Přejít na obsah

Kohyho RS


Doporučené příspěvky

Jo podle výrobce údajně 5koníků snad jo protože za tu dřinu dostat na turbo tu hadici bych si zasloužil aspon 15 :D Až to budu mít celý zkompletovaný tak hodim foto..

Jinak hadice to jsou BestPower Racing od nějakýho prodejce z Ebaye a vyšli cca na 3500kč což je luxusní cena protože jen ta sací hadice stojí v čr okolo 4000kč

Upraveno uživatelem Kohyy
Odkaz ke komentáři

Tak včera sem zkusil dezinfekci klimatizace pod kabinový filtr, protože sem začal cítit něco co se mi nelíbilo :D Sprej funguje po zápachu ani památka...

Na tom motoru mě trochu mrzí že sem trubku turba od cooleru nenatřel silikonovou barvou omotávku, původně byla sytě žlutá ale ted teplem pěkně vybledla :/

Climatronic už mám také přesvícený nakonec do studené bílé aby to trochu pasovalo s budíkama, fotku nahodím navečer, díky za ohlasy kluci :)

post-49336-0-43481600-1469508666_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Kohyy: Díky, jen koukám, že jsem nahrál jinou fotku, chtěl jsem tu s gunmetal, jak jsem slíbil. Večer to napravím. Jinak doporučuju keramické desky. Vpředu je mám od EBC, vzadu klasika a po 1000km + pár kol v Mostě mám předky docela čisté a zadky černé.

 

Lumen: Koukni na kosmetiku Chemical Guys, podle lidí, co se tím živí, tak lepší než Meg :)

 

Jinak s odvzdušněním přes VAG opatrně, údajně to je prý záhul pro čerpadlo.

Upraveno uživatelem LadikRS
Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

tak menší údržba

- nové těsnění do škrtící klapky a sání, vše vyčištěno zkusil sem "zázrak" od starline a fungovalo kupodivu :D

- nalakováno

- na trubku od IC sem přidal ještě hliníkovou pásku pro odrážení tepla pod ní sem nechal tu skelnou na svody.

- všude vyměněny šrouby za nerez a pojištěny loctitem na závity

 

Objednán je nový Oil Catch s 19mm vývody a červenou hadici.

 

- nainstalován turbo timer, mimochodem parádní věcička. Ale at vás ani nenapadne dávat jim za to v česku 2700kč! :D Ali za 450kč a funkčnost perfektní i kvalita spracování.

 

Brzo snad přibude Intercooler :)

post-49336-0-71922400-1473524623_thumb.jpg

post-49336-0-98668400-1473524636_thumb.jpg

post-49336-0-65340700-1473524652_thumb.jpg

post-49336-0-74436400-1473524694_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Kohyy
Odkaz ke komentáři

Z filtrů bych bral jedině AEM Dryflow. Nepoužívá olej, takže to nezasírá váhu. Sám ho vozím. Měl jsem před tím BMC CDA, K&N i Pipercross. Navíc Pipercross dělá pěnové a ta filtrace nic moc. Oproti papírovému teda hůř filtruje i bavlna.

<br />Lumen: Jestli Ti to pomůže, tak já mám FMIC od Toyosports z Anglie.

Odkaz ke komentáři

Otevřenej filtr v plánu nemám, je s tím jenom starost při čištění a údržbě.. Navíc nejlepší vlastnosti má pořád filtr box když se upraví. V plánu mám upravit filtr box a přívod vzduchu pro něj pomocí tohodle:

http://www.speedpro.eu/kompletni-sada-revotec-power-grey-prumer-p-12970.html

 

IC budu nejspíš objednávat z ebay, podobný sady jakou jsou na fmic.pl a highperformance..Vývody 2 na jedné straně.

