surfman Odesláno Červenec 20, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 20, 2016 teda ty jedeš 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin_TDi Odesláno Červenec 21, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 21, 2016 Parádní progress , tady někdo chce asi víc kobylek .... :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
coptman Odesláno Červenec 21, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 21, 2016 Parádní éRo, můžu se Tě zeptat, jakou značku máš těch hadic a na kolik Tě vyšly? Já chci časem dávat taky na mé RS "silikon" ale máme mimi a stavím barák, takže buďto průběžně a nebo že by Ježíšek? :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kohyy Odesláno Červenec 21, 2016 Autor Sdílet Odesláno Červenec 21, 2016 (upraveno) Jo podle výrobce údajně 5koníků snad jo protože za tu dřinu dostat na turbo tu hadici bych si zasloužil aspon 15 :D Až to budu mít celý zkompletovaný tak hodim foto.. Jinak hadice to jsou BestPower Racing od nějakýho prodejce z Ebaye a vyšli cca na 3500kč což je luxusní cena protože jen ta sací hadice stojí v čr okolo 4000kč Upraveno Červenec 24, 2016 uživatelem Kohyy 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kohyy Odesláno Červenec 26, 2016 Autor Sdílet Odesláno Červenec 26, 2016 Tak včera sem zkusil dezinfekci klimatizace pod kabinový filtr, protože sem začal cítit něco co se mi nelíbilo :D Sprej funguje po zápachu ani památka... Na tom motoru mě trochu mrzí že sem trubku turba od cooleru nenatřel silikonovou barvou omotávku, původně byla sytě žlutá ale ted teplem pěkně vybledla :/ Climatronic už mám také přesvícený nakonec do studené bílé aby to trochu pasovalo s budíkama, fotku nahodím navečer, díky za ohlasy kluci :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lumen1.8 Odesláno Červenec 26, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 26, 2016 Motor vypadá dobře. Já bych stříknul i parohy na černo. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kohyy Odesláno Červenec 26, 2016 Autor Sdílet Odesláno Červenec 26, 2016 Třeba časem, ale zatím se mi do toho nechce :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Červenec 28, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 28, 2016 (upraveno) Kohyy: Díky, jen koukám, že jsem nahrál jinou fotku, chtěl jsem tu s gunmetal, jak jsem slíbil. Večer to napravím. Jinak doporučuju keramické desky. Vpředu je mám od EBC, vzadu klasika a po 1000km + pár kol v Mostě mám předky docela čisté a zadky černé. Lumen: Koukni na kosmetiku Chemical Guys, podle lidí, co se tím živí, tak lepší než Meg :) Jinak s odvzdušněním přes VAG opatrně, údajně to je prý záhul pro čerpadlo. Upraveno Červenec 28, 2016 uživatelem LadikRS 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kohyy Odesláno Září 10, 2016 Autor Sdílet Odesláno Září 10, 2016 (upraveno) tak menší údržba - nové těsnění do škrtící klapky a sání, vše vyčištěno zkusil sem "zázrak" od starline a fungovalo kupodivu :D - nalakováno - na trubku od IC sem přidal ještě hliníkovou pásku pro odrážení tepla pod ní sem nechal tu skelnou na svody. - všude vyměněny šrouby za nerez a pojištěny loctitem na závity Objednán je nový Oil Catch s 19mm vývody a červenou hadici. - nainstalován turbo timer, mimochodem parádní věcička. Ale at vás ani nenapadne dávat jim za to v česku 2700kč! :D Ali za 450kč a funkčnost perfektní i kvalita spracování. Brzo snad přibude Intercooler :) Upraveno Září 10, 2016 uživatelem Kohyy 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pulsik Odesláno Září 11, 2016 Sdílet Odesláno Září 11, 2016 Máš to luxusní ;-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
