Přejít na obsah

Šulcikovo eReSo


Doporučené příspěvky

To nevím, já to řeším kvůli meziplynům při brždění.
Ono ten brzdovej pedál je trochu vyosenej vůči uložení, tak doufám, že by tam třeba moh pasovat z jinýho koncernovýho auta, který má pedály blíž u sebe, jestli nějaký má. Protože tady je ta mezera dost propastná :D

Odkaz ke komentáři

nad medziplynom som sa tiez zamyslal, davam tie polovicne medziplyny, kde dorovnavam otacky motora len plynom na spojke, cize aj tak nemozem prirychlo vletiet do zatacky, lebo nestiham najprv brzdit, potom falosny medziplyn atd...

Kopa ludi vravi,ze ked mas synchrony, netreba ti pustat aj spojku v neutrale na zrovnanie,atd..

Mne zatial vyslo, ze s ohladom na rozlozenie pedalov vychadza najlepsie natocit nohu spickou do prava, brzdit iba patou a vytocena spicka sadne na plyn. Ale som zatial len v stadiu zvykania si na to :lol:

Odkaz ke komentáři

Teď sem si s tim hrál asi 10km cestou a jediný kdy mi to odstřihlo plyn bylo, když sem chtěl brzdit levou. Jinak meziplyny při brždění v pohodě, zkoušel jsem i vyřadit a zmáčknout plyn a brzdu najednou a taky to šlo. Jediný co jsem nezkoušel tak byly meziplyny při brzdách na krev, protože jsem měl v kufru věci. Takže si myslim že to odstřihne plyn jenom pokud to zjistí sešlápnutou brzdu když auto akceleruje.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Zdravím pánové, scháním celkem akutně přední pružiny. Mám tam Bilsteiny B8, tak scháním něco co bude maličko nižší než série. Kdybyste někdo o něčem věděl posílejte odkazy, na internetu sem toho nějak moc nenašel.
Popř. Máte někdo zkušenosti s HP pružinama? Maj za 1500/ks, což je celkem pěkná cena. Jediný další co sem našel je celá sada od HR za 7000, což se mi dávat nechce, když mam vzadu skoro nový pružiny.

Odkaz ke komentáři

Tak ono stejně nejde objednat ty předky zvlášť, tak to asi objednám celý, vyměním předky a uvidím, jak to bude vypadat. Mě se to líbí, jak to mám teď, předek je trošku utopenej, ale nic velkýho. Jenže mi ráno upadla půlka závitu na levý přední pružině, tak musím rychle něco vymyslet. A bojím se, že když objednám origo RS, tak bude ten předek strašně vysoko.
Co ty HPčka? O kolik jsou níž než série? A to máš komplet HP nebo jenom pružiny?

Odkaz ke komentáři

K těm meziplynům, tak to zkouším jako duke_luke, pata brzda a špička plyn, ale že by mi to šlo... :D Jinak mě brzda a plyn zároveň neodstřihne plyn, zkoušel jsem to několikrát. Mám teda na mysli pravý meziplyn. Řekl bych, že to odstřihne tak, jak to říká šulcik. Vyřešil jsi nějak ty pedály?

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

jezdím téměř 2 roky bez katu (je vyříznutej) a hláška žádná a rozdíl ve spotřebě nebo jízdních vlastnostech jsem taky nepoznal.ohledně novýho dílu mi bylo ve škodovce řečeno 32tis což je nesmysl.takže buď sehnat jetej a funkční nebo kup čínu a vždycky to tam namontni na STK a pak zase vyndej a je po problému.čína kolem 2-3tis by mohl stát dejme tomu.

Odkaz ke komentáři

Tak o origu sem určitě nepřemejšlel, ale kolem 8 tis. se dá sehnat od Walkeru.
Však nebojte, hodlám to řešit až před další technickou, ale do tý doby je času dost. Jinak nahazovat před technickou vejfuk s katem se mi nechce. Chci to do další techncký udělat a pak už nic neřešit. :)

Odkaz ke komentáři

Ladik: Ok, tak až to nějak bude aktuální, tak se ozvu, díky :)

 

Jinak kdybyste měl někdo zájem, mám na prodej origo zadní RS pružiny, co tam dával Dante 3 roky zpátky. :)

 

Nevíte někdo náhodou o někom, kdo v okolí Náchoda nebo Trutnova umí změřit kompresi? Budu dělat dost věcí na motoru, tak bych chtěl vědět, jestli už třeba není načatý těsnění pod hlavou. :)

Odkaz ke komentáři
  • o 5 týdnů později...

Dneska sem se celej den jebal s vytlumením jedněch dveří..... no živit bych se tim asi nemoh :D
Ale vypadá to dobře, sice je zatím hotová jenom půlka auta, ale rozdíl je celkem znát. Jinak dával jsem i nový repro od Gladenu.
Dveře po aplikaci druhýho plátu a repráku sem už nevyfotil, páč sem to dělal za tmy :D :D


Plus ještě pár fotek na novym HR podvozku.

 

Nevíte někdo co je lepší, jestli místo prostředního dílu holou trubku, nebo rezonátor od Tyllu?

post-47959-0-91279600-1475354849_thumb.jpg

post-47959-0-79002300-1475354953_thumb.jpg

post-47959-0-22010700-1475354962_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Tak 4 válcový turbo bude znít vždycky jako vysavač, mě spíš šlo o to aby to pak nedělalo kravál vevnitř, když bych tam dal holou trubku, páč nemam rád, když se jede někam dál a člověk poslouchá 5 hodin dunění vejfuku :D

Ladik: né díky, budu teď dávat auto do laku, takže na nerezovej catback určitě peníze nebudou :) ač zní hezky ;)

Odkaz ke komentáři
  • Ol@f locked this topic
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...