paulieschta Odesláno Červen 4, 2019 Autor Sdílet Odesláno Červen 4, 2019 Je to potom trošku odveci, že robia jedne pružiny pre toľko motorizácií. No už s tým asi aj tak nič nenarobím. Padnúť to ešte trošku asi padne. Už len kúpiť nejaké takéto elektróny a bude to parádička 😄. Skúšali sme 18ky s kamarátovho superba. (resp. jednu 18ku 😄) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Červen 4, 2019 Sdílet Odesláno Červen 4, 2019 18" vypadaji paradne 👍, ale nema Sup srouby 5x112? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
paulieschta Odesláno Červen 5, 2019 Autor Sdílet Odesláno Červen 5, 2019 Áno má, mali sme ale podložky na zmenu rozteče, alebo ako sa to presne volá. Chcel by som nejaké kúpiť v blízkej budúcnosti, len neviem ako to je z ich zapisovaním, keďže v TP mám najväčšie 16ky. Asi budem musieť kúpiť nejaké nové, aby som mal TUV certifikát, nie? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin ASV Odesláno Červen 5, 2019 Sdílet Odesláno Červen 5, 2019 Originál pružiny jsou rozdělený. Druhovýroba jen vydělává. Víte,co stojí vývoj,zkoušení,schválení? Tohle není jako kupovat rohlíky. To je jako,že O III je bezpečnější než O I. Když to někdo zbastlí a nepřemejšlí,není se co divit. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rusty333 Odesláno Červen 5, 2019 Sdílet Odesláno Červen 5, 2019 Jen ze zvědavosti, druhovýrobci to teda dělají jak? Podle toho co píšeš to zní jako by oni nemuseli testovat a schvalovat. Zrovna firma Bilstein do toho vývoje a testování asi něco málo napumpuje. Tím nemám na mysli sérii B4, ale B6 a výš. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin ASV Odesláno Červen 5, 2019 Sdílet Odesláno Červen 5, 2019 Právě,"jen něco málo napumpuje". Málo. Tolik toho neprodává. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
paulieschta Odesláno Červen 5, 2019 Autor Sdílet Odesláno Červen 5, 2019 9 hours ago, Martin ASV said: Když to někdo zbastlí a nepřemejšlí,není se co divit. Ako beriem to, ale zas treba si uvedomiť, že nie každý sa vyzná do všetkého. Každý nevie napr. že pružiny sú až tak fíňave na váhu a pod. Tiež som vzdelaný z neba nespadol. 😄 Kúpil som ich, skúsil som to, nabudúce budem vedieť, že treba dávať na to väčší pozor. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin ASV Odesláno Červen 6, 2019 Sdílet Odesláno Červen 6, 2019 Jo,zkušenost. Každý by měl dělat to,čemu rozumí a ne strkat nos do toho,čemu neruzumí a ani si nevyhledá info. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
hobča Odesláno Červenec 6, 2019 Sdílet Odesláno Červenec 6, 2019 V 30. 5. 2019 at 23:35, paulieschta napsal: Inak hobča veľmi pekne ti vyzerá tá octavia, takisto ako aj passtovi (až ma mrzí, že nemám facelift), len fakt nechápem prečo vám ten podvozok tak dobre sedí 😄 btw. pardon za doublepost, nešlo mi to už editnúť. Ahoj, vzadu mám podložky vytočené ze silonu tuším 20mm protože zadek lehl až moc dolu 🙂 0 Citovat Odkaz ke komentáři
VenousekVesely Odesláno Duben 22, 2020 Sdílet Odesláno Duben 22, 2020 Hoj kamarádi,tak jsem taky koupil EIBACH-Pro Kit -30mm.Montáž bude až koncem května,ale chci se zeptat to auto sedne opravdu o těch 30mm???Já totiž ty pružiny meřil zadní jsou kratší o cca 25mm,ale ty přední se mě zdají až moc,tam je rozdíl 45mm.A ještě se chci zeptat co STK,projdu normálně,nebo musí být v TP. Předem děkuji za info 1U2 1.9tdi 74 kw 2010 0 Citovat Odkaz ke komentáři
_sulcik_ Odesláno Duben 22, 2020 Sdílet Odesláno Duben 22, 2020 tys je měřil venku z auta? volná délka pružiny nemá na postavení vliv, záleží na tuhosti pružiny. Když si sedneš na skákací balon a bourací kouli, taky se každé prohne jinak. Jinak STK záleží na technikovi, blbý je, že každej technik už pár oktávek viděl, tak ví jak mají stát. Musíš se usmívat, poslat prsatou ženu, nebo zavolat na pomoc Boženu Němcovou 0 Citovat Odkaz ke komentáři
