Přejít na obsah

Oprava motorů 1.8 TSI CDAA :)


Doporučené příspěvky

A není na čase firmu Pavlíček kopnout do řiti? Podle toho, co vám nalhávali od začátku vašich konzultací s nimi, vám jen přidělali starosti. Pokud to tady čte někdo od nich, ať k tomu hodí vyjádření. Za mě jsou to diletanti a podvodnici, kteří si neručí za svou práci.

Odkaz ke komentáři

S prominutím, to ať tahaj před soud, ne v situaci, kdy skoro ihned po GO opět vyvstaly problémy. Nebo i Tobě přijde normální, že firma, u který jste utratili hodně peněz za modifikace pístů a opravy hlav, s vámi takhle zamete? No ode mě by tedy neviděl Pavlíček už žádný kšeft ...

Odkaz ke komentáři

zase ty emoce..vy víte něco víc o opravě? o době kdy byla a co se tam stalo? než se někdo kopne do zádele chce to víc informací.

dám příklad: necháte si udělat rozvody. v zápětí odejde baterie a vy auto roztlačíte. rozvody přeskočí.po záruce. přiznáte se nebo budete budit emoce na internetu a vyhrožovat servisu že odvedli špatnou práci?

chce to vidět obě strany mince ..

Odkaz ke komentáři

Proč emoce, žádné tu nevidím. A proč to odvádění od téma? Řeší se tu auto č.17. a informace, které k němu byly uvedeny zde na foru. Nechtějte mi nalhávat, že hlavu po opravě odrovnala studená zátěž ... Auto bylo prve převzato kolem 26.11.2016, tak to by mě zamítnutí reklamace hlavy pěkně namíchlo, přestože se oficiálně k reklamaci dostavilo až 9.9.2017, tedy cca něco po 9 měsících a něco přes 11tkm najeto. To nyní kopu za Vás, servis Jurečka, ne proti Vám. Prostě tvrdit mi, že jsem dostal záruku 6 měsíců na opravu hlavy, to už bych nikdy nic u opravce hlavy nezadal, když nyní po rozebrání bylo konstatováno, že na 3jce netěsnil ventil=tedy netěsnil pořádně již po první GO. Nebo se podpálil spalováním nadměrného množství oleje ve válci? Kudy se tedy olej do válce dostával, vrchem kolem vodítka nebo spodem kolem kruhů?

Odkaz ke komentáři

Veskere zalezitosti mas pod hlavickou servisu ...

 

Ohledne prumeru pisu, ac skoda pise nejake tolerance a ty pisty jsou podle mereni v toleranci, opak je pravdou...

 

Casove si urcite veskerou korespondenci schovavas, o tom nepochybuji... Je tam nekde napsane a zaznamenane, ze tvuj problem nechcem resit???

 

Toto vlakno vzniklo z cireho fandovstvi a snahou pomoct lidem ze srackek, co nekdo vytvoril... Zatim tady kopes jenom ty a nejak nechapu proc... Domluvil ses s Jurou na oprave a ta zatim plati... Termin si posunul ty ne...

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Návštěvník

Zase si napisal len polovicnu pravdu.

Oprava sa posunula dvakrat. Prvykrat odlozil juro, prestal mu vyhovovat termin. Mali sme prist s markom spolu. Druhykrat som to odlozil ja, nakolko som musel odist a stale som, na 2,5 mesacnej sluzobnej ceste v zahranici.

 

Po druhe, vlakno ma aj druhu ulohu nie? Nie len pomoct ludom zo sraciek, ale nahnat si kseft. Snad nie ste ludomili....

 

A ano zatial kopem sam za seba, lebo nebudem pisat za inych. Mne staci to, ako reagujes na moje prispevky. Ostatni nech si spravia nazor sami.

