man430 Odesláno Červen 11, 2013 Sdílet Odesláno Červen 11, 2013 Dobrý den, Můžete mi prosím někdo poradit?? Dnes se mi při akceleraci zakouřilo z výfuku a asi po cca jednom kilometru auto přestalo auto jet,respektive omezil se výkon. Po vypnutí zapalování auto jelo normálně,ale pouze do chvíle kdy jsem tomu trochu víc přidal plynový pedál. Tady je výpis Úterý,11,Červen,2013,19:13:52:10074 VCDS verze: SVO 10.6.4 Verze dat: 20110407 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Addresa 01: Motor Labely: SVO\03G-906-016-BKD.lbl Objednací číslo řídící jednoky: 03G 906 021 TC HW: 03G 906 021 AN Systém a/nebo verze: R4 2,0L EDC G000SG 2048 Kódování: 0000072 Číslo dílny: WSC 73430 790 00999 VCID: 73E1DBFF6B25 1 Fault Found: 000258 - meric hmotnosti vzduchu (G70): signal prilis maly P0102 - 000 - - - Sporadická info o závadě: Stav závad: 00110000 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 181711 km Indikace času: 0 Datum: 2102.14.01 Čas: 18:57:07 info o závadě: Otáčky: 798 /min Rychlost: 0.0 km/h Výkon/klapka: 0.0 % Pracovní cyklus: 79.7 % Provozní stav: 00101100 Váha vzduchu: 250.0 mg/str Váha vzduchu: 0.0 mg/str Readiness: 0 0 0 0 0 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Červen 11, 2013 Sdílet Odesláno Červen 11, 2013 dyt ti to píše, nevím co řešíš, novu váhu vzduchu, vymazat chybu a jedem dál. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
man430 Odesláno Červen 12, 2013 Autor Sdílet Odesláno Červen 12, 2013 takže myslíš že pouze váha vzduchu ano,ono jde totiž o to že i turbo začalo trochu víc pískat. Ale jinak dekuji. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Červen 12, 2013 Sdílet Odesláno Červen 12, 2013 zkus ji s nekym prohodit, potrebujes na to special torx s dirou 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Červen 12, 2013 Sdílet Odesláno Červen 12, 2013 u 2,0 je to normální, že píská. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Červen 12, 2013 Sdílet Odesláno Červen 12, 2013 dokud piska tak tlaci :lool: :lool: :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Červen 12, 2013 Sdílet Odesláno Červen 12, 2013 nech rovnou vyčistit i regulaci turba 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Červen 12, 2013 Sdílet Odesláno Červen 12, 2013 tak vaha vzduchu je asi 100x pristupnejsi regulaci naklapeni, na naklapeni taky dojde to jako urcie ale zatim bych s nekym prohodil vahu overil ze je to OK pojezdil a pak koupil vahu a jezdil dal nez to prijde znovu kvuli te regulaci. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Červen 12, 2013 Sdílet Odesláno Červen 12, 2013 tak regulace se dá rozhýbat zvenku, odděláš šusplech a zespoda rukou se dostaneš. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Červen 12, 2013 Sdílet Odesláno Červen 12, 2013 Ale je to jen na chvíli nedávno jsem to resil s kamaradem dokonce jsme to čistili spec. Sprejem a po pár dnech se situace opakovala 0 Citovat Odkaz ke komentáři
man430 Odesláno Červen 13, 2013 Autor Sdílet Odesláno Červen 13, 2013 Dekuji, zkusim a dam vedet..... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
