Jump to content

E300de kombi - Boruvka


Recommended Posts

No nevím, ale stále se spoléhám v těchto situacích změny směru a jízdy na sebe, asi jsem stará škola a nějaké hlídání pruhů, mrtvý úhel a další vymoženosti prostě mi jaksi nevoní, Jak kolikrát sleduju příspěvky jak jedeš bez držení volantu tak si klepu na čelo co to je za dobu, 

Kolegyně si zapůjčila auto místo svého porouchaného, ale problém byl v tom že to její původní v kterém jezdila celou dobu byl automat, jakmile sedla do manuálu tak prostě neodjela, to jsem jen malinko odbočil.

Link to comment
před 44 minutami, Mezonek napsal:

Zacinam mit pocit, ze je to proklety... 

 

@CvencA proste das blinkr a auto ti po kontrole pruhu samo zmeni pruh.

Ale musíš rukama povolit volantu se natočit ne? Nebo to změní pruh, čili zatočí koly i když držíš pevně volant?

Link to comment
47 minutes ago, CvencA said:

Ale musíš rukama povolit volantu se natočit ne? Nebo to změní pruh, čili zatočí koly i když držíš pevně volant?

Jasne, musis ho to nechat udelat. Ten odpor neni moc velky - mensi nez u lane assist.

@Radas spis je to o tom, ze to auto to dela ve stejnou dobu, kdy to delas ty. Neco jako shyby s dopomoci. Ruce na volantu mam porad (oni i zkratili dobu, kdy ti to zacne nadavat). 

Link to comment
4 hours ago, CvencA said:

Tak to musí být pohodlná vychytávka. Škoda, že to zrušili. Já se furt šteluju na příští rok na nový MB, ale jestli to tak půjde dál, za chvíli nebude o co stát.

Kdyz bych ted kupoval ojete auto, tak vezmu nalozene E220d nebo allterrain z roku 2019 - uz po tom mensim faceliftu a bez mbux. Jezdilo krasne, na zivotnost idealni vykon... a myslim, ze i lepsi kvalita. 

Link to comment
  • 2 weeks later...

Celni sklo vymene, ale zahlasilo mi to po par kilometrech, ze ma zakryty vyhled kamery a vypnul vsechny asistenty mimo adaptivaku... Mam i pocit, ze obecne ten kamerovy modul nalepili blbe, protoze nesedi kryci plast se stropnici... No po praci na to mrknu a zavolam jim. Tim, ze v pondeli mam byt v Merbagu na servisu, tak si nejsem jisty, jak se to stihne poresit :-/

Link to comment
44 minutes ago, CvencA said:

Aha, tak to jo. Tak to beru zpět. Já myslel, že si to vezl někde tam u vás v místě bydliště do MB. Někde tam, jak furt kupuješ mergly :biggrin:

🙂 Do Merbagu jedu az v pondeli. A kdo vi, jestli mi tam teda zase neco "nespadne do kosiku" 🙂

Link to comment

Tak to vypada, e asistenti konecne funguji, jak maji. Ted jen prijit na to, jak bez poskozeni laku sundat z karoserie nanosy dehtu (clovek musi parkovat par dni venku a hned mu to musi delnici ze stavby zadrbat). ZKosel sem to vcera jendim pripravkem, ale vypada to, ze to nedela uplne dobre laku, ani plastum, tak jsem s tim alespon vzal vsechno chromove a kola... Na to, ze ma boruvka teprve neco pres 15tis je tech problemu na muj vkus nejak moc... Asi se mi to snazi naznacit, ze jsem mel vzit radsi nove C 🙂

Link to comment

Na to je TarX od Carpro.

Co se funkčnosti elektroniky, respektive software týče, tak mi říkal technik, že u těch nejnovějších Mercedesů s MBUXem je problém v aktualizacích. Že probíhají velmi často, i častěji než jednou týdně a že jsou s tím trable, že se každou chvíli někomu něco rozesere po aktualizaci. Ty běží automaticky. Že mám bejt rád, že na můj systém chodí aktualizace jen občas. 

A po výměně smyčky u mě, tak otevírání nohou šlape jak švýcarské hodinky. Ani se nestává, jak to bylo dříve, že jsem i za dobrých podmínek občas musel kopnutí opakovat. Teď to fachá i při ledabylém kopnutí. Zcela evidentně ta původní induční smyčka byla vadná. Jsem fakt rád, protože teď to funguje špičkově. A vlastně to je jediná věc, která mě trápila, zato ale 2 roky.

Link to comment

No, ja zkusil neco od Sonaxu, ale ten kousek kde jsem to zkousel jak na zadnim svetle, tak i na narazniku, tak tam je to ted takove zmatnele - asi nic co by neslo rozlestit... A potreboval bych neco co na to nastrikam a pak to z toho stahnu vapkou, protoze je toho na tom aute strasne moc a sundavat to hadrikem nechces.

Link to comment
  • Ol@f locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Ono je asi netěsnost a netěsnost, předpokládám, že tomáš neparkuje na louce, tudíž  by si na dlažbě či v garáži nějakých úkapků všiml. Pokud to jen rosí, neřešil bych, pokud kape, řešil bych.. 
    • Výměna oleje v převodovce na GLK 25k Ten diferak me trochu překvapuje, výdrž na ho*no Rameno jsem teď taky jedno měnil, respektive obě vlevo, za 10k + práce, ne v autorizaku
    • Tak vypadá, že ty auta prolejzají důkladně. Prej mi sákne diferenciál a jedno rameno trochu vůle a doporučili výměnu a diferák přetěsnit. Ukazoval fotky a je to takové to zaolejované a "zasypané prachem". Vypadá, že to fakt zkoumají pečlivě a začínám chápat, proč jim to trvá mnohem déle než ve Farene. Na druhou stranu, když mi dělal kalkulaci při vracení auta, tak přetěsnění diferáku (8-9hod) materiál pár stovek, tak kost/rameno(1h) za 10k a práce 40k. Jestli jsem ho správně pochopil, tak 10h práce. Takže pokud jsem správně rozumněl, tak mají 4k/hod. To je dvojnásobek Farene. Ale třeba jsem to jen blbě pochopil. Takže sakum prdum za tyhle dvě věci asi 55k a k tomu příští servis by měl být asi za 15k a ještě výměna oleje v převodovce. To netuším kolik. Zapomněl jsem se zeptat. A tady musím říct, že má Mercedes vychcaně udělanej ten předplacenej servis. Protože normálně předepisu výměnu na 120tkm, ale když má předplacenej servis, tak při více než 125tkm, což je zároveň hranice pro předplacený servis. Takový trošku ojeb. Prej až bude potřebovat, že mi to zahlásí výměnu oleje v převodovce. Takže příští rok počítám, že to bude servis za 100k jako prd. Je to sice hroznej voser, servisovat to v Praze, ale budu tam jezdit. Teď když mám srovnání, tak v tom HK to jsou takoví výměnkáři, co asi auto moc nekontrolují. Otázka je, jestli to přetěsnění diferáku má praktický význam, když jen tohle vyjde na více než 30k. Přišlo mi, že prach to utěsnil a už to nesákne. 
×
×
  • Create New...