Přejít na obsah

Bayerische Motoren Werke


Doporučené příspěvky

Romane, ten tvůj známej ve Stratosu asi něco popletl, protože ten motor je právě naprosto v pohodě a je dost vzácnost. Jak mi kámoš říkal, tak se takové auto objeví v ČR na prodej tak jednou za rok. Tohle prej bylo extra kus v super "náloži" a nový to prej muselo být hodně přes 3M. Problematické jsou 4,4 s turbem, což ale nebyl tento případ. Kámoš už i ví, kdo si to koupil, tenhle nákup hýbe BMW klubem.

Nakonec jsem i psal, že se bál, jestli to bude auto v cajku, tak je hned pryč. Je furt pár lidí, co na tohle číhají a pak je to o tom, kdo je rychlejší. Ta 4,8 v atmosféře je prej v naprosté pohodě do 1000tkm. Problém tam je prej jen s příplatkovým(cca 100.000) spešl systémem řízení.

Naopak u toho 4,4 s turbem, tak tam prej co 30-40tkm repase turba. Asi to tvůj známej poplet.

Odkaz ke komentáři

Bavil jsem se o tom s šéfem servisu ve Stratosu a kdybych to měl koupít ja tak by mě to rozmluvil.Sice motor neni špatný (atmosferický) ale prý nikdy nevíš co se kdy vysere a pak to je za velkou paletu.Skoro při všem musí motor ven což u autorizovaného dealera představuje částku 40 tisic Kč a to jsme teprve na začátku.

 

Jinak máš pravdu v tom že jeho nástupce s více turby je dost problematický.


 

Upraveno uživatelem romariooo
Odkaz ke komentáři

našel jsem si to vlákno na bmw klubu..............

přijde mi, že to koupil nějakej "jouda", kterej se diví, že benzím v minus 10 kouří................ jako na 7-8 let starou X5 chce mít "koule", jelikož tam asi každí ptákovina bude min za deset a víc tisíc, zase při malém nájezdu je 4.8 je asi snesitelnější než 3.0 nafta, ale i benzín umí potrápit............ ale jako jinak schvaluju, jednou bude u mě v garáži taky V8.................... jednou sjem mel RAMa 5.7hemi na víkend a dodnes to vě mě zanechalo takovou stopu, že proste jednou V8 musíbýt: doma a říkat mi pane-))

Odkaz ke komentáři

a v kterým autě má podle tebe plyn co dělat?

mě právě plyn ve velkým suv s velkou V8 dává celkem smysl, pokud to tomu motoru nebude škodit.......... plyn mi nesedí k limuzíně, třeba do mustanga bych ho nedal, ale proč ne do X5? že je to "prémie" a když chci prémii, musím mít na palivo? blbost......... někdo si splnil sen a musí u toho udělat kompromis (rozumněj dát tam plyn), jelikož má omezenej rozpočet na provoz a 5-7 let to pojezdí a pak to prodá za kilo a za pár peněz bude mít spoustu muziky!

Odkaz ke komentáři

nějak tomu nerozumím? co tím myslíš? že si koupí auto na benzín a chce ho zplynovat? třebo ho koupil s tím, že ho zplynuje............ třeba to koupil člověk, co má XX milionů na kontě a jen nechce vyhazovat prachy za benzín, když může jezdit za polovinu na plyn, stejně jako někdo nechce platit stovku za parkování na 20 minut a utrácí desetitisíce za nesmysly, nabo pár tisíc za měření hluku při stavbě za miliony......................... sorry, je to dloubavý, ale ted sem musel..............

ano, myslím že to koupil jouda, co nerozumí autům (technicky), ale koupil to někdo, kdo si chce užít auta, zvuk, výkon a chce, aby mu dělal radost a bude mu dělat radost s plynem větší, protože ho to bude stát míň.............. pokud ho to nepřivede na mizinu, fandím mu a přeju mu to!

Odkaz ke komentáři

Plyn v autě = další, a nezanedbatelně zesložiťující, prvek v autě. Když se něco posere, je to pak daleko horší hledání. A že plyn umí potrápit, to mohu říct z vlastní zkušenosti. Pro mně to je kurvení auta, stejně jako jakékoliv předělávky. Sebere to místo, jsou tam omezení, navíc další kontroly,...

Odkaz ke komentáři

To si nemyslím. Znám spoustu lidí co mají auto na plyn a v pohodě. Samozřejmě výjimky se najdou, ale potvrzují pravidlo.

 

A zajímalo by mě, co je podle tebe ideální auto :D Dnes je v každým autě spousta věcí co se můžou posrat. Ale když jezdíš jen se služební kastlí, tak to asi vidíš jinak.

