Jump to content

Radasovo CeeRko


Radas

Recommended Posts

Tak jsem dnes pročistil přední odtoky za podběhy. Již mám na předním blatníku náznak postupové koroze, tak snad malinko posunu časově.

U obou předních podběhů jsem vytáhnul dost zbytků nečistot.

image.png.26cb53537d70b8a9a44084329d6a8656.png image.png.82f1c62a6199b19a18f822ea3574e2a9.png

image.png.075dab57449abbcd7682d8a8ce78fffa.png

 

Link to comment

tohle je prostě bolest Ovcí ...třeba Passat to má řešeno lépe, není tam taková kapsa jako u Ovce, chce to dělat minimálně na podzim a pak na konci jara ... jinak to tam hnije.

Zajímalo by mě, jak dlouho ti tam vydržela ta keramika ? Doplňoval jsi ji něčím ? Třeba Gyeon Wetcoatem ?

Edited by Fireee
Link to comment

aha, podívám se na ty produkty, já jsem na finesse trochu zanevřel po "zklamání" s finess pastama. Já to doplňuji tím wet coat, to funguje fakt skvěle a co se týče past a kotoučů, tak nedám dopustit na Koch chemie, to je opravdu kvalita.

Link to comment

CarPro Perl, budu testovat letos. Jde mi o to používat co nejméně přípravku na velkou škálu využití a Perl by to mohl splnit. Guma, kůže, plasty, interiér a exteriér.

wet coat jsem také používal, ale jednou jsem testnul Auto Finesse Ceramics, který jak naneseš tak je lepší mikrovláknem setřít a účinek je lepší. Wet coat byla rychlovka při umytí auta bez mikrovlákna.

Edited by Radas
Link to comment
  • 3 weeks later...

Tak máme za sebou STK.

Emise i TK bez závad. 

Najeto 345 000 km.

DPF zaplněn ze 39%

EGR OFF

Zapsáno nemám v protokolu nic, ale spojovací díl výfuku je malinko načatý ve šroubech/ postupová koroze. To čumím neboť se jedná o originál.

Edited by Radas
Link to comment
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Ahoj. šťastný to chlapec.   Vyměněno: - rozvody, upevňovací šroub kliky, těsnění, olejový filtr, motorový olej, vodící rolka, drážkový řemen, elektromagnet N205, držák pro uložení vačkových hřídelí (původní už neměl sítko a byl vydřený kolem ventilů), elektromagnetický ventil časování vačkové hřídele.   Chrastivý hlasitý zvuk v nízkých otáčkách (hlavně při přidávání plynu) při zahřátém motoru stále přetrvává. Mechanik zjistil vůli mezi vačkovou hřídelí sání a jejím "ozubeným kolem" (omluvte můj neodborný popis dílu).
    • Ahoj já měl podobný problém a u mě se to vyřešilo výměnou rozvodů + poškozených dílů.
×
×
  • Create New...