni motorem i vyrazeni, at rychlost stoupa nebo klesá, proste presne v tom rozmezí. Co s tim?

Link to comment

Ahojte. Mam vazny problem dpf filtrom


Ahojte. Mam vazny problem s dpf filtrom. Tak najprv mi zacala svietit kontroka a tak sme ho vicistili v servise a dali spet a bolo vsetko v poriadku asi tak na 200 km auto zacalo trhat pri vysich otackach az sa hodilo do nudzoveho rezimu a neskor zacala svietit kontrolka dpf tak sme isli spet do servisu a tam mi povedali ze nech kupim novy filter a tak sme aj spravily ale zopakovalo sa to iste a po navrate do servisu mi povedali ze sa mi filter rychle zaplni bordelom a ze to budu striky zle spalovat a treba ich vymenit a tiez nerozumiem preco sa ten dpf filer sam necisti ako som to tu niekde cital. Auto je O2 2.0 tdi bmm. Vie mi niekto poradit co s tym je alebo kto bi mi vedel pomoct? Dakujem a ospravednujem sa za ten pravopis Marek

 

Link to comment
  • 3 months later...

Zdravim,

 

chcem sa opytat pred 2 tyzdnami som kupil Scout (BMM, 2008) ked idem cez otazky 2200 - 2400 auto vibruje a dost huci, pricom ten hluk ide ako keby zo zadu auta (haldex?). Viete mi niekto poradit? Lebo ked tomu prikurim na 140 tak ide ako hodinky a ziadne vibracie ani nic, to iste pri 120, resp. otazky pod 2200. Poradte prosim? Cital som nejake diskusie s tym, ze to moze byt pruzny spoj kardanu. Neni mozne ze je to aj nieco s Haldexom?

 

DIKY

Link to comment
  • 5 weeks later...

Ahojte,panové a dámy.

 

PROSIM O POMOC.

 

Mam supa 2009 2.0 103kw .

 

(škubání pri studenem rozjezdu)

 

Uz si nevim rady a nikdo taky ne. Vsichni si mysli ze sou to vstriky...

 

Kdyz otocim klickem, tak motor naskoci na prvni brnknuti.

 

Kdyz zkusim pridavat plyn na volnobeh,tak krasne jde,,,zadne skubnuti ,nic!!! motor jde krasne,,neklepe,,,nic...

 

Takze nastartuju za studena,vsechno je v poho,ale kdyz vyjedu tak na jednucku dobry,,,ale zaradim dalsi stupen a zvednu otacky,,,tak citim skubani motoru (asi motoru,,proste celeho auta,hlavne v plynovem pedalu to citim,ale neprijde mi ze by rychlost klesala).

 

Auto,po 1km slape normalne,,,,kdyz uz auto rano vyjede tak pak slape celej den jak ma,,,,ale druhej den ,jak to stoji proste celou noc,,tak zas,,,,

 

Beru jen vervu a pridavam aditivum.

 

Zkusil jsem to cipnout na 125kw a zmena zadna,,,

 

I to trosku nekde klepe,nevim jak,,,kdyz mam zavreny okno,tak to ani neslysim,,,ale kdyz mam otevreny a zvuk se odrazi mezi baraky,tak to slysim,,,jinak na volnobeh,nikdy zadny cuknuti,,spatnej zvuk nebo klepani,,,,:(((((((((((((

Link to comment

a co máš za typ motoru? PD?

 

To nevim,ale myslim ze PD.

tandemove cerpadlo... vymen tesneni... a jestli to nepomuze tak gumicky na vstricich... muzes mit vymlacene ulozeni vstriku ale to by si poznal podle zasraneho naftoveho filtru... koukni taky na nej kolik je tam boordelu ...

 

Kouknu na nej,,,ale ten sem menil a zasranej teda byl,,,tedkom sem ale nekoukal na ten novej..

Link to comment

jestli tam byli saze tak gumicky jestli ne tak tandemove tesneni...

