Přejít na obsah

rozdíly mezi tour a netour :-)


vsh

Doporučené příspěvky

Ahoj,

 

prosímvás, chystám se na 1.6 první generace. A zvažuji, který ročník. Už vícekrát jsem četl, že verze tour první generace trpěla hledáním úspor a nebyla už tak kvalitní, jako vozy první generace předtím (tedy do r. 2004?).

 

Je to tak? Co konkrétně se změnilo (ošidilo) u verze tour?

 

Díky, vsh

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...

ja si v etce mohu podle vin samozrejme vybrat octavia classic a octavia tour tohle tam proste nabizi moje VIN ale netusim jak poznat co spravne vybrat. Mam 1.9TDi 66kW ALH MR:(ne registrace ale vyroba) 13.7.2004 liftback. Mám predni okna v el. zadní na kliku, climatronic, otevirani nadrze nad radiem, vypinatelny air v kastliku, dale bagy v sedackach, vyhrivane zrdcadka, na 5dverich sterac a klice klasicke vajicko s DO. Ale nevim zda opravdu tour mam nebo ne... Nedokazal by nekdo poradit jak to na 100% urcit?

post-57385-0-25716500-1490026050_thumb.jpg

post-57385-0-60573400-1490026067_thumb.jpg

post-57385-0-46410500-1490026080_thumb.jpg

post-57385-0-38584400-1490026092_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Logicky podle stitku by to mela byt vybava Classic, ale zase mi tam nesedi ta vybavenost auta, tzn. face palubka (classic ma totiz predface palubku), bagy v sedackach, lakovany zrcatka atd., ale je mozny, ze jsou v aute nejaky priplatkovy veci popr. si predchozi majitel neco dodelal...

 

Zkus si dekodovat vybavu auta z toho stitku pres dekodovac co najdes na internetu ;)

Odkaz ke komentáři

Já jsem si svoji druhou Octu 1,6i kupoval 2004 v Německu (září), vyrobena byla březen 2004 a v kufru měla též štítek classic. Na blatnících byl štítek Selection. Výbavově to auto bylo nad ambientem, ale pod elegancí, palubka byla standardní z té doby, ne classic. Zajímavostí byla větší nádrž. Dnes má již třetího majitele a 300tis za sebou a pořád šlape, já ji po třech letech zase prodal do Německa (švagrové :) ), aby se jako desetiletá zase vrátila do Čech. Honza

Odkaz ke komentáři

Já jsem si svoji druhou Octu 1,6i kupoval 2004 v Německu (září), vyrobena byla březen 2004 a v kufru měla též štítek classic. Na blatnících byl štítek Selection. Výbavově to auto bylo nad ambientem, ale pod elegancí, palubka byla standardní z té doby, ne classic. Zajímavostí byla větší nádrž. Dnes má již třetího majitele a 300tis za sebou a pořád šlape, já ji po třech letech zase prodal do Německa (švagrové :) ), aby se jako desetiletá zase vrátila do Čech. Honza

Jak větší nádrž? Na kolik u předokolky? Normálně do ní napěchuješ 65litrů.

Odkaz ke komentáři

Nemám tlačítko na otevírání nádrže, odemykám klíčem. Na Tour jsou větší zrcátka, dle mě lepší. Jinak mě teď nic nenapadá. Snad ještě že Tourky jsou mladší ročníky, a to u mě hraje zásadní roli

 

 

Toto auto jeste Tour neni, protoze tam jsou jeste obyc. zrcatka, neni na kufru ta plaketka Tour, dale by auto melo volant s "usmevem" jako je u novejsich OII, rucni otevirani nadrze z venku auta (zadne tlacitko) a takovych detailu je tam vic...

 

Kluci, ale Tour OI byla vyráběná od 2005, když naběhla výroba OII a přesto byl veliký zájem o OI.. Ty rozdíly, o kterých tu mluvíte, byly až pro poslední rok výroby - tedy MR 2010..

 

Jinak TOURka jak jsem psal výše, byla vyráběná od 2005 a dostala omezený počet motorů - 1,6 MPI 75kW a 1,9 TDI 74kW PD. Dostala pár nových barev, nějaké nové vzory do interiéru.. Nejsem si jistý, jak to bylo s Climatronicem, ale ještě jsem snad neviděl Tourku, která by ho měla.. Většinou jen manuál klima..

tour má na zadku plaketku s nápisem Tour :D

Ne vždy ;)

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Zejména v závěru výroby (mám Toura ze srpna 2010) už byla možnost výbavy dost omezena. V podstatě pouze paket za 10 tisíc, který obsahoval mj. dalk. ovládání - centrál, vyhřívaná zpětná zrcátka, manuál. klima, el. ovládání oken vepředu apod. Ale třeba za mlhovky, plnohodnotnou rezervu apod. už se ale u těchto posledních kusů připlácelo, mně vyšel takto vybavený vůz na 334 tisíc (přitom katalogová cena byla v polovině 2010 roku 302 tisíc - liftback s motorem 1,9TDI PD 74kW). Zvenčí se vůz pozná podle větších zrcátek, sice méně elegantní, ale praktičtější, uvnitř pak nový (menší, sportovnější) volant a jiné potahy sedaček. Měnit jsem zatím musel pouze baterku, která byla z výroby menší (nižší kapacita a menší startovací proud, než je pro danou motorizaci potřeba) a po pěti letech začala stávkovat.

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...