Jump to content

Známe technické problémy


160R

Recommended Posts

K tlmičom zatiaľ žiadna zvolávacia akcia vyhlásená nebola. Jediné, čo bolo, tak v priebehu výroby bola viackrát zmenená charakteristika zadných tlmičov. Ale žiadne autá sa spätne nezvolávali na výmenu tlmičov.

Link to comment
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Například mě štve to, že 5. dveře se musí zavírat bouchnutím. Neexistuje totiž, že když se dveře dostanou do pozice, kdy by se mohly samospádem zavřít, tak se sice zavřou, ale nedovřou, protože jim v tom brání vzduch- přetlak v kufru, který nemá kam uniknout. Zavírání tímto style však u Octavie 2. generace bylo bezproblémové. (bavíme se o karosářské verzi Combi)

 

Kapitola sama pro sebe je celkem nešťastně vyřešená roletka, která se při jízdě po výtlucích sama sroluje, nebo totálně vypadne z kolejniček.

 

To jsou mé postřehy, a co ty vaše?

 

 

 

 

 

-----------------

EDIT by Honza9007: přesunuto z duplicitního tématu a smazány první dva řádky, které by v tomto vlákně je vedly k dezorientaci - byly myšleny jako "zakládací věty" vlákna.

Edited by Honza9007
Přesunuto do správné sekce z vlastního (duplicitního) vlákna.
Link to comment
  • 2 months later...

Nevím, jestli se jedná o rozšířený technický probém nebo vadný kus, ale dnes jsem jel za naprosto novou benzínovou OIIIRS Combi ještě bez značek a bylo evidentní, že za těma ozdobnýma koncovkama výfuku je každá roura jinak usazená. Respektive levá lícovala a pravá byla jakoby šejdrem směrem dolů k silnici. Jak říkám, auto bylo úplně nový a naprosto čistý. To, že je až hrozně poznat jak moc jsou ty ozdobný koncovky výfuků falešný... dejme tomu OK, bylo tam vidět jak do žaludku. Ale blbě nevidim, tohle vypadalo velice amatérsky.

Benzínová RS nemá falešný koncovky ... to má pouze TDI. Ta používá pouze jednu rouru a druhá je prázdná. Já mám TSI a mám obě roury funkční.

Link to comment

Zdravím! Pred niekoľkými mesiacmi som sem pridával odkaz na video, ktoré som natočil pri studenom štarte 1.6 TDI 77 kw CLHA. Išlo o kovové zvuky. Keďže sa k tomu pridali pískavé zvuky pri zohriatom motore, rozhodol som sa tieto zvuky znovu riešiť. Auto bolo celý deň v servise a povedali mi, že tie zvuky idú od vysokotlakého čerpadla, čo ma dosť vydesilo. Zvuky nahrali a poslali do Mladej Boleslavi, som zvedavý na ich stanovisko, či majú tieto zvuky vplyv na funkčnosť a životnosť čerpadla. Som zvedavý na ich stanovisko. Video je na 2. stránke tejto témy...

Link to comment

Tak toto zaujíma aj mňa, ako to dopadne. Problémy s novými CR-TDI sú, ale o žiadnom takomto som nepočul.

 

Takže novinky zo servisu. Podľa najnovšieho zistenia idú tie zvuky z vodného čerpadla. Avšak pri jeho výmene zistili, že z motora niekde tečie olej, takže to budú pretesnovať. Auto je od pondelka v servise, hotové má byť v piatok. Vraj všetko konzultujú s Mladou Boleslavou, lebo vraj sa s takýmito problémami u tohto motora ešte nestretli.

Link to comment

Mám od 1/7/14 Combi 2,0TDI. V současné době je na tachometru 18.500 km. Vyskytuje se mi problém s řízením - to dle rychlosti a otáček tuhne/měkne. To že se mi někdy zdá měkčí a jindy tvrdší může být pouze subjektivní, ale co mě fakt štve je že od ca 10.000 se začal "propadat" volant. Není to trvalá závada, spíš sporadická, ale nepříjemná jak pro uživatele tak pro prokázání v servisu. Jedná se o to, že při delší jízdě při ustálené rychlosti po rovné silnici (volant ve středové poloze) držím volant (většinou teda jednou rukou), řízení je tvrdé a najednou se to uvolní/odlepí a volant popadne o nějaký stupeň (netuším, jestli 1,2 nebo 3°). Evokuje to vždy kontrování volantem, byť je to zbytečné, protože směr auta se většinou vůbec nezmění (ale je to dané reflexem). Já to přirovnávám, jako by "řízení přeskočilo o zub". V místním servisu ve výčtu závad nic nezjistili (bohužel když se tu vyskytuji je auto před delší jízdou, nebo jen "poskakuji), když se vracím zpět, většinou tu už nejsou), ani moc rovných silnic tu není. Asi si myslí, že si vymýšlím. Včera jsem se stavoval v servisu jednoho velkého prodejce (auto mám od něj) a tam mi šéf servisu potvrdil, že o tom již slyšel. Zjišťují mi informace. Setkal se s tím někdo taky?

Link to comment

Neviem ci to tu uz nahodou neni, ale hodim sem fotky z vedlajsieho fora (so suhlasom majitela auta)..

Jedna sa o "obhoreny" difuzor zadneho narazniku OIII RS TDI, z dovodu vypalovania DPF :blink:

 

post-19535-0-32478900-1415957757_thumb.jpg post-19535-0-89887500-1415957762_thumb.jpg

Difuzor isiel na reklamacku, ktoru uznali a vymenili ho. Po prejdeni cca 30km zo servisu, zhodou nahod spustena znova regeneracia a po prichode do garaze takyto pohlad:

post-19535-0-32909500-1415957768_thumb.jpg

...to je na zaplakanie :(

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...