VenousekVesely Odesláno Duben 23, 2020 Sdílet Odesláno Duben 23, 2020 To měření myslím tak,že origo pružina zadní je 343mm-Eibach 320mm,což tak +/- odpovídá.Přední pružina origo 362mm-Eibach 315,tak to mě zarazilo.Ale jak píšeš,jde o tu tuhost taky.Ale to já jen tak vyzvídám než to uvidím v realu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
_sulcik_ Odesláno Duben 23, 2020 Sdílet Odesláno Duben 23, 2020 Jde o oboje, ale samotná volná délka není moc vypovídající údaj. Když při 350kg na kolo změníš tuhost z 20 N/mm na 22 N/mm, auto ti soupne o 15mm. A věřím že rozdíl tuhosti těch pružin Eibach vs Série bude ještě větší. Jinak samosebou ta přesnost toho snížení nebude nic extra a určitě to neklesne přesně o 30mm vpředu i vzadu, protože Eibach má většinou tak 2 pružiny na jednu variantu snížení, zatímco v sériovým autě jich bývá tak 5 i více, podle toho jak iroká je paleta motorů a výbav. Takže hodně záleží jak těžkej máš motor a jakou výbavu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
VenousekVesely Odesláno Duben 23, 2020 Sdílet Odesláno Duben 23, 2020 No mám 1.9tdi tour 05/10,tak myslíš,že to bude i míň jak těch 30mm?No paní my říkala když jsem to kupoval,že to nebude moc znát.No za mě a pro mě by těch -30 bylo fajn.Musím stím taky normálně jezdit.Já jdu 20.5.,na STK,tak jsem tu montáž právě radši domluvil po kdyby to byl nějaký extrém.Což teda asi nebude. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
_sulcik_ Odesláno Duben 23, 2020 Sdílet Odesláno Duben 23, 2020 to je takový věštění z křišťálový koule. To bych musel znát přesný hmotnosti na nápravu a tuhost tý pružiny, pak by to šlo spočítat. Ale oni to budou kostruovat na nějaký průměrný auto a jelikož máš těžkej motor, ale Tourka nemívá zase tolik výbavy, tak by jsi mohl mít štěstí a trefit se do jejcih zamýšleného snížení. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
VenousekVesely Odesláno Duben 23, 2020 Sdílet Odesláno Duben 23, 2020 No dám potom vedět a bude to snad O.K.,a díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin ASV Odesláno Duben 25, 2020 Sdílet Odesláno Duben 25, 2020 Laborovat s pružinama...... Již když si chceš dodělat klimu,musíš měnit pružiny vepředu. A proč je tolik pružin v Etce? Různé hmotnosti. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
VenousekVesely Odesláno Duben 25, 2020 Sdílet Odesláno Duben 25, 2020 Už sem myslel,že ani nepřidáš komentář Martine!Nikdo nelaboruje,přečti si pořádně příspěvky!Pružiny EIBACH a tlumiče BILSTEIN,fungují dohromady naprosto skvěle.Já se jen ptal,když píšou -30/-30,jestli to opravdu tak sedne.A ano chci auto níž a 17" disky do TP.Ať to vypadá trošku jako auto a ne nakopnutá koza. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin ASV Odesláno Duben 25, 2020 Sdílet Odesláno Duben 25, 2020 Já ti reaguji na to, "když píšou-30/-30 " .... Na papír se toho vejde. Ale když myslíš,že to je jak housky v krámě,........ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
VenousekVesely Odesláno Duben 25, 2020 Sdílet Odesláno Duben 25, 2020 Jo na papír se vejde hodně věcí máš recht!Ale radši mám čerstvý chléb než housky... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin ASV Odesláno Duben 25, 2020 Sdílet Odesláno Duben 25, 2020 A na jakou váhu jsou ty pružiny? A jakou váhu jsi měl originál,nebo-li jakou máš váhu ty? Dvě zásadní věci. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
_sulcik_ Odesláno Duben 25, 2020 Sdílet Odesláno Duben 25, 2020 no mám to na autě, teda místo Eibachů mám HRka, protože Eibach pružiny pro RS nedělá. A k tý tuhosti podvozku už jsou moc měkký stabíky. Takže v nižších rychlostech to není zrovna dvakrát komfortní ale stejně se to pak klopí víc než je zdrávo. Zadní a přední tlumič je trochu neslaďenej, jako je to lepší než série, ale skvěle ungující podvozek vypadá jinak. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
