Přejít na obsah

Blow off pro 1,8T


Doporučené příspěvky

  • o 6 měsíců později...

Efekt k lepšímu bude mít akorát v tom, že je kovový. Reakce má pomalejší oproti sérii, ale to každý pístkový. Každopádně fungovat bude, nástupce verze 007P, který se používá, sám jsem ho kdysi měl. Jsou i další uzavřené, ale oproti sérii víceméně lepšího efektu nedosáhneš, za zmínku by stálo, kdyby jsi sehnal ten 710N. Není "tuningový", ale funkčně jeden z top.

Upraveno uživatelem LadikRS
Odkaz ke komentáři

Posun k lepšímu to moc není. 710N je funkčně stejný jako jiný 710, jen udrží větší tlak a má o něco rychlejší reakce a vydrží více (asi kvalitnější plast). Pokud pořád stačí Tvůj současný, nutnost není ho měnit. Může nastat u Tebe to, že neudrží tlak (což poznáš), případně nebude otvírat, jak by měl (to zase poznáš podle zvuku odfuku, nebude to odfuk najednou). Preventivní výměna je podle mě zbytečná :)

 

Pokud nechceš ventil na "machrování", že máš Forge atd, ale jde Ti čistě o funkci, tak pokud stíhá seriový Bosch ne-710N, není nutnost ho měnit, případně bych ho vyměnil za 710N. Poměr cena/výkon je u něj bezkonkurenční.

 

Odkaz ke komentáři

Výhoda toho kovu je ve výdži oproti plastu, ale za ty peníze můžeš mít několik seriových :D Lépe to šlapat už nemůže, samozřejmě jsou i membránové ventily, ale fungují na stejném principu jako sériový, takže otázkou je, zda-li je tam vůbec nějaké zlepšení (Pokud ano, tak ne takové, že to jako řidič poznáš - s čímž souvisí i cena, pokud ten ventil je "lepší", rozhodně ne o tolik, o kolik je dražší. Což jeho cena je klidně 5x-10x větší).

 

No dával se do TT225, co jsem našel. Ostatní verze 1.8T měly i různé verze 710, ale jak jsem psal, objevoval se i v RS, takže klidně nějaká Cupra nebo S3 ho mít může. První verze byla jen 710 a pak snad A, E, H, G. Byla to novější revize, šlo to abecedně. Takže je dost možné, že potom v automobilkách došly starší revize a začaly dávat N. Jinak si to neumím vysvětlit, protože jsem už viděl hodně RS s N. Momentálně je k dostání P, ale ten tak dobrý jako N není.

 

Každopádně, jak jsem už psal, pokud Ti stíhá Tvůj současný, klidně ho používej. Ten rozdíl mezi jinou 710 a N není nějak markantní, že by jsi to pocítil :D

Upraveno uživatelem LadikRS
Odkaz ke komentáři

Otestovat se dá jednoduše. Vyndej ho, spodním otvrem (ten který je v sací hadici) zmáčkni ten pístek a až bude zmáčknutý, ucpi prstem horní otvor pro podtlak (tam co vede ta tenká hadička). Potom uvolni pístek. Pokud hned spadne, je ventil špatný. Pokud uvolníš horní otvor a spadne až potom, drží tlak správně :)

Odkaz ke komentáři

Ventil funguje a podtlak drží dobře, možná je problém jinde, mám od oleje asi 2 - 3 hadice přímo pod sáním, kde je nad olejovým filtrem hadička a v ní je nějaký ventil + nad tím asi další 2 hadice, to syčení no nevím nevím není to tak hrozné, takže težko poznat jestli to je dobré nebo ne, můj mechanik říkal, že to je v pohodě.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...