KaJe Odesláno Leden 7, 2017 Sdílet Odesláno Leden 7, 2017 Tak to bylo stejné jako u mě. Možná tam fakt bude nějaká blokace ŘJ při poklesu napětí při startu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Leden 7, 2017 Sdílet Odesláno Leden 7, 2017 Tak jsem zjistil, že měření baterie bezzátěžovým testerem zkresloval kapacitor k subwooferu v kufru :D zkoušel jsem ji pak ještě na zátěžáku mimo auto a padalo to na 9V, tak jsem Oktuli dopřál novou baterii Bosch S5 AGM 60Ah, 680A :) Dnes ráno -22 start na první pokus bez rozsvícení kontrolky ABS ESP :) Jinak než zátěžákem jí ani nemá cenu testovat, celou dobu to totiž vypadalo jen a jen na aku. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Leden 7, 2017 Sdílet Odesláno Leden 7, 2017 (upraveno) KaJe: No buď tak, nebo prostě vadí to malý napětí cívce nebo nějakému snímači a pak to nechce chytit :) Mischicka: Ten tester kterým to známý měří stál 20 tisíc a vždycky měřil dobře a pozná i špatný článek apod., takže jsem mu věřil jako vždy, jen mě prostě nedošlo že tam mám ten kapacitor :D Když ji přes něj změřím teď venku z auta tak určitě taky napíše vyměnit aku :) ale to už je jedno zátěžák poradil baterka je nová aspoň mám AGM a na pár let snad klid :) Upraveno Leden 7, 2017 uživatelem Romix95 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Leden 8, 2017 Sdílet Odesláno Leden 8, 2017 Vloni jsem měl přesně stejné projevy na aku v manželčině Focusu, před lety v OII, takže jsem si byl poměrně jistý i bez měření z. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Eidam Odesláno Září 10, 2018 Sdílet Odesláno Září 10, 2018 Ahoj, už si nevím rady, odpověď, která by vyřešila můj problém tu není ... tak se zkusím rozepsat: Mám Octavii 2 litr, rok 2000 AQY. Starty byly v pohodě jak teplé tak studené. Poslední cca 3 měsíce mám špatné studené starty. První start chytí, klepe se v nízkých otáčkách a zdechne. Druhý start již ok. Pak celý den v pohodě a ráno to stejné. Posledních pár dní se to zhoršuje. Už po odstavení na cca 5 hodin je pak problém se startem. Šel jsem podle dílenské příručky a zkusil: - změřit tlak paliva a byl ok (sice hodnoty vycházely ke spodním limitům, ale byly splněny) - vyčistit a proměřit škrtící klapku (nakonec jsem i prohodil za jinou) - hledal prasklé hadičky podtlaku (našel jsem malé hadičky u ventilu který je napojen k podtlaku brzd) - vyměněno - vyzkoušet vstřiky - nekapou, všechny dávají stejnou dávku, množství dle DP v pohodě - zkoušel jsem i odpojit aktivní uhlí a zaslepit přívody -taky nic - jiné cidlo teploty - žádná změna - Hallovka na klice - taky vyzkousena jiná - všechny parametry dle Vagu v limitech - procházel jsem s DP Jinak diagnostika mlčí, žádná chyba. Už mě dochází nápady. Nesetkal se s touto závadou někdo? Za každou radu budu rád. Pište co Vás napadá. Předem díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
michal55 Odesláno Září 10, 2018 Sdílet Odesláno Září 10, 2018 Já měl to samé. Taky jsem laboroval. Vymenil jsem regulator paliva. Bez úspěchu. Pak jsem natankoval kvalitnější benzín a studené starty byly v pohodě. Nyní se ty symptomy vrací. Tankuji obyč 95. Tak nevím, jestli to je benzinem, nebo něčim jiným. Baterka je stará. Octavka startuje ale Peugeot 207 ne. ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Eidam Odesláno Září 10, 2018 Sdílet Odesláno Září 10, 2018 Já tankuji pořád u stejné benzinky a nezdá se mi, že by to bylo benzínem. Dnes jsem nabral plnou. Příště můžu zkusit třeba 98 oktanů, ale myslím, že to nepomůže. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pajaaa6608 Odesláno Září 10, 2018 Sdílet Odesláno Září 10, 2018 Nedavno jsem mel podobny problem v Golfem 4 1.6 16V. Kdyz jsem vymenil palivovy filtr tak to pak bylo uplne v pohode. Zkuste vymenit palivovy filtr treba to pomuze. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Eidam Odesláno Září 11, 2018 Sdílet Odesláno Září 11, 2018 Díky za radu, ale palivový filtr už taky vyměněn. To byla jako jedna z prvních věcí. