Přejít na obsah

Fabia III


Doporučené příspěvky

Mě v poslední době auta, a Škodovky (SII) především tak naštvaly, že už na auta tak nějak seru.

A ta FIII mě taky naštvala, jak je to očesané. Takže mě jako mladého teda škodovka tímto modelem neoslovila.

Doba, kdy jsem hltal pohledem OII, a strašně ji chtěl a když ji naši koupili, tak jsem byl šťastný jako blecha i když to bylo jen obyč elegancka 1.6 jsou pryč. Dnes jsou ty auta všechny stejné napříč modelovými řadami, neskutečně laciné. Že už z toho člověk ani nemá tu radost, protože vždycky narazí na něco, co ho sere.

 

Odkaz ke komentáři

No, je pravda, že ve mě tak nějak vášeň po autech ustává. Řeší se tady samé pič*viny kvůli Bruselu, který si chce namastit kapsy, automobilky začaly nehorázně šetřit a unifikovaný design rovněž stojí za houby. Skoro žádné z dnešních aut už nemá ten nápad, lásku, vášeň, vše je to chladné, obyčejné "něco", kde se řeší jen papírová spotřeba, motory jdou s prominutím do prdele a když se kouknu na díl jen z trošku jiného úhlu, než bylo zamýšleno, uvidím humus maximálního kalibru.

90' léta a počátek nového milénia, to pro mě bylo období, kdy jsem žral každou novinku. Dnes už ani nemám přehled co je co, protože ať už vezmu v potaz Škodovky, VW, Mercedes, BMW, Audi, nebo třeba zmíněný Nissan, ať už je to Kunquai, nebo Micra, nebo Xtrail, nebo cokoli jiného, vypadá to stejně, všechno jede na jednoválci 0,0000005 litru a důležité je, že podle laboratorních testů to má spotřebu -168 litrů/100km, aby byl Brusel spokojen. Je to hnus, celá dnešní doba se mi nelíbí, nejsem ten typ remcala, který by opěvoval komunisty, ale faktem je, že dnešní doba není v pořádku....

Upraveno uživatelem Stickler
Odkaz ke komentáři

je fakt,že každý dobrý mechanik říká,že kvalitní auto končílo OI,Passat 3B,Golf IV.

Na druhé straně chápu jedno--auta přibývají a my chceme žít,tak oni musí dělat něco,aby jsem nedýchali jen saze a CO2.

Zásoby ropy také nejsou nekonečné.Těžko říct,jestli se to ubírá správným či nesprávným směrem.

Odkaz ke komentáři

Poněvadž otec pracuje v oboru, vím, že ropy je tolik, že zásoba pokryje ještě stovky let. A mnohem více, než auta, mi tady kazí vzduch NH-čko, nebo kamarádi z Polska, jiné části ČR na tom nebudou o nic lépe. Vše je jen úžasně vymyšlené tak, aby lidi věřili na globální oteplování, způsobené Co2 a podobným hovadinám, které Bruselu hrají do karet (kapes). Ano, třeba globální oteplování tady opravdu je, ale to tady bylo a v budoucnu i bude, auta neauta - lidi by si měli uvědomit, že země není stroj, který se řídí přesnými pravidly. Toto vše jen Bruselu nahrává..

 

Ono uznávám, že něco z toho bylo dobře. Ze stejných objemů náhle byly automobilky schopny vyždímat více výkonu a nižší spotřebu. Jenže to byla ta první fáze. Nynější fáze, založené na zcela nesmyslném snižování objemu a ubírání válců jen proto, aby auto v laboratoři vykázalo super výsledek bez ohledu na každodenní použitelnost, to už je úchylárna, která nevede k ničemu, než k totálnímu pos*ání všeho, co bylo dosud vyvinuto....

Odkaz ke komentáři

S2 je furt dobrá, nevím co proti ni máte ;)(teda alespoň v plné palbě ;)

 

Ten co máme my je teda pěkný křáp. po 55 tis. je to rozvrzané víc jak fabka s 200 tis. na hrbu.

Setrvačník vydává neskutečné zvuky, klima šustí. 5 dveře vržou, okno píská při spouštění - všechno prý ok a normálka.

A servisy to akorát vždycky ještě více dokurví, měl jsem snahu to dát do kupy ale už jsem rezignoval, protože všichni na mě koukají jako na debila, že co si stěžuji, když to jezdí.

 

FIII bude na hovno v jakékoliv výbavě, protože prostě nemá základní funkce, které měly generace aut předtím, ani navigace do toho nejde dát. Ale to už se opakuji.

