Jump to content

E300de kombi - Boruvka


Recommended Posts

No, protoze ohledne dekoru je to v nedohledu, tak jsme se predbezne domluvili, ze dostanu 1000eur voucher jako odskodne a nechame to byt. Pokud mi dnes potvrdi, ze to plati i na servis a jejich rucni myti a ze platnost je alespon tri roky, tak to vezmu a uz to necham byt.

Link to comment

Jak rikas.... A uplne me to nepreslo, ale zvyknu si na to... a stejne jak rikas - asi to vidim tak, ze az bude C300e nebo C300de, tak to zacnu resit zkrz riditelnou zadni napravu a plochou podlahu v kufru... V nejakem rozumnem casovem horizontu si to C v kombi chci pujcit na otestovani - jestli tam nalozim psy a jestli nebudu mit problem s ergonomii a pak uvidim co a jak...

Link to comment

Diky kluci. Ale stve me to. Chtel sem mit to auto vylozene vymazlene podle sebe. V konfiguratoru jsem travil tolik casu, ze uz ted muj prodejce rika, ze mam vic znalosti, nez vetsina jejich sales teamu a nakonec je to takhle... Neda se nic delat, obracime list a jede se dal...

Link to comment

No, protoze mi na dotaz ohledne platnosti neodpovedeli, tak jsem se pripomenul a prisla odpoved neco ve stylu - co po nich jeste chci, vzdyt jde o soucastku za 200eur. Takze z moji strany zadna dohoda. Ten dekor proste dodaji a resim s pravnikem moznosti jak bud vratit auto, nebo jak z nich k tomu jeste dostat odskodneni za dobu, kdy to auto nebylo takove, jake bylo ve smlouve. Uvidim, jestli na to jeste zareaguji sami od sebe, nebo az na popud pravnika.

Link to comment

Tvl to jsem přesvědčenej, že do očí by ti tohle nikdo neřekl....

Pěkný, Hello Mercedes..

To mi připomnělo, hlášku přijmacího technika minulý týden, když jsem přebíral auto ze servisu s výhradou, že ta půlmetrová prasklina na čelním nebyla a technik mi na to řekl, že tam jsou stejně ďubky od kamínků na tom skle :D... Taky jsem mu řekl, ať se otočí na pantofli a zkusí ten argument přehodnotit, že by se mohlo taky stát, že tam po mě zůstane díra ve stropě jak po Faustovi... Shodou náhod taky MB...

Link to comment
  • 2 weeks later...

Tak dnes boruvka odvezena do servisu - necekam ji driv nez za tyden. Mezitim si budu uzivat trhace asfaltu - A180d 😄 Budou menit tri ridici jednotky - hlavni a zalozni u kameroveho systemu a pak nejakou dalsi od adaptivaku, tak uvidime jestli uz to pak bude fungovat tak, jak ma (lip nez stribrnak). A meli by mi to vratit i s novym dekorem - nakonec jsme se dohodli, ze vezmou cerne matne drevo (to co jsem mel ve stribrnakovi) ze skladove E220d co tu maji a vymeni to za to moje.

Link to comment

No, celkem zduraznili, ze to ma ted na starost sef servisu, tak jsem zvedavy. Nezapomnel sem jim pripomenout, ze tam mam acustic comfort packet a ze zacinam byt rychle nastvany, kdyz slysim nejake pazvuky - privadi me to totiz k nepricetnosti 😂 Nicmene uz asi dobre vi, ze nemam problem se kousnout a udelat si cas jim to zase nechat predelat + eskalovat jejich vedeni, kdyby to bylo spatne. No, prinejhorsim zkusim najit nejakou jinou znacku 😄

Edited by Mezonek
Link to comment

Honzo, pokud to znici, tak to budou zase resit. Uz ted vi, ze jsem mohl odstoupit od smlouvy a auto jim vratit. A pokud to tak bude, tak to budou zase resit. Kdyz by uz bylo k objednani plug-in hybrid C kombi, tak uz neresim nic. Ale pujde to az od noveho roku...

