Jump to content

Vibrace ve volantu při brzdění a svižnější jízdě Octavia I RS


RS-Peky

Recommended Posts

Zdravim. Mám problém s mojí RS první generace. když brzdím z vyšší rychlosti např. sjezd z dálnice, tak se mi jakoby rozklepe trochu volant a někdy i při prudším brzdění jsou cítit vibrace. Nové jsou čepy, komplet brzdy, tlumiče i s uložením. Kotouče nejsou zvlněné. Poradí mi někdo prosím? :/

Link to comment

Vždy brzdí víc přední je to asi cca 70 : 30 pro přední už vetší velikosti kotouču na předních nápravách tomu napovídají . Kdyby měly zadní kola větší brzdnej účinek tak máš celkem v zatáčkách problém jelikož by ti utíkal zadek ven. Obecně se dá i říct že bez zadních se dá celkem jezdit ale bez předních bych asi nezkoušel , jasně že nejlepší je to mít v pořádku . Ohledně toho klepání ve volantu mam teď stejný problém ale dělá to jen občas brzdy 312/256 tedy RS a připisuji to vůli v řízení .

Link to comment

Tohle auto je na stejné platformě jako Golf, Audi číslo dílu 8N0407181B. Jak se klepou ramena tak to časem ohne kotouče a nakonec vymlátí ložiska. Výrobci si na to nechali udělat expertízu protože jim lidi vraceli kvůli tomu brzdový díly. Ramena jsou stejná, ve Škodovce si mysleli že ty polovičatý silentbloky stačí a nacpali to i na naftu. Problémy to dělá jen pokud jsou vymlácený ostatní silentbloky nebo čepy ramen a řízení prostě jak se stabilizují ramena tak se začnou projevovat ostatní závady :-D

 

Odesláno z mého Lenovo A536 pomocí Tapatalk

Link to comment
  • 1 month later...

Dikey.. když dáš na dieslaa plné sílentbloky tak se kroutí kotouče ??? Mám 1.9 66kw ciplou na 80kw. Nové tlumiče, cepy,sílentbloky z TT a měl jsem tam zimermany teď trw a obojí vydržely cca 4000km a začli kopat. Teď jsem na to chtěl koupit vrtané bremba už nevím jak nad tím vyzrát. Diiiky

Link to comment

Hele neslysel jsem nikdy ze pri ponych pukoch se krouti kotouce.

 

Je to otom jak brzdis jak jezdis. Pokud je spalis behem prvnich par km tak je to passe a pk uz nic moc nevydrzi.

 

Ja jezdim zimmerman 312 a bez problemu. Pokud mas 280mm brzdy tak ty brzdy velmi rychle prehrejes a je jedno jaky mas kotouc. 280mm neni zadna hitparada.......

Link to comment

Puky tt nejsou moc idealni varianta. Ale aby se kotouce zkroutili se mi moc nezda vetsinou co nekdo dojel tak je spalil brzdenim a nekteri az do fialova.

 

Zajed cca 100 km klidnym brzdenim a bude to ok. Spousta lidi tomu da hned pokourit a je ponich.

 

Davali jsme ted na dobre naledeneho golfa 4 280mm zimmermany nato desky od zimmermann a pohoda ale po delsim brzdeni je to tupe proste male brzdy ( majitel se rozhodnul dat vetsi 288mm) a bude to v klidu ty uz se jen tak nekrouti.

Link to comment

Kluci pokud se nepletu tak takovou neplechu dělají špatné ložiska. :blink: Sundej kolo a brzdový kotouč, sežeň si někde úchylkoměr a uvidíš jestli ti nehází náboj. Vím že s tím mělo hodně lidí problém :palec: Pokud to říkám špatně tak mi nenadávejte :facka: :lol:

Link to comment

http://autorozvody.cz/clanky/vibrace-prednich-kotoucovych-brzd-vozu-skoda-octavia.html

 

Drobne pojednani o zvlnenych kotoucich Octavie 1

 

Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk

Sorry za zhuštěný text samozřejmě že plné puky TT řeší tento problèm tedy pokud není pozdě viz. článek. Takto vyřešena benzínová Octavia I 1,6 AVU 2000 a BFQ 2004.

 

Odesláno z mého Lenovo A536 pomocí Tapatalk

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • mám CDAA a měly by mi tam sedět tyhle; https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1k0407621f-naboj-predniho-zadniho-kola-s-loziskem-fag-14398.html  
    • Ahoj no ano mám 4 šrouby a 288 kotouč.Ale nevím vnitřní průměr mají 27.5 nebo 29mm.Sondoval jsem kolik tak stojí v Kelly, protože snad všichni opravny to tam objednávají,alespoň tam kam chodím já.A píšu frajerovi jestli mi vymění ložisko a že mají teďka akci v Kelly ve slevě ložisko že 3500 na 730kč. A on,kde jsem to vzal a poslal mi foto tý druhý společnosti co je s Kelly to samý za 3500kč.Poslal jsem mu foto s Kelly,že je za 730kč.Už mi ani neodepsal.Tak jsem si říkal,že si ho objednám sám a půjdu do servisu ať mi ho tam dají. A ušetřil bych dost. Ale narazil jsem na ten problém s vnitřním průměrem.Tak mám smolíka a musím to nechat komplet na servisu.Počítám,že budu platit tak cca 2500 za ložisko a tak cca 2000 za práci.
    • Jelikož máš 118 kw, tak máš 288 brzdy a skoro bych řekl 100% máš 4 šroubové ložiska. Hoď si VIN do škoda dílů, tam ti to vyfiltruje podle toho, co máš na autě
×
×
  • Create New...