Přejít na obsah

Závada motoru


Doporučené příspěvky

Dobrý den,

 

Můžete mi prosím někdo poradit??

Dnes se mi při akceleraci zakouřilo z výfuku a asi po cca jednom kilometru auto přestalo auto jet,respektive omezil se výkon.

Po vypnutí zapalování auto jelo normálně,ale pouze do chvíle kdy jsem tomu trochu víc přidal plynový pedál.

 

Tady je výpis

Úterý,11,Červen,2013,19:13:52:10074

VCDS verze: SVO 10.6.4

Verze dat: 20110407

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Addresa 01: Motor Labely: SVO\03G-906-016-BKD.lbl

Objednací číslo řídící jednoky: 03G 906 021 TC HW: 03G 906 021 AN

Systém a/nebo verze: R4 2,0L EDC G000SG 2048

Kódování: 0000072

Číslo dílny: WSC 73430 790 00999

VCID: 73E1DBFF6B25

1 Fault Found:

 

000258 - meric hmotnosti vzduchu (G70): signal prilis maly

P0102 - 000 - - - Sporadická

info o závadě:

Stav závad: 00110000

Priorita závad: 2

Frekvence závad: 1

Kilometry: 181711 km

Indikace času: 0

Datum: 2102.14.01

Čas: 18:57:07

 

info o závadě:

Otáčky: 798 /min

Rychlost: 0.0 km/h

Výkon/klapka: 0.0 %

Pracovní cyklus: 79.7 %

Provozní stav: 00101100

Váha vzduchu: 250.0 mg/str

Váha vzduchu: 0.0 mg/str

 

 

Readiness: 0 0 0 0 0

Odkaz ke komentáři

Pátek,14,Èerven,2013,11:06:41:10074

VCDS verze: SVO 10.6.4

 

Addresa 01: Motor Labely: SVO\03G-906-016-BKD.lbl

Objednací èíslo øídící jednoky: 03G 906 021 TC HW: 03G 906 021 AN

Systém a/nebo verze: R4 2,0L EDC G000SG 2048

Kódování: 0000072

Èíslo dílny: WSC 73430 790 00999

VCID: 73E1DBFF6B25

1 Fault Found:

 

000564 - regulace plniciho tlaku: meze regulace prekroceny

P0234 - 000 - -

info o závadì:

Stav závad: 01100000

Priorita závad: 2

Frekvence závad: 1

Kilometry: 182456 km

Indikace èasu: 0

Datum: 2102.14.04

Èas: 11:02:26

 

info o závadì:

Otáèky: 3570 /min

Rychlost: 122.0 km/h

Výkon/klapka: 93.3 %

Napìtí: 14.52 V

Provozní stav: 00101000

Tlak: 2172.6 mbar

Tlak: 2529.6 mbar

 

 

Readiness: 0 0 0 0 1

 

Pátek,14,Èerven,2013,11:06:41:10074

VCDS verze: SVO 10.6.4

 

Addresa 01: Motor Labely: SVO\03G-906-016-BKD.lbl

Objednací èíslo øídící jednoky: 03G 906 021 TC HW: 03G 906 021 AN

Systém a/nebo verze: R4 2,0L EDC G000SG 2048

Kódování: 0000072

Èíslo dílny: WSC 73430 790 00999

VCID: 73E1DBFF6B25

1 Fault Found:

 

000564 - regulace plniciho tlaku: meze regulace prekroceny

P0234 - 000 - -

info o závadì:

Stav závad: 01100000

Priorita závad: 2

Frekvence závad: 1

Kilometry: 182456 km

Indikace èasu: 0

Datum: 2102.14.04

Èas: 11:02:26

 

info o závadì:

Otáèky: 3570 /min

Rychlost: 122.0 km/h

Výkon/klapka: 93.3 %

Napìtí: 14.52 V

Provozní stav: 00101000

Tlak: 2172.6 mbar

Tlak: 2529.6 mbar

 

 

Readiness: 0 0 0 0

 

Tohle mi hlásí,když se to hodí do toho nouzáku.

Váhu vzduchu jsem zkoušel a nic. Tak nevím,máte někdo tip na někoho kdo by mi to mohl opravit???

Odkaz ke komentáři

Pátek,14,Èerven,2013,11:06:41:10074

VCDS verze: SVO 10.6.4

 

Addresa 01: Motor Labely: SVO\03G-906-016-BKD.lbl

Objednací èíslo øídící jednoky: 03G 906 021 TC HW: 03G 906 021 AN

Systém a/nebo verze: R4 2,0L EDC G000SG 2048

Kódování: 0000072

Èíslo dílny: WSC 73430 790 00999

VCID: 73E1DBFF6B25

1 Fault Found:

 

000564 - regulace plniciho tlaku: meze regulace prekroceny

P0234 - 000 - -

info o závadì:

Stav závad: 01100000

Priorita závad: 2

Frekvence závad: 1

Kilometry: 182456 km

Indikace èasu: 0

Datum: 2102.14.04

Èas: 11:02:26

 

info o závadì:

Otáèky: 3570 /min

Rychlost: 122.0 km/h

Výkon/klapka: 93.3 %

Napìtí: 14.52 V

Provozní stav: 00101000

Tlak: 2172.6 mbar

Tlak: 2529.6 mbar

 

 

Readiness: 0 0 0 0 1

 

 

 

Tohle mi hlásí,když se to hodí do toho nouzáku.

Váhu vzduchu jsem zkoušel a nic. Tak nevím,máte někdo tip na někoho kdo by mi to mohl opravit???

zadrena regulace pravdepodobne..

Odkaz ke komentáři

vytáhnutí turba a rozchození, ideálně už má něco najeto, tak dát celý nový nebo repas. Mě to začlo dělat a do tisíc km bylo po něm, někdo s tím nalítal i víc, ale nejlepší a nejserioznější je výměna turba dokud je jakš takš ok, pak je to drahé, viz já. :wallbash:

Takže myslíš že to pročištění není na dlouho??

Odkaz ke komentáři

Takže myslíš že to pročištění není na dlouho??

Vyměň ho celý, než se ti rozpadne za jízdy. To pak v těch točkách nalítaj ty kousky a špony všude, spoustu dalších věcí a dílů poškodí a měníš plno dalších věcí. A to je pak ranec, jak píše Vevca.

Upraveno uživatelem CvencA
Odkaz ke komentáři

v dílenské příručce je to přesně napsaný

 

toto je pro BKD

Pěknééé, no jak říkám dnes vracím zpět do servisu a jsem zvědav, stejně s toho mám divnej pocit a to už od začátku. Myslím že v tomhle může člověk málokomu věřit,myslím tím servisům.

Každopádně Vám všem moc dík.

Odkaz ke komentáři

....paráda!!!!!! Tak v servise si nevědí rady, :o :o Auto nejede tak jak má, prý turbínu vyměnili a chová se to pořád stejně. Je prý blbost aby regulace byla u obou v pr... Zítra budou pátrat dál a pokud nenajdou příčinu, vrátí původní turbo a vrátí peníze!! :angry: Chce se mi blejt!!!

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...