VenousekVesely Odesláno Duben 26, 2020 Sdílet Odesláno Duben 26, 2020 Origo 1000/1000,Eibach 1000/1000.A jinak Martine neber to osobně,ale ty co napíšeš,tak všichni jsou blbci "druhovýroba" a origo je origo.Ano to se hádat nebudu,protože to je pravda.Na druhou stranu druhovýroba,si asi taky nemůže vyrábět co chce a musí mít nějakou homologaci,když jsou ty díly určený do provozu!Ale myslím,že zrovna EIBACH je firma s velkým F!A když si zajedeš do Německa,Holandska,Belgie,kam dost často jezdím,tak tam u autorizovaných dodavatelů "ŠKODA" nabízejí přímo EIBACH jako příplatkovou výbavu.Přecetl jsem hodně názorů "ano nejsme odborníci" ale zrovna právě EIbach pro-kit a tlumení Bilstein fungují skvěle.Mě jde jen o to snížení a i když to spadne třeba jen o "-15mm" ,tak budu spokojenej.Série je prostě vysoká na můj vkus. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin ASV Odesláno Duben 26, 2020 Sdílet Odesláno Duben 26, 2020 Proti druhošce nic nemám,když za to stojí. Diskuse je o pružinách,dle čeho jsi jsi zjistil,že máš zatížení na kolo-nápravu 1000 v originále? To je velmi důležitý údaj. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
_sulcik_ Odesláno Duben 26, 2020 Sdílet Odesláno Duben 26, 2020 Cože? Dealeři v německu nabízejí Aftermarket pružiny? To by mě zajímalo, kdo jim takovou věc schválil, protože Škodovka, určitě ne, tím si jsem 100% jistej. K těm hmotnostem, ještě jsem neviděl dvoutunovou jedničkovou oktávku. Pružiny se konstruují na nezatížené vozidlo. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
VenousekVesely Odesláno Duben 26, 2020 Sdílet Odesláno Duben 26, 2020 Myslel jsem zatížení nápravy VTP "velký technický průkaz" 1000/1000,Eibach zatížení nápravy 1000/1000._sulcik_ ano když jsem řešil v Německu OIII,bylo my to nabídnuto jako přislušenství atd.,bla bla bla,nebudu to rozepisovat.A do konce jsem to snad i někde i četl,ale to byl myslím Sup.Ale prostě to tak je! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin ASV Odesláno Duben 26, 2020 Sdílet Odesláno Duben 26, 2020 V VTP je nejvyšší technicky přípustná 1000. Motáš jabka s hruškama. Jaké barevné označení pružin jsi měl v originále? Případně dle PRQ kodu zjistíš. A třeba základní podvozek a RS podvozek může mít stejné zatížení na nápravu ale progresivita pružin a jejich délka ve volném stavu je jiná. A to Eibach asi moc neřeší,hlavně prodat. Je vidět,že tomu moc nehovíš,tak se nehádej. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
VenousekVesely Odesláno Duben 26, 2020 Sdílet Odesláno Duben 26, 2020 No tak hlavně,že Ty jsi specialista jak tak koukám!Asi by jsi do toho Eibachu měl cinknout,že to dělají na ho*no a chtějí jen vydělávat,dle tvého úsudku.No nic končím debatu.Ale jsem rád,že jsi nezklamal,ostatně jako viz.,Tvé jiné příspěvky!👏👏A ano máš pravdu,že tomu nehovím,tak proto se asi ptám!Nebo nevím jestli je toto fórum určený: co budu mít zítra k obědu nebo kam půjdu souložit. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pavlus Odesláno Duben 26, 2020 Sdílet Odesláno Duben 26, 2020 No nic proti, jen to pročítám, ale ty koupíš a pak se ptáš? Já bych to udělal naopak [emoji848]Odesláno z mého auta Škoda Octavia 2.0 mpi 0 Citovat Odkaz ke komentáři
VenousekVesely Odesláno Duben 26, 2020 Sdílet Odesláno Duben 26, 2020 Já se přeci jen orientačně ptám,o kolik to půjde dolů.Mě je úplně jedno,jestli to spadne o -50 nebo o -10!Měsíc je dlouhá doba,jsem pouze zvědavý.A je mě úplně jedno,kdo,co,kolik,s kým je na ho*no atd.Čekal jsem odpověď: ano mám je na autě spadlo to o -20 apod.Vím,že u každého auta to bude asi jiný,ale takhle nějak si představuju odpověď na otázku!A ten kdo stím nemá zkušenosti,tak mlčí.A jště tedy dodám pro určitý lidi zde,jak jsem psal nejsem odborník,tak pro mě jako pro laika:mám pružinu o délce 362mm a pružinu o délce 315mm,rozdíl 47mm.Tak pro mě to znamená -47mm.Proto jsem se ptal!!! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.