Přejít na obsah

Stickler's white TFSI


Doporučené příspěvky

Dočkej času, dočkáš se brzy :)
Jinak dnes mi přišly zpět peníze za ta šmejd kola. Jupí, po výplatě nějaká objednám - ještě si musím vážně promyslet, zda ta černá, nebo jiná.. ;)

=> pokud byste měli nějaká kola v 16" pro inspiraci, sem s nimi, ještě není nic jisté :)

Odkaz ke komentáři

Co se tyce te zkusebky, tak u obchodaku je to reseno smlouvou na dobu urcitou, ale u manazeru, a to je i zakoniku prace, muze byt opravdu zkusebni doba delsi nez 3 mesice. Navic mam dojem, ze v zakone je primo napsano, ze zkusebni doba muze, ale i nemusi byt sjednana. Obecne u vedoucich pozic je zkusebka 100% az 6 mesicu.

A ted k autu - fakt ti vyhovuje vice 1.2TSI 77kW nez chipnutej naftak? Nelakujes nas tak trosku? :huh:

Odkaz ke komentáři

Ano, fakt. Kdo se s 1,2TSI neprojel, ten nemůže pochopit - ani já nechápal ;)

1,9TDI byla hlučná a tvrdá, jediné, co mi vyhovovalo více, byl krouťák. Ať už věříš, či ne, "blbá" 1,2 je ve zrychlení srovnatelná s dvoulitry (holt nízká váha motoru - 85 kg), 1,6TDI a 1,9TDI se chytají pouze v nižších otáčkách, kdy mají maximum krouťáku a já se naopak ještě nedostal do otáček.

Rezervy ten motor má, za hodinu je ale jedu odstranit :palec:

 

Jinak dosud v sériovém stavu mám dle měřáku zrychlení GPS nejlepší výsledek z 0-100km/h na rovince za 9,25s. ;)

Odkaz ke komentáři

Tak, aktuální stav.

Předem upozorňuji, že nechci rozvášnit debatu o ničem tak, jako vedle ohledně APR.

 

Autíčko dostalo novou šťávu, nahrán SW s nárůstem 20% výkonu, aktuální stav = cca 95kW (130HP) a 221Nm.

Brzdu mají bohužel jen v Praze, ale mám ve smluvním ujednání výkon garantován, při nějaké příležitosti někdy auto na brzdu postavím, abych měl přehled.

 

U benzínu je výkon navíc znát mnohem méně, než u dieselu, ale je znát větší ochota z nižších otáček, lehce větší zátah a stovka je tam asi také rychleji :)

Odkaz ke komentáři

Stickler: doufam, že sleduješ i svoje téma ZDE, soudě podle dalších přibývajících odkazů na reference této profesionální firmy vidíš, že těch 1000,-kč by byly opravdu jen vyhozené prachy za dobrý pocit...

Na druhou stranu dlužno říct, že tebe bych si jako zákazníka nepřál a asi ani nikdo jiný, máš plnej internet referencí na firmy, které něco dělají špatně, ukážou se ti odkazy, proč nemáš kam jezdit, ale ty tam stejně jedeš? Tak proč se doprdele ptáš, jakej má kdo názor na tu firmu, když si to stejně nevezmeš k srdci?

To už je ten náš národ opravdu fakt tak vypatlanej??? Asi taky začnu dělat něco, čemu nerozumim, budu se tvářit jak profík a budu škubat lidi o prachy, jak vidno, tak blbů, který se nechaj voškubat a ještě jsou spokojený, je pořád dost, člověk se ani nemůže divit, že ABC tuning do dneška vydělává neuvěřitelný prachy...

 

No nic, dobrou noc všem, jdu blejt.

