Jump to content

E300de kombi - Boruvka


Recommended Posts

Auto uz je tri tydny v servisu. Dekor je pry uz vymeneny, ale ceka se na RJ a to pry vezme jeste tak dva tydny. Konecne uz se ale naucili komunikovat, tak alespon s tim je zlepseni. V pulce prosince mame zase na otocku jet do CR, tak jsem zvedavej, jestli zase sedivym, nebo uz tim mym...

Link to comment

No, oni se zacinaji natahovat i dodaci lhuty novych aut - treba GLA uz ma cekacku pres 1rok... Nove auto mam mit k prebirani 1.9. Tak mam takovy pocit, ze ho budu konfigurovat a objednavat hned po novem roce - hned jak si vyzkousim nejakou delsi jizdu s novym C - porad premyslim, jestli ho zkusit, nebo zustat u E...

Link to comment

Je to neskutečné co se děje. A není to jenom Mercedes. Kluci v Renaultu, taky skuhrají, že nemají co prodávat. Teď jsem tam měl bouračku na Traffica a to bylo opravený celkem rychle (celej čumák, včetně světel, chladičů a výztuhy).

 

Link to comment
  • 2 weeks later...
2 hours ago, TomasB said:

Stribrne neni hybrid? Podle znacek.

Oboji je hybrid. To EL na mem aute je jen shoda nahod. Hybridy tu eko znacky nemaji.

5 hours ago, Babik78 said:

Tak co všechno dělali? Jinak ten pruh na zemi je super!

Odesláno z mého ONEPLUS A5010 pomocí Tapatalk
 

Menili ECU hlavni kamery, nejake dve pomocne jednotky, kompletne prehravali soft a menili komplet dekor interieru.

Link to comment

400d ma mnohem vetsi dojezd (ja vim, ze se ani s hodne lehkou nohou nedostanu realne pres 1tis km a prumer mam okolo 800-900km na nadrz) a funguje lip pri vyssich rychlostech, ale obecne pocit ze zrychleni mam malicko lepsi z te 300de - jednak ta moje je zadokolka (manzelcin 4matic jeste skoro nemam vyzkouseny), takze pocitove uplne jinde nez 4matic a pak tim, ze spousta kroutaku je k dispozici okamzite, tak je to o to jine. Treba kdyz potrebuju vyjet z krizovatky pri odbocovani rychleji, nez se rozjedou proti me auta co jedou rovne, tak na to je hybrid skvelej. Kde naopak zaostava, tak to je pruzne zrychlovani v rychlostech 200+ tam uz je ten rozdil hodne znat.

Link to comment
před 7 hodinami, Mezonek napsal:

400d ma mnohem vetsi dojezd (ja vim, ze se ani s hodne lehkou nohou nedostanu realne pres 1tis km a prumer mam okolo 800-900km na nadrz) a funguje lip pri vyssich rychlostech, ale obecne pocit ze zrychleni mam malicko lepsi z te 300de - jednak ta moje je zadokolka (manzelcin 4matic jeste skoro nemam vyzkouseny), takze pocitove uplne jinde nez 4matic a pak tim, ze spousta kroutaku je k dispozici okamzite, tak je to o to jine. Treba kdyz potrebuju vyjet z krizovatky pri odbocovani rychleji, nez se rozjedou proti me auta co jedou rovne, tak na to je hybrid skvelej. Kde naopak zaostava, tak to je pruzne zrychlovani v rychlostech 200+ tam uz je ten rozdil hodne znat.

Už jen když srovnáš zrychlení, nemůže z toho vyjít 300de vítězně.

Link to comment
[mention=226]TomasB[/mention] Tady tohle maji byt nejaka data z racelogicu. Nezkousel sem to, ale diky tomu okamzite dostupnemu kroutaku z baterek verim tomu, ze 0-50 bude jeste porad rychlejsi. Potom se to meni ve prospech 400d do tech 150, na 200 uz je tak vyrazny rozdil.
image.png.d294a911d49a6283e168800ce22bb35b.png
Twl kdyby do toho E dávali šestiválec a baterky tak to už by byl slusnej kalup. Už se těším až to zajedu a pak si ověříme jestli tě 0-100 o tu 1.2s dám [emoji2][emoji1]
Link to comment

Jen je tu nekdo Bio otec, ktery se snazi byt polar bear friendly a tak si poridi enviromentalne akceptovatelny rodinny vuz a hned si s nim ti mistni testosteronovi, benzinem nadopovani maniaci chteji pomerit pindiky.

AMG GT 63SE performance na vas, holoto! 😄

10 hours ago, Ol@f said:

Twl kdyby do toho E dávali šestiválec a baterky tak to už by byl slusnej kalup. Už se těším až to zajedu a pak si ověříme jestli tě 0-100 o tu 1.2s dám emoji2.png

Myslim, ze to byla primarni myslena za tim, proc zacali pracovat na hybridnich AMG...

p.s. porovnavam se s ostatnimi jen ve zrychleni 0-30 😉

Link to comment
  • Ol@f locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Hezký den Klubáci, Sám tuto octávii vlastím zakoupil jsem jí od kamaráda, když měla najeto nějakých 173 tisíc. V současné chvíli mám natočeno nějakých 266. Za tu dobu jsem už pár věcí dělal, avšak se ve velké míře jednalo o spotřebku tzm. Koplet brzdy přede a zadek, všechna ložiska, brzdové štíty, přední stabilizátory, čepy kulové i řízení, axiální táhla, přední tlumiče, pružiny a uložení, rozvody,... Auto mě baví a vyhovuje mi ve všech směrech. Jediné dvě neduhy, které mě zatím postihly byla vadná podtlaková regulace na turbu a doraz výřivých klapek. Nicméně auto mi slouží každý den a rád bych si ho nechal jak jen dlouho to bude možné. Nicméně tenkrát při demontáži sání jsem postřehl, že mám v sání a EGRU a Klapce olej. Vlivem podle mě bude už TUrbo, které propouští. Rád bych se zeptal zda je někdo schopný mi říct, jak moc náročné je doma vyměnit turbo. Koukal jsem na stránky a dle VIN by mělo být v autě turbo BORGWAGNER cena cc 16k + těsnící materiál. Byla by zde hodná duše, která by mi třeba poradila jak na to a jak postupovat u tohoto motoru. Případně co vše při jednom vyměnit? 
    • Bohužel nefunguje, je tam problém s přepisem po zapnutí klíčku
    • nejspíše v servise, určitě bych to řešil s nima
×
×
  • Create New...