man430 Odesláno Červen 14, 2013 Autor Sdílet Odesláno Červen 14, 2013 Pátek,14,Èerven,2013,11:06:41:10074 VCDS verze: SVO 10.6.4 Addresa 01: Motor Labely: SVO\03G-906-016-BKD.lbl Objednací èíslo øídící jednoky: 03G 906 021 TC HW: 03G 906 021 AN Systém a/nebo verze: R4 2,0L EDC G000SG 2048 Kódování: 0000072 Èíslo dílny: WSC 73430 790 00999 VCID: 73E1DBFF6B25 1 Fault Found: 000564 - regulace plniciho tlaku: meze regulace prekroceny P0234 - 000 - - info o závadì: Stav závad: 01100000 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 182456 km Indikace èasu: 0 Datum: 2102.14.04 Èas: 11:02:26 info o závadì: Otáèky: 3570 /min Rychlost: 122.0 km/h Výkon/klapka: 93.3 % Napìtí: 14.52 V Provozní stav: 00101000 Tlak: 2172.6 mbar Tlak: 2529.6 mbar Readiness: 0 0 0 0 1 Pátek,14,Èerven,2013,11:06:41:10074 VCDS verze: SVO 10.6.4 Addresa 01: Motor Labely: SVO\03G-906-016-BKD.lbl Objednací èíslo øídící jednoky: 03G 906 021 TC HW: 03G 906 021 AN Systém a/nebo verze: R4 2,0L EDC G000SG 2048 Kódování: 0000072 Èíslo dílny: WSC 73430 790 00999 VCID: 73E1DBFF6B25 1 Fault Found: 000564 - regulace plniciho tlaku: meze regulace prekroceny P0234 - 000 - - info o závadì: Stav závad: 01100000 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 182456 km Indikace èasu: 0 Datum: 2102.14.04 Èas: 11:02:26 info o závadì: Otáèky: 3570 /min Rychlost: 122.0 km/h Výkon/klapka: 93.3 % Napìtí: 14.52 V Provozní stav: 00101000 Tlak: 2172.6 mbar Tlak: 2529.6 mbar Readiness: 0 0 0 0 Tohle mi hlásí,když se to hodí do toho nouzáku. Váhu vzduchu jsem zkoušel a nic. Tak nevím,máte někdo tip na někoho kdo by mi to mohl opravit??? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TDIfun Odesláno Červen 14, 2013 Sdílet Odesláno Červen 14, 2013 Pátek,14,Èerven,2013,11:06:41:10074 VCDS verze: SVO 10.6.4 Addresa 01: Motor Labely: SVO\03G-906-016-BKD.lbl Objednací èíslo øídící jednoky: 03G 906 021 TC HW: 03G 906 021 AN Systém a/nebo verze: R4 2,0L EDC G000SG 2048 Kódování: 0000072 Èíslo dílny: WSC 73430 790 00999 VCID: 73E1DBFF6B25 1 Fault Found: 000564 - regulace plniciho tlaku: meze regulace prekroceny P0234 - 000 - - info o závadì: Stav závad: 01100000 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 182456 km Indikace èasu: 0 Datum: 2102.14.04 Èas: 11:02:26 info o závadì: Otáèky: 3570 /min Rychlost: 122.0 km/h Výkon/klapka: 93.3 % Napìtí: 14.52 V Provozní stav: 00101000 Tlak: 2172.6 mbar Tlak: 2529.6 mbar Readiness: 0 0 0 0 1 Tohle mi hlásí,když se to hodí do toho nouzáku. Váhu vzduchu jsem zkoušel a nic. Tak nevím,máte někdo tip na někoho kdo by mi to mohl opravit??? zadrena regulace pravdepodobne.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
man430 Odesláno Červen 14, 2013 Autor Sdílet Odesláno Červen 14, 2013 Řešení, cena?? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Červen 14, 2013 Sdílet Odesláno Červen 14, 2013 vytáhnutí turba a rozchození, ideálně už má něco najeto, tak dát celý nový nebo repas. Mě to začlo dělat a do tisíc km bylo po něm, někdo s tím nalítal i víc, ale nejlepší a nejserioznější je výměna turba dokud je jakš takš ok, pak je to drahé, viz já. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
man430 Odesláno Červen 14, 2013 Autor Sdílet Odesláno Červen 14, 2013 vytáhnutí turba a rozchození, ideálně už má něco najeto, tak dát celý nový nebo repas. Mě to začlo dělat a do tisíc km bylo po něm, někdo s tím nalítal i víc, ale nejlepší a nejserioznější je výměna turba dokud je jakš takš ok, pak je to drahé, viz já. Takže myslíš že to pročištění není na dlouho?? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Červen 14, 2013 Sdílet Odesláno Červen 14, 2013 udělej to jak chceš, stejně ti to doporučí taky abys to rovnou udělal. jak se dívám máš BKD a to jestli tam je původní turbo a už to má 180tis tak klobouk dolů, že tak dlouho vydželo, já ho měl KO v 117tis, a běně tak do 150-16tis se dělají. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