Odkaz ke komentáři

Ahoj Pánové

Už to nevydržím. Celá tato bitva směřuje k jednomu cíli. Nekopu ani za jednu stranu, ale je zde naštvaný zákazník a snaží se na nějaké problémy upozornit. Beru to OK.

Ale Vaše diskuze již dosahuje takových rozměrů, že se dohadujete kdy kdo co řekl. Kluci z Brna,ale asi udělají jednu věc po této zkušenosti. Prostě sem ty opravy a info o nich úplně přestanou dávat, protože to prostě pro ně bude v danou chvíli lepší.

Ale co Ti, co toto fórum čtou (jsem jeden z nich) a snažíme se nějaké ty zkušenosti a poznatky zachytit.

 

To Hooopy - nechci znevažovat tvoje příspěvky a poznatky, od toho to forum je, ale snaž se pochopit i toho opraváře. Tvoje kritika je zřejmě možná na místě (ty to tak cítíš) , ale pokud by ti kluci řekli, kašlem na tebe, tak se zlob, ale oni ti to neřekli a budou se tvé opravě věnovat, dle toho jak psal P2P.

 

 

A musím se zastat P2P - P2P to opravdu dělá pro radost. Kolikrát mi pomohl a nic za to nechtěl, byť to bylo jen předání nějakého ND na parkovišti. 

 

Odkaz ke komentáři
Návštěvník

Peter, mohol by,si tu prosim ta hodit konkretne hodnoty rozmerov pre modifikovane piesty, ci uz axialne alebo hlbkove rozmery pre jednotlive kruhy/drazky alebo aspon pre stieraci kruh? Zaujimali by ma aj hodnoty vyrobcu, s ktorymi pracujete, kedze vami modifikovane piesty su podla vas v tolerancii vyrobcu. Kde ste k tym hodnotam prisli? Dakujem.

Odkaz ke komentáři
Návštěvník

Ja by som rad polozil moju otazku znova. Je pomerne smerodatna a tyka sa temata

 

Peter, mohol by,si tu prosim ta hodit konkretne hodnoty rozmerov pre modifikovane piesty, ci uz axialne alebo hlbkove rozmery pre jednotlive kruhy/drazky alebo aspon pre stieraci kruh? Zaujimali by ma aj hodnoty vyrobcu, s ktorymi pracujete, kedze vami modifikovane piesty su podla vas v tolerancii vyrobcu. Kde ste k tym hodnotam prisli? Dakujem.

 

Nevidim jediny dovod takuto informaciu nezverejnit. Je to predsa par cisel, ktore sa sem daju hodit, a par slov, kde ste k tym cislam prisli. Zda sa, ze je to klucove pre riesenie uniku oleja cez stieraci kruh.

 

Janosika si vynechaj, lebo to naozaj zacne smrdiet emociami, ako to vyssie spominal Juro Jurecka, allias Freddy. Snad sa neznizime na takuto uroven. Nech debata ostane o faktoch.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Zdravim, mate nekdo zkusenosti s generalkou u autorizovanych servisu skoda? Davaji nejakou zaruku na opravu nebo je to bez zaruky a vysoka spotreba oleje se muze kdykoli znovu objevit?

 

Poslednich 5000km mame spotrebu cca 1l/1000km, ted se ozvala kontrolka uz po 550km, tzn cca litr dolejt po horni hranu risky. Jak dlouho to motor jeste muze vydrzet? V lednu mame jet do alp, to abych si vzal sud s olejem :/

 

Diky za kazdou reakci a omlouvam se, pokud to sem tak uplne nepatri.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zdravim vsetkych mal by som otazku ktore kruhy od KS pouzivas p2p ak to nie je tajomstvo piesty uz mam hotove nadrazkovane len kruhy sa mi nedari vybrat lebo v obchodoch v tom maju dost chaos viem ze z bzb kruhy nie su dobre tlakovy ma inu tvrdosdt pripadne ma niekto skusenosti s mahle original alebo goetze

Odkaz ke komentáři

Ako som spominal v mojom prispevku davnejsie mal som ten isty problem - 1.8 TSI CDAA, kurvitko z roku 2009 (dec). Seat Leon 1P1. Motor mal ~90 000 km a zral 1l oleja / 1000km. Pri vyssich rychlostiach (160-210km/h aj viac.