milos0785 Odesláno Září 11, 2016 Sdílet Odesláno Září 11, 2016 A co filtr ? Nemas v planu Pipercross ? ;-) Jinak je to parada !! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lumen1.8 Odesláno Září 11, 2016 Sdílet Odesláno Září 11, 2016 Jaký IC pořizuješ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Září 11, 2016 Sdílet Odesláno Září 11, 2016 Z filtrů bych bral jedině AEM Dryflow. Nepoužívá olej, takže to nezasírá váhu. Sám ho vozím. Měl jsem před tím BMC CDA, K&N i Pipercross. Navíc Pipercross dělá pěnové a ta filtrace nic moc. Oproti papírovému teda hůř filtruje i bavlna. <br />Lumen: Jestli Ti to pomůže, tak já mám FMIC od Toyosports z Anglie. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kohyy Odesláno Září 11, 2016 Autor Sdílet Odesláno Září 11, 2016 Otevřenej filtr v plánu nemám, je s tím jenom starost při čištění a údržbě.. Navíc nejlepší vlastnosti má pořád filtr box když se upraví. V plánu mám upravit filtr box a přívod vzduchu pro něj pomocí tohodle: http://www.speedpro.eu/kompletni-sada-revotec-power-grey-prumer-p-12970.html IC budu nejspíš objednávat z ebay, podobný sady jakou jsou na fmic.pl a highperformance..Vývody 2 na jedné straně. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lumen1.8 Odesláno Září 11, 2016 Sdílet Odesláno Září 11, 2016 Taky bych chtěl dva vývody na jedné straně. To vedení přes motor se mi nelíbí. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Září 11, 2016 Sdílet Odesláno Září 11, 2016 A jsi si jistý, že potřebuješ upravit airbox? Stejný airbox používají i o dost výkonnější 1.8T a rozhodně nemají problém s nedostatkem vzduchu. Podle mě vyhozené peníze. Navíc tou hadicí povedeš kromě vzduchu i vodu na filtr. Jinak Ty máš chip? Já jen, že bez něj moc smysl FMIC nemá :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kohyy Odesláno Září 11, 2016 Autor Sdílet Odesláno Září 11, 2016 Chip bude do budoucna, chci mit pripravene chlazeni.. A kazdopadne ic tak jak je originalne je nesmysl i pro nenacipovany rs. Utopeny v podbehu bez poradnyho naporu vzduchu. Lepsi chladit poradne serii nez ji chladit malo. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Září 12, 2016 Sdílet Odesláno Září 12, 2016 Mám zkušenost s FMIC i na sérii a rozdíl jsem nijak nepozoroval kromě většího turbolagu. Stojí za to si porovnat hodnoty teploty. Já vracel sériové IC. Dost lidí tu navštěvuje i zahraniční weby a i tam se dočteš, že na sériové 1.8T nemá smysl měnit IC. A že je utopený vůbec nevadí, má udělaný nasávač, takže nápor vzduchu tam je. Osobně bych FMIC montoval až po chipu. Nemyslím to zle, jen se Ti snažím poradit, ať zbytečně nevyhazuješ peníze za věci, které nejsou vůbec potřeba. Spíš bych nejdřív pořídil chip. Ten se dá taky provozovat se sériovým IC, našetřit na FMIC až pak. Ten chip auto oživí znatelně oproti FMIC, obzvláště na sérii :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kohyy Odesláno Září 12, 2016 Autor Sdílet Odesláno Září 12, 2016 Jo v pohodě beru každou radu od každýho, a cenim si toho vim že dost lidí se v tom vyzná :) Zajedu prvně na chip, kolik máš nachipováno? Já sem si říkal že těch 150kw bude akorát.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Září 12, 2016 Sdílet Odesláno Září 12, 2016 (upraveno) Já mám 154kW a 300Nm. Oproti sérii to je veliký skok. Nechci Tě od FMIC odrazovat, ale pokud chceš jít s výkonem nahoru, ten chip bude podle mě lepší volba jako první úprava. I dost lidí zde jezdí s chipem bez FMIC. A nedoporučuju kupovat to malé IC do podběhu jak má třeba Forge. Rozdíl oproti sériovému byl nulový. V Anglii to i testovali a naměřily s ním dokonce horší hodnoty oproti sériovému :D Při výběru chipu bych nešel podle maximálních hodnot, ale