Přejít na obsah

Blow off pro 1,8T


Doporučené příspěvky

Když si všimneš, tak ostatní ventily jsou montovány tak, že membrána míří do sání. Tenhle se montuje obráceně a memrána jde proti tlaku z turba. Když bude slabě utažená pružina, tak ti upustí tlak a spadne ti to do nouze.Na sérii nech těch 16. Já je po čipu u Sportmotoru nechal a dojel jsem jen na Čerňák. Auto bez tahu. :wacko: Přidal jsem na 21 a už pelášilo. :palec:

Odkaz ke komentáři
  • o 7 měsíců později...

Je to kus od kusu, každému funguje něco jiného.

<br />

<br />Každopádně na auto patří uzavřený ventil. Nic jiného bych na tyhle motory necpal. Jednotka počítá s tím vzduchem, který jinak odfoukneš ven (proto tam pak bude bohatá směs). Navíc jak ten vzduch je vrácen zpět, tak trochu pomůže roztočit turbo. Motoru rozhodně prospěješ víc, když dáš uzavřený ventil a otevřené sání. Potom decentně uslyšíš odfuk.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Jelikoz budou vanoce, tak jsem zatouzil po nejakem BOV, ale jde mne hlavne o zvukovy efekt. Jinak nemam zatim duvod menit origo bosh. Mam strach, ze kdyz koupim tu hks kopii z HPP za 3000, ze to nebude fungovat. A z obchodu hpp mne napsali, ze jakmile ho vyzkousim, tak mne penize uz nevrati. Coz se me sice uplne nezda, ale hadat se s nima nebudu. Podle me kdyz nakupuje clovek prez internet, ma narok to do 14 dni vratit i vyzkousene.

Premyslel jsem teda, ze bych zkusil zapojit origo ventil, aby odfukoval ven a zjistit tak co na to rekne jednotka. Ma nekdo zkusenost, jestli je to takhle plnohodnotny test, nebo se ten sekvencni ventil chova jinak a takhle to rozhodne nezjistim.

Dale mam dotaz, jestli tady neni nekdo z okoli Brna kdo ho ma tu kopii hks namontovanou ?

Odkaz ke komentáři

V HPP mi doporučovali tu kopii na 1.8T, že prý funguje. Ovšem s originálními ventily se to nedá srovnávat a když mi doporučili tohle, tak jsem se už jich na rady raději neptal :-D počítej ale s tím, že s otevřeným ventilem budeš mít bohatou směs, kromě zvuku to nemá žádnou výhodu. Origo ventil fouká decentně s otevřeným sáním, sám to tak mám.

 

Jinak mám doma nějaký otevřený BOV, když jsem podobně vymýšlel, nakonec jsem ho tam nedal. Můžeš ho vyzkoušet klidně, do Brna jedu myslím 13.11.

Upraveno uživatelem LadikRS
Odkaz ke komentáři

Originál HKS je zde:

http://www.highperformanceparts.cz/sekvencni-membranovy-blow-off-ventil-ssq-hks-verze-iii-original-open-loop.13550

http://www.highperformanceparts.cz/sekvencni-membranovy-blow-off-ventil-ssq-hks-verze-iv-original-open-loop.21319

Cenově je trochu jinde a pochopitelně se nedá srovnávat s kopií.

 

tokra: A dá se to nějak řešit? Asi by mě to trochu trápilo.

 

K tomu 710N: Jak je vidět v odkazu od tokry na originál 1.8T ventil, tak je tam na konci označení toho 710N. Bohužel se právě tyhle různé ventily liší podle kódů. Ten 710N udrží i větší tlak oproti sériovému ventilu v RS. 710N byl před rokem nahrazený 710P a ten tak rychlý není.

Odkaz ke komentáři

Resit by se to asi dalo, ze zacatku to obcas padalo do nouzoveho rezimu, ale uz si to asi zvyklo a nouzovy rezim jsem rok nezazil :-) Vetsinou se to stalo, kdyz jsem jel na spotrebu a jen to lechtal. Musel by se doladit ten chip a nejspis i vetsi vahu vzduchu a jeste zajet dojet do Berouna. Takze na to zatim nejsou moc finance a jelikoz potrebuji hlavne novy podvozek, tak zatim je tohle v nedohlednu a lepsi sem tam bohata smes nez dlohodobe chuda :-) a pri najezdu 3000km rocne, to az tak nehori. Zatim vymyslim jine blbosti jako open ventil a podobne :-)

Odkaz ke komentáři

tokra: Proč větší váhu vzduchu? Sice ji 165kW mají, ale snad není problém upravit mapu pro Tvojí váhu, ne? Tak v případě otevřeného BOVu budeš mít při každém přeřazení bohatou směs. Jestli vydržíš, toho 13.11. jedu do školy a ten můj můžu vzít s sebou. Vyzkoušíš a uvidíš, kdyby Ti vyhovoval ten můj, nějak bychom se domluvili ;)

 

pulsik: Lepší v čem? Pokud zvuk, tak nějaký otevřený BOV jako je třeba HKS. Pokud jde o funkčnost a výkon, rozhodně origo 1.8T (z nich nejlepší 710N) a další uzavřené BOV (DV) - třeba Forge 007, APR R1 (jsou s ním ale problémy u nízkých tlaků turba, co jsem četl). Nejlevnější je pochopitelně originál. Pokud neřešíš zvuk, zkus se občas mrknout po tom 710N, občas jsem na něj v inzerci narazil.

 

Jinak decentního "odfuku" (osobně mi přijde hlasitý odfuk jako tuzing, ale to sem nepatří :D ) se dá dosáhnout i tím uzravřeným BOVem, když se použije sportovní filtr. Při něm podobně odfukuje originál 1.8T i třeba ten Forge, osobně vyzkoušeno.

