Přejít na obsah

Pro fajnšmekry !!


Doporučené příspěvky

Zdravim.

Octavia I, AEE 55kW. Resim problem, kdy zahraty motor pravidelne po startu asi po 30 vterinach po zakolisani otacek zdechne. Motor je na LPG - nastaven pouze benzinovy provoz. Po opetovnem startu bezi zase cca 30 az 50 sekund a zase lehne.

 

Vymenil jsem klapku, rozdelovac vcetne snimace a teplotni snimac. VAG vypisuje chybu zapalovani - modulu (609) ale tuto chybu jsem overil sledovanim napajeni inducky i signalu. Stejne tak vstrikovace dostavaji signal az do posledniho okamziku, kdy otacky padnou nekde pod 500rpm a jednotka vypne. Tlak benzinu v rampe neklesa pod 2,7, regulator funkci. Svicky a kabely nove. Klapka nastavena vagem, predstih "podle ucha".

 

Nevi nekdo kde je ten maly zmrd co mi kazi naladu?

Odkaz ke komentáři

Trafo jsem zkousel tak, ze jsem si vytvoril ze dvou vn kabelu jiskriste a pozoroval jestli preskakuje jiskra do posledniho okamziku pri behu motoru az do chcipnuti. Vse ok, nic se nemeni a vypadek nenastava behem volnobehu. Pri studenem motoru (pokud drzi zvyseny volnobeh) to neudela, staci ho minimalne zahrat treba na 40° a je konec. V tahu pri zahratem motoru se to projevuje tak, ze treba na 4kvalt STALE drzim pul plynu a motor vykon postupne snizuje a snizuje a nakonec kdyz uz ma tendenci lehnout staci treba proslapnout plyn na doraz a zase je cca na 15 sec klid kdyz drzim opet pul plynu. Pokud prijedu do krizovatky - vyradim, tak spolehlive chcipne do 10sec. Az to dnes rezignovane poskladam, pokusim se najit nekde kopec, vyzkousim jeste drzet ho v tahu nekde v hrbu kolem 4000rpm pod plynem a uvidim. Vstrikovace jsem kontroloval, neni na nich nic z toho zas... plynu. Edit: Dela to i pri LPG jsem zapomel dodat...

Odkaz ke komentáři

Nova inducka namontovana pred chvili. Beze zmeny. Odpojil jsem jen tak na zkousku i detonacni snimac a stale nic. Upresnim chovani - po zahrati cca 2 min chodem pri 1100rpm a naslednem snizeni otacek na klasiku 800 drzim plyn bez zateze v klidu na 4000 a po necele minute pri stejnem plynu zacnou otacky padat a behem 10 sekund zdechne. Je zajimave, ze jakmile zacnou padat otacky, tlak benzinu zacne stoupat ze zhruba 2,7 az na 3atm jako by vstrikovace proste prestaly dostavat pokyn z jednotky k cinnosti. Mam je napichle na LEDky a pulsy dostavaji. Jeste jeden den a vezu to do Skodovky na Vasyla at si s tim delaji co chteji. Jinou zkusebni jednotku na test bohuzel nemam.

Odkaz ke komentáři

Skúsil by som určite riadiacu jednotku. Vyzerá to na elektronický problém. Stretol som sa už s totálne zblbnutým motorom, ktorý si robil čo chcel ani za nič nato nemohol nikto prísť a bola to práve RJ už na pohľad bolo jasné, že do nej zatiekla voda aj keď má byť tesná. Pri tom koľko si toho už pomenil, poskúšal.... skúsil by som sa ešte aj tú RJ :palec:

Odkaz ke komentáři

Hm hm hm....to vypadá fakt na ŘJ motoru. Buď v ní odchází nějakej šváb, nebo je v ní voda a nebo to může dělat i zoxidovanej nějakej pin v konektoru...

 

I když jestli to dělá i na LPG... LPG máš sekvenční vstřikování s vlastní ŘJ? Nevrtali se nějak v kabeláži a propojení těch dvou jednotek?

 

Pod přední okno jsi se díval? Není zasranej odtok a neplave ŘJ ve vodě?

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...