Odkaz ke komentáři

mě nejvíce fascinuje ten kn filtr v podpisu sticklera :D z více stran i z recenzí sem o tom četl/slyšel, že je to vyhození peněz oproti seriovymu filtru... mě přijde lepší vyměnit každých 30 000km origoš, popřípadě tam tedy narvat pořádné sání, které dokáže přidat i nějaké poníky, ale ať si každý dělá jak uzná nejvhodněji, třeba čip u společností typu tahle nebo powertec a další...

hodně štěstí ti popřeji sticklere s autem :)

Upraveno uživatelem marekczek
Odkaz ke komentáři

mě nejvíce fascinuje ten kn filtr v podpisu sticklera :D z více stran i z recenzí sem o tom četl/slyšel, že je to vyhození peněz oproti seriovymu filtru... mě přijde lepší vyměnit každých 30 000km origoš, popřípadě tam tedy narvat pořádné sání, které dokáže přidat i nějaké poníky, ale ať si každý dělá jak uzná nejvhodněji, třeba čip u společností typu tahle nebo powertec a další...

hodně štěstí ti popřeji sticklere s autem :)

ne, ten filtr je super, bez něj by to ani nejelo, protože by mu to jinak autochip nedoporučil :lool:

 

Lidé typu Sticklera mají nespornou výhodu, ve své nezkonalé inteligenci, se pošlo do kopru sami, Stickler už to udělal a auto vzal s sebou :P

Odkaz ke komentáři

Denisi, trošku jsi mě překvapil s tím chipem, nejen, že Ti radili ať to nedáváš k této firmě, ale sám jsi mi psal (cca říjen), že "autochip určitě ne".

 

Viz naše komunikace přes SZ

cituji:

 

"Autochip 100% ne. Mají 100% špatné reference, nenašel jsem snad ani jednu dobrou. Navíc ty jejich kecy o stálých slevách o něčem svědčí, cena je podezřele nízká a výkon 95kW je naprosto atypický od ostatních společností. Na to mám své auto příliš rád, tam bych ho nedal."

 

 

Odkaz ke komentáři

Ano, vím.

Sám jsem chtěl zkusit chování auta po chipování, osobně ale rozdíly necítím.

Spolu s recenzemi očekávám, že využiji 14-denní možnosti vrátit zpět SW i peníze :)

Nutno ale uznat, že jsem narazil i na spokojené lidi, to mi dalo důvod to zkusit.

Možná bude vše OK, no vzhledem k recenzím a k minimálnímu přínosu to možná vrátím zpět - na posouzení mám týden :)

Odkaz ke komentáři

Zase bych tak nepřeháněl.

Nešel bych do toho, kdybych neměl dobré reference. Na SH mi odpovědělo několik lidí, třeba i Pany s 1,4TSI tam byl a nemůže si auto vynachválit a to s čipem najel několik desítek tisíc km a na své staré Fábii psal tuším o najetých 50 tisících s čipem a také bez problémů.

Tak samo v mnou založeném tématu je osobní zkušenost jednoho člena, který psal "bez problémů" a za to byl označen za "neřidiče", či jak.. ;)

Nechci se s nikým hádat, ani nikoho přesvědčovat a reakce mě vůbec nepřekvapují. Obecně je povědomí o Autochipu špatné a to především z několika důvodů:

 

1) dělají mnoho značek (dovolím si ale tvrdit, že díky četnosti těchto aut jim jde Škodovka nejlépe)

 

2) jsou pochybní obchodníci - stálé "slevy" zjevná neochota vracet peníze.. A nízká cena nepůsobí důvěryhodně..

 

3) neumí čipovat auta s automatem.. 99% špatných referencí na funkčnost auta po chipu se týkala aut s automatem, dokonce mi to při chipování sami přiznali..

 

... Upřímně, špatné reference najdu na každého a trávil jsem na google několik dní a na Autochip nadávají především lidi s automatem, jak jsem uvedl výše, ovšem samozřejmě se sem tam objeví nezdar i u běžných manuálů, to nepopírám..

 

Jinak jsou lidi velmi "nakažliví" a zcela upřímně: Když napíšu, že barva Škodovek vypouští rakovinotvorné výpary, do měsíce je toho plný internet s nadávkami, když si někdo koupí Škodovku v laku.

 

Jsem opravdu rád za rady a postřehy, ale "bohužel" jsem osobně nenarazil na nikoho, kdo by měl osobní zkušenost a byl nespolojen - sem tam jsem se něco dočetl, jako třeba o tématu vedle, týkajícím se Alfy (možná též s automatem?), zbytek jen píše zažitá klišé ve smyslu "jedna paní povídala"..

Možná přijdu na to, že mi to auto "ku*ví" a nechám u nich (bezplatně), nebo v servisu nahrát zpět originál mapy, které jsem si zaplatil na flashce..

