Přejít na obsah

Moje Agáta


Doporučené příspěvky

Díky hoši, taková chvála vždycky potěší, snážím se ji udržet v co možná nejlepší kondici, ikdyž už nějaké ty kosmetické vady má ale to je nevyhnutelné :/
No právě nedávno jsem byl u jednoho autoelektrikáře ohledně něčeho jiného ale při jednom jsem se ho zeptal za kolik by mi namontoval tempomat, říkal ze 4300,- což mi přijde trošku moc ne ?

Odkaz ke komentáři

milos0785: Praha kapku od ruky no :/ :) no ty 4300 i s packou ale stejne to je moc, packa s kabeláži stoji cca 1500 ne ?no a za práci tak cca kolem 1000,- to bych bral ale 4300 je fakt moc no, jeste se poptám i jinde :)

 

kocka87: díky :) , RSk křídlo není zatím moji prioritou :D spíž bych chtěl ještě RS koncovku vyfuku :) ale uvidíme :)
no 2400 je přijatelná cena

Odkaz ke komentáři

Tak do budoucna ho pořiď, zadek auta pak vypadá daleko líp :)

RS koncovka bude slušet, ale v dnešní době už je pomalu problém sehnat novou nebo jetou v uspokojivém stavu :)

 

Za 2400 je to parádní cena. Nevim, jestli někde seženeš lepší cenu :)

Upraveno uživatelem kocka87
Odkaz ke komentáři

4300,- určitě hodně přestřelená cena :-)

Montáž tak litr jak píšou kluci.

Páčku i s kabeláží seženeš třeba tady za 990,-,píše,že má starší i novější verzi:

http://auto.bazos.cz/inzerat/61944146/Tempomat-octavia-1--Golf-4-nova-packa-s-kabelazi.php

 

pokud by jsi chtěl s dokladem,za 1510,-tady:

http://www.skoda-dily.cz/eshop/bea300002-tempomat.html

 

Odkaz ke komentáři

Zdar hoši, tak přemyšlím že bych rozjel čištění interiéru ( luxování celého auta, tepování sedaček, kufru koberce pod nohama, oživení vnitřích plastů jako palubovky, středního tunelu, plastu na dveřích atd atd ) jakou cenu myslíte že bych si mohl za to nastavit ? a ještě bych potřeboval poradit s nějakým dobrým prostředkem na odstranění fakt zažraných, těžko odstranitelných skvrn ( třeba i barva atd :) )
díky za rady :)

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Fanny47 - díky ;) jo tak to si zrealizuj, jsou to super upravy, s tim volantem uplne jiny pocit z jizdy a tempomat taky zajimava vychytavka :palec: , to se ti chce tam rvat plechace ? :blink: :D
snupy - no prezul jsem proto ze jsem měl naplanovanou cestu do prahy na vikend tak kdyby nahodou nasnezilo nebo neco, protoze to pocasi uz tomu nasvedcovalo ale na konec to padlo , ale aspon uz mam po starostech ;) a navic ty zimni pneumatiky drzi lepe nez ty moje letni ciny :D :D

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Tak kolegové oktaváci, potřebuji od vás poradit, poslední dobou přemýšlím o výměně me octavy za RS (jednickovou), a potřeboval bych od vás slyšet názory co se týče asy všeho, jak jsou na tom ceny nahradních dílu o proti moji stávající octy, jaky rozdíl bude v provozních nakladech (RS by bylo na LPG), spolehlivost obou modelů (který je spolehlivější) atd atd, třeba jestli je i pojištěni levnější nebo dražší všechno co vás napadne, celkové porovnání obou aut ve všech směrech

Přemýšlím nad RSem taky proto že jezdím spíš kratke trasy, třeba každy den do prace (cca7km v jednu stranu), což si myslím že ten diesel celkem trpí
Tak do toho :D

A právě známý prodává https://auto.bazos.cz/inzerat/69857739/Octavia-RS.php

Odkaz ke komentáři

za mě můžu říct,že RS spokojenost.Jak je to s dílama TDI vs. RS netušim,ale podle mě to bude hodně stejný.Já bych už jedině benzín - lepší zahřívání,dřív topí,v zimě nezamrzne,spotřebu jsem měl při dálce nějakých 248km 6.7l a když jezdim do práce 15km tam a 15km zpět,tak po dálnici kolem 7-8 litrů normál jízdy.když za to vezmeš,tak je jasný,že to leze nahoru.Na takovej výkon,čím disponuje je to moc pěkný svezení s pěknou spotřebou.Pojistka je levnější,protože je to 1.8 a dražší to je zas od 1.9

jízdní vlastnosti jsou úplně jinde než u TDI,je to pevnější,tvrdší a za mě ideální na oktu.Jinak já teda nejsem zastáncem plynu v RS,ale když už tam je a chceš to,tak proč ne.jinak jak bylo řečeno - proč je tam celolak,rok výroby,kolikátý majitel,výrobce plynu,jak dlouho tam je plyn,jestli funguje jak má,kolik bylo proinvestováno do dílů,co se kdy měnilo,po jakejch intervalech olej atd atd atd.

Odkaz ke komentáři

Měl jsem 1.9 TDI, konkrétně ASZ a zpátky za RS bych to nikdy nevyměnil. Na servis RS rozhodně nijak výrazně dražší není. Jasně třeba brzdy stojí o něco víc, tlumiče jsou taky o pár kaček dražší, ale to jak se to auto chová na silnici, tomu se žádný TDI rovnat nemůže. Já osobně bych si asi už jinou jedničku než v RS nekoupil.