 

 

Ono uznávám, že něco z toho bylo dobře. Ze stejných objemů náhle byly automobilky schopny vyždímat více výkonu a nižší spotřebu. Jenže to byla ta první fáze. Nynější fáze, založené na zcela nesmyslném snižování objemu a ubírání válců jen proto, aby auto v laboratoři vykázalo super výsledek bez ohledu na každodenní použitelnost, to už je úchylárna, která nevede k ničemu, než k totálnímu pos*ání všeho, co bylo dosud vyvinuto....

 

Jo jo, třeba 2.0 TSI nebo 1.8 TSI, 1.4 TSI i ten zatracovaný 1.2 TSI jsou vlastnostmi super motory, se kterými se dobře jezdí. Ale zase trpí tím, že musí plnit nějaké normy atd.

 

A diesely jsou kapitola sama pro sebe, honbou za CO2 a spotřebou jsme vytvořili motory, které vypouští do ovzduší neskutečně nebezpečné nanočástice, které nás dřív nebo později budou stát zdraví.

Myslím, že zlaté časy aut už jsou pryč.

 

Odkaz ke komentáři

jo levý přední okno tak píská, má to 50 tisíc tuším...

 

F3 nebude špatná, prostě každej de po ceně, tak takhle reaguje výrobce.. kdyby nešli s cenou F3 dolů, tak jim hundaj kie natrhne totálně zadek...

hold vybavený auto je furt drahý, jenom ty socky jsou levnější...

Upraveno uživatelem marekczek
Odkaz ke komentáři

OIII je uredne jen facelift OII kvuli novemu, vylobovanemu chladivu 1234-yf, vylucujici stejne smrtelne jedy jako R134a s rozdilem, ze vzplane rychleji, servis a chladivo je mnohonasobne drazsi a je setrnejsi k zivotnimu prostredi.

 

A nemyslete si, ze setri jen automobilky. Vsichni, ale uplne vsichni dneska ojebavaji vsude a kazdyho. Hraje se na kvantitu, ne na kvalitu - ta se Excelovemu manazerovi tezko zapisuje a pak nema nic na vystup. Chovani zakaznika typu "radeji koupim dvakrat tenhle krap za 400, nez tohle kvalitni za 600 a je mi fuk, ze to vydrzi stejne dlouho" ten trh ve vsech oborech timhle modeluje. Od potravin az po armadni rakety.

 

Co se kvality tyce, tak Skodovky si mezi konkurenci nevedou vubec zle, ale zhorsili se v tapecich a mrzi me, ze v ramci priplatku, si nemuzu objednat kvalitnejsi.

Upraveno uživatelem Laurin Klement
Odkaz ke komentáři

Konfigurátor F3 je nějaký zmatený.

 

Dám-li Style + 1.2 TSI 81kw manuál + Zelená Rallye metalíza a černá magic s perl. efektem střechu, nelze pak vybrat modrý interiér který obsahuje sport. sedačky... přitom se však zobrazuje ale vybrat nejde (IE11 ani Chrome). To byl jen příklad, dělá to u více barevných konfigurací.

Odkaz ke komentáři

Jo, haluzí to celý. Mě to třeba nutilo nějaký pakety jak povinný položky a když jsem je teda vybral a dal přidat, tak mi to zase napsalo, že to tam nelze přidat. A nebo mi občas vyskočilo okno "tyto prvky musíte přidat", ale nic tam nebylo - jen prázdno. Čím je to složitější a modernější, tím hůř to funguje. Byly doby, kdy měla škodovka suverénně nejlepší konfigurátor na trhu (což asi platí stále), ale holt už to není 100%. ...Hlavně, že to maj i ve 3D...omalovánky jsou asi důležitější než funkcionalita B)

Odkaz ke komentáři

Já zase jako mladej (29 let a stále se cítím mlád) bych bral Fabii už jen díky těm různobarevným kombinacím. O materiálech a tech. vybaveních teď ani u jednoho z vozů nemluvím, čistě jen o vzhledu. Navíc Cactus mi přijde dost future auto, ale chápu, 100 lidí 100 názorů. Zase je Cactus netradiční tou svoji obývákovou sedačkou vepředu, zvláštním designem a nebo těma bublinama. Fabií a kor ve verzi Combi budou za chvíli plné firmy ...