CvencA Odesláno Červen 16, 2013 Sdílet Odesláno Červen 16, 2013 (upraveno) Takže myslíš že to pročištění není na dlouho?? Vyměň ho celý, než se ti rozpadne za jízdy. To pak v těch točkách nalítaj ty kousky a špony všude, spoustu dalších věcí a dílů poškodí a měníš plno dalších věcí. A to je pak ranec, jak píše Vevca. Upraveno Červen 16, 2013 uživatelem CvencA 0 Citovat Odkaz ke komentáři
man430 Odesláno Červen 17, 2013 Autor Sdílet Odesláno Červen 17, 2013 Takže dnes turbo vyměněno,cena deset tisíc ,ale nějak se mně to nezdá. Šlápnu na plyn a nic,až kolem 2,3 až 2,5 tisících to teprve začne akcelerovat. Udělali něco špatně??? Dík za rady a postřehy. http://www.turbiny.cz/ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Červen 17, 2013 Sdílet Odesláno Červen 17, 2013 špatně nastavená regulace na turbu ;) reklamace. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Červen 17, 2013 Sdílet Odesláno Červen 17, 2013 Tak tak není repas jako repas 0 Citovat Odkaz ke komentáři
man430 Odesláno Červen 17, 2013 Autor Sdílet Odesláno Červen 17, 2013 špatně nastavená regulace na turbu ;) reklamace. ...no to doufám jinak mně asi trefíííí ...to mám chápat tak že je to turbo špatně repasované a nebo to jen nějak doladí??? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Červen 17, 2013 Sdílet Odesláno Červen 17, 2013 ne mechanicky je udělaný "asi dobře" nikdy nevíš, jinak je to taková ta regulace na turbu co je vidět zespoda u turba je ovládaná podtlakem, podel toho kolik tam je podtlaku, podle toho se naklopí lopatky, 0 Citovat Odkaz ke komentáři
man430 Odesláno Červen 17, 2013 Autor Sdílet Odesláno Červen 17, 2013 ne mechanicky je udělaný "asi dobře" nikdy nevíš, jinak je to taková ta regulace na turbu co je vidět zespoda u turba je ovládaná podtlakem, podel toho kolik tam je podtlaku, podle toho se naklopí lopatky, dĕkuji, tak zítra uvidíme ..... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Červen 17, 2013 Sdílet Odesláno Červen 17, 2013 v dílenské příručce je to přesně napsaný toto je pro BKD 0 Citovat Odkaz ke komentáři
man430 Odesláno Červen 18, 2013 Autor Sdílet Odesláno Červen 18, 2013 v dílenské příručce je to přesně napsaný toto je pro BKD Pěknééé, no jak říkám dnes vracím zpět do servisu a jsem zvědav, stejně s toho mám divnej pocit a to už od začátku. Myslím že v tomhle může člověk málokomu věřit,myslím tím servisům. Každopádně Vám všem moc dík. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
man430 Odesláno Červen 18, 2013 Autor Sdílet Odesláno Červen 18, 2013 Dnes vrácenno do servisu. Koukali koukali, připojili na vag a řekli že turbo vymění. Tak nevím :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
man430 Odesláno Červen 19, 2013 Autor Sdílet Odesláno Červen 19, 2013 ....paráda!!!!!! Tak v servise si nevědí rady, :o :o Auto nejede tak jak má, prý turbínu vyměnili a chová se to pořád stejně. Je prý blbost aby regulace byla u obou v pr... Zítra budou pátrat dál a pokud nenajdou příčinu, vrátí původní turbo a vrátí peníze!! Chce se mi blejt!!! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.