 

 

Odkaz ke komentáři

A jsi si jistý, že potřebuješ upravit airbox? Stejný airbox používají i o dost výkonnější 1.8T a rozhodně nemají problém s nedostatkem vzduchu. Podle mě vyhozené peníze. Navíc tou hadicí povedeš kromě vzduchu i vodu na filtr. Jinak Ty máš chip? Já jen, že bez něj moc smysl FMIC nemá :)

Odkaz ke komentáři

Mám zkušenost s FMIC i na sérii a rozdíl jsem nijak nepozoroval kromě většího turbolagu. Stojí za to si porovnat hodnoty teploty. Já vracel sériové IC. Dost lidí tu navštěvuje i zahraniční weby a i tam se dočteš, že na sériové 1.8T nemá smysl měnit IC. A že je utopený vůbec nevadí, má udělaný nasávač, takže nápor vzduchu tam je. Osobně bych FMIC montoval až po chipu. Nemyslím to zle, jen se Ti snažím poradit, ať zbytečně nevyhazuješ peníze za věci, které nejsou vůbec potřeba. Spíš bych nejdřív pořídil chip. Ten se dá taky provozovat se sériovým IC, našetřit na FMIC až pak. Ten chip auto oživí znatelně oproti FMIC, obzvláště na sérii :)

Odkaz ke komentáři

Já mám 154kW a 300Nm. Oproti sérii to je veliký skok. Nechci Tě od FMIC odrazovat, ale pokud chceš jít s výkonem nahoru, ten chip bude podle mě lepší volba jako první úprava. I dost lidí zde jezdí s chipem bez FMIC. A nedoporučuju kupovat to malé IC do podběhu jak má třeba Forge. Rozdíl oproti sériovému byl nulový. V Anglii to i testovali a naměřily s ním dokonce horší hodnoty oproti sériovému :D

 

Při výběru chipu bych nešel podle maximálních hodnot, ale spíš bych se hlavně zaměřil na průběh výkonu. Mně osobně se v ČR u dostupných chipů líbí Motorpower odsud z fóra a pak znatelně dražší APR.

Upraveno uživatelem LadikRS
Odkaz ke komentáři

Tak na základě logování z vagu jsem se rozhod že první na řadu přijde IC ty teploty jsou tam opravdu vysoké... Přes zimu ho objednám a napasuju ted už to nemá cenu :P

 

Konečně dorazil magnetický šroub na výpust oleje. Leju Mobil 1 5w-50 peak life

 

 

Také dorazil bezpečnostní 3 bodový pás, pro spolujezdce je objednaný pouze návlek na originální pás stejné značky a barvy jako je ten 3. bod aby to trochu lícovalo :D

 

Dále jsem změnil trochu xift za pomocí žluté transparentní folie a lišty v nárazníku sem dal na černo

 

post-49336-0-36987800-1474300881_thumb.jpg

post-49336-0-66938100-1474300891_thumb.jpg

post-49336-0-85295900-1474300903_thumb.jpg

post-49336-0-88585400-1474300913_thumb.jpg

post-49336-0-50816400-1474300921_thumb.jpg

post-49336-0-09995700-1474300940_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Kohyy
Odkaz ke komentáři

Ten šroub seženeš bez problémů i u nás. Taky jsem ho používal.

Kohy: Jaké teploty jsi naměřil? Protože to je divné, že by jsi měl vysoké. To bude někde problém. Jinak na zimu 5W50 rozhodně nedoporučuju, to jsem zapomněl před tím napsat :(

Upraveno uživatelem LadikRS
Odkaz ke komentáři

Jenže ten olej neohřeješ na jeho provozní teplotu v zimě. V úvahu připadá jen v létě, ale i v létě nemám problém s 5W40 a to mám navíc chip a snese i jeden trackday s tím, že ho pak měním. Radši ho schovej na příští léto. Já ho loni dával v říjnu a byla to blbost. A k tomu FMIC, tak tohle není špatná teplota, já jsem na tom obdobně a to mám FMIC (v neděli jsem logoval váhu a měl jsem navolenou i teplotu nasávaného vzduchu, takže pod plným tlakem turba jsem mohl jet pár vteřin).

Upraveno uživatelem LadikRS
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...