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Eidam Odesláno Září 12, 2018 Sdílet Odesláno Září 12, 2018 Tak jsem dnes pro jistotu premeril tlak paliva, vse je v norme (dle DP) a ani po case tlak nepada (ani se nedrzi u spodni hranice). Zkousel jsem i cisticem brzd strikat spoje na sani a u vstriku - taky zadne zakolisani volnobehu. Vazne uz me dochazi napady, kde hledat chybu. Nenapada Vas jeste neco co jsem mohl opomenout? Diky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Eidam Odesláno Září 17, 2018 Sdílet Odesláno Září 17, 2018 Tak jsem se dostal k premereni kompresnich tlaku - 10,3-14,5-14,5-14.8 baru. Pak jsem zkusil do kazdeho valce dat cca 4ml hustsiho oleje (abych zkusil netesnost krouzku) a tlaky vysly 11,7-15,3-15,3-15,3 ... takze o trochu vice, ale myslim, ze to neni tak velka zmena. Motor bere olej (nevim kolik, protoze mi z nej i tece) ale myslim, ze to bude pres ventily (pokud po meste vice brzdim motorem, olej bere vice nez na dalnici). Dal jsem vyzkousel dat do mrazaku teplotni cidlo a pripojit ho na startv-auto chytlo krasne (vyssi startovaci davka paliva). Napadlo me, zda by to nemohl delat zapalovaci modul. SIce je pred pul rokem vymeneny, ale neni znackovy, tak jestli neodchazi a v dusledku male jiskry jsou pak spatne starty. Co si o tom myslite. Nebo jakou mate zkusenost vy? DIky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pajaaa6608 Odesláno Září 17, 2018 Sdílet Odesláno Září 17, 2018 Tlaky mas luxusni. Predpokladam ze jsi menil svicky a filtr. Jsou tam dve teplotni cidla? Jestli jo tak vymen i to druhe. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Eidam Odesláno Září 17, 2018 Sdílet Odesláno Září 17, 2018 Ano, svicky i filtr byly menene. Svicky se po nejake dobe spini od oleje (nejspis kolem ventilu - po dlouhem brzdeni motorem se pri proslapnuti objevi oblacek). Jinak k teplotnim cidlum - jsou dve? Jedno je na hadici mezi motorem a prevodovkou (to jsem zkusil menit a nic) a kde by melo byt druhe? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pajaaa6608 Odesláno Září 19, 2018 Sdílet Odesláno Září 19, 2018 Jestli neni druhe cidlo na chladici nebo nekde kolem tak tam je jen jedno. Trochu jsem se dival na schemata pro tvuj motor a vypada to ze tam je jenom jedno. Kdyz je to pak zahrate tak to jede normalne? zadne skubani a podobne? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Eidam Odesláno Září 19, 2018 Sdílet Odesláno Září 19, 2018 Podivam se, ale myslim, ze je jen jedno. Jede to normalne, jen blby start a i hned po startu to jede bez problemu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Září 20, 2018 Sdílet Odesláno Září 20, 2018 Cidlo na teplotu vody je jen jedno, ktere je ale zdvojene, takze posila signal o teplote do budiku a do RJ motoru. Casto se stava, ze budiky ukazuji spravnou teplotu, ale do RJ motoru jde spatny signal a pak se podle toho chova i motor (spatne jede). 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Eidam Odesláno Září 20, 2018 Sdílet Odesláno Září 20, 2018 Ano, cidlo je zdvojene a jak budik, tak Vag ukazuji v pohode teploty. Pak je merena jeste teplota nasavaneho vzduchu (ve vaze) a ta je taky v pohode. Takze uz nevim. Jeste chci projit kostry na motoru + vypojit konektor z RJ a zkontrolovat oxidaci. Mate napad na co se jeste zamerit? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
karelkopp Odesláno Září 21, 2018 Sdílet Odesláno Září 21, 2018 já mám stále tento problém a taky si již nevím rady prošel jsem snad už všechno a dělá to stále jinak zapalovací modul jsem měnil čidlo teploty taky ale menší poznatek když jsem vyměnil čidlo teploty tak to bylo tak den dva relativne ok ale pak nanovo taky začínám přemíšlet nad oxidací někde v motorovém prostoru 0 Citovat Odkaz ke komentáři
karelkopp Odesláno Září 21, 2018 Sdílet Odesláno Září 21, 2018 pak mne napadlo jestli by to náhodou nemohlo dělat i čidlo rychlosti jizdy které jsem měnil před 3 roky a nedávno mi na rj prevodovky vyskocila chyba ohledně tohoto cidla kterou jsem smazal kvuli tomu ze mam automatickou prevodovku a v tu chvili to spatne prerazuje a jakmile jsem chybu vymazal tak je zase klid a dobre radi ale ty starty jsou obcas uz sileny kolikrát mi to chytne až na popáté 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Eidam Odesláno Září 23, 2018 Sdílet Odesláno Září 23, 2018 To karelkopp: Oxidaci celkem vyloucuji, mel jsem vsechny konektory i od RJ rozpojene a vse ok. Kostry taky v pohode. Jak pises ohledne cidla