 

Odkaz ke komentáři

Nejen se služebním. Mám ještě benzínovou atmosféru 2,4i pětiválec. Tím zároveň odpovídám, co je ideální auto. Atmosférický benzín objemem od cca 2,5 litru nahoru, nedokurvený plynem. :) Pokud najedeš víš jak 30tkm/rok, tak je to samozřejmě na zváženou, jestli nejít do dehtu.

Aby bylo jasno, byl jsem jedním z prvních, kdo měl auto na LPG počátkem 90 let! Z počátku jsem dokonce jezdil jen s klasickou PB flaškou. Tehdá LPG ještě nebylo moc známé a ani to nikdo neřešil a ani se to ještě nedělalo jako dnes. Po nějaké době jsem to nechal předělat, přidal jsem pevnou nádrž. Přecijen jsem se bál jen s PB flaškou za prdelí a taky se mi povedlo najít někoho, kdo to vůbec měl a byl schopen do auta narvat. Pak jsem měl postupně několik aut na LPG a najel jsem na LPG stovky tkm. Jenže čím víc se šlo od karburátoru k elektronice, tím víc problémů přibývalo, legislativa se zpřísňovala, až jsem došel k závěru, že se na to můžu vysrat, abych si byť jen potenciálně přidělával trable a že mi to sraní s tím za to nestojí.

Odkaz ke komentáři

Ja s tim mam pouze zkusenosti jako ridic a nijak mi to na atmosferickym motoru nevadilo. Tome, podle me jsi v nekterych vecech moc vyhranenej, mne by treba vadily spis ti diskriminacne/bezpecnostni veci. Ze musim mit auto oznaceno (proc se z TDI a TSI aut muzou symboly sandavat dle libosti..), polepeno a nesmim kdo vi kam vsude.

 

Ale konec OT.... zacatkem tydne jsem vecery stravil v M5 550d xDrive s upravou od DP (300+kW, 800+Nm)... uplne ted chapu te cenove politice, kterou BMW nastavilo a proc si je vlastne za ty auta schopna rict o takovej ranec i za ojetinu, takze Romane, at slouzi, ten pocit v zadku behem jizdy je proste k nezaplaceni.

Odkaz ke komentáři

Tome, je vidět, že jsi pořádný auto na LPG v moderní době neviděl a neměl. Mám OI RS combi na plyn, origo zástavba z Holandska...Prins. Nainstalována v r.2004 př 26000 km, teď mám 314 000 km, na plyn se nešáhlo, sámuž mám najeto od koupě skoro 48 000 km, a okolo plynu jsem nic neřešil. Auto jede na plyn i na benál stejně. Ono LPG udělalo docela pokrok od devadesátek. A hlavně v dnešní době motorů s různejma sračičkama budu mít radši kvalitní motor na plyn, než náchylnej diesel. Nevidím vůbec nic špatnýho na tom nechtít cpát do chřtánu státu a pumpařů prachy navíc za benzín. S tímhle nemá co dělat to, že když chci mít opičku, musím mít na banány.

Odkaz ke komentáři

Poslední auto s LPG jsem měl někdy kolem r. 2005 a fakt nikdy více. Opravdu čím více elektroniky v autě, tím větší problémy. U posledního auta to bylo fajn jen do té doby, než jsem v autě pustil klimošku, na neutrál to chcípalo a nikdo(LPG servisy) si s tím nevěděl rady. Jediný co fungovalo, tak přidat na bohatosti směsi, ale pak místo nějakých cca 10 litrů byla spoteba 13-15 litrů LPG. Na benzín tak 8-9 litrů. Prostě jsem uznal, že se na to můžu vysrat. Pak každej rok kontroly, nesmíš do garáží, bere to místo. U starších aut, pokud to jezdilo, tak OK, ale jak se tam něco vysere a začne to zlobit, tak to je laborování, jestli je problém v plynu nebo v benzínu, měníš tohle, támhle to a furt se nemůžeš dobrat problému. Naprosto vážně, nejlepší auto na LPG byla stodváca, tam jsem s tím našmejkal na LPG 150tkm a neřešil jsem nic. Cokoliv bylo se vstřikováním, tak dříve či později to nějak zlobilo. Něco se dalo s přimhouřením oka zkousnout, něco ne. Něco se odhalilo snadno, ale něco prostě ne.

Za mně fakt naprosto nepřípustné to mít v autě. Nehledě k tomu, že v řadě aut to kurví motor, protože na přestavbu prostě není vhodný, ale lidi to naserou kamkoliv. Když jsem kdysi okukoval 3,0 Subaru, tak první po pozdravu, prohlásil maník, že jsestli mně napadá do toho dát plyn, tak ať na to zapomenu, protože co 20tkm to je pak na drahou opravu.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...