Jump to content

E300de kombi - Boruvka


Recommended Posts

Konecne jsem si udelal delsi vylet nez kolem komina. Schvalne jsem to vzal s uplne prazdnou baterii at vim, jak je naladeny motor. Na 230km cesty 90% dalnice a 10% zasekane mesto. Jizda podle limitu +navic do tolerance v mereni. 5,1l/100km tam a 5,3 zpet. prumerna rychlost byla 95km/h tam a 93 zpet. vsechno ciste na naftu - byl zapnuty rezim sport. Na nezajete auto myslim slusne - dojezd by za tehle podminek byl nejakych 1100+ km Doufam, ze budu mit brzo moznost to poradne provetrat na autobahnu i s plnou baterii, at muzu porovnat a taky vyzkouset jak se to chova v presunove rychlosti a hlavne jak to brzdi.... Ale zatim velmi prijemne prekvapeni.

Link to comment

Motor 400d. A dojmy super - nataceci zadni naprava, HUD s rozsirenou realitou, 3D display nebo volne rotovatelna parkovaci kamera - to bych si dokazal predstavit mit na kazdy den. Zpracovani a materialy jeste taky o kousek vys. No ale co se zbytku tyka, tak z pohledu ridice minimalni rozdil s pohledem na komfort podvozku a odhlucneni. Vsichni ostatni v aute ale samozrejme s pohodlim o rad jinde.. Dosel sem k zaveru, ze by se vyplatilo menit jen v pripade, ze by si to zaslouzil zbytek rodiny - oni by na tom totiz vydelali nejvic :-)) A at jen nechvalim - najit dostatecne siroke parkovaci misto je sakra orisek, stejne tak jako parkovat u obrubniku s tou nataceci zadni napravou - clovek odrbe prave zadni kolo ani nevi jak. Stejne tak ten cerny klavirovy lak na stredovw konzoli je proste spatne.... Takze  po tech cca 600km muzu rict, ze cervik v hlave samozrejme hloda, ale prekvapive mnohem min, nez sem cekal. A presednuti zpet do boruvky vubec nebyl tak velky krok zpet, jak bych cekal. Potvrdilo se mi, ze jsem si boruvku nakonfiguroval dobre.

edit:

Kdyz to tak vezmu kolem a kolem, tak asi nejvetsi zazitek je videt na kapote zamerovac.

Chapu majitele Bentley a Rollsu, ze to tam chteji porad mit 🙂

Edited by Mezonek
Link to comment

@Radas diky 😉 A kvuli te mezere jsem prave znovu nebral AMG packet. S pohodlim je to uplne jinde nez predchudce.

@header009 na dekor porad cekam. Je to novy model, tak nemaji dostupne vsechno z vyroby tak rychle. Navic mi budou menit i zadni casti sedacek a konzolu ofuku na zadni sedacky (posunula se mi v aute dlazba), tak jsem se s nimi domluvil, ze to udelaji pri jednom - budou to posilat zpet do tovarny.

Link to comment
6 hours ago, CvencA said:

Ta dlažba k tomu novýmu pěknýmu bazénu?

Presne ta, nejaky dobrak se rozhodl prebihat silnici na najezdu na dalnici a pri krizovem brzdeni pre-crash system narovna sedacky, takze dlazba uz nebyly oprena a mela se kam posunout...

Link to comment
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Srandovní, že můj průměr nafty je 6,38 l/100km. Lepší výkon, lepší dynamika, lehčí auto, bez nabíjení. Jinak je to skoro dvojče. Nebýt rozdílu v dotacích a daních, tak to pro tebe nedává smysl, pokud to nemáš pár km do práce a zpět.

Link to comment

Kdo jezdi hodne kratsich tras, tam to ma smysl, protoze dneska uz jestli nafta nebo benzin, nehraje roli, po par desitkach tisic km je motor v hajzlu.

A vo vo tom to je. Elektro nebo hybrid neni spatne, ale pro specificke urceni.

Pro zajimavost, moje dnesni jizda na chalupu s vozejkem 24,4 km s prumerem 6,5. V aute tri lidi, krovinak, motorovka, stepkovac a dalsi veci.

Link to comment
  • 3 weeks later...
  • Ol@f locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Výměna oleje v převodovce na GLK 25k Ten diferak me trochu překvapuje, výdrž na ho*no Rameno jsem teď taky jedno měnil, respektive obě vlevo, za 10k + práce
    • Tak vypadá, že ty auta prolejzají důkladně. Prej mi sákne diferenciál a jedno rameno trochu vůle a doporučili výměnu a diferák přetěsnit. Ukazoval fotky a je to takové to zaolejované a "zasypané prachem". Vypadá, že to fakt zkoumají pečlivě a začínám chápat, proč jim to trvá mnohem déle než ve Farene. Na druhou stranu, když mi dělal kalkulaci při vracení auta, tak přetěsnění diferáku (8-9hod) materiál pár stovek, tak kost/rameno(1h) za 10k a práce 40k. Jestli jsem ho správně pochopil, tak 10h práce. Takže pokud jsem správně rozumněl, tak mají 4k/hod. To je dvojnásobek Farene. Ale třeba jsem to jen blbě pochopil. Takže sakum prdum za tyhle dvě věci asi 55k a k tomu příští servis by měl být asi za 15k a ještě výměna oleje v převodovce. To netuším kolik. Zapomněl jsem se zeptat. A tady musím říct, že má Mercedes vychcaně udělanej ten předplacenej servis. Protože normálně předepisu výměnu na 120tkm, ale když má předplacenej servis, tak při více než 125tkm, což je zároveň hranice pro předplacený servis. Takový trošku ojeb. Prej až bude potřebovat, že mi to zahlásí výměnu oleje v převodovce. Takže příští rok počítám, že to bude servis za 100k jako prd. Je to sice hroznej voser, servisovat to v Praze, ale budu tam jezdit. Teď když mám srovnání, tak v tom HK to jsou takoví výměnkáři, co asi auto moc nekontrolují. Otázka je, jestli to přetěsnění diferáku má praktický význam, když jen tohle vyjde na více než 30k. Přišlo mi, že prach to utěsnil a už to nesákne. 
    • Contíky jsou super, já jsem do teď jezdil šestky, nové budu dávat zase Sport Contacty. OZ hledej z druhé ruky, nové stojí nesmysl. Já mám ultraleggery na léto i na zimu (19"+18") jsou o nějaké 2 kila lehčí proti seriovým Zenithům a je to i docela poznat, je to velmi snesitelné i v 19" 235/35
×
×
  • Create New...