Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Mam uvedenu motorizaciu v spojeni s dsg a vpohode.Ziadny lenivec to nieje.Dsg radi rychlo a sametovo hladko,takze aj papierovo slaby vykonovy potencial vyuziva viac ako lepsie.Slusny krutiak tiez hra svoju rolu.

Mal som ju predtym aj v manuale a tam sa mi to zdalo krapet horsie.

A ked sa ti bude malit,zebehnes TDI funovia a das si ho spravit na 100kw a 270nm a budes vysmiaty,ako leco:-)

Odkaz ke komentáři

Motorově ve spojení s DSG to bude jezdit celkem slušné. Přesto bych, pokud to má být soukromé, docela váhal ohledně případných budoucích vad/vrtochů DSG, které jsou zde na fóru popisovány. Výbava kromě DSG střední+malý kožený paket, tedy řekl bych celkem slabá. Ještě bych chtěl upozornit na to, že vzhledem k tomu, že se jedná o auto z prvních měsíců výroby, může to být docela slušná koza (několikeré ladění pružin). Další otázkou je při poměrně malém nájezdu za 2,5roku stav PDF. H

Odkaz ke komentáři

Objem nicim nenahradis a poradis mu 1,4ku :palec:

A pises,ako keby si mal ty osobne nejaky 3 liter.Ved mas tiez iba downsizingovu 1,8mu a to teda tiez nieje terno,aj ked teda je vykonovo ponatahovana :D

Kazdopadne,co ti brani Ondrej 1 ist sa na konkretnom aute zviest,absolvovat testovacku a urobit si obraz sam.Nemas od nej ocakavania a obavas sa vykonu.Ja som mal to iste a som z toho motora ozaj milo prekvapeny.

Odkaz ke komentáři

Urcite nemam downsizingovu 1,8 mu a vobec neni ponanatahovana. Mozno ja som ju natiahol , no nekupil som si mb-cku na cely zivot. Ak ty Patrik1971 ano tak sa vytesuj a bud milo prekvapeny. Auto je spotrebny material aspon u mna. Povedal som svoj nazor a urcite nikto neni zvedavy na tvoju kritiku. (Inac na dvore mam aj 4,0 V 8 a aj moto vzr 1800 ale to sem nepatri.)na 1,6 tdi som jazdil a viem ze to nieje ziadna slava , preto som na konci napisal aby sa rozhodol Ondro ako chce.

Odkaz ke komentáři

Asi pobouřím majitele 1,6, ale já bych (po několikaměsíční zkušenosti) šel do 2,0TDI. Objem je objem.

 

1,6 pojede určitě dobře, protože je patřičně vyfoukaná turbem. 2,0 bude vždycky robustnější a při běžném používání pracuje tak na 20-25% svého výkonu což by se mohlo projevit i v životnosti.

 

Záleží na co to chceš...pokud budeš jezdit s plným autem a třebas i vlek...tak je 2,0 rozumnější volba

Odkaz ke komentáři

no abych rekl pravdu,nejradeji bych 2,0 tdi,ale to je dost drahe...1,6 jsem mel na poslednim miste,ale ted se proste tahle naskytla.nakonec do ni asi nepujdu...porad jsem tak nejak rozhodlej na 1,4 tsi.prijde mi to celkem optimalni.slusnej vykon ani spotreba neni tak hrozna.akorat nebyli moc chvaly na rozvody,snad je to vychytany uz

Odkaz ke komentáři

moje skusenosti:

mam O3 cca rok, nabehane 40 000km.

 

Jazdim 90% dialnice, prazdny.

 

Motor je vykonovo uplne v pohode. Do 140kmh zerie okolo 5,5 litra. Pri 120 kmh do 5 litrov.

 

Nahanat sa s tym neda, ale zrychluje slusne a rychlost udrzi bez problemu.

 

Mam este EURO 5, takze verziu nezoskrtenu SCR. :-)

 

 

Pri 140kmh motor toci cca 2600 otacok.

Mal som uz aj benzinovu 2,4ku, ktora mala pri 140kmh na otackomeri skoro 4000ot.

Nemyslim si, ze v zivotnosti 2,0 a 1,6 tdi je nejaky rozdiel. Dolezite je, ako je motor navrhnuty - ak je nieco pojebane - potom sa motor pokazi bez ohladu na obsah. Vid napr Toyta 1,4d = vyborny a odolny motor a 2,2 D-cat - totalna sracka.

 

TSI je fajn do mesta a na kratke trate, TDI patri na dialnicu.

Este dodam, ze pri 1,6 TDI hodne citit, ked sa nalozi - vtedy treba viac slapat na plyn. Pokial clovek jazdi nalozeny - 2,0tdi bude lepsia volba.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o měsíc později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...