Jump to content

Oprava motorů 1.8 TSI CDAA :)


Recommended Posts

Děkuji za radu. Samozřejmě do toho nevidim jako ty. Kdyz mas s těmito motory zkušenost. A rozhodl jsem ze ze do toho nepůjdu to si nechám svoji starou octu a pak se treba něco zase objeví. Uvidim jak strejda ma octavku 2 pred face 1.6 mpi najeto 4,5tk to vím protože si myslel že dostane papiry zpatky a nedostal ale zatim si ji chce nechat. Ikdyz mu je na ........ Takze fakt dekuji za pomoc a aspoň nemusím řešit opravu pro mě nového auta

Link to comment
před 22 hodinami, vodi napsal:

ahoj,mám dotaz,nevadí že kolbenschmidt 40251600 má jiný rozměr přesahu pístu a hloubky žlábku než ET PM006000 ,píšete,že jsou stejný

Nejsem si vědom, že bych tady někde napsal, že jsou stejný :huh:Tak ono by bylo zajímavý si odměřit tyhle rozměry na původních pístech z motoru, jak BK z BZB, tak BS z CDAA.  A to se nebavím o dalších variantách pístů CP, DF a DL pro CDAA na 23mm čepech. Katalog na porovnání pístů  40251600 na 21mm a 40761600,  41197600 na 23mm od KolbenSchmidt je http://catalog.ms-motorservice.com/

Pro mě je podstatný, že oprava CDAA motoru je možná a koncernem navržená a schválená cestou pístů s koncovým BK. A pokud nebudu kupovat OEM díl v autorizáku, pro mě má na aftermarketu větší důvěru velký výrobce s tradicí KolbenSchmidt než malý obchodník, který začal díky KolbenSchmidt ale jejich cesty se rozdělily a proto si založil svůj brand ET Engineteam. Však samotný ET Engineteam, tedy KS Motor Servis Van, s.r.o. (www.ksmotorshop.com) považují svoje PM006000 za alternativu pro 40251600 .

A to nejsou sami, je tu několik dalších výrobců/dodavatelů, takže možností pístů spousta a katalogové informace jsou někdy velmi strohé nebo nedohledatelné. Takže kdo se liší od původních pístů z motoru, je to KS nebo ET ... Co se týká hloubky drážky pro kroužky, to jen ukazuje na všechny zmatky v automotive a rozdílná řešení. Nové písty jsou ale osazeny kroužky, tak ten případný rébus si bude řešit až opravce při další GO :tongue:

před 1 hodinou, sicki1 napsal:

Děkuji za radu.

Nevím, jestli by se tu našel někdo, kdo by jen na základě všech podaných info k tomu autu doporučil jeho koupi. Tak nebavíme se sice o ceně, ale s ohledem na na vše, co tu bylo obecně o motoru BZB dosud napsáno, bych do tohoto konrétního, co musel podstoupit GO kvůli zadření ve 110tkm, nešel bez detailnějších informací, a jak už jsem napsal, základ rozhodnutí by bylo změření tlaku oleje. Mám tušení, že to bude mít s tlakem mazání problém a byly by s tím proto jen starosti. Však pokud si ho kamarád nechá dýl, můžeš ho průběžně vyzpovídat :cool: Ono obecně auto hned po GO motoru bez nájezdu pro ověření opravy je ošemetná koupě :biggrin:

Link to comment

Díky za upřesnění. Taky jsem měl problém se spotřebou oleje u svého CDAA r.v.2010.Objednal jsem u dvou firem kolbenschmidt 40251600, ale zrovna prý nebyli na skladě,tak jsem přes KELLY koupil ET -PM006000,šikovný automechanik mi je tam naskládal a motor šlape.Najeto mám asi 500km,tak že málo,hladina oleje drží a z výfuku se nevalí,to co dříve -jak ze staré tatry-tak uvidíme časem .:dry:

Link to comment
  • 2 weeks later...

Ahoj, tak se zdá, že Pražákovi odchází turbo. Poslední dobou pozoruju nějakou (leč ne velkou) spotřebu oleje. Když jsme na to koukali, tak trubka od něj byla mastná - zaolejovaná. Než se v tom začnu nějak šťourat, zeptám se zde - koupit nové, anebo udělat repas? Co jsem tak zjišťoval, repas by vyšel kolem 20 000,- i s prací, komplet nové pak kolem 30 000,-

Řešili jste to už někdo? Vyplatí se oživovat starý díl, který má za sebou skoro 200 000 km? Eventuálně pokud by se kupovalo, co koupit, jít po německé prvovýrobě, viz ODKAZ, anebo může být i něco levnějšího, viz ODKAZ ?

Případně co na to kluci z Brna, mají nějakou zkušennost, případně dvorního dodavatele na toto?

 

Díky

Link to comment

Řeknu ti to takhle, oproti všem ostatním repasum ten tovární od výrobce musí splňovat parametry nového dílu. Každej slušnější mechanik ti řekne že repas nebrat a vzít Xkovy díl origo.

Odesláno z mého ONEPLUS A5000 pomocí Tapatalk

Link to comment

X znaméná díl, jehož koupě je podmíněna vrácením dílu starého a toto je zohledněno v jeho ceně, bohužel celý koncern VW v současné době program Xových dílů pomalu mění, takže třeba oblíbené vodní pumpy v Xku skoro nejsou, ale ceny neXkových spadly na únosnou mez.