 

Tak jsem to vyndal,fitlr je krasne cisty,jen na jedny strane,byli takove malicke cerne castecky (jak kdyby saze) Ale zasrany to nejak nebylo,ale takove tupky tam byli,co myslis??? stejne asi vymenim vsechno co si povidal,,hm?? Nebo myslis ze by to mohlo byt neco jineho jeste??

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • 8k km do 3000? Tak to je dobrej trest. No mě říkal jezdit 2000 -2500 otáček, nepodtáčet, nehrotit, přijet po 5k km nechat si vyměnit olej. Ale taky nevidím na škodu, proč si nevyměnit olej hned po 1k km sám a pak při těch 5k km u nich. Ok budu to tedy dodržovat. Poslední otázka, chtěl jsem to pak chipnout (někdy v budoucnu až se to zajede). Takže předpokládám, že dřív jak 15k km asi ne,co? 🙂
    • Tady máš shrunuté nejčastějíší varianty řešení od AI: Podle analýzy zdrojů a popsané závady u Škody Octavia I se nejčastěji řeší vysoký klidový odběr (30 mA namísto doporučených 15 mA) následujícími způsoby: 1. Kontrola a úprava konektorů klimatizace Hlavní příčina: Oxidace nebo znečištění konektorů v systému klimatizace, zejména u tlakového čidla (umístěného na chladicí trubce vpravo dole) nebo konektoru elektromagnetické spojky kompresor. Řešení: Demontovat spodní kryt motorového prostoru pro přístup ke konektorům. Vyčistit kontakty konektorů od koroze a nečistot, ošetřit kontaktním sprejem. Po úpravě konektor obalit silikonem proti vlhkosti. 2. Výměna nebo repase řídicí jednotky Climatronic Pokud čištění konektorů nepomůže, problém způsobuje vadná řídicí jednotka klimatizace (Climatronic). Mechanik správně identifikoval, že odpojení této jednotky sníží odběr na normál. Postup: Ověřit kompatibilitu nové/reparované jednotky s vozem. Repase stávající jednotky je ekonomicky výhodnější než koupě nové. 3. Kontrola kabeláže a zemnění Méně častá závada je vadná kostra. Zaměřte se na: Poškozené izolace kabelů v okolí Climatronicu. Korodované zemnící body (zejména u senzoru teploty výparníku G263). Test: Multimetrem změřte průsak proudu v obvodu pojistky č. 16. 4. Ověření časové prodlevy Některé řídicí jednotky (včetně Climatronicu) mohou po vypnutí vozu odebírat vyšší proud až 30 minut před přechodem do hibernace. Akce: Změřte odběr až po 30–60 minutách od zamčení vozu. Pokud klesne pod 15 mA, jednotka je v pořádku. Shrnutí doporučení Začněte vyčištěním konektorů klimatizace, což řeší >60 % podobných závad. Pokud problém přetrvává: Otestujte odběr s časovou prodlevou 30–60 minut. Při trvalém vysokém odběru vyměňte/repasujte Climatronic. Ještě před výměnou jednotky zkontrolujte kabeláž a zemnění. Nákup nového Climatronicu je až poslední krok, ale u popsaných příznaků často účinný. Pro jistotu nechte diagnostikovat i kompresor klimatizace – jeho závada může jednotku zatěžovat .
    • Ahoj, prosím o radu. Když měřím odběr na vozidle v uklidněném režimu naměřím něco kolem 30mA (15mA by mělo být OK). Auto jsem měl u mechanika a ten přišel na to, že po vypojení pojistky č.16 (elektromagnetická spojka klimatizace) nebo po odpojení KLIMATRONIKU hodnoty spadnou na požadovaných 15 mA. To jestli se to vyřeší koupením nového KLIMATRONIKU mi nedokázal odpovědět. V současné době po vypnutí motoru vždy musím tedy vytáhnou pojistku č.16.  Zajímá mě Váš názor nebo jestli jste se někdo s něčím takovým nesetkal, abych KLIMATRONIK nekupoval zbytečně. Diky moc za rady a zkušenosti 😄 
×
×
  • Create New...