Odkaz ke komentáři

Jo, Cactus vypadá parádně, ale je to Citroen :P ...Jako škodovka taky umí udělat parádní záležitosti, jen to nikdy nedotáhne do konce, viz Joyster - to by byla pecka pro mladý. Stejně tak ten Yeti Extreme - kdyby to šlo koupit, nejezdil bych dneska v Jeepu. Původní koncept Roomstera atd. Ale oni vždycky udělají úžasný koncept a z toho pak naprosto nudnou (a teď už i očesanou) sériovku. Trošku mi uniká smysl - navnadit a pak zklamat :huh:

Odkaz ke komentáři

Jo, Cactus vypadá parádně, ale je to Citroen :P ...Jako škodovka taky umí udělat parádní záležitosti, jen to nikdy nedotáhne do konce, viz Joyster - to by byla pecka pro mladý. Stejně tak ten Yeti Extreme - kdyby to šlo koupit, nejezdil bych dneska v Jeepu. Původní koncept Roomstera atd. Ale oni vždycky udělají úžasný koncept a z toho pak naprosto nudnou (a teď už i očesanou) sériovku. Trošku mi uniká smysl - navnadit a pak zklamat :huh:

 

To mě na tom Cactusu právě strašně baví... Udělali concept a prakticky v nezměněné podobě ho převedli do výroby. Citroeny se mi jinak nelíbí, krom conceptů... a jasně, je to prostě Citroen. :) Na druhou stranu tohle auto se jim prostě povedlo a je zkrátka jiný a má jednoduše kvalitní design. Ale taky vim, že kdybych auto koupit šel, asi bych si ho stejně nepořídil. Ale to asi ani tu novou Fabii. :)

Odkaz ke komentáři

zaseje to nutno brat tak, ze citron to zkusil a urcite si od toho nesilbuje prodeje v milionech, ale neco jako designove lakadlo, ktere by mohlo pomoci prodejum auty typu fabia v jejich portfoliu.

 

rozdil nezi frantiky a nemci je ten, ze frantici toto obcas zkusi, i kdyz to nakonec moc efektu nem a zahori v tom spousta penez :D (vlastni zkusenost). nemci takto neriskuji a uz z podstaty natury jsou usedlejsi a opatrejsi

Odkaz ke komentáři

Abychom ale nebyli zase až tak negativní, neviděl jsem sice FIII combi ještě v reálu, ale podle fotek je to po dlouhé době první Škodovka, která se mi opravdu líbí. Podle mě je ten design čistý a ač umírněný, je do jisté míry nadčasový. Když se podívám na OIII combi (které je i navzdory tomu o 100% hezčí, než lift) zezadu, je to hranatá krabice bez jakéhokoli nápadu. Fabia na mě působí sympaticky a velmi vydařeně a vyváženě. Aspoň podle fotek zde po dlouhé době mohu říci ne "jde to", nebo "nic moc", ale "jo, líbí se mi" :)

Odkaz ke komentáři

Mě tedy děsně vadí, že dnešní auta viz. FIII nemají po stránce naprosto logický výbavy to co já měl v '99 Passatu B5 nebo máma v 90. v Renaultu 19. Jako že cílej auto pro mladý... Dobrý, taky jsem mladej, zkousnul bych, že to nemá motor, ale ta varianta, že mám dítě a auto nemá pojistku proti přivření ruky (z toho co jsem se tu dočetl) je naprostej děs.:( Ještě doteď si pamatuju, jak mi nechtěně známej přivřel ruku v F-E Cosworth a hned to sjelo dolu. :) Po designový stránce odvedl Kabaň dobrou práci, ale technika jak to tak vypadá je jak z dob krále Klacka. Bavil jsem se o tomto se servisním technikem Škody a ten mi říkal, že za nima jezdí lidi se Citigem nebo Rapidem, že jim na novém autě nejde to a to, co předtím ve starém fungovalo a tady jim to nejde... A oni jim musí vysvětlovat, že tu a tu funkci to auto nemá :) viz. například nesvítící světýlka v tapecech při otevřených dveří, okna apod. :)

Odkaz ke komentáři

za mě teda nová Fabka nádherný auto po OIII RS se mi líbí asi nejvíc ze škodovek teĎ. Viděl jsem v Bolce už i F3 combi a nevím na fotkách mi to přišlo nějaký lepší. Možná to bylo tím že něměla top kola jako na fotkách apod. Nicméně při pohledu zepředu je to auto krásný vypadá mnohem širší než Rapid obzvlášť v kombinaci s předníma LEDkama ;)

Odkaz ke komentáři

ja se prave bojim, ze az vyjedou social edice, tak se mi to auto zhnusi :)

 

jinak OIII COmbi ze pekna - z nekolika pohledu se mi moooc zamlouva. horsi je to s liftem . ale to jsem odbocil

 

FIII - videl jsem pri economy runu nabitou kratkou a vypadala dobre, combik taky vypada hezky, ale jak rikam, porad jsou to ty vysoky vybavy se vsema designovyma prvkama. az vyrazi na cesty sluzebaky bily s cernymi zrcatky a 14kama kolama, asi se budu divit :D

