Jump to content

tlumice a vse kolem nich


Guest houmik

Recommended Posts

Tak chytráci,ukažte mi horní uložení vymačkaný a nový originál vedle sebe. Vy jste nový origo ani neviděli.   A výška auta je dle DP. Dělám v tom už nějaký pátek,tak nepíšu,co nevím nebo nemám ověřený.

A 22.4 v jiném tématu "VenousekVesely"jsi psal co? " Hoj kamarádi,tak jsem taky koupil EIBACH-Pro Kit -30mm.Montáž bude až koncem května,ale chci se zeptat to auto sedne opravdu o těch 30mm???Já totiž ty pružiny meřil zadní jsou kratší o cca 25mm,ale ty přední se mě zdají až moc,tam je rozdíl 45mm.A ještě se chci zeptat co STK,projdu normálně,nebo musí být v TP. Předem děkuji za info 1U2 1.9tdi 74 kw 2010 "

Tak asi tak. Ale dávejte si tam,co uznáte za vhodné ale pak se tady připitoměle neptejte,proč tohle a tamtu nefunguje.

Link to comment

No právě,v jiném TÉMATU.Tak nedokážu pochopit,co má výše uvedený příspěvek společného stím,že jsem viděl krásnou Octu.A co má splečného sériový podvozek s pružinama -30.Tak to nemotej dohromady.A prosím tě jestli Tě můžu poprosit,kde to najdu v tý dílenský příručce?Trošku mě naveď, rád si to přečtu.Předpokládám,že to bude PODVOZEK (ABS)a strana pls.?

Link to comment

Já nejsem líný,pořádně ČTI,já jsem psal,že to nemůžu najít v DP.Pro Ty méně inteligentní to znamená,že to hledám,ale nenašel!Tak buď to tam není,nebo jsem to přehídnul,tak se ptám,jestli hledat v podvozku,karoserii,montážních nebo karosářských prací apod.Pro trošku normální lidi jednoduchá otázka a dle mého názoru jednoduchá odpověď. např: Podvozek str.49-13.

Link to comment

Konny:to určitě je reálný,já sám to mám 380 mm.Já jen vycházím z Martinových příspěvků,že si  je tak jistej a "samozřejmě" má pravdu jak jinak.Proto mě zajímá kde to v DP najdu.Já právě o tomto údaji nevím.Dal jsem pouze příspěvek z poznatkem,když se to tu řešilo.No a náš M hned všechno pomotá dohromady a udělá z toho téma na celý víkend.A ještě my nechce říct kde to mám najít😂🤣

 

Link to comment
  • 2 years later...

Uvažuji o výměne tlumičů a per na svojí Octavii combi 1 4*4 1,9 tdi pd, nevím co za značku děkuji za rady a odkazy na dobrou koupi a ještě jakou značku horního uložení i s ložiskem právě kvůli tomu uložení budu dělat celý proces vlastně nejenom kvůli tomu ale i tak moc děkuji Martin 

Link to comment
  • olisoft changed the title to tlumice a vse kolem nich
  • 6 months later...

Ahoj přátelé tohoto nezničitelného vozu.

Včera jsem měnil kompletní pružiny a tlumiče, pravděpodobně dle stavu a značení původní či hodně jeté (nájezd 260k) za pružiny CS Germany a tlumiče Sachs Super Touring.

Auto se zvedlo o 5 cm a tlumení jakoby tam předtím ani nebylo v porovnání se stavem po opravě. Co mě ale trápí je šplouchání levého zadního tlumiče. Byla to druhá jízda po výměně a levý zadní tlumič šplouchá, jak se v něm přetlačuje kapalina při pohybu zadní nápravy. Na rozhoupání jsou všechny tlumiče tuhé a tlumí. Sedne si to časem, je to normální, nebo je něco špatně? Je to docela otravné, resp. předtím to tam nebylo, tak je ten zvuk nový a neznámý 🙂

Díky za rady!

Link to comment

Ten zvuk slyším zevnitř za jízdy, když zatočím, akceleruji nebo brzdím, je to takové syčení (stejný zvuk to dělalo, když jsem je před montáží stlačoval), dočetl jsem se, že to nové plynokapalinové tlumiče dělají. Včera jsem si vlezl do kufru, pořádně jsem to propružil, ale zvenku to moc slyšet není.

Možná se to přenáší přes horní uložení do kastle a proto je to slyšet uvnitř víc než venku.

Jinak přeměřil jsem auto a zadek mám 71 cm (zesílené pružiny jsou znát), ale předek mám 68,5 (u řidiče) a 69,5 (u spolujezdce). Trošku mě trápí ten rozdíl mezi pravou a levou stranou. Tlumiče jsou sestaveny stejně, uloženy stejně, mělo by to být stejné, ne? Neměřil jsem to na bůhvíjak rovném terénu, ale měřil jsem to 2x kdy jsem auto otočil a výsledek stejný.

