Jump to content

Zkušenosti s naftou Verva 60 a Aditiva


Oskar1

Recommended Posts

Tak už mám za sebou 6 nádrží s timhle palivem plus aditiva Super diesel aditiv a musím říct že super starty bezvadný, motor běží krásně ale ta spotřeba jak píšou tak to sem nezaznamenal . Jinak fakt super!!! Otestuju to ještě na horách v mrazech a pak napíšu jak to dopadlo. Tak napište vaše zkušenosti :D

Link to comment
  • 1 month later...

sorry jsem uplně out, léta jsem nebyl u pumpy, ale s oII to nejak nechci riskovat tak zatim shell--co je VERVA za značku? a co VIF- dával jsem ho vždy, tady v návodu píšou, aby se nepřidávali aditiva. Z předchozího jsem pochopil, že dáváte. Dokáže mi někdo jednoznačně odpovědět.?

Link to comment

Ja tedy nechapu proc bych mel lejt do noveho auta nejake aditivum davam tam Vervu od benziny daval jsem driv od Shellu V-Power ale natreliho ze to je jak kdyz se tam leje normalni nafta obcaskdyz jsem v Rakousku tak tam maji Diesel Ultra stoji sice 2 eura ale to je hodne znat

Link to comment

VERVA je od Benziny... ja davam VIF porad ted v zime, v lete tak jednou za 2 tankovani a od ty doby, co jsem ho zacal davat, jsem opravdu pocitil znatelny rozdil. auto mam v podpisu

Link to comment

ja driv do stare vervy ( predtim nez dali cent 60 ) lil VIF kazde tankovani, ted tak jednou za tri nadrze, a zimni vubec pac jsem si ho jeste nekoupil. Netankuju uz u shellu vubec, dokonce po zkusenostech kdyz jsem letos projizdel Evropu bych rekl, ze kdyz tam mam shell auto zere vic olej.

Link to comment

tak jardo rveme to tam pac mame auto radi, 650ml stoji tusim 130 Kc - Přípravek se dávkuje v poměru 1:1000

 

nejake informace o VIFu

 

asi bude diskutabilni zda to ma jeste nejaky ucinek na Vervu pac vsechny vyhody co uvadi u Vervy ma v podste i ten VIF takze kdo vi jestli to to centanove cislo u te 60tky jeste zveda.

 

Tusim jsem i nekde cetl, ze Benzina Vervu prave dopuje tim VIFem jinak receno VERVA = TOPQ + VIF

Link to comment

On je VIF pro motor opravdu pohlazení. Po přidání do nafty se znatelně ztiší motor ,hlavně je znát na studeném motoru a jasně mám odzkoušeno mírný pokles spotřeby cca 2 až 4 deci.

Mám ho teď v plechovce s černým podkladem a je na ní napsáno zimní SUPER DIESEL ADITIV

Link to comment

V mých podmínkách Praha a okolí se tankuje nafta Verva MÍRNÉ KLIMA!!! Aditiva VIF dávám, protože se o auto chci starat jak jen to pujde nejlépe!! Výhody tohoto aditiva jsem nejlépe poznal na motorech od Fordu na Focusu a Mondeu TDCI a byl to rozdíl oproti shelu dost razantní hlavně na startech. Byl jsem na horách když byly ty největší mrazy tohoto roku a i když mi nefungovala jedna svíčka nastartovala Octavka dobře. Ale jestli chce někdo ušetřit tak ať si koupí TopQ plus VIF a také bude spokojen. Na horách mají na stojanech napsáno arktické klima Jo maj tam o trochu větší mrazy. Musim říct že když tankuju Vervu tak cejtím z nafty Vif je to možná náhoda. :D

Link to comment

Dnešní auta a jejich palivové systémy Jsou stavěny na vysoce kvalitní naftu kterou v Čecháh člověk těžko kde může koupit. To je nejlépe poznat na Německé naftě. A proto se u nás tak hojně aditiva použivají. S 90% když člověk přijede do servisu s problémem že nejede, netáhne, cuká a tak podobně je na vině ta braková nafta co tady u nás prodávaj na benzinkách. Samozřejmě na malé vyjímky. Nejlépe to poznaj už delší dobu majitelé motoru TDCI od Forda u škodovky nejvíc majitelé 2.0 TDi . Tak proto.

Link to comment

Ono jde hlavně o to, že česká nafta je "suchá". Sám velký Shell přiznal, že mazivost nafty přizpůsobuje stavu na místním trhu. Tudíž, u nás nejezdí tolik CR jako např v SRN, jsou tu spíš klasický rotačky, kterým to nevadí. Proto dávám VIF, protože zvyšuje mmj. mazivost, takže vstřiky a čerpadlo nedostávaj na frak. Mám oba zmiňovaný motory...Ford 2,5 TDCi v Rangeru a 2.0 TDi v Octě...a přidávám do obou a na obou motorech je to poznat.

