Přejít na obsah

Známe technické problémy


160R

Doporučené příspěvky

No tak to tiez nie je moc vyhra. S prichodom DPF (OII FL) prave zacali robit koncovky vyfukov smerovane rovno dozadu a skoncili s tymito ohnutymi (teda aspon skodovka). Neviem ci nerozmyslaju, ale pri vypalovani ide z vyfuku slusne teplo a pri takomto zohnutom kolene to odnesie zrejme zase naraznik. A v pripade toho passatu rovno aj s lakom :(

Ale zase je pravda, ze na pole mam DPF a vyfuk s ohnutou koncovkou a spaleny naraznik som si nevsimol.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Zdravím! Dávnejšie som pridával príspevok o zvukoch, ktoré mi vydáva 1.6 TDI 77kw po studenom štarte. Auto bolo vyše týždňa v servise, vymenili vodné čerpadlo, pretesnili modul vačkových hriadeľov. Výmena čerpadla odstránila asi polovicu zvukov, pri jemnom pridávaní plynu počuť z motora také zvuky akokeby sa trel kov o kov, alebo niečo o niečo zadieralo. Tento zvuk je prítomný stále, zmizne jedine pri regenerácii DPF filtra, keď pridám plyn vtedy žiadne zvuky nepočuť. Chystám sa s tým znovu do servisu. Má tu niekto z vás skúsenosť s niečím podobným? Mám najazdených 31 tis km.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

V listopadu jsem tu psal o problémech s řízením (z tuhého stavu při rovné jízdě na tempomat náhlé povolení a nutnost "kontrovat"). Toto jsem několikrát reklamoval, ptal jsem se u dvou prodejců/servisů, jeden mi říkal o jakémsi problému, více mi již nezjistili, druhý o ničem nevěděl. Problém byl v nasimulování a tom, že já jsem na to auto zvyklý a jezdím hodně a dlouhé trasy a tam se to vždy projevilo. Nejhorší byly jízdy při větru případně pokud byla na silnici břečka, těžko se auto udržovalo v přímém směru, obecně jezdit "na jednu ruku" nebylo příjemné.

O tomto naštěstí píši v minulém čase, protože jsem si při únorové prohlídce 30tis. rezervoval čas, kdy mohu být bez auta a začal důrazně jednat. V servisu jsem auto zanechal se slovy, že si ho vyzvednu pouze tehdy, když mi řeknou co bylo bylo příčinou a co vyměnili. Limit najetých kilometrů a dobu než na to příjdou měli neomezenou.

Po dvou dnech mi volali, že škodovka schválila výměnu celého modulu elektrohydraulického řízení, což provedli. Prý automobilka ví o problému jakéhosi dílu uvnitř. Musím je tedy pochválit.

Nyní již najeto dalších téměř 1000km (za týden) a auto si opět užívám. Budu doufat, že se závada po 10-15 tis. km opět neobjeví.

Honza

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...

Zdravím hoši,

nemá někdo problém sem tam s řazením zpátečky? Zpátečka mi tam jde více ztuha než ostatní kvalty a navíc sem tam se stane, že nejde uplně zasunout, musím vrátit páku do neutrálu prošlápnout spojku a znovu a pak tam jde. U OII jsem tento problém nepozoroval.

Odkaz ke komentáři
  • o 5 týdnů později...
  • o 4 týdny později...

Já zase řeším u nového TSI zvuky. Nevím, co je a není normální. Možná už nejsem normální já..: o )

 

1) Na neutrál mi tam při mírném sešlápnutí spojky něco dost hlasitě "šustí". Zní to trochu jako stará sekačka na trávu..: o )

2) Při studeném startu se něco na chvíli brutálně rozbzučí.

3) A teď se mi dvakrát stalo (i bez zapnuté klimky), že se (po vypnutí motoru a cca 40 km jízdě) objevil zvuk odtékající vody v umyvadle (popsal bych to jak ""glogloglo": O ) a docela zřetelný.

 

Ty poslední dvě věci budou pravděpodobně asi normální provozní zvuky.

 

Kdyby tu měl někdo podobné zkušenosti, uvítal bych radu.

V servisu by mě asi poslali s úsměvem rovnou pryč.

