Přejít na obsah

Jeep Wrangler Unlimited 3.6 V6 Polar alias Polárka


Doporučené příspěvky

Po celodenním boji jsme nakonec dorazili do zdárného cíle. Výsledek stál za to, jak vzhledově, tak jízdními vlastnostmi. Nový pružiny a tlumiče jsou tužší, takže se auto daleko míň naklání a celkově působí stabilněji.

 

Ještě jednou děkuji Jurovi za parádní práci :palec:

 

IMG_20141211_162912.jpgIMG_20141211_185422.jpg3.JPG4.JPG

Odkaz ke komentáři

ty vole, to je masakr, ty dvě poslední fotky hovoří za vše, a když mi Ondra včera volal, že jede po Brně a "něco" za ním mu svítí do ksichtu nad opěrkami zadních sedadel ..... dobrá hláška,

 

no je vidět, že s postupným věkem konečně místo snižování nastává opačný směr :lol::palec:

hele, kamiony mají nízko nárazníky a boční zábrany proti podjetí motorkářů, myslím, že je taky budeš potřebovat,

 

dost dobrý, auto tě evidentně baví a to je dobře :jager:


P.S. jinak to upevnění - objímka stabíku je taky super, takové "americké" :D

Odkaz ke komentáři

ty vole, to je masakr, ty dvě poslední fotky hovoří za vše, a když mi Ondra včera volal, že jede po Brně a "něco" za ním mu svítí do ksichtu nad opěrkami zadních sedadel ..... dobrá hláška,

Tjn, ze srazu v listopadu za mnou jel skaja, než jsem odbočil na Řečkovice a musel jsem si jebnout dolů zrcátko :D

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Díkec :palec: Je to taková hračka pro velký kluky, no :D Ježíšek nám přinesl čirý světlomety, mřížku před chladič, bošácký stěrače (origo vrzaly a šmudlaly) a nakonec jsem se pustil do LEDek. Zatím interiér + parkovačky, ty původní žlutý W5W jsou hnus fialovej.Naštěstí je to auto tak hloupý, že mu to nijak nevadí a není potřeba řešit odpory.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...

Další díl seriálu Lego pro velký kluky: Po nějaké době nám zase dorazil jeden balíček, díky kterýmu mohla pokračovat socialistická přestavba. Základ je zbavit se všech nepotřebných plastů, pak vypreparovat elektriku a celá ta evropská parodie na nárazník (která sice splňuje požadavky na deformační zóny, ovšem za cenu vzhledu žehlicího prkna) může jít do sběru. Ačkoliv, je to z 90% plast, tak spíš do žlutýho kontejneru B) A pak přichází ta pravá zábava ve formě montáže pár desítek kilogramů poctivé oceli "Made in USA". Mimochodem, nejlepší na džípu je, že ho může člověk opravovat zespodu, aniž by ho musel zvedat :lol:

 

IMG_20150219_164109.jpgIMG_20150221_103154.jpgIMG_20150221_111946.jpgIMG_20150221_112010.jpgIMG_20150221_113220.jpgIMG_20150221_114236.jpgIMG_20150221_114251.jpgIMG_20150221_114914.jpgIMG_20150221_173649.jpgIMG_20150223_101036.jpgIMG_20150223_101125.jpg

 

A nakonec srovnání ve stylu "Najdi deset rozdílů" :)

 

1.JPG2.jpg

 

PS: Ještě pořádný gumy a můžu vyrazit s Ondrou do bláta :jelen:

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • No ono po výměně brzd vibrace nejsou, ale kolo se hřeje vyměnilo se vše kolem brzd a bez výsledku. Proto se ptám jestli to může dělat náboj když při jízdě nehučí, každopádně už je objednaný takže v úterý by měl dorazit a ve středu se hned vymění tak doufám že bude klid už.
    • Při brzdění vibruje volant a zahřívá se Ti zadní pravé kolo. Pokud víš, že je zadní ložisko v háji, tak jej vyměň. Pokládat otázku, když jsem si vědom toho, že mám závadu na autě je trochu mimo, nemyslíš ?
    • Ahoj,prosím o radu začalo mi vibrovat pri brzdění auto a volant ... Přední brzdy a ložiska jsou rok staré, zvednul jsem auto na hever a pravé zadní kolo šlo hůř otáčet, tak jsem koupi zadní kotouče a destičky po výměně je klid ale zadní kotouč pravý  po jízdě o proti zbytku auta pálí aj litak byl teplý. Původní kotouč byl zkroucený ale desky sjeté rovnoměrně. Při výměně šel aj pistek hůř zatlačit oproti levé straně, tak jsem koupil nový třmen a brzdovku vyměnilo se to ale výsledek beze změny, takže včera ještě výměna držáku destiček + vodící čepy a vyměnil jsem i brzdovou hadici a trubku znovu se to odvzdusnilo ručka chodí nádherné na doraz kolo se točí úplně samo volně takže v brzdě problém není ale kotouč je stále rozpálený takže v brzde problém nebyl ... Moje otázka zní, může to dělat zadní náboj? Kolo nemá vůli s nábojem jde točit v pohodě ani nehuci nic ale prostě se to hřeje a hodně. Po zchladnutí jsem projel k večeru auto nebyl provoz asi 10 km zkoušel jsem nebrzdit jel jsem pomalu zastavil jsem a pravý kotouč horký takže jedině zbývá už jen náboj. Ale projevuje se takto náboj? Vím že hučí ale může se i hřát už nevím co by to mohlo dělat.
×
×
  • Vytvořit...