Link to comment
  • 3 weeks later...
Guest ok.lin

Zdravím,

mám 77 kW,čipnutou.Vervu dávám vždy,když na ni narazím.Jinak tankuji TOPQ,nebo Agip.Na naftu od Agipu mám pocit,že motor má daleko klidnější chod.

pokud je natankována Verva,je cítit větší zátah motoru.Parkuji v otevřené stodole,takže na mrazu a neměl jsem nikdy problém nastartovat.Vif jsem v mrazech dával vždy bez ohledu co jsem tankoval v množství 1 odměrka na 10litrů.Teď už do vervy nepřidávám,do ostatní ano 1 odměrku na 20 litrů.

Motor má najeto 190k,olej Mogul pro PD a jsem spokojený.

Link to comment
  • 4 months later...

Panove cekal sem nez vyjedu celou nadrz, ted se stalo tak pisu. Minulej vikend sme byli v rakousku a tak sem tam vzal plnou, pak se chvilku nic nedelo, ale po vyjeti cca ctvrt az pul nadrze se auto jakoby zblaznilo, zacalo tahnout mnohem lip odspodu a celkove bylo citit ze chce jet vic, a to aspon dle me se stisilo pri volnobehu. Se zaplou klimou je porad trochu neklidny ale bez ni je to jak beranek. A dalsi vec kterou sem pozoroval je ze se zlepsili starty a to rapidne, predtim na nasi naftu i s VIF se pri startu autak zatrasl, ted chyta na drc a bez techto priznaku. Nechapu jak je mozny ze u nas nam sem za stejny a nekdy i drazsi ceny serou takovy sracky!!!

Jinak nafta stala na dalnici 1,22E mimo dalnici i 1,02E coz je pri dnesnim kurzu 30,90kc az 25,90kc takze to je sakra rozdil. A tak sem si pohraval i s myslenkou ze budu jezdit z brna, pro naftu do rakouz. kdyby byla za 26kc ujedu 100km projedu 6l tj 156kc a na nadrzi usetrim oproti nam 200kc takze bych byl jeste 44kc v plusu. Tomu rikam narez.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Tak vypadá, že ty auta prolejzají důkladně. Prej mi sákne diferenciál a jedno rameno trochu vůle a doporučili výměnu a diferák přetěsnit. Ukazoval fotky a je to takové to zaolejované a "zasypané prachem". Vypadá, že to fakt zkoumají pečlivě a začínám chápat, proč jim to trvá mnohem déle než ve Farene. Na druhou stranu, když mi dělal kalkulaci při vracení auta, tak přetěsnění diferáku (8-9hod) materiál pár stovek, tak kost/rameno(1h) za 10k a práce 40k. Jestli jsem ho správně pochopil, tak 10h práce. Takže pokud jsem správně rozumněl, tak mají 4k/hod. To je dvojnásobek Farene. Ale třeba jsem to jen blbě pochopil. Takže sakum prdum za tyhle dvě věci asi 55k a k tomu příští servis by měl být asi za 15k a ještě výměna oleje v převodovce. To netuším kolik. Zapomněl jsem se zeptat. A tady musím říct, že má Mercedes vychcaně udělanej ten předplacenej servis. Protože normálně předepisu výměnu na 120tkm, ale když má předplacenej servis, tak při více než 125tkm, což je zároveň hranice pro předplacený servis. Takový trošku ojeb. Prej až bude potřebovat, že mi to zahlásí výměnu oleje v převodovce. Takže příští rok počítám, že to bude servis za 100k jako prd. Je to sice hroznej voser, servisovat to v Praze, ale budu tam jezdit. Teď když mám srovnání, tak v tom HK to jsou takoví výměnkáři, co asi auto moc nekontrolují. Otázka je, jestli to přetěsnění diferáku má praktický význam, když jen tohle vyjde na více než 30k. Přišlo mi, že prach to utěsnil a už to nesákne. 
    • Contíky jsou super, já jsem do teď jezdil šestky, nové budu dávat zase Sport Contacty. OZ hledej z druhé ruky, nové stojí nesmysl. Já mám ultraleggery na léto i na zimu (19"+18") jsou o nějaké 2 kila lehčí proti seriovým Zenithům a je to i docela poznat, je to velmi snesitelné i v 19" 235/35
    • urob diagnostiku..ta ta posunie dalej...ak ti hodi do nudzaku tak ti zapise chybu a potom mozes riesit a hladat dalej..ak tak hod do servisu a za par KC ti urobia vypis a poradia...
×
×
  • Create New...