Možná budu jeden ze "vzácných příkladů" a budu spokojen.

Při dnešní jízdě jsem výkon už zaznamenal, i v otáčkách jede auto hezky za plynem a nárůst krouťáku i výkonu je stejně kontinuální, jako předtím..

 

Čili se s nikým nechci hádat, děkuji za postřehy a PROSÍM, neřešme to. Totéž se dělo vedle s APR, já se (a Autochip) obhajobat nechci, prostě to zkouším a buď si ho nechám, nebo ne.

Každopádně dám časem vědět své reálně podložené zkušenosti, pro vás ostatní to bude třeba tolik žádané potvrzení toho, že tam nemáte jezdit (nebo taky naopak).

Tímto bych za sebe tuto diskuzi ukončil, nechci, aby má další účast působila jako obhajování..

 

PS: V případě mé staré OII jsem si vyslechl něco podobného, když jsem dal na reference známého a jel jsem ke zcela cizímu člověku, který přišel, napíchl notebook a nastavil od oka chip bez válcové zkušebny. Výsledkem bylo velmi dobře jedoucí auto, které sloužilo do 150 tis. km, než jsem ho odevzdal, bez potíží ;)

Odkaz ke komentáři

Čtu a čtu a nevím jestli tě mám litovat nebo se smát, ale FUNovi zavolám a peníze za brždění mu pošlu. Co ty na to. Klidně SZ.

Někdo to zde psal, že díky takovým sponzorům jako jsi ty ještě žije i věhlasné ABC.

Posílám ti a všem zúčastněným v diskusi graf úpravy. To slabé je před úpravou , ale není to originál, je to od některé z těchto firem.

Zřejmě i díky požadavku na plynový pedál měl dotyčný pocit, že to jede lépe, ale více není snad třeba dodávat. Smrdělo to jak špatně roztopená kamna a bylo tam méně než s originálem. Omlouvám se, že jsem to nevydržel a pokud ti to přijde příliš OT, nech to smazat, nebo pošli SZ a smáznu si to sám.

Tvoje úprava , asi tak špatná parametrově třeba nebude, ale u benzina je destruktivnost rychlejší než u nafty. FUN to rozhodně posoudí správně.

Tak se měj...

http://motorpower.cz/uploads/images/Grafy/VW%20Caddy/VW%20Caddy%201,9%20TDI%2077kW.jpg

 

Odkaz ke komentáři

Takže abych se k tomu stavěl čelem a nedělal mrtvého brouka, dnes jsem zajel ke Zdeňkovi Hájkovi (TDIfun) a auto jsem postavil na brzdu.

Touto odpovědí bych konečně rád uzavřel toto negativní téma a věnoval se dalším věcem na autu.

Komu se níže uvedený text číst nechce, jednoduše graf najde v příloze. Pro ostatní malé shrnutí:

 

Úvodem bych napsal jediné: Toto je 100% reálná osobní zkušenost a budiž odpovědí pro všechny, kdo zvažují, zda do toho jít, nebo ne. Nebudu nikoho soudit dle referencí ostatních, ani nikomu nadržovat. Zkrátka od začátku:

 

Jak jsem zmínil již výše a jak správně podotkl Marek, k AutoChipu jsem jet nechtěl. Jejich marketing je z mého pohledu velmi podivný, recenze všelijaké.. Jenže když jsem hledal pořádně, na internetu jsem příliš relevantních zkušeností nenašel. Zkrátka jak jsem psal, nakažlivost davu byla "slyšel jsem, že tam čipují špatně, tam nejezdi", apod. Málokdy se našla vlastní relevantní zkušenost a proto když jsem objevil pár lidí, kteří vlastní zkušenost měli, hned jsem jim psal a k mému překvapení jsem zjistil, že jsou spokojeni. Tento chiptuning mi jednoznačně doporučili s tím, že mají najeto již X desítek tisíc km bez potíží.

Proto jsem se do toho rozhodl jít také já.

