Jump to content

E300de kombi - Boruvka


Recommended Posts

Mel sem od lonskeho jara rozbita zada sedacek, jak se mi v tom utrhlo par kusu dlazby... Ted sem to nechaval opravit. Uz je mam vyzvednute, vecer to budu instalovat zpet.

Link to post

Byl a vubec nic nestihal. Kazdy den doktor + zubar, veterinar, auto na folie, na opravu tech zad a vcera pres Libereckou nemocnici domu. Uz se tesim, az to bude nekdy min hekticke...

 

Jinak koukam, ze predevcirem to byl rok, co jsem si boruvku vyzvednul. S tim, ze ma ted najeto necelych 30tis ma za prvni rok najeto pulku toho, co mel stribrnak. Ale taky to vypada, ze od 1.4. nakluseme povinne do kanclu, tak to zase bude naskakovat...

Edited by Mezonek
Link to post

Oprava docela vysla - deformace je tam sice znat, ale kdyz jsem to nasadil zpet, tak v interieru to neni skoro videt. Udelali to pekne. A to jsem zapomnel nafotit, jak byla ta skorepiba popraskana...

AC110635-CA9D-4B38-B5E8-6FFC7906354A.jpeg

857E10CE-8C63-4A13-A857-117408D14547.jpeg

Link to post

Vzhledem k tomu, že nevím jak to vypadalo předtím, tak tam nějaké deformace vidím, ale nevím jestli origo nebo poškození. Jinak kolik toho najezdís vzadu???

Odesláno z mého ONEPLUS A5010 pomocí Tapatalk

Link to post

Zkusim najit, jak to vypadalo predtim - ono se to pomerne spatne fotilo... A nejde o to, kolik najezdim v zadu, ale jde o ten pocit 😉

Ty nejvetsi diry vypadaly takhle

EFDA6576-16FE-45D5-A174-04489B24DAAB.jpeg

B396B77A-BB95-4821-B6E4-4624076A4EA4.jpeg

Link to post
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Nedavno postupka a jezdime dal. S naskakujicima km se to zavina vic a vic chovat tak, jak bych ocekaval. Myslim, ze v 50ti tis si to konecne sedne tak, at je to ideal s ohledem na jizdni projev... Holt moje chyba, ze jsem ted moc nejezdil...

C27424BA-FA90-44BE-8BE6-382FDF527435.jpeg

Link to post
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Servis v 50k hotovy. Menili tentokrat jen desticky misto komplet brzd u stribrnaka - je videt, ze jezdim mnohem pomaleji. Jen klasika - pocitadlo servisniho intervalu jsem pak musel resetovat sam podle navodu z YT a byl jeste problem s kamerama, ktery jsem resil resetem do tovarniho nastaveni. A jako nahradni auto byla XC60 - prekvapilo me, jak pusobi oproti Ecku lacine...

Link to post
1 hour ago, Mezonek said:

Servis v 50k hotovy. Menili tentokrat jen desticky misto komplet brzd u stribrnaka - je videt, ze jezdim mnohem pomaleji. Jen klasika - pocitadlo servisniho intervalu jsem pak musel resetovat sam podle navodu z YT a byl jeste problem s kamerama, ktery jsem resil resetem do tovarniho nastaveni. A jako nahradni auto byla XC60 - prekvapilo me, jak pusobi oproti Ecku lacine...

No jaka vybava u toho XC ? Jinak oni maj ten interier tak nejak vsude stejnej. 

Link to post

@Lancelot no, evidentne zapomneli/neprekontrolovali...

@MichalF byla to nejaka nizsi vybava. Slo ale obecne o pocit z toho auta - roletka v kufru jak na Octavia 1, pocit ze vsech ovladacich prvku takovy, "gumovy" chod... auto hodne hlucne a houpalo se tak, ze jsem i kontroloval jestli nemam podhustene pneu... 

FC2749F9-6B12-477B-A0A9-C6A4705CBAE7.jpeg

Link to post
V 14. 9. 2022 at 17:27, Mezonek napsal:

Servis v 50k hotovy. Menili tentokrat jen desticky misto komplet brzd u stribrnaka - je videt, ze jezdim mnohem pomaleji. Jen klasika - pocitadlo servisniho intervalu jsem pak musel resetovat sam podle navodu z YT a byl jeste problem s kamerama, ktery jsem resil resetem do tovarniho nastaveni. A jako nahradni auto byla XC60 - prekvapilo me, jak pusobi oproti Ecku lacine...

Co to je za servis? To je jak od garážisty, kterej neumí ani vynulovat servis.

Pak je i relevantní otázka, co ještě zapomněli?

Link to post
  • Ol@f locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • Věřím že FL bude o něco lepší, hlavně ty CR motory. Problém je ten že FL ve stavu ve kterým by se mi líbil není cenově už tak daleko od Octavie 3. 
    • No tak to v každém případě tě tento typ vozu, který jsi testoval ani nemohl nijak nadchnout nebo přesvědčit a to naprosto chápu.  Máš mnoho zkušeností a motoristické srdce škodovkáře, ale přijeď za mnou a nechám Tě projed v mé sériové O2 FL která má nahrkáno 320 000 km a věř, že velice rychle změníš názor, tak jak jsem já změnil v době kdy jsem přesedlal z Octavia 1 rotačky a věř, že mi ji bylo ku..va tak líto prodávat.
    • Tak menší aktualizace k mému rozhodnutí ohledně prodeje té mé jedničky... už minulý týden jsem se rozhodl že si ji ještě ponechám ovšem včera jsem našel tuto O2, dnes jsem se na ní byl podívat a když pominut technický stav který byl teda tragický tak O2 je pro mě jedním velkým zklamáním. Alespoň jsem se alespoň utvrdil v tom že se nevyplatí přecházet z Octavia 1 do O2. Ano vím že FL by byl možná lepší ale mně osobně zklamala prostornost. Ve předu jsem se díky přístojové desce a středovému panelu cítil opravdu stísněně, kvalita těch použitých plastů na mě teda také působila jako horší než u Octavie 1 a jízdní vlastnosti mě teda moc neoslovili.  A konkrétně k tomu to kousku... ve předu šlo vidět že asi menší ťukanec v minulosti proběhl, na levým zadním lemu chyběla ochranná folie a šlo vidět že byl lakovaný, přední blatníky samozřejmě měněné, spodky prahů vepředu malinko promáčklé. Po nastartování v motoru šla slyšet volnoběžka a hlavně mi bylo divné že voda v expanzce byla u minima. Teď ale to hlavní, prodávající mě nenechal ani pořádně svézt prvně řídil on přičemž už on měl problém se rozjezd, dovezl mě na kopeček za město a předal mi to ať jedu po rovince zpět do bazaru. Po tom co jsem teda sedl za volant já jsem zjistil že spojka je úplně po smrti, pedál jak bahno, zabírala úplně na začátku s tím že ten záběr byl o proti třeba 1.9 81KW ASV, nebo Mondeu 2.0Tdi fakt slabý a muselo se přidat hodně plynu.  To je asi vše, no prostě to nedopadlo a Octavia 1 zůstává. 🙂 
×
×
  • Create New...