Link to comment

Uvnitr bys to vubec nemel slyset, spis jen z venku... 

Tu vysku zmer na rovnem povrchu. Taky jsem po vymene podvozku meril auto pred barakem s tim, ze stojim na temer rovnem povrchu a ve predu byl taky rozdil mezi stranama. Pak jsem najel do garaze na rovny betonovy povech a vyska byla najednou stejna. 

Jinak ja jsem mel po vymene predek 72,5 a zadek 69cm (silnejsi zadni pruziny). Tak jsem dal dozadu jeste 3,5cm podlozky a mam z toho offroad 🤣

Link to comment

Je to slyšet v módu hledání závad, tj. ventilátor 0, rádio vypnutý, jinak to slyšet neni a přijde mi, že po tom propružení zadku z kufru se to zlepšilo, ale někdo psal, že to nový sachsy dělaj, tak snad se to ochodí 🙂

Podložkami to chci taky vyřešit, ale musím naplánovat cestu někam do podzemních garáží na epoxid, tam to bude asi nejrovnější. Nevíš o někom, kdo by ty podložky vysoustružil?

Link to comment

Tak pri takovem tichu asi muzou byt slyset. Za normalni jizdy to neuslysis, takze to asi neres. 

Jak jsem tenkrat prochazel tusim bazos a hledal jsem podlozky pod pera. Narazil jsem na borce nekde od Brna, coz bylo pro me sjizdne a osobne mi podlozky pak predal. Zkus se tedy taky podivat na Bazos, Marketplace nebo Sbazar. 

Na rovinne budes mit jistotu v mereni vysky auta. 

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Ahoj, dá se někde sehnat tato lišta, kde zapadá torpédo?  Díky:)
    • 8k km do 3000? Tak to je dobrej trest. No mě říkal jezdit 2000 -2500 otáček, nepodtáčet, nehrotit, přijet po 5k km nechat si vyměnit olej. Ale taky nevidím na škodu, proč si nevyměnit olej hned po 1k km sám a pak při těch 5k km u nich. Ok budu to tedy dodržovat. Poslední otázka, chtěl jsem to pak chipnout (někdy v budoucnu až se to zajede). Takže předpokládám, že dřív jak 15k km asi ne,co? 🙂
    • Tady máš shrunuté nejčastějíší varianty řešení od AI: Podle analýzy zdrojů a popsané závady u Škody Octavia I se nejčastěji řeší vysoký klidový odběr (30 mA namísto doporučených 15 mA) následujícími způsoby: 1. Kontrola a úprava konektorů klimatizace Hlavní příčina: Oxidace nebo znečištění konektorů v systému klimatizace, zejména u tlakového čidla (umístěného na chladicí trubce vpravo dole) nebo konektoru elektromagnetické spojky kompresor. Řešení: Demontovat spodní kryt motorového prostoru pro přístup ke konektorům. Vyčistit kontakty konektorů od koroze a nečistot, ošetřit kontaktním sprejem. Po úpravě konektor obalit silikonem proti vlhkosti. 2. Výměna nebo repase řídicí jednotky Climatronic Pokud čištění konektorů nepomůže, problém způsobuje vadná řídicí jednotka klimatizace (Climatronic). Mechanik správně identifikoval, že odpojení této jednotky sníží odběr na normál. Postup: Ověřit kompatibilitu nové/reparované jednotky s vozem. Repase stávající jednotky je ekonomicky výhodnější než koupě nové. 3. Kontrola kabeláže a zemnění Méně častá závada je vadná kostra. Zaměřte se na: Poškozené izolace kabelů v okolí Climatronicu. Korodované zemnící body (zejména u senzoru teploty výparníku G263). Test: Multimetrem změřte průsak proudu v obvodu pojistky č. 16. 4. Ověření časové prodlevy Některé řídicí jednotky (včetně Climatronicu) mohou po vypnutí vozu odebírat vyšší proud až 30 minut před přechodem do hibernace. Akce: Změřte odběr až po 30–60 minutách od zamčení vozu. Pokud klesne pod 15 mA, jednotka je v pořádku. Shrnutí doporučení Začněte vyčištěním konektorů klimatizace, což řeší >60 % podobných závad. Pokud problém přetrvává: Otestujte odběr s časovou prodlevou 30–60 minut. Při trvalém vysokém odběru vyměňte/repasujte Climatronic. Ještě před výměnou jednotky zkontrolujte kabeláž a zemnění. Nákup nového Climatronicu je až poslední krok, ale u popsaných příznaků často účinný. Pro jistotu nechte diagnostikovat i kompresor klimatizace – jeho závada může jednotku zatěžovat .
×
×
  • Create New...