Markéta 0 Posted January 13 Share Posted January 13 Dobrý den, mám Octavii II, 2012, 1,4 TSI, 90 kW, má 60 000 km najeto. Je potřeba vyměnit rozvody. Opravář nám řekl, že cena rozvodu je cca 28 000 Kč asi bez práce. Je tato cena v pořádku? 0 Quote Link to post
cannis 0 Posted January 13 Share Posted January 13 https://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily-skoda/octavia-ii/motor-prevodovka/rozvodove-remeny-a-sady/ 0 Quote Link to post
HONZAV1 23 Posted January 13 Share Posted January 13 Asi bych změnil opraváře … . 0 Quote Link to post
cosby 31 Posted January 13 Share Posted January 13 Jo,je potřeba zkontrolovat číslo přenastavovače vaček,ten se mění taky. 28000 je tedy raketa,bez přenastavovače by byla reálná cena s prací okolo 6000.Nezapomeňte,že i opraváři musí z něčeho žít.Zkuste někomu přinést rozvody v krabici a ať vám to vymění. Jinak přenastavovač samotný zdražil,myslím,že bude okolo 6000 0 Quote Link to post
cannis 0 Posted January 13 Share Posted January 13 Odkdy se dělají při 60 tisících takový výměny? 0 Quote Link to post
Ol@f 86 Posted January 13 Share Posted January 13 tady to asi nebude na km ale na stari 0 Quote Link to post
cosby 31 Posted January 13 Share Posted January 13 řetěz Olafe nestárne :-) a tahle má ještě řetěz.Jinak já u tohodle roku u Yetiho dělal ve 160.000,ale to byl už ráno slyšet :-) 0 Quote Link to post
Rolbař 25 Posted January 13 Share Posted January 13 před 4 hodinami, Markéta napsal: Dobrý den, mám Octavii II, 2012, 1,4 TSI, 90 kW, má 60 000 km najeto. Je potřeba vyměnit rozvody. Opravář nám řekl, že cena rozvodu je cca 28 000 Kč asi bez práce. Je tato cena v pořádku? záleží co vše chce měnit, vyžádal bych si rozpočet..... 0 Quote Link to post
Ol@f 86 Posted January 13 Share Posted January 13 Před hodinou, cosby napsal: řetěz Olafe nestárne 🙂 a tahle má ještě řetěz.Jinak já u tohodle roku u Yetiho dělal ve 160.000,ale to byl už ráno slyšet 🙂 všechno stárne cosby 🤣 pokud ne bude asi nekde chyba v matrixu, kluzné lišty plastové dá se po skoro 10ti letech předpokládat nějaká degradace ne co ? Předepsané to tedy není po několika letech ? 0 Quote Link to post
cosby 31 Posted January 13 Share Posted January 13 Ty lišty-originály vydrží hodně,náhrady polovinu,ale máš pravdu,je to nějaký plast a stárne-křehne 0 Quote Link to post
michal55 0 Posted January 13 Share Posted January 13 (edited) Jen pro predstavu. V létě jsem měnil rozvody. V materiálu to bylo něco kolem 18 000kč.. Ono to není jen sada rozvodů, ale i různá těsnění, šrouby, nový řetěz a kolo olejového čerpadla. Když už je to rozdělané, tak ať je to pořádně. Práce 0 kč, protože jsem to dělal sám. K tomu nutný přípravek a momenťáky. Takže cena 28 000 je trochu moc, ale kolem 21-22 000 by se to v servise pohybovat mohlo. Rozvody včetně přestavovače, řetěz a kolo na olej čerpadlo original ŠKODA, zbytek druhovýroba. EDIT- , a výměna oleje včetně filtru. 😉 Edited January 13 by michal55 0 Quote Link to post
cosby 31 Posted January 13 Share Posted January 13 Máš pravdu,ale ten spodek-řetízek čerpadla a kolo mění málo kdo-ono to vydrží 3x tolik co rozvody,ale pokud to někdo dá do rozpočtu,proč né. 0 Quote Link to post
michal55 0 Posted January 13 Share Posted January 13 (edited) Ano. Konkrétně, když má auto najeto 60 000 tak bych taky ten spodek neměnil. Záleží na stavu řetězu a kol. Jestli budou zuby ojeté, tak zuby na spodním kolečku můžou být taky a pak "vemou" sebou nový rozvodový řetěz. Vše závisí od stavu a najetých km. A když se mění to spodní kolečko, musí dolu vana a přední část výfuku. A když je to rozdělané.... 😀 Edited January 13 by michal55 0 Quote Link to post