 

Pravda, nedomyslel jsem jednu věc. Tedy přesněji jsem pročítal obchodní podmínky a vše docela odpovídalo, ovšem nedošla mi jedna z hlavních podmínek na záruku vrácení peněz, nebo nápravu v případě, že se bude reálný výkon lišit o více jak 10% oproti slibovanému. Na první pohled jednoduché pravidlo, na druhou stranu aspoň v případě Škodovek platí, že mají výkony vyšší, než udávané a proto se i při minimálním zásahu liší oproti slibovanému výkonu snad skoro vždy méně než o 10%.

 

De facto toto byl jeden z důvodů, proč jsem se nakonec rozhodl na tu brzdu jet. A upřímně jsem byl dost nervózní a očekával jsem nejhorší.

 

Realita? Při prvním měření naměřeno 121 koní a kolem 192Nm, při druhém měření (z přílohy) naměřeno necelých 119 koní a 192,2Nm. Průměrem je tedy 120 koní reálného výkonu (čili zhruba 89kW) a 192Nm.

Deklarovaných 95kW a 221Nm jsem sice nedosáhl a dle pochybných podmínek je rozdíl nereklamovatelný, no na druhou stranu to na "blbou" 1,2 jde - navíc ani profesionální úpravy se údajně v zásadě nijak extrémně neliší, je to přeci jen malý motor. Průběh výkonu i točivého momentu je kontinuální, bez potíží a v reálném provozu cítím, že auto jede lépe. Nijak zvlášť dramaticky, ale čím více si auto na chip "zvyká", tím lépe jede. Proto ačkoli dle charakteristiky, na čemž se shodl jak Zdeněk Hájek, tak Petr (motorpower), to vypadá, že mám také lehce upravený plynový pedál jako "placebo efekt" pro pocit většího záběru, v reálných situacích hlavně kolem 4 - 6 tisíc otáček cítím, že auto zrychluje lépe.

 

Čili na závěr bych napsal asi toto:

V Auto Chipu mají marketing "velmi dobře zvládnutý" a možná i proto tam vícekrát již nepojedu. Data na flashce, za která jsem si připlatil, jsou navíc nepoužitelná (šifrovaná), jakýkoli zásah by mohli udělat jen v Auto Chipu - další důvod...

Na druhou stranu ať už jsem měl štěstí, nebo ať už je to pravidlem (sám mám jen tuto zkušenost a nikoho nechci pomlouvat - ať si každý udělá obrázek sám), chip mého auta se docela povedl, jede lépe a výkon je tak akorát.

Nejdůležitější otázkou toho všeho je však jedno: Jaký mělo auto výkon před čipem?... To se asi už nedozvím, nebo aspoň ne v dohledné době. 120 koní asi určitě ne, ale 110 koní mít určitě mohlo. A navýšením výkonu o 10 koní se toho vlastně ani tak mnoho zkazit snad nedá - a to je možná princip toho všeho.

Každá mince má dvě strany a ačkoli nemám deklarovaných 95kW, ale jen 89kW, měl jsem zase velmi nízkou cenu a autu ta změna pomohla.

Snad se tedy tímto dostaneme v diskuzi zase dál :)

post-28923-0-54407200-1391721960_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

a tech "10 koni" se ti ztrati na ridici :)

 

cili Denisi ... prvne NEREJPU! Jen uvazuji nahlas a hned to pisu ... vyhodit cca 4000 kc za vyladeni cca 10 poniku je sakra drahy spas. Alespon ted jsem se ubezpecil, ze autochip.eu rozhodne ne a radeji tam necham svych 105 nebo mozna 110 koni (asi zajedu taky na brzdu aby byla sranda). Jak jsem psal vyse, 10 koni se ti ztrati na ridici, nebot neni ridic, jako ridic, ale tak jsou to tve penize ... spis se mi jedna o tvuj pristup posledni dobou ke vsemu (i k lidem) ... mozna ze Honza a Marek (vcetne me) si toho uz vsimli a dle toho i tak reaguji, ale mozna se pletu ted ja, obrazek ted necham na kazdym, at si udela uplne sam .... nekde uz to tu zaznelo, auto jsis uplne krasne "vyzdobil" dle sveho a pak udelas (prominte, ale musim to napsat, jinak to nejde) PICOVINU !

 

Tak Ti preji Denisi, mnoho stastne ujetych km, necht ti auto dela jen radosti a zadne trable ....

 

jo a P.S. ten chip budes mit asi jeste hodne dlouho na taliri ....

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...