rychlosti u automat. prevodovky, tak to si myslim, ze by nemelo mit vubec vliv. Jinak jsem jeste proveroval vahu vzduchu. Chybu nevypisuje, ale asi bude spatna jako zde: https://www.fcd.eu/story/224. Pri mereni (bohuzel jen multimetrem) - napeti na merici vzduchu jsem nameril max. 3,9V. Pak jsem zkusil zalepit cast mrizky a provedl dalsi mereni - dostal jsem se na cca 4,2V. Pokud necham vahu lehce prelepenou, jsou starty ok. Dale me k tomu jeste nahravaji nízké adaptacní hodnoty (v minusu), tzn. ze system bezi s bohatou smesi (hodne paliva a malo vzduchu) a jednotka proto smes ochuzuje (ubira palivo). Proto si myslim, ze bude problem ve vaze. Nechal jsem ji jeste prelepenou a vyzkousim ji i zitra rano na studenem startu. Pokud to pujde nastartovat, koupim novou a uvidim. Doufam, ze jsem na spravne stope. Dam Vam pak info, jak jsem dopadl. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Září 24, 2018 Sdílet Odesláno Září 24, 2018 (upraveno) Zkusit to můžeš i bez váhy vzduchu a uvidíš taky mi dělala dlouho problémy než se na ni přišlo, po výměně, smazání adaptací a pár km bylo vše v pořádku, adaptace byly úplně v háji a tím i starty atd. :) http://www.autojob.cz/auto-magazin/clanek/15-kdyz-vaha-vzduchu-lze-–-skoda-octavia-2.0-aqy.htm Upraveno Září 24, 2018 uživatelem Romix95 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Eidam Odesláno Září 24, 2018 Sdílet Odesláno Září 24, 2018 Takze ranni start s prelepenou vahou ok (na prvni dobrou). Start s odpojenou vahou jsem taky zkousel (jiz drive) a nic, neslo to. Ale mohlo to byt tim, ze byly rozhozene adaptace. To Romix95: ten clanek uz jsem take cetl, ale nejdriv jsem na vahu moc podezreni nemel, protoze chybu nevypisovala a drzela se v limitech DP. Takze spatna asi je, ale ne tolik, aby se ulozila chyba (proto jsou spatne jen studene starty a jinak jsem nemel problem). Zkusim koupit novou vahu, smazat adaptace a dam vedet. Doufam, ze uz to bude ono:) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Září 24, 2018 Sdílet Odesláno Září 24, 2018 Budu taky kupovat novou vahu vzduchu a chtel bych se zeptat na ty adaptace, staci odpojit na nejakou dobu baterku nebo musim na VAG? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Eidam Odesláno Září 24, 2018 Sdílet Odesláno Září 24, 2018 Odpojenim baterky se take smazou. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Září 24, 2018 Sdílet Odesláno Září 24, 2018 Super, bude stacit treba na hodinu? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Eidam Odesláno Září 24, 2018 Sdílet Odesláno Září 24, 2018 Urco hodku bude stacit (mel jsem zhruba hodku odpojenou jednotku a bylo vymazano). Po odpojeni baterky dupni na brzdu - vybiji se kondenzatory:) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Září 24, 2018 Sdílet Odesláno Září 24, 2018 Diky, prave jsem si nebyl jistej, jestli bude hodina stacit, tu brzdu taky teda pouziju ?? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
karelkopp Odesláno Září 24, 2018 Sdílet Odesláno Září 24, 2018 Tak u me je vaha vzduchu nova a problem pretrvava nicmene k tem adaptacnim hodnotam jak vynulovat pres vag??? Odesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
karelkopp Odesláno Září 24, 2018 Sdílet Odesláno Září 24, 2018 kupoval jsem tuto vahu https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/06a906461ax-vaha-vzduchu-1-8-92kw-2-0-85kw-eu-14626.html tu z evropske unie ale je mozne ze je taky nejaka vadna ale oproti te predchozi nehazi diagnostika chudou smes 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Eidam Odesláno Září 24, 2018 Sdílet Odesláno Září 24, 2018 Z hlavy ti ted nereknu jak se mazou adaptacni hodnoty pres Vag. Ale odpojenim baterky je taky smazes. Smazal jsi adaptacni hodnoty i pri minule vymene vahy? Jestli ne, muze byt ok, jen diky nesmazanym hodnotam spatne pripravuje smes. Jinak ja dnes objednal po zvazovani origo Bosch (https://mlparts.cz/snimac-mnozstvi-protekajiciho-vzduchu-bosch-0280218002). Tak uvidim. Ta co je od karelkopp v odkazu buhvi odkud je - kdo je vyrobce. Co na ni je vyrazeno? Jinak dobry clanek srovnani MAF senzoru je zde: http://www.mjauto.cz/vaha-vzduchu-maf-senzor-srovnani-vyrobcu-v-testu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.