cosby 31 Posted January 13 Share Posted January 13 U některých rozvodových sad je spodní kolečko 0 Quote Link to post
michal55 0 Posted January 13 Share Posted January 13 Ano, je. To nepopírám. U originální sady určitě je. Jen když chceš to kolečko vyměnit, tak musí dolů vana a výfuk. 0 Quote Link to post
Enemy5 1 Posted January 14 Share Posted January 14 Nevím teda jak je to na 1.4 TSI ale mě výměna ve škodovce stála kolem 6000.... Měnil jsem při 100t km, další kontrola už bude při 150t km 🙂 viz odkaz na motor 1.2 TSI 0 Quote Link to post
rayx 4 Posted January 14 Share Posted January 14 cosby tu to shrnul v samostatných dílech, origo sada 03C198229C včetně přestavovače, lišt atd. v doporučené ceně autorizáku. https://www.autokelly.cz/Product/VAG-03C198229C/1002396037 Tady je řetěz pro olej s napínákem, to není takový ojeb jako na 1.2, kde ten řetízek nic nedopíná a pak tam statečně vlaje. V 60tkm bych určitě neměnil. Ale jen pro info, jedná se o díly 03C115225A a 03C115121J. 0 Quote Link to post
cosby 31 Posted January 14 Share Posted January 14 Ono jak napsal Jarda Rolbař.Nechat si vypsat cenový rozpočet,co vše tam měl. Ono se to dá udělat "za pár kaček"ale taky za "víc kaček" Jinak pokud si budete dělat rozpočty sami podle cen dílů z webu tak je také dobré se zeptat mechanika,zda-li vám to udělá. Už jen proto,že jej připravíte o určitou marži a také-co se nám už pár krát stalo a proto to neděláme,že si lidé dovezli věci,co nepasovaly.Auto na zvedáku,rozdělané,takže prostoje.Ale to jsem už odbočil,to si řešte jinde s tím,kdo to dělá. 0 Quote Link to post
HONZAV1 23 Posted January 14 Share Posted January 14 Donášet si svoje věci do servisu nepovažuji za dobré a mít servis, tak každého vyhodím. Pokud je ale servis solidní, domluví se se zákazníkem na značce použitého materiálu a ceně. Většina servisů má u svých dodavatelů rabaty, takže jsou schopni dát celkem slušné ceny "jako na netu" a při tom si i něco vydělat. Samozřejmě si nechat řádně zaplatit práci. Ale neochcat zákazníky. To co bylo uvedeno výše je úlet. Jednak cenový a jednak to, že jsem i říkal, že tam snad je řetěz, tak proč ho při 60tis. měnit, věk nehraje roli. Proto jsem napsal vyměnit mechanika, protože moc neví, o čem je řeč a zároveň by zákazníka natáhnul … . Můj servisák se suprovým přístupem a znalostmi mi transparentně vyjede vše, jako v autorizovaném servisu - tedy jak díly spotřebované, tak normohodiny a ceny. Není co řešit. 0 Quote Link to post
Ol@f 86 Posted January 14 Share Posted January 14 před 56 minutami, HONZAV1 napsal: Většina servisů má u svých dodavatelů rabaty, takže jsou schopni dát celkem slušné ceny "jako na netu" a při tom si i něco vydělat. Samozřejmě si nechat řádně zaplatit práci. Ale neochcat zákazníky tak tohole bych se rád dožil v týhle republice nějak ve větším měřítku než ojedinelé případy 0 Quote Link to post
tomthai 0 Posted February 22 Share Posted February 22 CAXA .. v 150 tis/km 03C 109 158 A - 2 roky vydrželo, přeskočilo (najeto 25tis km) (rozvody no name 6tis) komplet 13tis, chtěl jsem asi ušetřit. 03C 198 229 C - opravná sada + guefera,šrouby atd .. ( pouze rozvody stojí 13tis) (před 2 lety stály 6tis uplně stejně jak ty starý, ted víc jak 2x dražší nevím proč, ale děkuju) komplet plus práce 22tis ) Kdybych před 2 lety koupil tu 03C 198 229 C která předtím stála taky 6tis nedělal bych to znova asi, nevím.. Takže určitě jen origo. Auto se chová uplně jinak, jak chod tak startování, tak se modlím a doufám že to zvládne aspon 100tis/km. Takže za 2 roky jsem dělal rozvody 2x a stálo mě to 35tisic a měsíc bez auta. Ted nikoho neposlouchám a sám si objednám a chci vidět starý díly jak vymenili. Cokoli do motoru jen ORIGINAL. 0 Quote Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.