p2p Odesláno Září 6, 2016 Autor Sdílet Odesláno Září 6, 2016 Bližší informace zatím nemám.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Say Odesláno Září 7, 2016 Sdílet Odesláno Září 7, 2016 Zdravím, máme Yetiho, 1,8 tsi, 2010, najeto cca 110 tis. a překvapivě žere olej, dle posledního pozorování cca 1l na 700km. Mohl bych se zeptat na cenu opravy, klidně do zprávy? Děkuji za odpověď 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Září 7, 2016 Autor Sdílet Odesláno Září 7, 2016 Zavolejte a vše vysvětlím... Jinak auto se skála dal, byl problém s hlavou.... Něco se jí v minulosti stalo... Buď uvařená nebo potkana... Byla docela křivá a museli se vyměnit všechny vodítka ventilů... To Jura ještě nezažili :( :( .. Samo tlak, brus, gufera a vše pěkně usadit... Váčka křiva nebyla... Dneska půjde hlava na motor a potom se bude dodelavat turbo a sání... :) :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Say Odesláno Září 7, 2016 Sdílet Odesláno Září 7, 2016 Ok, po obědě se vám ozvu, děkuji za ochotu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Září 9, 2016 Autor Sdílet Odesláno Září 9, 2016 Dneska dodelano sani a zbytek na motoru a poprve nastartovano... Dela to BrmBrm... Vse ok a predani v utery... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Září 13, 2016 Autor Sdílet Odesláno Září 13, 2016 Dnes probehlo predani Supa 2. Na GO prijat dalsi kousek YETI... zacina demontaze... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Září 14, 2016 Autor Sdílet Odesláno Září 14, 2016 Den druhy... demontaze... dneska bude hlava dole... :) Je videt, ze uz nekdo neco delal kolem rozvodu... ten tmel byl jako chemopren... :) :) ale netekl ... Dalsi postreh... tak zaolejovany prostor sani a vstriku, Jura jeste nezazil... :( fakt masakr... Neni to moc videt, ale je to lazensky oplatek se znakem skoda... NOVY znak... jinak ma skodovacke objednaci cislo kdyby nekdo chctel... 000087703FQ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zrno Odesláno Září 14, 2016 Sdílet Odesláno Září 14, 2016 koľko ma nábeh tento Yeti..? zaujíma ma to, kvôli stavu zasvinenia ventilov a sania 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Září 15, 2016 Autor Sdílet Odesláno Září 15, 2016 Hlava dole... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Octavir Odesláno Září 15, 2016 Sdílet Odesláno Září 15, 2016 Čau. Chci se zeptat, sháním člověka který má v malíku motory 1.8 tsi jak o technické stránce tak hlavně diagnostika. Přinejlepším přehrátí software. Auto - Octavia II Fl cuká za studena a bliká závada motoru. Při ohřátí se cukání zmírní ale občas si stejně cukne.. Prosím o pomoc. Praha a okolí. Klidně i dojedu dál. Děkuji 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Září 15, 2016 Sdílet Odesláno Září 15, 2016 Hlava dole... Vidím nebo nevidím, výfukový ventil na prvním válci, není nějak popraskaný? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Září 15, 2016 Autor Sdílet Odesláno Září 15, 2016 Fotka zkresluje, jak se vynda a poradne vycisti, se uvidi jestli je to zlom nebo ne... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Září 21, 2016 Autor Sdílet Odesláno Září 21, 2016 Yeti finisuje... dneska se dala pistni skupina, horny dekl olejove vany i s cerpadlem, spojka a komplet prevodovka a zavesilo se vse na auto... Zadny problem nebyl... :) Koukam ze jsem zapomel postovat nejake foto z rozdelavani... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Září 21, 2016 Autor Sdílet Odesláno Září 21, 2016 Aby se nereklo ze se flakame, soucastne a s posunutim asi tyden, jsme zacali delat dalsi TSI... Kluk ho koupil hoodne levne s velkou spotrebou oleje a chce to opravit... Sup pekny a zacalo se na nem delat... Jsme zvedavi, co se tam vse najde... Zatim jenom mokra svicka na 3 valci... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Září 22, 2016 Autor Sdílet Odesláno Září 22, 2016 U Yeti se ceka na hlavu a na SUPovi se dela az az... Auto je kupovane s tim, ze ma velkou spotrebu oleje a podle toho to taky vypada... :( Tak za prve... na tech svickach je neco spatne... hadejte co??? :) Dale, bud auto dlouho stalo v koprivach nebo nevim co si o tom myslet.... Ta koroze mne dostala... :( Celkove predchozi majitele asi moc neresili olej... Viz ryhy na ulozeni vacek.. :( Dale puvodni N napinak na 6 zoubku... hazard... da se samo K napinak a cela rozvodova sada .. :) Dale ulomeny drzak trubky vody... Jak asi nekdo delal vodni pumpu... :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