Odkaz ke komentáři

No když už se tu porovnávají výbavy FI a FIII .... safe systém?, no tak si připlatím za alarm a mám ho, dojezdy oken? no jo no, světýlka ve dveřích? zas až tak důležité nejsou, aby to člověku vyloženě vadilo ... a teď opačně, u FI byl vrcholem bezpečnostních prvků airbag řidiče, u spolujezdce a abs bylo za příplatek a to za ranec peněz, později u FL FI byl u Ambiente už airbag spolujezdce a abs, boční za příplatek, esp? nebylo vůbec, u FII co jsem kupoval rodičům jsem si opět připlácel za stropní bagy a esp .... a dnes? FIII tohle všechno má v základu a to jsou podle mě podstatnější věci, než dojezdy oken a červený světýlka ve dveřích nebo část měkčené palubky .... mimochodem FI FL v roce 2005 HTP Ambiente s příplatkovými čtyřmi bagy stála 320.000,-Kč

Odkaz ke komentáři

Je nutno brat v potaz, ze je dnes vice narizeni z Bruselu a Euro NCAP taky bude mit nejaky vliv. Airbagy, ABS (od 2004), ESP (od 2011).. takze to neni zasluha Skodovky. Co vim, tak dodnes jeste spousta lidi nevi, co dela ABS natoz ESP a je jim to vlastne jedno. Pro ne to byly a jsou stale veci, ktere tam asi nekde jsou, nevidi je a za ktery platili dost vysoky castky. Treba v roce 1999 se za ABS v O1 priplacelo 26 000,-; u Fabie v roce 2000 to bylo 22 000,- za ABS+ASR.

 

K dojezdum oken asi tolik, ze se FIII bude vyrabet 7-8 let a kolikrat Skodovka zmenila podobnou komponentu faceliftem vsichni vime. Je to vec, ktera neni stezejni, ale zamrzi a kazi jinak vyborny dojem.

Odkaz ke komentáři

Tak já nevím, ale bagy jsou zrovna to poslední co mě zajímá, protože ty použiji jen velmi sporadicky jestli vůbec. Okna otvírám teda častěji.

ABS je fajn, ale že by mi v FI chybělo to ne, navíc jak je psáno výše ESC a ABS se dává povinně, takže to ani nejde srovnávat.

Nejde o konkrétní věci jde o princip, a to, že zmizely funkce, které po léta byly standardem.

No, ale jak vidno, málokomu to vadí, takže smůla - trh rozhodl...

Odkaz ke komentáři

Nevím jestli je úroveň bezpečnosti zásluha EU nebo Euro NCAP či samotné škodovky, ale já dost bezpečnost sleduji a v autě chci mít maximum toho co lze mít a taky vím, že testy Euro NCAP jsou v porovnání s jinými docela směšná záležitost (ale lepší něco nežli nic) a nejsou tak vypovídající jak by se mohlo zdát, každopádně základní bezpečnostní výbava současných aut je podstatně dále než u aut z minulosti, ano jak píšeš, lidi ani nezajímá co tam mají a co ne ..... do doby než to někde rozmlátí, pak třeba pochopí ... je to jako v tý povídačce o Volvu, kdy prý člověk plně pochopí cenu Volva? až vyleze z auta, které bouchlo do jiného a skončilo přes střechu v poli ... :D

 

Mimochodem, tady jsou odkazy na testy aut trochu jinak:

http://www.iihs.org/iihs

jde především o metodiku čelního nárazu, kdy Euro NCAP používá pouze větší přesazení vozidel, než třeba testy IIHS a rozdíl je fatální, víc popisu tady:

http://auto.idnes.cz/crash-test-na-roh-auta-0u1-/automoto.aspx?c=A120906_004811_automoto_fdv

 

no a když se trochu pokoukáte po fotkách nehod, tak těch nárazů s malým přesazením je docela dost ...

 

 

 

 


Tak já nevím, ale bagy jsou zrovna to poslední co mě zajímá, protože ty použiji jen velmi sporadicky jestli vůbec. Okna otvírám teda častěji.

ABS je fajn, ale že by mi v FI chybělo to ne, navíc jak je psáno výše ESC a ABS se dává povinně, takže to ani nejde srovnávat.

Nejde o konkrétní věci jde o princip, a to, že zmizely funkce, které po léta byly standardem.

No, ale jak vidno, málokomu to vadí, takže smůla - trh rozhodl...

 

Trochu to kroutíš do absurdity ....

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...