 

Par ludi tu na forach mi pomohlo za co im patri moja velka vdaka a par slubenych piv. Nepovazujem sa za sprosteho cloveka no moj posledny rozobraty motor bol z pioniera .. A zivim sa uplne niecim inym ..

 

Najdenie servisu, ktory vie co robi je 60% uspechu. Zvysne percenta idu do sposobu opravy. Nakoniec som nasiel. servis v BA (nie autorizovany servis).

 

Vybral som sa cestou vymeny piestov - za piesty kolbenschmidt 40251600, prerezavane piestne kruzky (prispevky v tomto vlakne to spominaju). Kedze bol uz motor rozobraty tak som vymenil aj rozvody, pumpu a "par veci k tomu". Cistenie hlavy je samozrejmostou.

 

Momentalne mam 3 tyzdne po GO a najazd 1600km - bez zmiznutia oleja. Spotreba benzinu je cca ~1l /100km vyssia ako som bol zvyknuty.

Cena opravy sa vyrovna tym, ktore sa spominaju tu v servise u chalanov.

 

Nie som v pozicii aby som mohol rozdavat rozumy, no i tak si myslim, ze spolahliva zachrana tohto motora spociva prave vo vymene piestov. Este je skoro hovorit o uspechu .. Ale .. so far, so good ..

 

 

Odkaz ke komentáři
V 4. 11. 2017 at 12:22, dawwid17 napsal:

Dnes kontrola oleja, olej na spodnej riske ?. Kratke trasy takmer ziadne, jazda vzdy minimalne 20min. Ziadne vytacanie za studena, jazda standart, pri predchadzani sa obcas vyuzije potencial motora.

Davide, snad to sedne, vím, že jsi jistě nervozní, byl byl bych taky. Jde o to, v jakým stavu byly všechny válce. No, je to o sledování a dalším nájezdu a komunikaci se servisem. Písty samotnými ani kruhy to nyní být nemůže (pokud tam jsou ty KS B)), otázka je stav válců a dělaná hlava. Pokud se to doufej nebude zhoršovat ale naopak jen zlepšovat, kolem 5tkm nájezdu bych kouknul a porovnal svíčky mezi sebou.

 

V 4. 11. 2017 at 20:37, 13juro96 napsal:

Zdravim vsetkych mal by som otazku ktore kruhy od KS pouzivas p2p ak to nie je tajomstvo piesty uz mam hotove nadrazkovane len kruhy sa mi nedari vybrat lebo v obchodoch v tom maju dost chaos viem ze z bzb kruhy nie su dobre tlakovy ma inu tvrdosdt pripadne ma niekto skusenosti s mahle original alebo goetze

Promiň, ale řešíš to pozpátku ... Jak můžeš nechat "nějak" přesoustružit písty a teprve pak do upravených drážek shánět kroužky, podle čeho se to upravovalo, míra od oka??? Rada ode mě, vykašli se na to, upravené písty zahoď a za stejný peníze jako sadu kroužků v autorizáku pořiď sadu pístů včetně kroužků i čepů, jejich číslo máš nahoře od Martina.

Odkaz ke komentáři

jednoducho, nepytam sa na rozmer ten mi je jasny skor na material pretoze v tej sirke existuje niekolko typov na cdaa ktore tam koben ma a taktiez aj na bzb a nebolo to sustruzene robilo sa to cnc a robili sa aj odvodove kanaliky na olej je to nieco uplne ine ako tu vsetci pisete a mam za to ze to bude dobre som zvedavy ako ich tam martin dal ked tie jeho maju cap 21 40251600 a nie 23

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...