Link to comment
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Zdravím,

dlho tu asi nikto neprispieval po "GO" . Po výmene piestov a dodatočne tesnenia sa hlásim, že motor olej neberie. Teda niečo si "cucne", ale v rámci normy. Už to pravdupovediac ani nesledujem, jedine až by si motor opýtal sám. Som aj po výmene oleja asi 6000km a nič. Pohoda. Stav km od opravy momentálne neviem, ak by chcel ale niekto presne vedieť, tak nie je problém to sem hodiť.

:-)

Link to comment

Zdravím. Potřeboval bych poradit. Přečetl jsem skoro celé toto téma. Ale jsem naprostý laik, co se aut týče...

Koupili jsme před 4 týdny bazarovou Škoda Octavia II Elegance, rok 2009, 1.8 TSI. Byl to dovoz z Německa. Najeto 139 000 km a krásný stav. Bohužel jsme zjistili, že i když auto jezdí parádně, tak má spotřebu oleje neuvěřitelných 3,5l/1000km. Byl tam naším servisem dán olej 5w40 + aditiva. Dnes jdeme reklamovat do bazaru, ale předpokládám, že neuspějeme - i když si myslím, že se jedná o skrytou vadu. Budu řešit dále s právní firmou. Ale také se zajímám i o variantu, že budu muset opravit sám. A proto se na vás obracím. Všude čtu, že velmi často pomůže vyměnit pístní kroužky.... ale nikde jsem se nedočetl, kde a kdo to dělá. Nemyslím repasovat celý motor, ale zkusit opravdu jen ty kroužky nebo těsnění ventilů, jak se všude píše... Můžete mi prosím někdo poslat konkrétní firmu (pohybuji se v okolí Prahy a Plzně) ? A pokud by někdo věděl i orientační cenu....? Moc děkuji.

Jan Petr

Link to comment
před 18 hodinami, honzapetr napsal:

Ale jsem naprostý laik, co se aut týče...

Všude čtu, že velmi často pomůže vyměnit pístní kroužky....  Nemyslím repasovat celý motor, ale zkusit opravdu jen ty kroužky nebo těsnění ventilů, jak se všude píše...

Člověče, doporučuji se s bazarem domluvit na vrácení, bude to nejlevnější cesta, i kdyby jsi měl tratit třeba 10tKč, což je cca cena za půjčovný na 1 měsíc ... Ono 3,5 litru na 1000km je už opravdu těsně před smrtí, bere si to sebou i turbo s katalyzátorem, výfukový ventily asi netřeba zmiňovat ... :ohmy:

Jinak to že nemyslíš repasovat celý motor, to je hezký, ale jak si představuješ, že se na ty pístní kroužky dostaneš? Fotek jsi tu viděl málo? Samotný kroužky nebo písty jsou zlomek opravy, cca 10tKč, ale je tam x dalších dílů, který se musejí dát nové po demontáži motoru, no a nezapomeň na cenu práce, která má také svá úskalí, pokud se neodvede správně ... Těsnění ventilů, jinak gufera, ty samozřejmě vyměniš při tom, ale ty u tohoto motoru za spotřebou oleje nestojí ...

Link to comment

Zdravím a děkuji Vám za odpovědi. Bohužel bazar se domluvit nechce, dokonce ani nechce přijmout reklamaci. Ne, že by ji zamítl, vůbec ji nechtějí přijmout, čímž porušují zákon. Včera jsme tam osobně byli a totálně se nám vysmáli. Dnes jsem kontaktoval ČOI a sepisuju vše pro žalobu a věc se předá právníkovi :( Výborná koupě! Bohužel auto zatím ani nemůžeme opravit, ztratili bychom nárok na reklamaci... Pokud bychom prohráli, vrátím se sem ještě pro odborné rady, jak a kde tedy opravit/repasovat :-)

Link to comment
  • 4 weeks later...

Zeptám se, při výměně vodní pumpy, je třeba demontovat nějakou část nápravy? Měnili miň ji v autorizáku (už po 3. Za dva roky) a zdá se mi, že se hrabalo do geometrie. Dnes už to nemám jak zjistit (auto mi vyzvedla od nich přítelkyně) tak ať aspoň vím....

Link to comment

Ahoj, zítra jedu pro OII 1.8 TSI s motorem CDAA. Výroba 12/2012. Najeto 89t km.

Týká se papání oleje i tohoto motoru? Jak při prohlídce orientačně ověřit stav?

Svíčky? Dostanu se k napínáku bez sundání podběhu?

Kabel mám, kanál 93 přečíst umím. Do jaké hodnoty je ještě řetěz OK?

Díky P 

Link to comment
  • 2 weeks later...
V 2. 11. 2018 at 1:06, Paik napsal:

Ahoj, zítra jedu pro OII 1.8 TSI s motorem CDAA. Výroba 12/2012. Najeto 89t km.

Týká se papání oleje i tohoto motoru? Jak při prohlídce orientačně ověřit stav?

Svíčky? Dostanu se k napínáku bez sundání podběhu?

Kabel mám, kanál 93 přečíst umím. Do jaké hodnoty je ještě řetěz OK?

Díky P 

Vypadá to, že to nedopadlo, když je opět v inzerci... Byl nějaký problém?

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...