Link to comment

Asi pondelni, prvni co ta smena delala... podobny problem mela i zena s GLC. I kdyz tam po vymene ECU kamery menili i nejaky sekundarni kabelovy svazek...Doufam, ze tady uz na to prisli.

Ted jak mam nahradni Acko, tak je nezvyk, jak se s tim clovek vsude vejde, ale taky jak se to porad klepe, nebo jak syn musi sedet v podsedaku, protoze jeho Cybex sedacka se tam nevleze...

Link to comment
  • Ol@f locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • 8k km do 3000? Tak to je dobrej trest. No mě říkal jezdit 2000 -2500 otáček, nepodtáčet, nehrotit, přijet po 5k km nechat si vyměnit olej. Ale taky nevidím na škodu, proč si nevyměnit olej hned po 1k km sám a pak při těch 5k km u nich. Ok budu to tedy dodržovat. Poslední otázka, chtěl jsem to pak chipnout (někdy v budoucnu až se to zajede). Takže předpokládám, že dřív jak 15k km asi ne,co? 🙂
    • Tady máš shrunuté nejčastějíší varianty řešení od AI: Podle analýzy zdrojů a popsané závady u Škody Octavia I se nejčastěji řeší vysoký klidový odběr (30 mA namísto doporučených 15 mA) následujícími způsoby: 1. Kontrola a úprava konektorů klimatizace Hlavní příčina: Oxidace nebo znečištění konektorů v systému klimatizace, zejména u tlakového čidla (umístěného na chladicí trubce vpravo dole) nebo konektoru elektromagnetické spojky kompresor. Řešení: Demontovat spodní kryt motorového prostoru pro přístup ke konektorům. Vyčistit kontakty konektorů od koroze a nečistot, ošetřit kontaktním sprejem. Po úpravě konektor obalit silikonem proti vlhkosti. 2. Výměna nebo repase řídicí jednotky Climatronic Pokud čištění konektorů nepomůže, problém způsobuje vadná řídicí jednotka klimatizace (Climatronic). Mechanik správně identifikoval, že odpojení této jednotky sníží odběr na normál. Postup: Ověřit kompatibilitu nové/reparované jednotky s vozem. Repase stávající jednotky je ekonomicky výhodnější než koupě nové. 3. Kontrola kabeláže a zemnění Méně častá závada je vadná kostra. Zaměřte se na: Poškozené izolace kabelů v okolí Climatronicu. Korodované zemnící body (zejména u senzoru teploty výparníku G263). Test: Multimetrem změřte průsak proudu v obvodu pojistky č. 16. 4. Ověření časové prodlevy Některé řídicí jednotky (včetně Climatronicu) mohou po vypnutí vozu odebírat vyšší proud až 30 minut před přechodem do hibernace. Akce: Změřte odběr až po 30–60 minutách od zamčení vozu. Pokud klesne pod 15 mA, jednotka je v pořádku. Shrnutí doporučení Začněte vyčištěním konektorů klimatizace, což řeší >60 % podobných závad. Pokud problém přetrvává: Otestujte odběr s časovou prodlevou 30–60 minut. Při trvalém vysokém odběru vyměňte/repasujte Climatronic. Ještě před výměnou jednotky zkontrolujte kabeláž a zemnění. Nákup nového Climatronicu je až poslední krok, ale u popsaných příznaků často účinný. Pro jistotu nechte diagnostikovat i kompresor klimatizace – jeho závada může jednotku zatěžovat .
    • Ahoj, prosím o radu. Když měřím odběr na vozidle v uklidněném režimu naměřím něco kolem 30mA (15mA by mělo být OK). Auto jsem měl u mechanika a ten přišel na to, že po vypojení pojistky č.16 (elektromagnetická spojka klimatizace) nebo po odpojení KLIMATRONIKU hodnoty spadnou na požadovaných 15 mA. To jestli se to vyřeší koupením nového KLIMATRONIKU mi nedokázal odpovědět. V současné době po vypnutí motoru vždy musím tedy vytáhnou pojistku č.16.  Zajímá mě Váš názor nebo jestli jste se někdo s něčím takovým nesetkal, abych KLIMATRONIK nekupoval zbytečně. Diky moc za rady a zkušenosti 😄 
×
×
  • Create New...