spíš bych se hlavně zaměřil na průběh výkonu. Mně osobně se v ČR u dostupných chipů líbí Motorpower odsud z fóra a pak znatelně dražší APR. Upraveno Září 12, 2016 uživatelem LadikRS 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kohyy Odesláno Září 19, 2016 Autor Sdílet Odesláno Září 19, 2016 (upraveno) Tak na základě logování z vagu jsem se rozhod že první na řadu přijde IC ty teploty jsou tam opravdu vysoké... Přes zimu ho objednám a napasuju ted už to nemá cenu :P Konečně dorazil magnetický šroub na výpust oleje. Leju Mobil 1 5w-50 peak life Také dorazil bezpečnostní 3 bodový pás, pro spolujezdce je objednaný pouze návlek na originální pás stejné značky a barvy jako je ten 3. bod aby to trochu lícovalo :D Dále jsem změnil trochu xift za pomocí žluté transparentní folie a lišty v nárazníku sem dal na černo Upraveno Září 19, 2016 uživatelem Kohyy 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luk.ass Odesláno Září 19, 2016 Sdílet Odesláno Září 19, 2016 hodně dobře poladěný blinkry...jinak ten tříbod zajímavej a dokonce i se mi líbí,ale jen by mě štvalo jako je to vzadu ukotvený,ale je jasný,že to někde být zapřažený musí.kdyby to šlo jinak,taky by se mi to líbilo... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
surfman Odesláno Září 19, 2016 Sdílet Odesláno Září 19, 2016 Pěkný změny. Ten šroub na výpust je jen na efekt? Co stál? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kohyy Odesláno Září 19, 2016 Autor Sdílet Odesláno Září 19, 2016 Luk.ass: právě že je to odepínatelný přes redukci takže kdykoliv odepnu a můžu poutat klasiku :P Surfman: Nene má silnej magnet a přitahuje bordel ve vaně, bohužel na cenu si nevzpomenu mám ho od kámoše zadarmo z ebay takže pár korun.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
surfman Odesláno Září 19, 2016 Sdílet Odesláno Září 19, 2016 Tak to jo...tak zjisti od kámoše pod jakým názvem to najdu na ebay. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Září 20, 2016 Sdílet Odesláno Září 20, 2016 (upraveno) Ten šroub seženeš bez problémů i u nás. Taky jsem ho používal. Kohy: Jaké teploty jsi naměřil? Protože to je divné, že by jsi měl vysoké. To bude někde problém. Jinak na zimu 5W50 rozhodně nedoporučuju, to jsem zapomněl před tím napsat :( Upraveno Září 20, 2016 uživatelem LadikRS 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kohyy Odesláno Září 20, 2016 Autor Sdílet Odesláno Září 20, 2016 5w 50 je moc hustý jsem si toho vědom ale zase výborně snáší teplotní výkyvy... včera sem měl 40-50C to je hrozně moc na to že venku nebylo extra teplo, spíš vůbec teplo.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Září 20, 2016 Sdílet Odesláno Září 20, 2016 (upraveno) Jenže ten olej neohřeješ na jeho provozní teplotu v zimě. V úvahu připadá jen v létě, ale i v létě nemám problém s 5W40 a to mám navíc chip a snese i jeden trackday s tím, že ho pak měním. Radši ho schovej na příští léto. Já ho loni dával v říjnu a byla to blbost. A k tomu FMIC, tak tohle není špatná teplota, já jsem na tom obdobně a to mám FMIC (v neděli jsem logoval váhu a měl jsem navolenou i teplotu nasávaného vzduchu, takže pod plným tlakem turba jsem mohl jet pár vteřin). Upraveno Září 20, 2016 uživatelem LadikRS 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luk.ass Odesláno Září 20, 2016 Sdílet Odesláno Září 20, 2016 dávám Castrol 5w30 a za mě cajk si myslim... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Září 20, 2016 Sdílet Odesláno Září 20, 2016 Osobně bych přešel tak 5W40, ale na druhou stranu, v zahraničí jezdí na 30 spousta 1.8T od výroby. Jen bych opravdu dodržel ten interval max 10t km. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.