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Tak ke známému problému s těsněním a zadržováním vody, který servisy na vyžádání řeší, přidávám i aktuální zkušenost s ostřikovači světel - levý zůstával venku a po konzultaci se servisem výměna obou v rámci záruky. Nové ostřikovače mají upravené vůle a již by nemělo docházet k jejich zasekávání.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

V listopadu jsem tu psal o problémech s řízením (z tuhého stavu při rovné jízdě na tempomat náhlé povolení a nutnost "kontrovat"). Toto jsem několikrát reklamoval, ptal jsem se u dvou prodejců/servisů, jeden mi říkal o jakémsi problému, více mi již nezjistili, druhý o ničem nevěděl. Problém byl v nasimulování a tom, že já jsem na to auto zvyklý a jezdím hodně a dlouhé trasy a tam se to vždy projevilo. Nejhorší byly jízdy při větru případně pokud byla na silnici břečka, těžko se auto udržovalo v přímém směru, obecně jezdit "na jednu ruku" nebylo příjemné.

O tomto naštěstí píši v minulém čase, protože jsem si při únorové prohlídce 30tis. rezervoval čas, kdy mohu být bez auta a začal důrazně jednat. V servisu jsem auto zanechal se slovy, že si ho vyzvednu pouze tehdy, když mi řeknou co bylo bylo příčinou a co vyměnili. Limit najetých kilometrů a dobu než na to příjdou měli neomezenou.

Po dvou dnech mi volali, že škodovka schválila výměnu celého modulu elektrohydraulického řízení, což provedli. Prý automobilka ví o problému jakéhosi dílu uvnitř. Musím je tedy pochválit.

Nyní již najeto dalších téměř 1000km (za týden) a auto si opět užívám. Budu doufat, že se závada po 10-15 tis. km opět neobjeví.

Honza

Zatuhávání posilovače jsem pozoroval taky, jen trochu jinak: při delší souvislé jízdě, kdy se jede bez většího zatáčení nešlo řízení lehce korigovat, při zvýšení síly posilovač najednou zabral, a z lehké korekce řízení např. vlevo jsem musel najednou dát kontra vpravo. To bylo na zimních 205/50 R17 obutých na Crystalech 6,0J x 17".

Po přehození na letní Denomy s pneu Dunlop SPORT MAXX RT 225/45 R17 91W MFS tento jev zmizel.

Před týdnem při první (dvouleté) prohlídce jsem ncm. závadu reklamoval, a poté mi technik ze servisu sdělil emailem, že je svolávací akce, týkající se výměny závitového čepu na olejovém filtru, čas 1 hodina,

a po reklamaci zatuhávajícího řízení provedou jeho výměnu, čas 5 hodin.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 4 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Ta reverzace je presne co?Mne se zda ze okno u ridice se mi prestalo automaticky dotahovat at uz dolu ci nahoru,vzdy musim drzet palec na spinaci az do konce,ostatni okna funguji bez problemu,neni to ono?

Ano, reverzaci říkají v servisech tomuto problému.

 

To musis znovu zkalibrovat dorazy. Vytahnout az nahoru a podrzet cca 3 sekundy, pak to same dolu. Je to i v navodu k obsluze.

Tohle nepomůže, není to chyba nastavených dorazů, ale chyba řídící jednotky, která se musí vyměnit a v záruce taky mění.

 

Určitý čas okno funguje, ale pak přestane a chová se jak popisuje magnum67 a nepomůže žádné nastavování.

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Jako přijít a vidět tohle pripadne na autě, asi by me to taky poslalo do kolen 🥲
    • Tvl, já jsem teď poslední dva nasranej permanentně, ale tohle najít na autě by mě asi rozbrečelo.
    • Přesně to znám, rodiče si koupili nového žigulíka, 2106 (1600) byl tehdy ten nejlepší. Postavili i kvůli němu novou dvougaráž a pod trámy na strop se natloukl heraklit (nebo jak se to jmenovalo) a udělala se hezmá stropní omítka. Asi po dvou letech co to bylo postaveno šel taťka jeden den do garáže (s autem se jezdilo tak 1x do měsíc, měli jsme ještě jiné) a strop o ploše  tak 3m2 spadl na auto. Nějací parchanti zvrchu vyžrali celý ten polistyrén, zůstala tam jen ta vrstvička rábicu a jednou to už nevydrželo ... . Takže náš klenot utrpěl pár šrámů. 
×
×
  • Vytvořit...