Jump to content

kRRRalovske RRRReagge - deR golf mit jägeRmeisteR gesicht


Ol@f

Recommended Posts

Prodám 4,75l Castrol EDGE Profesional Longlife III 5W-30. Najeto 1000 km plus par sprintu na letišti. Vypuštěno z auta při podezření na únik benzínu do Oleje. Podezření nepotvrzeno. Značka levne doprava na zítřejší sraz zdarma.

 

:asie: :asie:

Link to comment

Pri kontrole oleje bylo citit benzin ale ne nejak extra zasadne, spis me vydesilo mnozstvi oleje ktere tam bylo pac merka ukazovala ze je tam snad of 2 l vice. Pokazde bude v oleji nejake palivo ale jak je to u benzinaku vic jak 4% tak to smrdi pruserem. Nakonec jsme vypustili prave tech 4.75 l coz je o cca 0.7 l mene nez je plna napln. Vypada to tedy na konstrukci trubicky na merku oleje a jak jsem brzdil tak do ni nakydal olej a neztekl zpet do motoroveho prostoru coz by potvrzovalo i to ze konec hladiny na te merce nebyl nikdy celistvej ale spis jako takova rozmazana smouha.

Link to comment

dnes probehl test vybranych disku, testovali jsme s 8.5" ET48 a lezlo to jako krava a zda se ze varianta 8"ET45 bude taky problem ale to definitivne overime na BT kolech co ma Alessi. Skoda vypadaji dobre.

 

 

 

 

 

 

 

IMG_20140626_165734.jpg

Link to comment

jestli jsou vyrobene v Italii tak to bude replika od WSP ktera je pomerne kvalitni a nebal bych se jich. Udelam ted test s tema 8ET45 a uvidime jak dopadnou, pokud mi to pripadpadne ze moc ven a mohlo by to propruzit a drhnout tak ma v zaloze prave dve repliky od WSP. ATS vyrobce original disku pro skodovku a VW dela taky nejaky lightrace disky ale tam jsem jeste neresil jestli sedi parametry. Ty original disky fest schovavaji brzdy, radeji bych neco otevrenejsiho.

Link to comment

na tehle fotce to bylo jeste nezatlacene, pozdeji jsme to tam natlacili co to slo, 8,5x19ET48 je proste moc. Dole u konce narazniku to lezlo uz strasne moc a nahore by to rozhodne pri propruzeni nezalezlo. V utery budu mit k dispozici 8x19ET45 na 225 gumach to to definitivne rozsekne.

Link to comment

Tady 8,5x19 ET50 s pneu 235/35 R19, plus sníženo o pár cm.

Ono to snížení udělá opticky taky hodně, když to jde dolů, tak zároveň dovnitř. Já to vždy zkouším tak, že najedu křížem na nějakou nerovnost, aby ty kola úplně zapadly.

Jinak R32 to má úplně stejné, upravoval jsem na ní přesné ET na jedněch kolech a po zkoušení na GTI to bylo úplně stejné.

post-944-0-86452700-1404131390_thumb.jpg

Link to comment

Ja vim uz jsi to psal nekolikrat, ale proste ET45 disk sire 8 nemam k dispozi, byl jsem rad za tu ET40. A pokud to ET45 opravdu zaleze tak je to opravdu max a do toho nejdu zkusim je poptat jestli mi neudelaji 8ET53-57

Link to comment

Nejdůležitější pro tebe je ET, o šířku až tak nejde.. jestli to je 8" nebo 8,5". Určitě to tak nepoložíš abys řešil rantl disku. ET ti určuje v jaké pozici bude vršek gumy. Tzn 8.5 ET45 bude na tom lépe jak 8 ET40... potřebuješ ideálně ET50 a je jedno jestli 8" nebo 8,5". Pokud se bavíme o tom, že jak na 8,5 tak 8 dáš stejnou gumu.


Já měl ty BT 8 ET40, ted mám 8.5 ET48 a je to 100x lepší, nikde nic neškrtá a pohoda. Protože gumu mám zapadlejší o 8mm.

Link to comment

Pokud se nepletu, Ano souhlas ET urcuje kde bude stred gumy respektive urcuje kde bude stred disku, vudci naboji kola. Tim padem urcuje krome polohy pneumatiky v podbehu jak blizko bude vnitrni hrana disku tlumici a venkovni hrana blizko hrane blatniku.

Proto dle me musim zkombinovat sirku disku a ET abych necucel ven jako prase ( prioritne vubec aby to nedrazdilo a pri extremnim propruzeni zalezlo a nedojebalo lem blatniku) a zaroven abych se nelepil diskem na tlumic.

Proc jsem zkousel 8ET40 kdyz se mi nelibilo 8.5ET48 je proste protoze jsem puvodne myslel ze je to 8ET45 az sundani kola z auta ukazalo ze je to 8ET40 a protoze na tom disku byla guma a tim padem se to dalo posadit na zem zatizit kufr nebo predni napravu a zkusit jak moc to zaleze.

Pokud tedy s dovolenim odsunu do pozadi myslenku pozice gumy v podbehu (pac snizovat zatim nebudeme) a chci se soustredit na to kolik mista mi po nasazeni disku zbude mezi diskem a tlumicem na vnitrni strane podbehu a diskem a lemem blatniku tak jsem na to nasledovne:

7.5ET51 ma od naboje ven 44mm a dovnitr 146mm - serie
8.0ET40 ma od naboje ven 62mm a dovnitr 142mm - BT KOLA
8.0ET45 ma od naboje ven 55mm a dovnitr 147mm - Fondmetal 9RR 18"
8.5ET48 ma od naboje ven 60mm a dovnitr 156mm - Fondmetal 9RR 19"
8.5ET45 ma od naboje ven 63mm a dovnitr 153mm

Na predku je to relativne dobry kdyby neco tak i pri 156mm dovnir je disk porad jeste cca 10+mm od tlumice kterej je kovovej a vzdalenost mezi hranou disku a tlumicem se pri propruzeni nemeni. O dost horsi je to v zadnim podbehu, kterej 8.5ET48 disk slusne zaplnil a kdyz jsem videl jak vnitrni hrana disku je kurwsky blizko plastovemu vedeni nadrze ktery kryl jen ten max 2mm tlusty plastovy material podbehu nebylo mi do zpevu.

Proto jsme dospel k zaveru ze by bylo idealni mit 8ET53-57 pac pokud pro vypocet jako byl predtim pouziju ET53 tak dostanu 49mm ven a 155mm dovnitr.

Vztahuju to cele na 8" disk protoze to je jedina sirka ve ktere fondmetal dela odhlehcenou 18" 9RR vazici 8.65kg coz je o 3.5kg mene nez soucasna 7,5x18" a taky v podstate hlavni motivace ke zmene disku


MTM bimoto 8x18 ET50 by se mi libilo co to vazi ?

Link to comment
  • Ol@f locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...