Odkaz ke komentáři

Kluci, píše, že dojíždí 7km do práce, takže jízdní vlastnosti jsou úplně fuk, bych to klidně jezdil radši ve Felicii, než prodávat auto a brát jiné. Možná až nám třeba i napíše jaký má roční nájezd, třeba to jeho TDI má smysl z tohoto pohledu.

Ale mě se to celé jeví jako ptákovina, rozhodnout se musí sám, cenovky náhradních dílů, co stojí pojistka, jsou až někde vzadu.

 

Odkaz ke komentáři

o kdybych dojizdel 1km tak mi zalezi na jizdnich vlastnostech,protoze clovek nejezdi jen do prace,ale i na vylety apod.svoje stavajici aito mas v cajku a je na jednu stranu hloupost menit,ale pokud chces benzin,vyssi vykon,lepsi jizdni vlastnosti a ja nevim co,tak nema cenu rozmlouvat,protoze jestli to chce,tak at si ji koupi a ja jsem s RS spokojenej snad jako nikdy s zadnym autem.rozhodne se toho neboj,jsou to jedny z nejpovedenejsich benzinovych motoru co se do oktavek davalo.

Odkaz ke komentáři

Garret, takže ty mu navrhuješ, aby si nechal na dojíždění do práce TDI, což je podle mě absolutní nesmysl, jen protože by jsi se bál koupě jiného auta? Resp. nechtěl bys měnit svoje auto, o kterém víš, že je v pořádku, za jiné, protože to už by v tak dobrém stavu být nemuselo? Jako to mi nepřijde ani trochu logický... Já bych za sebe do RS rozhodně šel, kdo s tím nějakou dobu nejezdil, tak asi úplně nepochopí v čem je RS tak jiná. :)

Odkaz ke komentáři

Taky tomu nerozumím, 7km pro PDčko je smrt. Navíc s RS se to nedá vůbec srovnávat, jsou to úplně odlišný auta. Mám AUQ a ALH, tak o tom něco vím. Na 7km bude mít RS spotřebu kolem 8l, PDčko rozhodně nepůjde pod 6 ani omylem a o prohánění VGT turba nemůže být ani řeč, protože je to pořád studený. Já jezdím s ALH do práce 17+17km a je to tak akorát, aby se to sotva zahřálo.

Navíc pokud je to RS od známého, který nedělá tajnosti a dá se mu věřit, tak ti o tom autě může leccos povykládat, říct veškerý servis, ať už nutný nebo provedený, o spotřebě benzinu a oleje...apod. Pokud má to auto v dobrým stavu, tak bych do něj šel a budeš si těch 7+7tk do práce mnohem víc užívat. Navíc v zimě aspoň poznáš, co to je, když auto topí...

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Chlapi díky moc za rady postřehy a tak ale rozhodl jsem se ze zustanu u sve dosavadní octavky, uz jsem si ji vymazlil podle obrazu sveho, jsem s ni maximalně spokojený, tak aspon zatím si ji ještě nechám :)
Ale potřebuji od vás ted radu ohledně přední nápravy, někde je problém, když projedu přez nějaký větší hrbol , auto odpruží na horu a kolo dolů (nevím jak bych to lepe popsal :D ) tak se ozve klepnutí u pravýho kola ,asy , stává se to jen pži nějakých větších hrbolech, když jedu normálně i po nerovnostéch tak nikde nic netluče, je to bez problému, nevíte co by to mohlo být ? a ještě se mi i v ten samý čas cca zvlnily kotouče, to by mohlo souviset že ? at zbytečně neměnim kotouče

Taky proběhla menší očista, už se na to nešlo dívat :D
post-40432-0-27865000-1486292155_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Inzerát platí jen do 14.5.!Prodám Škodu Octavia, 1.9 TDI, v provedení TourRegistrováno 12.11.2009Najeto 437 000 KmVIN TMBDS41U4A8840113Typ 1U, Variante: STAXRX01, Verze NFM5S5Barva: šedá tmavá metalízaHistorie:Do r. 2009 – 2019 firemní vozidlo otce, který spravuje vozový park firmy. Sám staví veterány, takže vozidlo bylo pravidelně servisováno a udržováno v perfektním stavu.2019 – 2024 odkoupeno od firmy, řídila jsem jen já, (jezdím 16 let bez vážnější nehody).Průběh nehody: Řidič přede mnou z vysoké rychlosti prudce zabrzdil aby vpustil chodce, kterého přehlédl kvůli špatné viditelnosti. Na mokré silnici jsem nestihla dobrzdit.Opravy a změny:Do r. 2019 vše zapsáno v servisní knížcePo r. 2020 měněn pouze startér a kloub s manžetou na LP kole, levé zrcátkoPovrchové škrábance laku jsem letos plánovala rozleštit a nechala jsem namíchat lak – přenechám.Plánovala jsem ji opravit a udržovat co nejdéle ideálně až do stavu veterána, ale bohužel dlouhodobě nevyhovuje mým aktivitám, nyní odkupujeme od firmy combi.Pojišťovna vyčíslila hodnotu vozu před poškozením na 37 000 a nabízí odkup (do 14.5.), ale rozhodli jsme se nabídnout ho touto formou i jiným zájemcům.Pro více informací volejte 722 706 180.
    • No ono po výměně brzd vibrace nejsou, ale kolo se hřeje vyměnilo se vše kolem brzd a bez výsledku. Proto se ptám jestli to může dělat náboj když při jízdě nehučí, každopádně už je objednaný takže v úterý by měl dorazit a ve středu se hned vymění tak doufám že bude klid už.
×
×
  • Vytvořit...