canopus Odesláno Září 22, 2016 Sdílet Odesláno Září 22, 2016 z tych sviecok je kazda ina? :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Září 22, 2016 Autor Sdílet Odesláno Září 22, 2016 Presne... Odesláno z mého SM-N910F pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Octavir Odesláno Září 22, 2016 Sdílet Odesláno Září 22, 2016 Mohu se zeptat na přesné číslo toho napínáku K. ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Září 22, 2016 Autor Sdílet Odesláno Září 22, 2016 Z hlavy to nevim.... ve skodovce ti jo reknou Odesláno z mého SM-N910F pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Září 23, 2016 Autor Sdílet Odesláno Září 23, 2016 Dneska se soucastne dopoledne delalo na Supovi a aodpo na Yeti... Cistili se pisty a odvezlo se to na opravu... Dale se na Yeti dodelali veci kolem prevodovky a na fajront se vyzvedla hlava... V utery Yeti bude vrcet... :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kejml Odesláno Září 23, 2016 Sdílet Odesláno Září 23, 2016 Klobouček a respekt! Už 110 tisíc kilometrů věřím, že svoje CDAA do Jurečkových rukou nikdy nebudu muset svěřit. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
canopus Odesláno Září 24, 2016 Sdílet Odesláno Září 24, 2016 ked niekomu tecie olej,zistujete aj ci nie je problem v turbe na zaciatku,alebo hned to pripisujete kruzkom a ihned robite na kruzkoch? aka je statistika po oprave kruzkov ubytku oleja? co viem,tak niektorym "zerie" aj po oprave 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Září 24, 2016 Sdílet Odesláno Září 24, 2016 @ Canopus: P2P neznám, ale komu po opravě v Brně si CDAA má brát víc jak 1l na 15tkm? Ať to není "jedna paní povídala" ... Sám přece dobře vidíte nejen na tomto fóru, kde je na CDAA a celé Stage2 u motorů EA888 problém, tak pokud doufáte v to, že problém máte ještě v turbu, potom tomu nerozumím ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Září 24, 2016 Autor Sdílet Odesláno Září 24, 2016 Zatim vime o jednom co ma cca 0,4 L "neovereno" spotrebu na 1000 km... Resi se to s tim dal (pristi tyden ma prijet) ... Tam je podezreni na turbo... je s podivem, ze to auto za rok najelo cca 4000 km... Jinak mame povedomi a ptame se lidi kolik jim to bere... Zatim to je podle stilu jizdy cca 0 - 0,1 L na 1000 a to je normalni spotreba... PS: jakekoliv auto, kdyz ho budes vytacet k 7000 si veme olej. I moje kdyz blbnu si to veme olej... Na normalni jizdu a to mam BZB si bere cca 0,1 L na 1000. Za 15000 Km doleju litr... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Září 24, 2016 Sdílet Odesláno Září 24, 2016 To je férové vyjádření. To samé potvrzuje i ruská zkušenost, která po výměně pístů bere obecně taky cca 1l/10-15tkm. Bylo by zajímavé zjitit od lidí s motorem po opravě v ŠA, jak jsou na tom oni. Ale to je na jiný topic, nebudem Ti to tady svinit B) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
canopus Odesláno Září 24, 2016 Sdílet Odesláno Září 24, 2016 dakujem za odpoved: aj som ocakval ze to bude tych 1-1,5l na 15k ... to je uplna pohoda...... rayx: ake P2P? p2p pouzivam od 2004,to je pravda preto som sa pytal na turbo: da sa zistit ci to zerie turbo alebo kruzky? alebo sa spravia kruzky a bude to turbo: dufam,ze ma chapete.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Září 24, 2016 Autor Sdílet Odesláno Září 24, 2016 Nerozumim... To canopus: "rayx: ake P2P? p2p pouzivam od 2004,to je pravda" 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.