Odkaz ke komentáři

Mam pokles vykonu na grafu z mereni a podle slov toho kdo to chipoval to zpusobuje vaha vzduchu a ze by byla lepsi tam dat uz tu z 165kw. Netusim jake ma vyhody ta z te 165kw, jestli ta moje origo uz nezmeri vic vzduchu a nebo v cem je problem. Kazdopadne na jizde ten pokles ani nepoznam, takze jsem to zatim neresil. Bohata smes mne az tak netrapi, zavodni auta taky maji asi bohatou smes, kdyz jim to strili z vyfuku, aspon teda myslim ze je to tou bohatosti :-)

13.11 zrovna nemam cas, mne by vyhovoval treba nejaky vikend kdy je i vic casu. Pokud nejsi nekde z 165 km od Brna tak bych mohl i dojet :-)

Odkaz ke komentáři

Bydlím ještě dál než 165km, jsem od Kralup :D

 

To chápu, ale tak snad není problém to naladit na tu Tvojí, ne? Třeba by jsi měl menší výkon, ale podle mě by to jít mělo.

 

Tak zrovna srovnávat to se závodními auty není nejlepší. Ty motory tam zdaleka nemají takovou životnost jako motory v našich autech. Tam životnost neřeší, jde tam o výkon. Střílení do výfuku třeba způsobuje ALS, které drží turbo stále roztočené. Což pochopitelně u našich aut nepřipadá v úvahu.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Tak jelikoz bylo pekne, tak jsem zkusil zapojit origo bosh ventil, jako open variantu.Saci hadici jsem ucpal vickem od lestenky (nic co byz tam pasovalo jsem nenasel :-) ). Start v pohode volnobeh to drzelo pekne zadna chyba na vagu nebyla. Pak jsem to jel kousek projet a musim rict ze zvukovy odfuk paradni a to jsem to foukal jen tak do 0,5bar. Chvilemi mne ale prislo, ze to trosku kolisa volnobeh a kdyz jsem jen lehce pridal a pak pustil plyn tak rychleji poklesly otacky oproti normalu. Jinak se pak objevila chyba na vagu pokles tlaku mezi turbem a skrtici klapkou, to mne prislo divny, kdyz se vzduch vraci pred turbo.

Jen jsem si timto chtel overit jak se bude chovat auto, kdybych poridil jiny BOV.

Jeste jsem tohle zapojeni zkusil jednou s lepsi ucpavkou. Auto jelo uplne normalne jenze to zkocilo do nouzoveho rezimu a pak uz tlacilo jen 0,3bar. Ale i ten 0,3 barovy odfuk byl dost hlasity, takze pri 1 bar to uz musi byt jak vichrice :-) Takze mit otevreny blow of ventil je pro moje auto zapovezena varianta :-(. Musel bych si nechat upravit ridici jednotku. Nevite nekdo nahodou na kolik tahle uprava vyjde ?

 

 

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 4 týdny později...

Nazdar.... Mám už asi 2 týždne original Blow off ventil HKS SSQV 3, ktorý mám v aute ale počas jazdy mi stále odpojuje snímač G70 - hmotnosť vzduchu


Na diagnostike to vypisuje takto:



16486 - Meric hmotnosti vzduchu (G70) Signal prilis maly


P0102 - 35-10 ---Sporadicky



Akonáhle chybu vymažem, všetko funguje tak ako má ale po určitom čase prestane poriadne odfukovať a odpojí snímač hmotnosti vzduchu.........S original ventilom od výroby túto chybu nevypisuje, len s origo HKS...žeby už bol vadný snímač hmotnosti vzduchu? Alebo by bolo namontovať väčšiu váhu vzduchu?



Nie vždy vypisuje tú váhu vzduchu ale aj toto už diagnostika vypisuje:


17608 - Obtokovy ventil turbodmychadla (N249) Mechanická závada


P1200 - 35 - 10 --- Sporadicky



Poradte ako to napraviť aby to fungovalo tak ako má....


Odkaz ke komentáři

A co chceš slyšet??? Otevřený ventil nemá co dělat na tomhle motoru. Motoru ten odfouknutý vzduch chybí. Docela by mě zajímalo, co chceš řešit větší váhou vzduchu. Správně a nejlépe zde funguje uzavřený DV. Sice eshopy mohou tvrdit opak, ale pravda to není. Sám jsi se přesvědčil.

 

Nehledě na to, že je to tu xkrát psáno, dokonce v tomto tématu...

Upraveno uživatelem LadikRS
Odkaz ke komentáři

To, že diagnostika nehlásí chybu, neznamená, že to funguje. Otevřený BOV na 1.8T nebude fungovat nikdy. Smutné je, že většině lidí jde o efekt, než o funkčnost...

 

DV (BOV) je umístěný za váhou vzduchu, tedy nasátý vzduch projde váhou a ECU zjistí, kolik se ho nasálo. Podle toho upraví, kolik benzinu má do motoru jít. Jenže jakmile BOV odfoukne ven, najednou tam ten odfouknutý vzduch chybí a auto v tu chvíli jede na bohatou směs. Jednotka to zjistí přes lambdu, ale jaksi už nemůže zjistit, že někdo tam namontoval BOV, který ten vzduch odfoukl, proto vyhodí chybu s váhou.

 

Jediné možné řešení je DV (uzavřený BOV) s nějakým sportovním sáním/filtrem. To potom decentně odfukuje. Samozřejmě ne jako HKS atd, upřímně se mi ale decentní odfuk líbí rozhodně víc.

Upraveno uživatelem LadikRS
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...