Jump to content

E300de kombi - Boruvka


Recommended Posts

Byl a vubec nic nestihal. Kazdy den doktor + zubar, veterinar, auto na folie, na opravu tech zad a vcera pres Libereckou nemocnici domu. Uz se tesim, az to bude nekdy min hekticke...

 

Jinak koukam, ze predevcirem to byl rok, co jsem si boruvku vyzvednul. S tim, ze ma ted najeto necelych 30tis ma za prvni rok najeto pulku toho, co mel stribrnak. Ale taky to vypada, ze od 1.4. nakluseme povinne do kanclu, tak to zase bude naskakovat...

Edited by Mezonek
Link to comment

Vzhledem k tomu, že nevím jak to vypadalo předtím, tak tam nějaké deformace vidím, ale nevím jestli origo nebo poškození. Jinak kolik toho najezdís vzadu??? [emoji16][emoji16][emoji16]

Odesláno z mého ONEPLUS A5010 pomocí Tapatalk

Link to comment
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Nedavno postupka a jezdime dal. S naskakujicima km se to zavina vic a vic chovat tak, jak bych ocekaval. Myslim, ze v 50ti tis si to konecne sedne tak, at je to ideal s ohledem na jizdni projev... Holt moje chyba, ze jsem ted moc nejezdil...

C27424BA-FA90-44BE-8BE6-382FDF527435.jpeg

Link to comment
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Servis v 50k hotovy. Menili tentokrat jen desticky misto komplet brzd u stribrnaka - je videt, ze jezdim mnohem pomaleji. Jen klasika - pocitadlo servisniho intervalu jsem pak musel resetovat sam podle navodu z YT a byl jeste problem s kamerama, ktery jsem resil resetem do tovarniho nastaveni. A jako nahradni auto byla XC60 - prekvapilo me, jak pusobi oproti Ecku lacine...

Link to comment
1 hour ago, Mezonek said:

Servis v 50k hotovy. Menili tentokrat jen desticky misto komplet brzd u stribrnaka - je videt, ze jezdim mnohem pomaleji. Jen klasika - pocitadlo servisniho intervalu jsem pak musel resetovat sam podle navodu z YT a byl jeste problem s kamerama, ktery jsem resil resetem do tovarniho nastaveni. A jako nahradni auto byla XC60 - prekvapilo me, jak pusobi oproti Ecku lacine...

No jaka vybava u toho XC ? Jinak oni maj ten interier tak nejak vsude stejnej. 

Link to comment
V 14. 9. 2022 at 17:27, Mezonek napsal:

Servis v 50k hotovy. Menili tentokrat jen desticky misto komplet brzd u stribrnaka - je videt, ze jezdim mnohem pomaleji. Jen klasika - pocitadlo servisniho intervalu jsem pak musel resetovat sam podle navodu z YT a byl jeste problem s kamerama, ktery jsem resil resetem do tovarniho nastaveni. A jako nahradni auto byla XC60 - prekvapilo me, jak pusobi oproti Ecku lacine...

Co to je za servis? To je jak od garážisty, kterej neumí ani vynulovat servis.

Pak je i relevantní otázka, co ještě zapomněli?

Link to comment
  • Ol@f locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • 8k km do 3000? Tak to je dobrej trest. No mě říkal jezdit 2000 -2500 otáček, nepodtáčet, nehrotit, přijet po 5k km nechat si vyměnit olej. Ale taky nevidím na škodu, proč si nevyměnit olej hned po 1k km sám a pak při těch 5k km u nich. Ok budu to tedy dodržovat. Poslední otázka, chtěl jsem to pak chipnout (někdy v budoucnu až se to zajede). Takže předpokládám, že dřív jak 15k km asi ne,co? 🙂
    • Tady máš shrunuté nejčastějíší varianty řešení od AI: Podle analýzy zdrojů a popsané závady u Škody Octavia I se nejčastěji řeší vysoký klidový odběr (30 mA namísto doporučených 15 mA) následujícími způsoby: 1. Kontrola a úprava konektorů klimatizace Hlavní příčina: Oxidace nebo znečištění konektorů v systému klimatizace, zejména u tlakového čidla (umístěného na chladicí trubce vpravo dole) nebo konektoru elektromagnetické spojky kompresor. Řešení: Demontovat spodní kryt motorového prostoru pro přístup ke konektorům. Vyčistit kontakty konektorů od koroze a nečistot, ošetřit kontaktním sprejem. Po úpravě konektor obalit silikonem proti vlhkosti. 2. Výměna nebo repase řídicí jednotky Climatronic Pokud čištění konektorů nepomůže, problém způsobuje vadná řídicí jednotka klimatizace (Climatronic). Mechanik správně identifikoval, že odpojení této jednotky sníží odběr na normál. Postup: Ověřit kompatibilitu nové/reparované jednotky s vozem. Repase stávající jednotky je ekonomicky výhodnější než koupě nové. 3. Kontrola kabeláže a zemnění Méně častá závada je vadná kostra. Zaměřte se na: Poškozené izolace kabelů v okolí Climatronicu. Korodované zemnící body (zejména u senzoru teploty výparníku G263). Test: Multimetrem změřte průsak proudu v obvodu pojistky č. 16. 4. Ověření časové prodlevy Některé řídicí jednotky (včetně Climatronicu) mohou po vypnutí vozu odebírat vyšší proud až 30 minut před přechodem do hibernace. Akce: Změřte odběr až po 30–60 minutách od zamčení vozu. Pokud klesne pod 15 mA, jednotka je v pořádku. Shrnutí doporučení Začněte vyčištěním konektorů klimatizace, což řeší >60 % podobných závad. Pokud problém přetrvává: Otestujte odběr s časovou prodlevou 30–60 minut. Při trvalém vysokém odběru vyměňte/repasujte Climatronic. Ještě před výměnou jednotky zkontrolujte kabeláž a zemnění. Nákup nového Climatronicu je až poslední krok, ale u popsaných příznaků často účinný. Pro jistotu nechte diagnostikovat i kompresor klimatizace – jeho závada může jednotku zatěžovat .
    • Ahoj, prosím o radu. Když měřím odběr na vozidle v uklidněném režimu naměřím něco kolem 30mA (15mA by mělo být OK). Auto jsem měl u mechanika a ten přišel na to, že po vypojení pojistky č.16 (elektromagnetická spojka klimatizace) nebo po odpojení KLIMATRONIKU hodnoty spadnou na požadovaných 15 mA. To jestli se to vyřeší koupením nového KLIMATRONIKU mi nedokázal odpovědět. V současné době po vypnutí motoru vždy musím tedy vytáhnou pojistku č.16.  Zajímá mě Váš názor nebo jestli jste se někdo s něčím takovým nesetkal, abych KLIMATRONIK nekupoval zbytečně. Diky moc za rady a zkušenosti 😄 
×
×
  • Create New...